Mikä olisi paras keino saada tekemäni tv-tason reunat tasaan? Olen tehnyt tv-tason 40mm vanerista sirkkelillä leikaten. Amatööripuuseppänä tapitus meni metsään ja osat eivät nyt ole tasassa, mutta liimattuja. Millä saan jopa parin millin heitot korjattua helpoiten? Voin käsisirkkelillä ajaa osan
, mutta en kaikkia. Yritin eukon hiirimallisella hiomalaitteella hioa, mutta ei ihmisikä riitä...
tv-taso
2
612
Vastaukset
- Alan Dorkin
rakennelman vähin äänin talon kertsihuoneeseen tai sitten säpäleinä roskiin.
En lähtisi korjaamaan vaan kirjataan historiaan projektina "harjoitustyö".
Tuossa vinkkiä
http://w3.upm-kymmene.com/upm/internet/cms/upmmma.nsf/lupgraphics/LAMTV_taso.pdf/$file/LAMTV_taso.pdf
Laita pyörät alle. Nauhahiomakoneeseen 60-80 karkeuden paperia ja saat sitä isoakin pintaa syötyä hyvinkin vikkellään. Sitten vaikka nauhaan 120 paperia ja isommat hankaumat pois ja vielä viimeistely sillä eukkohiirellä.
En suosittele sahausvirityksiä koska niillä helposti korjaamisen määrä vaan lisääntyy.
Jos syöt vanerista alempia viiluja esiin niin joudut sitten varmaan petsaan koko roskan tummaksi tai maalaamaan että sitä kestää katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751410Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2461304Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51785
- 65764
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44691- 30637