Kauas tuon "tutkinnon" suorittaminen kestää? Esim työn ohella? Kyllä tuo pilipali koulutus on käynnyt mielessä vaikka monet onkin sitä vastaan.
VAT:in kesto
5
705
Vastaukset
- onpahan
se ainakin parempi kun: viikon kurssi ja vartija oon. T: Vatin käynyt
- p.b.a member
kannattaako tulla jos ei kiinnosta. Oppisopimuksella kesto 1,5 vuotta (n. 2 lähipäivää kuukaudessa).
Muutoin kesto noin. yhdeksän kuukautta.
Niin ja kyllä se korttikoulutus täyttää "pilipali" koulutuksen tunnusmerkit.- jucca,,,
tässä tapauksessa tarkoittaa, eli siis opiskelua koulutilassa?
Moikka !
Olen itse suorittanut joskus muinoin -90 luvulla silloisen 40 h tunnin vartijakurssin ja sillä saanut vakkarikortin; no sainpa kortin. Myöhemmin suoritin VAT-kurssin 2000-luvun vaihteessa ja voin ainakin itse kehua silloista kurssia.Kyllä VAT antaa paljon valmiuksia toimia vartijana, loppu onkin sitten kiinni itsestäsi.Suosittelen kurssin käymistä lämpimästi.
Ja mitä tulee kurssin kestoon, niin bpa member on aivan oikeassa keston suhteen.- Nykyajan vartija
Itse olen käynyt 40 60 JV VAT ja ajattelin jatkaa Tveatilla. Turhan pitkä koulutuksen kesto on vaivaan nähden 2lähipäivää kuukaudessa (Lähipäivä= koulun penkillä). Vuoden kun se kestäisi ja sellasen 4 lähipäivää kuukauteen. Periaatteessa siinä käydään kaikki 40 ja 60 asiat uudelleen mutta saat ammattitutkinnon käteen. Lakiuudistusta odotellessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025434- 835007
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 492783
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541908