apua!!
nyt pitäs saada kiireesti ohjeet miten kaulahuivin silmukat lopussa päätellään???
miten kaulahuivi päätellään???
7
8504
Vastaukset
- siru
Eli nostat(jos olet tehnyt näin joka kierroksen alussa, jos et, niin neulo eka silmukka, kuten aiemmin)ekan silmukan puikolle, neulot seuraavan silmukan oikein ja teet ylivetokavennuksen, eli vedät sen neulotun silmukan sen nostetun läpi. Ja sitten toistat tätä niin koko kierroksen ajan, että tietenkin seuraavaksi neulot kaksi oikein ja sitten teet taas ylivetokavennuksen. Sitten taas kaksi - ylivetokavennus jne..vedä lopuksi lanka silmukan läpi ja päättele
Toivottavasti autttoi. Vaikea selittää näin :D Piti oikein miettiä. Joku voi korjata, jos meni väärin.- Harrastaja
Siis nostat sen ensimmäisen nostetun (tai neulotun) silmukan sen neulotun silmukan yli. Jatkossa neulot aina yhden silmukan oikein ja nostat sen edellisen silmukan tämän viimeksi neulotun ylitse.
- Kiittäjä
Harrastaja kirjoitti:
Siis nostat sen ensimmäisen nostetun (tai neulotun) silmukan sen neulotun silmukan yli. Jatkossa neulot aina yhden silmukan oikein ja nostat sen edellisen silmukan tämän viimeksi neulotun ylitse.
Kiitos kovasti! Nyt sain työni tehtyä ja olen iloinen siitä. Kiitos vielä tuhannesti!
- Siis ap
Kiittäjä kirjoitti:
Kiitos kovasti! Nyt sain työni tehtyä ja olen iloinen siitä. Kiitos vielä tuhannesti!
kysymys vuodelta 2003, ja nyt vuonna 2010 kiitetään neuvoista. Toivottavasti et sentään ole ap-kyselijä, muuten on humpashtanut kohtuullisen pitkän aikaa kaulaliinan päättelyyn :)
Sen verran voisi vielä lisätä tuohon päättelykeskusteluun, että mallineuleesta riippuen, kauniin päättelyreunan saa, kun päättää oikein neulotut s:t oikein, nurjat nurin (esim. joustinneule, patenttineuleet). Ja jos oikein kauniin, vähän teollistajälkeä muistuttavan reunan haluaa, niin kannattaa opetella italialainen päättäminen, samoin myös italialainen aloitus. Aloitus on tosi helppo, päättely vaatii vähän harjoitusta, jotta reunasta tulee kauniin tasainen. - hope so
Siis ap kirjoitti:
kysymys vuodelta 2003, ja nyt vuonna 2010 kiitetään neuvoista. Toivottavasti et sentään ole ap-kyselijä, muuten on humpashtanut kohtuullisen pitkän aikaa kaulaliinan päättelyyn :)
Sen verran voisi vielä lisätä tuohon päättelykeskusteluun, että mallineuleesta riippuen, kauniin päättelyreunan saa, kun päättää oikein neulotut s:t oikein, nurjat nurin (esim. joustinneule, patenttineuleet). Ja jos oikein kauniin, vähän teollistajälkeä muistuttavan reunan haluaa, niin kannattaa opetella italialainen päättäminen, samoin myös italialainen aloitus. Aloitus on tosi helppo, päättely vaatii vähän harjoitusta, jotta reunasta tulee kauniin tasainen.Kuitenkin tämä kiittäjä on etsinyt neuvoa miten päättelee huivinsa.
- Tiskirätin päättäjä
Kiitos hyvästä neuvosta! Etsin päättelyohjetta, ja tällä ohjeella sain työni pääteltyä helpotsi ja nätisti.
Vaikka neuvostasi onkin kahdeksan vuotta aikaa :)
Tässä huomaa internetin hyödyn ja keskustelupalstojen myöskin. Kun autat yhtä tietämätöntä, saatatkin auttaa monia muita. Vuosien jälkeenkin. Jotain positiivista internetistä.
Kiitos. - kiitollinen tonttu
Kiitos minunkin puolestani !
Joululahjaksi poikaystävälle kaulaliinan neuloin ja sitten tajusin että en herranenaika ossaa sitä päätellä.
Vanhoista neuvoista paljon iloa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425