onko kyosho twinstorm 800 gt tai sitten sunstorm 1000 hyvä
rc vene
6
2007
Vastaukset
- harrastaja78
Hei unohda tollaiset lelut kulkevat vakiokuntoisena vajaat 30km/h. Ilmeissesti olet ostamassa rtr pakettia niin suosittelen http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXMDJ4**&P=0
Toi vene kulkee vakiona noin 50km/h ja kohtuullisen pienillä muutoksilla yli 60km/h. Noissa kyoshon veneissä on aivan surkeat noin vetolaitteet ne hajoavat muutaman tunnin ajolla ja viritystä ne eivät kestä, on kokemusta twinstorm veneestä.- Unohtakaa sarjakuvien maino...
Eli ei mitään Katalan vehkeitä vaan kunnon rc laitteita.
On se mainonta hurjaa kun joka sarjakuvan/leheden takakannessa mainostetaan rc-laitteita jotka on juuri niitä vehkeitä joista kannattaa pysyä loitolla.
Kyosho on mielestäni rahastusta, näitä en itse suosittelisi kellekkään. - rc raikas
mut en viiti hommatta ulkomailta tualai sia tulin takii
- tulli78
rc raikas kirjoitti:
mut en viiti hommatta ulkomailta tualai sia tulin takii
leluista menee 2,7% tullia alvi 22% että mitä sitä pelkäämään kuitenkin halvempaa kuin suomessa.
Itse harrastan juurikin rc veneitä, suomessa ei ole tarjontaa kunnollisista rc osista veneisiin vaan kaiken joutuu tilaamaan. suurin osa tilauksistani on tullut tullin ohi suoraan lähi postiin. - ____
meinaisin ostaa semmosen
AIRSTREAK EP RDS
onko ees hyvä????
- i like whitesnake
ihan perus kumpiki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943