miten kaulahuivi päätellään???

aloittelija

apua!!

nyt pitäs saada kiireesti ohjeet miten kaulahuivin silmukat lopussa päätellään???

7

8504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siru

Eli nostat(jos olet tehnyt näin joka kierroksen alussa, jos et, niin neulo eka silmukka, kuten aiemmin)ekan silmukan puikolle, neulot seuraavan silmukan oikein ja teet ylivetokavennuksen, eli vedät sen neulotun silmukan sen nostetun läpi. Ja sitten toistat tätä niin koko kierroksen ajan, että tietenkin seuraavaksi neulot kaksi oikein ja sitten teet taas ylivetokavennuksen. Sitten taas kaksi - ylivetokavennus jne..vedä lopuksi lanka silmukan läpi ja päättele

Toivottavasti autttoi. Vaikea selittää näin :D Piti oikein miettiä. Joku voi korjata, jos meni väärin.

• Harrastaja

Siis nostat sen ensimmäisen nostetun (tai neulotun) silmukan sen neulotun silmukan yli. Jatkossa neulot aina yhden silmukan oikein ja nostat sen edellisen silmukan tämän viimeksi neulotun ylitse.

• Kiittäjä
        Harrastaja kirjoitti:

Siis nostat sen ensimmäisen nostetun (tai neulotun) silmukan sen neulotun silmukan yli. Jatkossa neulot aina yhden silmukan oikein ja nostat sen edellisen silmukan tämän viimeksi neulotun ylitse.

Kiitos kovasti! Nyt sain työni tehtyä ja olen iloinen siitä. Kiitos vielä tuhannesti!

• Siis ap
        Kiittäjä kirjoitti:

Kiitos kovasti! Nyt sain työni tehtyä ja olen iloinen siitä. Kiitos vielä tuhannesti!

kysymys vuodelta 2003, ja nyt vuonna 2010 kiitetään neuvoista. Toivottavasti et sentään ole ap-kyselijä, muuten on humpashtanut kohtuullisen pitkän aikaa kaulaliinan päättelyyn :)

Sen verran voisi vielä lisätä tuohon päättelykeskusteluun, että mallineuleesta riippuen, kauniin päättelyreunan saa, kun päättää oikein neulotut s:t oikein, nurjat nurin (esim. joustinneule, patenttineuleet). Ja jos oikein kauniin, vähän teollistajälkeä muistuttavan reunan haluaa, niin kannattaa opetella italialainen päättäminen, samoin myös italialainen aloitus. Aloitus on tosi helppo, päättely vaatii vähän harjoitusta, jotta reunasta tulee kauniin tasainen.

• hope so
        Siis ap kirjoitti:

kysymys vuodelta 2003, ja nyt vuonna 2010 kiitetään neuvoista. Toivottavasti et sentään ole ap-kyselijä, muuten on humpashtanut kohtuullisen pitkän aikaa kaulaliinan päättelyyn :)

Sen verran voisi vielä lisätä tuohon päättelykeskusteluun, että mallineuleesta riippuen, kauniin päättelyreunan saa, kun päättää oikein neulotut s:t oikein, nurjat nurin (esim. joustinneule, patenttineuleet). Ja jos oikein kauniin, vähän teollistajälkeä muistuttavan reunan haluaa, niin kannattaa opetella italialainen päättäminen, samoin myös italialainen aloitus. Aloitus on tosi helppo, päättely vaatii vähän harjoitusta, jotta reunasta tulee kauniin tasainen.

Kuitenkin tämä kiittäjä on etsinyt neuvoa miten päättelee huivinsa.

• Tiskirätin päättäjä

Kiitos hyvästä neuvosta! Etsin päättelyohjetta, ja tällä ohjeella sain työni pääteltyä helpotsi ja nätisti.

Vaikka neuvostasi onkin kahdeksan vuotta aikaa :)
      Tässä huomaa internetin hyödyn ja keskustelupalstojen myöskin. Kun autat yhtä tietämätöntä, saatatkin auttaa monia muita. Vuosien jälkeenkin. Jotain positiivista internetistä.

Kiitos.

• kiitollinen tonttu

Kiitos minunkin puolestani !

Joululahjaksi poikaystävälle kaulaliinan neuloin ja sitten tajusin että en herranenaika ossaa sitä päätellä.

Vanhoista neuvoista paljon iloa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      194
      8711
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4868
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4318
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3877
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3070
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      55
      2852
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2521
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2425
    Aihe