mitäs

istanbuliin kuuluu?

helmikuun lopussa mennään taas käymään. Onko lunta vai mitä on?

31

2588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milloin?

      Siis monesko päivä olet menossa? Itse lähden 20.2.

      • lennän

        istanbuliin ja vajaan viikon olen . Kuinkas itse?


      • 27.2
        lennän kirjoitti:

        istanbuliin ja vajaan viikon olen . Kuinkas itse?

        Viikoksi menen. Edellisen kerran kun olin samaan aikaan, ilmat olivat oikein sopivat kaupunkilomalle. Päivät oli jo lämpimiä, mutta illat viileitä. Vaatetuksesta sanoisin, että tuulenpitävää ja ohutta villaista. Istanbulissa kosteus voi olla pahempaa kuin kylmyys. Tuulee takuuvarmasti.


      • 27.2 myös on
        27.2 kirjoitti:

        Viikoksi menen. Edellisen kerran kun olin samaan aikaan, ilmat olivat oikein sopivat kaupunkilomalle. Päivät oli jo lämpimiä, mutta illat viileitä. Vaatetuksesta sanoisin, että tuulenpitävää ja ohutta villaista. Istanbulissa kosteus voi olla pahempaa kuin kylmyys. Tuulee takuuvarmasti.

        mitä kautta lennät? Frankfurtin kautta menen itse. Viimeksi oli toukokuussa.


      • lennolla
        27.2 myös on kirjoitti:

        mitä kautta lennät? Frankfurtin kautta menen itse. Viimeksi oli toukokuussa.

        THY:lla. Nopeaa ja edullista.


      • maksoit
        lennolla kirjoitti:

        THY:lla. Nopeaa ja edullista.

        lennosta?


      • henkilöstä
        maksoit kirjoitti:

        lennosta?

        yhteensä 513,48€. Tällä kertaa se on Arean tarjous, mutta THY:lla on ollut tavllisimmin sen n. 318€. Sinä lentänet Lufthansalla? Paljonko maksoit?


      • hintaa
        henkilöstä kirjoitti:

        yhteensä 513,48€. Tällä kertaa se on Arean tarjous, mutta THY:lla on ollut tavllisimmin sen n. 318€. Sinä lentänet Lufthansalla? Paljonko maksoit?

        tuli 377 euroa. Koneenvaihto Frankissa.


      • opiskelija?
        hintaa kirjoitti:

        tuli 377 euroa. Koneenvaihto Frankissa.

        Taitaa olla opiskelijahinta? Paljonko aikaa kuluu nykyisin tuota reittiä? Joskus olen itsekin sitä kautta kulkenut, samoin Munchenin.


      • sentäs enää
        opiskelija? kirjoitti:

        Taitaa olla opiskelijahinta? Paljonko aikaa kuluu nykyisin tuota reittiä? Joskus olen itsekin sitä kautta kulkenut, samoin Munchenin.

        ihan jo keski ikäinen ja 16-v poikani mukana. 18:15 lähtee hesasta ja perillä yöllä 02.10 reilut 7 tuntia vaihtoineen menee aikaa molempiin suuntiin.
        Tarjous ja kaikille myynnissä.


      • hauskasti
        sentäs enää kirjoitti:

        ihan jo keski ikäinen ja 16-v poikani mukana. 18:15 lähtee hesasta ja perillä yöllä 02.10 reilut 7 tuntia vaihtoineen menee aikaa molempiin suuntiin.
        Tarjous ja kaikille myynnissä.

        Minäkin olen lähdössä 20-vuotiaan tyttäreni kanssa. Missa hotellissa asustelette?


      • sultanahmetissa
        hauskasti kirjoitti:

        Minäkin olen lähdössä 20-vuotiaan tyttäreni kanssa. Missa hotellissa asustelette?

        hostellissa, samassa jossa viimeksi olin itse. Yksinkertainen majatalo, siisti ja tosi mukava ja erittäin hyvällä paikalla.


      • voisi
        hauskasti kirjoitti:

        Minäkin olen lähdössä 20-vuotiaan tyttäreni kanssa. Missa hotellissa asustelette?

        vaikka istanbulissa tavata ja käydä vaikka syömässä porukalla ja ihmetellä kaupungin vilskettä, ja sitä vilskettähän siellä riittää.


      • siinäpä se
        voisi kirjoitti:

        vaikka istanbulissa tavata ja käydä vaikka syömässä porukalla ja ihmetellä kaupungin vilskettä, ja sitä vilskettähän siellä riittää.

        Kävi minunkin mielessä. Me asustamme salmen toisella puolella, mutta liikumme ympäri kaupunkia mielitekojemme mukaan. Sopisko maanantaina?


      • ettei sopisi
        siinäpä se kirjoitti:

        Kävi minunkin mielessä. Me asustamme salmen toisella puolella, mutta liikumme ympäri kaupunkia mielitekojemme mukaan. Sopisko maanantaina?

        meillä sunnuntai voi mennä toipuessa kun aamuyöllä ollaan vasta nukkumassa kun se lento perillä niin myöhään. Laitetaampa tänne viestiä jahka lähempänä on reissu?


      • puoliltapäivin
        ettei sopisi kirjoitti:

        meillä sunnuntai voi mennä toipuessa kun aamuyöllä ollaan vasta nukkumassa kun se lento perillä niin myöhään. Laitetaampa tänne viestiä jahka lähempänä on reissu?

        Oisko niin hyvä? Palataan asiaan ennen lähtöä.


      • sopivassa
        puoliltapäivin kirjoitti:

        Oisko niin hyvä? Palataan asiaan ennen lähtöä.

        mukavassa ja viihtyisässä paikassa. Palataan.


      • nyt saa
        hintaa kirjoitti:

        tuli 377 euroa. Koneenvaihto Frankissa.

        Finnairin suorat lennot (lentoaika reilu 3 h)Istanbuliin kahdelta 434€ ja jostain Supersaverin tai Ebookersin kautta näytti olevan vielä jonkun kympin halvemmalla samat lennot eli alle 400 €.


      • halvalla saa
        nyt saa kirjoitti:

        Finnairin suorat lennot (lentoaika reilu 3 h)Istanbuliin kahdelta 434€ ja jostain Supersaverin tai Ebookersin kautta näytti olevan vielä jonkun kympin halvemmalla samat lennot eli alle 400 €.

        Kun ottaa huomioon sen minä päivinä, kellon aikoina ja kuinka kauan lento kestää, lisää siihen vielä sen koska Finnair lentonsa aloittaa, olen ostanut lippuni edullisesti.


      • tämä juttu
        halvalla saa kirjoitti:

        Kun ottaa huomioon sen minä päivinä, kellon aikoina ja kuinka kauan lento kestää, lisää siihen vielä sen koska Finnair lentonsa aloittaa, olen ostanut lippuni edullisesti.

        Vastasin väärään kohtaan, mutta tuo 5 sataa ja risat on minusta ok.


      • hinnan sait
        nyt saa kirjoitti:

        Finnairin suorat lennot (lentoaika reilu 3 h)Istanbuliin kahdelta 434€ ja jostain Supersaverin tai Ebookersin kautta näytti olevan vielä jonkun kympin halvemmalla samat lennot eli alle 400 €.

        Katsoin juuri Finnairin sivuilta, lennot Istanbuliin alkavat vasta 4.3.09. Katsoin ajalle 4.3.-18.4. ja hinnaksi yhdeltä hengeltä tuli 789 euroa.


      • Finnairin sivuilta
        hinnan sait kirjoitti:

        Katsoin juuri Finnairin sivuilta, lennot Istanbuliin alkavat vasta 4.3.09. Katsoin ajalle 4.3.-18.4. ja hinnaksi yhdeltä hengeltä tuli 789 euroa.

        Messutarjouksissahan ne on kun vaan katsoo. Itse matkustan 30.4. - 4.5.09 ja hintaa tuli yhteensä kahdelle 435 €. Ja todellakin Travellinkin kautta olisi saanut alle 400 €. Että näin. Kun vähän näkee vaivaa säästää kyllä satasia!


      • reissu lähestyy
        sopivassa kirjoitti:

        mukavassa ja viihtyisässä paikassa. Palataan.

        mites se maanantain lounas?


      • nähdä...
        reissu lähestyy kirjoitti:

        mites se maanantain lounas?

        mikä se teidän majapaikka on nimeltään ja sijainnitaan?


      • hierarkia
        reissu lähestyy kirjoitti:

        mites se maanantain lounas?

        Sano kone kun yritin lisätä kysymykseeni asiaa.

        Niin, onko historiallinen Sultan Ahmet köftecisi osoitteessa Divanyolu no 12 sopiva paikka?


      • liian syvää hierargiaa
        sopivassa kirjoitti:

        mukavassa ja viihtyisässä paikassa. Palataan.

        mutta jos näin onnistus. Asutaan lähellä sinistä moskeijaa. Oliko tuo osoite jonkin ravintolan? Otan sen ylös muistiin. En nyt yhtään osaa paikallistaa sitä, mutta eiköhän se löydy. Sopineeko vaikka klo.13:00 tai 14:00 ??


      • moskeijaa
        liian syvää hierargiaa kirjoitti:

        mutta jos näin onnistus. Asutaan lähellä sinistä moskeijaa. Oliko tuo osoite jonkin ravintolan? Otan sen ylös muistiin. En nyt yhtään osaa paikallistaa sitä, mutta eiköhän se löydy. Sopineeko vaikka klo.13:00 tai 14:00 ??

        Se on helppo löytää. Tosi lähellä on. Vai oisko siitä väliltä klo 13.30 hyvä? Siltä varalta, että jotain menee mönkään emmekä tapaa, hyvää lomaa teille.


      • tämä?
        liian syvää hierargiaa kirjoitti:

        mutta jos näin onnistus. Asutaan lähellä sinistä moskeijaa. Oliko tuo osoite jonkin ravintolan? Otan sen ylös muistiin. En nyt yhtään osaa paikallistaa sitä, mutta eiköhän se löydy. Sopineeko vaikka klo.13:00 tai 14:00 ??

        http://www.istanbul.net.tr/istanbul_harita_detay.asp?PN=12684


      • nimi
        liian syvää hierargiaa kirjoitti:

        mutta jos näin onnistus. Asutaan lähellä sinistä moskeijaa. Oliko tuo osoite jonkin ravintolan? Otan sen ylös muistiin. En nyt yhtään osaa paikallistaa sitä, mutta eiköhän se löydy. Sopineeko vaikka klo.13:00 tai 14:00 ??

        Siis ravintolan nimi on Sultan Ahmet köftecisi. Rakennus on iso ja ravintola muistaakseni 2-3 kerroksessa.


      • ku aina tota hierarkiaa
        liian syvää hierargiaa kirjoitti:

        mutta jos näin onnistus. Asutaan lähellä sinistä moskeijaa. Oliko tuo osoite jonkin ravintolan? Otan sen ylös muistiin. En nyt yhtään osaa paikallistaa sitä, mutta eiköhän se löydy. Sopineeko vaikka klo.13:00 tai 14:00 ??

        sanoo tämä vaan. Joo katsotaan kuinka käy. Turvallista lentoa teille ja muutenkin hyvää lomaa jo nyt , sen varalta jos me ollaanki astuttu frankissa tyystin väärään koneeseen;)


    • arvelet

      Mahtaisiko aloituksesi saada enemmän kiinnostuneita keskukstelijoita mukaan, jos otsikoisit sen selvemmin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe