Mikä naurattaa?

miljoonapulu

Mikä teille niin miehillekin kuin naisillekin on se hauska koominen hahmo (telkussa olleissa) joka naurattaa edelleen? Ja aina uudelleen saa teidät nauramaan vedet silmissä?

Minulle Jope Ruonansuun esittämänä lääkäri Kaikkonen. Katsokaa vaikka UTubesta pätkiä jos huvittaa käydä kattelemassa.
Aivan mainio.

54

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..aikas montakin.. jostain syystä mulle
      tuli äkkiseltään mieleen Ritva Valkama..;)

      • miljoonapulu

        Joo, hauska on hän minustakin :) !


      • mira-ley

        Heippa,

        sama mulle tulee Ritva Valkama ja vielä Pentti Siimes. Olen aina pitänyt heidän huumorista. Sitten pidän vähän veijarimaisesta tyylistä kuten mm. Kipparikvartetti ja vanhemmista näyttelijöistä Aku Korhosen tyylistä jonkin verran. Myös Leo Lastumäki on tavallaan persoonallisen hauska. Sekä Aake Kalliala.

        t:mira-ley ;))


      • mira-ley
        mira-ley kirjoitti:

        Heippa,

        sama mulle tulee Ritva Valkama ja vielä Pentti Siimes. Olen aina pitänyt heidän huumorista. Sitten pidän vähän veijarimaisesta tyylistä kuten mm. Kipparikvartetti ja vanhemmista näyttelijöistä Aku Korhosen tyylistä jonkin verran. Myös Leo Lastumäki on tavallaan persoonallisen hauska. Sekä Aake Kalliala.

        t:mira-ley ;))

        lisään edelliseen vielä amerikkalaiset Marxin veljekset. ovat mainitsemisen arvoisia.

        t:mira-lay ;))


      • mira-ley kirjoitti:

        Heippa,

        sama mulle tulee Ritva Valkama ja vielä Pentti Siimes. Olen aina pitänyt heidän huumorista. Sitten pidän vähän veijarimaisesta tyylistä kuten mm. Kipparikvartetti ja vanhemmista näyttelijöistä Aku Korhosen tyylistä jonkin verran. Myös Leo Lastumäki on tavallaan persoonallisen hauska. Sekä Aake Kalliala.

        t:mira-ley ;))

        Just nuo heidän sketsit esittäessään pariskuntaa.. Pentti Siimes jo edesmennyt, mutta
        jäänyt varmasti ihmisten mieliin monenkinlaisista rooleista.
        Itsellä ei niinkään kuvaa Aku Korhosesta, mutta
        "Oho, sano Eemeli".., taisi kuulua myös koomikoihin, jotka ilmeenkään värähtämättä olivat hauskoja..
        Tulipa mentyä vanhoihin aikoihin,
        sitä vissiin alkaa tässä jo muistaa paremmin niitä kuin uudempia ;))


      • miljoonapulu

        Kummelin hauskin juttu on Skiigge böy-luonto-ohjelma sketsit. Todella hauska :)


    • Koominen hahmo, siis itseni ja Ilkka Kanervan lisäksi. Tarjokkaita niin monta että todella vaikea valita yhtä. Mutta vastaan Esa Pakarinen.

      • miljoonapulu

        Hauska on.


    • gg-10

      Lukematon määrä persoonia. Pakko mainita: katselin tänään nuorison kanssa vanhan Chaplin-elokuvan. Chaplin on kuolematon. Ihailen häntä aina ja ikuisesti.

      • miljoonapulu

        Hassu, liikuttava ja söpö tuo Chaplin :) .


      • gg-10

    • Mr. Bean hymyilyttää tosi leveesti...=))))

      • miljoonapulu

        Joo, yksi suosikeistani on Mr. Bean.

        Leffa: Äärimmäinen katastrofielokuva (meniköhän nimi oikein) on yksi monista suosikkifilmeistäni. Jossa tämä Mr. Bean "seikkailee". Hauskaa :) .


    • itselleni voin
      • miljoonapulu

        Heh, nyt tiedän noiden soittimien eroavaisuudet. Hauskasti tuumailtu :) .


    • hairioilmoitus

      Moi taas fyrkkakyyhkynen!

      Katselin hiljattain uusintoja (ties kuinka monetta kertaa jo) "Reinikaisesta" eli edesmenneen Tenho Saureenin esittämästä konstaapelista.

      Komediasarjan formaattiin kuuluu se että ihan lopussa Reinikainen heittää jonkun vitsin jonka jälkeen heti alkaa lopputunnari ja lopputekstit.

      Viimeisimmän jakson loppuvitsi meni näin kun parinsa konstaapeli "Ek" puhui koirista niin Reinikainen tuttuun tapaansa heitti legendaarisen jutun:

      Mies asui hissittömässä kerrostalossa ja hommasi koiranpennun. Kun mies lähti pentua ulos viemään niin koira paskanti rappukäytävään.
      Näin tapahtui aina ja aina ja aina...

      Lopulta mies päätti alkaa opettamaan koiraa.

      Aina kun pentu paskanti rappukäytävään niin; mies otti koiraa kuonosta kiinni ja työnsi sen kuonon siihen paskaan. Sen jälkeen mies otti pentua kaikista tassuista kiinni ja nakkasi parvekkeen kaiteen yli pihalle.
      Onneksi kysymyksessä oli toinen kerros ja alla ruohikkoa. Koira ei koskaan loukkaantunut mutta säikähti perinpohjaisesti.
      Mikä oli ajatuskin jotta koira oppisi tavoille.

      Koira kasvoi aikuiseksi. Oppiko se mitään?
      No tavallaan oppi.

      Nykyään se paskantaa rappukäytävään mutta ITSE työntää kuononsa siihen paskaan ja sitten ITSE hyppää parvekkeen kaiteen yli!

      Terveisin: Edesmenneen Tenho Saurenin fani

      • miljoonapulu

        Heissan :)!

        Toi fyrkkakyyhkynen on mainio nimike jolle taas nauroin. Hauskuutit minua jälleen :) !

        Reinikainen on hupaisa. Tankki täyteen sarjassa just. Jotenkin se Juhanakin on musta niin hassu. Minua jotenkin jopa liikuttaakin toi Juhana.

        Ja sarjan pastori on huvittava myös :).

        Mitä muuten kuuluu alkaneeseen vuoteen? Onko alkanut mukavasti?


      • hairioilmoitus
        miljoonapulu kirjoitti:

        Heissan :)!

        Toi fyrkkakyyhkynen on mainio nimike jolle taas nauroin. Hauskuutit minua jälleen :) !

        Reinikainen on hupaisa. Tankki täyteen sarjassa just. Jotenkin se Juhanakin on musta niin hassu. Minua jotenkin jopa liikuttaakin toi Juhana.

        Ja sarjan pastori on huvittava myös :).

        Mitä muuten kuuluu alkaneeseen vuoteen? Onko alkanut mukavasti?

        Moi kyyhkis!

        Rekkasin tuon nikkini kun ajattelin kirjoitella täällä enemmänkin jatkossa. Tämä on kiva palsta jossa voi kirjoitella aiheesta kuin aiheesta. Alan jo väsymään "verkostomarkkinointi"-palstalla riitelyyn.

        Mun nikkini taas juontaa juurensa ihan tuosta 2008 joulukuun alusta. Kirjoitin tänne keskustelupalstalle "lemmikit/kilpikonnat" nimimerkillä "Häiriöilmoitus". No rekkaaminen onnistui vain puottamalla ison alkukirjaimen ja kaikki ään ja öön pisteet pois.
        Käy lukemassa häiriöilmoitus-aiheeni sieltä palstalta jos haluat. ("kilpikonnien ääntely" on otsikkona).
        Kiitos kysymästä. Vuosi on vasta alkanut joten vaikea sanoa miten se on alkanut :/ Riitelyn merkeissä alkutalvi ja kevät tulee sujumaan tämän kilpikonna-aiheen vuoksi. Eli yläkertalaisen kanssa alkoi jonkinasteinen sota tuossa ennen Joulua :(

        Mutta hyvä että eksyin tänne "ikäryhmiin"..vaikuttaa ihan kivalta jutulta. Mun kirjoitteluni suhteen saa varautua sitten omituiseen huumoriin ja muutenkin hieman erilaiseen kirjoitustyyliin aina joskus. *kun lusikalla on annettu ei voi kauhalla ammentaa* :/

        Hyvää alkavaa vuotta sinne lintuhäkkiin myös ;)


      • miljoonapulu
        hairioilmoitus kirjoitti:

        Moi kyyhkis!

        Rekkasin tuon nikkini kun ajattelin kirjoitella täällä enemmänkin jatkossa. Tämä on kiva palsta jossa voi kirjoitella aiheesta kuin aiheesta. Alan jo väsymään "verkostomarkkinointi"-palstalla riitelyyn.

        Mun nikkini taas juontaa juurensa ihan tuosta 2008 joulukuun alusta. Kirjoitin tänne keskustelupalstalle "lemmikit/kilpikonnat" nimimerkillä "Häiriöilmoitus". No rekkaaminen onnistui vain puottamalla ison alkukirjaimen ja kaikki ään ja öön pisteet pois.
        Käy lukemassa häiriöilmoitus-aiheeni sieltä palstalta jos haluat. ("kilpikonnien ääntely" on otsikkona).
        Kiitos kysymästä. Vuosi on vasta alkanut joten vaikea sanoa miten se on alkanut :/ Riitelyn merkeissä alkutalvi ja kevät tulee sujumaan tämän kilpikonna-aiheen vuoksi. Eli yläkertalaisen kanssa alkoi jonkinasteinen sota tuossa ennen Joulua :(

        Mutta hyvä että eksyin tänne "ikäryhmiin"..vaikuttaa ihan kivalta jutulta. Mun kirjoitteluni suhteen saa varautua sitten omituiseen huumoriin ja muutenkin hieman erilaiseen kirjoitustyyliin aina joskus. *kun lusikalla on annettu ei voi kauhalla ammentaa* :/

        Hyvää alkavaa vuotta sinne lintuhäkkiin myös ;)

        Ahaa laitoit kyyhkis! Montakohan versiota keksit nimestä miljoonapulu, vielä. Ens oli fyrkkakyyhkynen ja nyt kyyhkis! Molemmat osoittaa mielikuvitusta ja huumoria. Toi kyyhkis nimikekin on mainio, riemastutti, huvitti ja sitäkautta huvitti minua ja kun huvitti nin alkoi naurattaa. Oot kyllä hauska.

        Ai tää palsta on joku "ikäryhmä"...oothan sä iteki yli 4kymppinen eli enemmän "ikäihminen" kuin mä joka oon 41 :). Henkinen ikäni on jotakuinkin mitähän mahtaa olla hm joskus kun kasvais järkeväksi aikuiseksi.

        Tiedä sitten sanotaanko tätä ikäluokkaa keski-ikäiseksi vai miksi mutta koitan varoa ;)

        etten

        a) keski-ikäisty

        b) tätiydy (asenteiltani enkä ulkonäöltänikään joku voi tietty ottaa nokkinsa näistäkin kommenteistani, joku ehkä turhantarkka ikäiseni nainen kenties)
        c) ettei musta tule tosikkoa (ei tarkoitan etten osaisi ottaa mitään vakavasti eli olisin kevytkenkäinen, tarkoitan, että olisi hyvä osata olla sopivan humoristinen läpi elämänsä)

        Ai sulla on omituinen huumori? Hm, hyvä kun varoitat :). Tiedä sitten, että kommentoin kyllä takaisin. No, mikä on hieman erilainen kirjoitustyyli eli mitä tarkoitit?

        Sitä, että sulla on erilainen kirjoitustyyli hieman mitä muilla tai kirjoitustyylisi vaihtelee aiheesta riippuen erilaisena. Heh, huomaatko miten minusta on hauskaa vääntää ja kääntää sanoja?

        Lopputoivotuksesi oli hauska myös. Toivonkin, että kirjoitat hauskasti.

        Jään odottamaan; keksitkö vielä eri nimiä miljoonapulu jutskasta :) .


    • mutta Reinikainen nyt ainakin, samoin Frazier-sarjasta Niles sekä legendat Ohukainen ja Paksukainen :)

      • miljoonapulu

        Jep. Paksukainen kera Ohukaisen. Hauskoja ovat, ei siit pääs mihinkään :) :


      • Anonyymi

        Viktori kalborekki oli hauska kun sillä oli erämaassa jano ja sitten se joi Grandiä


    • jiweXXX

      lähinnä se että säätiedotus lupas juuri talwen olewan ohi wiikon päästä :=)

      • gg-10

        Waude. Tuohan hieno lupaus säästä. Vielä kun huomisesta selvitään, on joulunajan nysväpyhät takana. :)


      • miljoonapulu

        Joo, tosi on.


    • leffaa Bruce - taivaanlahja ja kyllä kuminaama Jim Carrey nauratti.

      • miljoonapulu

        Hei! Mä oon nähnyt ton leffan itekin. Hauska ja myös ajatuksia herättävä oli.


    • -sosiaalinen-
      • miljoonapulu

        Mainiota tilannekomiikkaa. :)


      • mira-ley

        Hei,hah hah hihiihihooo...ei voi kun nauraa oli tosi hyvä. Lisää tällaista. Itekin osaan laittaa huuleni noin kuin tuo myyjätär...

        t:mira-ley ;D


    • Ilolias Rohmantti
      • miljoonapulu

        Vaaleanpunaista pantteriako tarkoitit?


      • Ilolias rohmantti
        miljoonapulu kirjoitti:

        Vaaleanpunaista pantteriako tarkoitit?

        alkuperäinen pink panther, one and only ;)


      • miljoonapulu
        Ilolias rohmantti kirjoitti:

        alkuperäinen pink panther, one and only ;)

        Taisi mulla herne knupissani liikahtaa kun syntyi tuo oivallus; tarkoitit pinkkiä pantteria.


      • miljoonapulu
        miljoonapulu kirjoitti:

        Taisi mulla herne knupissani liikahtaa kun syntyi tuo oivallus; tarkoitit pinkkiä pantteria.

        Nopeasti kirjoitettuna iskee kirjoitusvirhe. Krääk. Ei Bak vaan Black.


      • Ilolias Rohmantti
        miljoonapulu kirjoitti:

        Nopeasti kirjoitettuna iskee kirjoitusvirhe. Krääk. Ei Bak vaan Black.

        juu kannattaa ottaa ilokaasua ennen hammaslääkäriin menoa, ei harmita niin paljon, kun vedetään väärä hammas pois ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=c-DhZMybeJk


    • hairioilmoitus

      Moi miljoonapulu! (hahaa, käytinkin oikeaa nikkiäsi enkä vääntänyt mitään uutta). Kuten huomaat en ole ennaltaluettava ;)

      Eivaan kyllä KAIKKIEN lukijoiden nyt pitää youtubesta käydä katsomassa KAIKKIEN AIKOJEN HAUSKIN juttu eli "Dinner for one".

      En kommentoi enempää..katsokaa itse. Se jopa paranee toisen tai kolmannen katselukerran jälkeen kun on kaikki yksityiskohdat lyhytleffasta sisäistänyt.

      Aivan kuoliaaksinaurattava juttu. Käykää katsomassa!!

      • Älyaivo

        En katsellut suosittelemaasi pätkää. Koska muuten olisin kuoliaana. Menen kohta katsomaan sen ja kuolen nauruun. RIP.


      • miljoonapulu

        Heissan häiris. Voihan vitalis et keksinytkään et vääntänytkään uutta lempinimeä, miten nyt pääsen ton yli, sniff. Taitaa nyt mennä tämä ilta toipuessa :). Heh.

        Ai et oo ennaltaluettava. No, oletko jälkeenpäin ymmärrettävä. Siinäpä sanaleikkiä sulle heh heh.

        Luuletko olevasi ainut hassu täällä palstalla? Heh. Heh heh. :)

        Mun rohkeuteni ei riitä ton jutun katsomiseen; jos se todellakin on kuoliaaksinaurattava juttu.

        Pelottava suositus; kuoliaaksinaurattava. Pitää harkita huomiseen ja ottaa yksi rohkaisuryyppy ja käydä sitten katsomassa se :).


      • miljoonapulu

        Uskalsin ottaa riskin suosituksestasi huolimatta.

        Suositushan oli, että juttu on kuoliaaksinaurattava. En sitten kuollutkaan nauruun vaan täällä taas ollaan :).

        Hassu juttuhan se oli.


    • mira-ley
    • ,,,,---,,,---,,---,-....-

      Ihmeellistä! Mielenkiintoista? Ja jälleen meillä natsaa;) Kaikkonen minuakin naurattaa;)

      • miljoonapulu

        Joo. Kaikkonen on koominen. Koomikon pilkalta ei lääkäritkään näköjään välty :).

        Ne pätkät utubessa jaksaa naurattaa uudelleen ja uudelleen :).

        Sarjaa Pulkkinen tuli joskus katsottua, myöhemmin ostin Pulkkis dvd:t omaksi. Niissä 1. tuotantokauden jaksoissa hahmo nyrkkeilijä on hauska. Todella naurattaa vieläkin.


    • Jermuxi tms.

      Uuno naurattaa aina vaan. Sitten tietty vanhoja Pulttibois-juttuja.
      Täällä palstoilla naurattaa se, kun ihmiset hermoilee niin paljon toisilleen ja sitten ne suuttuu ihan tosissaan, kun niille vähän aukoo päätään ja härnää niitä lisää. Kjäh!

      • miljoonapulu

        Joo Uuno on hauska :).

        Viestisi loppuosa oli hupsu.

        Oliko tuo tunnustus, että sä olet aukonut päätäsi ja härnännyt vähän lisää? Hm.

        Tunnusta ihan vapaasti.

        Provosoit siis ihmisiä? Kerro lisää kun sinua noin huvittaa.


      • Jermuxi tms.
        miljoonapulu kirjoitti:

        Joo Uuno on hauska :).

        Viestisi loppuosa oli hupsu.

        Oliko tuo tunnustus, että sä olet aukonut päätäsi ja härnännyt vähän lisää? Hm.

        Tunnusta ihan vapaasti.

        Provosoit siis ihmisiä? Kerro lisää kun sinua noin huvittaa.

        Kyllä ihmiset näillä palstoilla käy usein niin kuumana jo valmiiksi, ettei siihen tartte enää mitään sekaan härkkiä. Sitten joskus, kun on hiljaista, niin on hauskaa pistää porukkaan vähän vauhtia.
        Ongelmana on kuitenkin kirjoitustaidottomat ja sivistymättömät hahmot, joiden tiedot ovat liian rajallisia tiukkaan vääntöön palstalla. He sitten aloittavat tutuksi tulleet huutelut:"Hanki elämä, tarkista lääkkeet..." yms.
        Kunnon sanailuissa ne on aina tappiolla ja niitä sitten pitää pikkuisen kurittaa ajanvietteeksi. Entäpä itse?


      • gg-10
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Kyllä ihmiset näillä palstoilla käy usein niin kuumana jo valmiiksi, ettei siihen tartte enää mitään sekaan härkkiä. Sitten joskus, kun on hiljaista, niin on hauskaa pistää porukkaan vähän vauhtia.
        Ongelmana on kuitenkin kirjoitustaidottomat ja sivistymättömät hahmot, joiden tiedot ovat liian rajallisia tiukkaan vääntöön palstalla. He sitten aloittavat tutuksi tulleet huutelut:"Hanki elämä, tarkista lääkkeet..." yms.
        Kunnon sanailuissa ne on aina tappiolla ja niitä sitten pitää pikkuisen kurittaa ajanvietteeksi. Entäpä itse?

        Näyttää siltä, että nuotioon on kiva hiukan loiskuttaa bensaa. Lehahtaa iloisesti. :)


      • Jermuxi tms.
        gg-10 kirjoitti:

        Näyttää siltä, että nuotioon on kiva hiukan loiskuttaa bensaa. Lehahtaa iloisesti. :)

        tai vaihtoehtoisesti palstatyperyksille. Kjäh!


      • miljoonapulu
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        tai vaihtoehtoisesti palstatyperyksille. Kjäh!

        Mainitse minullekin ketä tai keitä pidät palstatyperyksinä? Anna joku esimerkki? Minä kirjoituksineni taidan kuulua sinusta siihen ;).
        Heh heh. Ainakaan tosikoksi et voi sanoa jos typerykseksi väitätkin heh.

        Mieluummin olenkin hieman yksinkertainen ja hassu kuin muita provosoiva tai jopa ilkeilevä.

        Hyvä se on muita tai joitakin sanoa typeriksi kun itse on niin vitsikäs. Vai miten se nyt onkaan?


      • Jermuxi tms.
        miljoonapulu kirjoitti:

        Mainitse minullekin ketä tai keitä pidät palstatyperyksinä? Anna joku esimerkki? Minä kirjoituksineni taidan kuulua sinusta siihen ;).
        Heh heh. Ainakaan tosikoksi et voi sanoa jos typerykseksi väitätkin heh.

        Mieluummin olenkin hieman yksinkertainen ja hassu kuin muita provosoiva tai jopa ilkeilevä.

        Hyvä se on muita tai joitakin sanoa typeriksi kun itse on niin vitsikäs. Vai miten se nyt onkaan?

        Palstatyperinä vaikkapa nuo "ota lääkkeesi"-huutelijat. Mistä joku voi tietää toisen lääkkeistä mitään...Meitsi kun on terve, niin ei tietty välttämättä heti muista kunnioittaa sitä tosiseikkaa, ettei se ole kaikille automaattista.

        Miksi sinä pitäisit itseäsi palstatyperänä??? Senkö takia, että kirjoittelet tänne ja kyselet asioita toisilta? Eheii, ei se ole typerys, joka kyselee, mutta vastauksista voi sitten lukea koko kirjon.

        Yhdestä asiasta en ole samaa mieltä kanssasi. Älä koskaan selvitä muille, että haluat mieluummin olla yksinkertainen ja hassu mieluummin, kuin jotain muuta...Ei sellainen ole mitenkään yhdentekevää muille ihmisille, kuinka esiinnyt täällä. On epäkunnioittavaa esiintyä tietämättömänä ja alentuvasti. Kertoo reilusti, jos ei jostain tiedä, mutta ymmärrät varmaan pointin.

        Loppulauseesi kirjoitetaan oikein seuraavalla tavalla: "Hyvä se on muita sanoa typeriksi, kun itse on niin hyvä ja muut ei osaa sanailla." Kjäh!


      • miljoonapulu
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Palstatyperinä vaikkapa nuo "ota lääkkeesi"-huutelijat. Mistä joku voi tietää toisen lääkkeistä mitään...Meitsi kun on terve, niin ei tietty välttämättä heti muista kunnioittaa sitä tosiseikkaa, ettei se ole kaikille automaattista.

        Miksi sinä pitäisit itseäsi palstatyperänä??? Senkö takia, että kirjoittelet tänne ja kyselet asioita toisilta? Eheii, ei se ole typerys, joka kyselee, mutta vastauksista voi sitten lukea koko kirjon.

        Yhdestä asiasta en ole samaa mieltä kanssasi. Älä koskaan selvitä muille, että haluat mieluummin olla yksinkertainen ja hassu mieluummin, kuin jotain muuta...Ei sellainen ole mitenkään yhdentekevää muille ihmisille, kuinka esiinnyt täällä. On epäkunnioittavaa esiintyä tietämättömänä ja alentuvasti. Kertoo reilusti, jos ei jostain tiedä, mutta ymmärrät varmaan pointin.

        Loppulauseesi kirjoitetaan oikein seuraavalla tavalla: "Hyvä se on muita sanoa typeriksi, kun itse on niin hyvä ja muut ei osaa sanailla." Kjäh!

        En minä pidäkään itseäni palstatyperänä. Taisi tulla kriittinen fiilis itseäni kohtaan.
        Joo, vastauksista voi päätellä monenlaista. Olen huomannut itsekin.

        Jos olenkin esiintynyt tietämättömänä niin EN TODELLAKAAN ole tehnyt sitä mitenkään alentuvasti muihin suhtautuen: En ole muita parempi.

        Tuo oli hyvä näkökulma sinulta. Hyvä kun kirjoitit tuon kirjoituksesi.


      • Anonyymi
        gg-10 kirjoitti:

        Näyttää siltä, että nuotioon on kiva hiukan loiskuttaa bensaa. Lehahtaa iloisesti. :)

        Vielä hauskempaa kun flemma leviää käsille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä hauskempaa kun flemma leviää käsille

        Mitähän helweeten hauskaa toisen vahingossa on? Saatika vakavassa vahingossa. - Nm. Kiero huumorintaju


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe