moi,haluaisin tietoa carmen inn hotellista,onko kukaan ollut siellä,millainen hotelli,entä aamukahvi,ollaan menossa sinne tammikuun puolivälissä.
Vastaukset 3
- Carmen Innissä yöpynyt
Carmenn Inn on mukava hotelli! Työntekijät aurinkoisia ja auttavaisia. Aamupalalla oli tarjolla erilaisia mehuja, jukurtteja, hedelmiä, leipiä, muroja jne buffetpöydästä. Viikon asustelin hotellissa ja erittäin tyytyväinen olin. Huone oli siisti ja iso ja hyvällä paikalla (läheltä löytyy monta isoa ruokakauppaa ja ostoskatu ja uimaranta). Pelkkää hyvää sanottavaa vain! :)
- Carmenista
Että hotellista saa pyydettäessä pyyhkeet lainaan kun lähtee rannalle. Lisäksi, ainakin vuosi sitten, sai joka päivä drinkkilippuja joilla sai alennuksia (muutenkin halvoista) juomista tietystä hotellin lähellä olevasta rantabaarista (nimeä en muista, mutta hotellin työntekijät opastavat).
- matkakuume..
ollaan sunnuntaina lähdössä PDC;n ja samaan hotelliin. Kuulostaa hyvälle kun kuuli et hyvä valinta on:) Aamupalakin kuulosti riittävälle.
Eli pyyhettä ei tarvitse rannalle mukaan ottaa, ymmärsin?
Mites fööni yms, käykö meidän laitteet ilman adepteria? tai saako hotellista lainaan?
oliko kassakaappi huoneessa vai respassa?
Millainen matkabudjetti oli teillä?
Kiitos tiedoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451