Elikkä, olen kuvannut kyseisellä kameralla videokuvaa ja haluaisin sen nyt siirtää tietokoneelle. Käytössäni on usb johtokaapeli. Muistan ihan varmasti että joskus olen tällä johdolla saanut siirrettyä videotiedoston koneelle, jotenki kaapattua tjn. Ohjekirjasessa lukee ohjeita pelkästään jollekkin DV johdolle, jota itselläni ei ole, mutta ihan varmasti muistan että tällä usb johdollakin olen saanut tiedotson kaapattua. Toivottavasti joku osaaa auttaa, olisin todella kiitollinen! =) Sitten tähän vielä että jos ongelmaan selviää ratkaisu niin olisiko jotain ohjelmaa, jolla videotiedostoa saisi editoitua? Kiitos oikeen paljon! =)
panasonic NV-GS17
usb kaapeli
3
434
Vastaukset
- perusasiat
Tämä ainoa oikea konsti siirtää videoa DV-videokamerasta tietokoneelle.
http://www.digivideo.fi/content/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=43- fuk juu
keksinki jo, eli siis latasin sen movie makerin ja sen kautta kaappasin. mutta kiitos nyt kuitenkin =D
- ja se DV
fuk juu kirjoitti:
keksinki jo, eli siis latasin sen movie makerin ja sen kautta kaappasin. mutta kiitos nyt kuitenkin =D
Toiminee vain sen "DV" eli "Firewiren" eli "IEEE 1394" piuhan ja liitynnän kautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869