Musamieltymyksiä :) ?

miljoonapulu

Mitä musaa tän palstan kirjoittelijat kuuntelee? Mitä "fanitatte"?

66

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun kysyä

      Elvishän on tän ikäisten suosikki taikka eikka jos ei ummarra muuta kuin suomee, savvoo, hiljaa ja kovvoo.

      • miljoonapulu

        ... mutta utelias blondi ma oon. :)


    • musiikista joka tulee hanurista.

      • kutriina : )

        jaa tästäkö:

        tartu hanurista kiinni ja näppäile mua,
        tahdon mahtavaan bravuuriisi hullaantua.... ;)


      • kutriina : ) kirjoitti:

        jaa tästäkö:

        tartu hanurista kiinni ja näppäile mua,
        tahdon mahtavaan bravuuriisi hullaantua.... ;)

        Joka soi Seinen siltojen alla.


      • miljoonapulu

        Mitenköhän tuo pitäisi tulkita :) ?


      • miljoonapulu
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Joka soi Seinen siltojen alla.

        Tulkitsinko oikein; Ranskalaistyylisestäkö?


      • miljoonapulu kirjoitti:

        Mitenköhän tuo pitäisi tulkita :) ?

        sellanen kurttu josta paineltais näppylöitä lähtee vinkeitä ääniä,luulisin.


      • miljoonapulu kirjoitti:

        Tulkitsinko oikein; Ranskalaistyylisestäkö?

        ja oikke synkän räytyvä slaavilainen ,mut pariisilais hanuri soi komeest.


      • sulosilli
        koti-kiusattu kirjoitti:

        sellanen kurttu josta paineltais näppylöitä lähtee vinkeitä ääniä,luulisin.

        vinkuu kun hiukka rutistelee näppylöistä...hihihiihhi


      • k/k
        sulosilli kirjoitti:

        vinkuu kun hiukka rutistelee näppylöistä...hihihiihhi

        Vitsikkäitä.


    • pelaq

      miellyttää, virsistä iskelmään, CCR, nykyisin yksinäinen John Fogertykin, Rollarit (uudet painokset enemmän), Hanna Pakarinen, Passionworks, helpompi olisi luetella, mikä musa ei miellytä.

      No, ei ainakaan heavy, punkki eikä muukaan moinen.

      "Fanitan" ;), melkein kaikkea, en silti ihan kaikkea.

      • muuten

        duffyn erkoisine äänineen?


      • pelaq
        muuten kirjoitti:

        duffyn erkoisine äänineen?

        mulle on aivan outo esiintymä. ;)

        Taidan kuullenna Juutuvassa, jos on.


      • miljoonapulu

        Tykkään rollareitten ihan niistä "vanhoista" kuten Paint it black (menikö oikein?) ja Angie. Mahtavia biisejä joista pidän ihan sikana :).


    • Heikunkeikku

      ...mikä on sinun musiikkimakusi?
      Mä pidän oikeastaan kaikista, jotka on Hyvin tehty.
      Mielialasta riippuen, valitsen sitten sopivaa musiikkia. Radio on nyt päällä ja mukavaa musiikkia tulee.
      On myös tosi paljon semmosta musiikkia, jota en kertakaikkisesti kykene kuuntelemaan. Ne on semmosia "riittämättömiä", liiaksi yritettyä ininää, mauttomia.

      • miljoonapulu

        Ai, mistäkö pidän? Hm musalajeja joista tykkään; hevi, rock, hard rock, grunge, punk ja vain muutama disco kipale.

        Kappalekohtaistahan se tietysti on. AC/DC on mulla uusin diggaamisen kohde. Metallica, Linkin Park, Sonata Arctica, Kotiteollisuus, Apulanta, Ramones, Sex pistols, CCR, Neil Young, Deff Leppard, Whitesnake, Kilpi, 30 seconds to Mars, Him tossa joitakin bändejä joita diggaan, ei siinä kaikki ollut mutta joitakin :).


    • Jekku Konttori

      No,Sarah Brightman tuntuu syvästi sydämmessä.Kolme konserttia Tukholmassa livenä aa1 paikalta sekä henkkilökohtainen sattuma tuokio Grandissa 2003 oli mieliinpainuva ja ilahduttava,mutta vapaa ja välitön kokemus suurelta taiteilialta.

    • Renki..
      • tämä nyt

        uutta tulevaa nykypäivän heviä?
        Nauratti niin pirusti, kun kuuntelin:)))


    • RosaLiiin

      mielentilan mukkaan
      tänään oli niin komeeta kuunnella kolmea tenoria teemalta

      mutta muuten nyt on tämmönen mieli

      "Mä tässä kerran ullakolle yksin kapusin,
      ja sattumalta vanhan kaapin siellä aukaisin...

      Näin kuvat kulki muistoissani hämys ullakon,
      ja mietin kuinka kaunis sentään ihmiselo on.
      Ja miten vähän jääkään meistä muistoks tulevain,
      kun isoisän tarinasta olkihattu vain..."

      • Pasi poika

        Kiitos musalinkeistä. Vaikuttavaa kuunneltavaa.


      • The who

        Rock ooppera Tommy ja erityisesti : see me, feel me , touch me. (aivan satavarma en ole aisteista, mitkä ja missä järjestyksessä)

        Itse en ole osunut kohdalle.
        Rippileirin muistoja 72- 74.


      • The who kirjoitti:

        Rock ooppera Tommy ja erityisesti : see me, feel me , touch me. (aivan satavarma en ole aisteista, mitkä ja missä järjestyksessä)

        Itse en ole osunut kohdalle.
        Rippileirin muistoja 72- 74.

        sieltä sekin. Ei tosin The Who kuulu omiin kokoelmiin, jokin siinä ei iske.
        Mutta tässä sinulle hakusivu, jolta löytyy muitakin
        Tommyn kappaleita.
        http://www.youtube.com/results?search_query=The Who Tommy&search_type=


      • boheeminainen

        makuuni nämä mainitsemasi,Era,Enigma,Vangelis jne.

        Näitä on mulla iso kasa,heittäydyn mukaan kuuntelemalla....


      • miljoonapulu

        Oli tosi mahtavaa musiikkia tuo Oliver Shanti and friends - Water biisillä. Ihanaa ja valloittavaa musiikkia, kaunis video.

        Olin unohtanut tän musiikkityylin tyystin. Vetoaa kyllä minuun. :)


    • menneiltä ajoilta.
    • löydänkö
      • Hanna

        suhtautuminen asioihin. Olen jäänne 20-luvulta.
        Kun jälkikasvu ei ole kotona, on meillä usein täydellisen hiljaista.
        Pidän luonnon äänistä, tuulesta, sateesta, puiden huminasta. Öisin jäät ulvovat. Puut naksahtelevat pakkasessa.
        Nyt pyörii soittimessa DDT: Aktrisa vesna, olen kovasti kallellaan kaikkeen venäläiseen päin. Tunnen olevani siellä kotonani.


      • Hanna
        Hanna kirjoitti:

        suhtautuminen asioihin. Olen jäänne 20-luvulta.
        Kun jälkikasvu ei ole kotona, on meillä usein täydellisen hiljaista.
        Pidän luonnon äänistä, tuulesta, sateesta, puiden huminasta. Öisin jäät ulvovat. Puut naksahtelevat pakkasessa.
        Nyt pyörii soittimessa DDT: Aktrisa vesna, olen kovasti kallellaan kaikkeen venäläiseen päin. Tunnen olevani siellä kotonani.

        aina naukuvat että siellä on niin hirveää, mökit lintallaan ja kaikki köyhää ja kurjaa.
        Minä viihdyn siellä mainiosti! Sen sijaan viihdyn huonosti nykyaikaisissa suomi-asumuksissa jossa kaikki on muovia, kalseaa, beessinväristä ja tylsää.

        Tykkään sikäläisten ihmisten elämäntyylistä, heissä on samanlaista tunteellista höhlyyttä kuin meikäläisessä. Ei kaiken aina tarviste olla niin järjestelmällistä ja suunniteltua!


      • ent.tehtaantyttö
        Hanna kirjoitti:

        aina naukuvat että siellä on niin hirveää, mökit lintallaan ja kaikki köyhää ja kurjaa.
        Minä viihdyn siellä mainiosti! Sen sijaan viihdyn huonosti nykyaikaisissa suomi-asumuksissa jossa kaikki on muovia, kalseaa, beessinväristä ja tylsää.

        Tykkään sikäläisten ihmisten elämäntyylistä, heissä on samanlaista tunteellista höhlyyttä kuin meikäläisessä. Ei kaiken aina tarviste olla niin järjestelmällistä ja suunniteltua!

        ..kyllä minäkin tuolla entisajan Pietarissa mielelläni asuisin, tuo slaavilainen musiikki kun minuakin kiehtoo, jostain kumman syystä, mutta pidän minä myös tuosta ranskalaisesta ja italialaisesta ja argentiinalaisesta ja...yleensäkin kauniista ja melodisesta musiiksista. Tuosta humppa ja marssimusiikista taas en pidä. Yhden miehen jätin nuorena naisena, enkä hänen kanssaan naimisiin mennyt. Vaikka ensin olin luvanut. Hän kun rentoui kuuntelemalla autoa ajaessaan torvimusiikkia kuunnellen..no, siihen kun itseni ja neljä kiljuvaa pientä lasta sitten takapenkille "kuvittelin", hän kun olisi neljä lasta vähintään tahtonut...Niin, tätä friidua sitten vietiin...että, tuo torvimusiikki...kuinka joku siitä ihan oikeasti voi tykätä..no, meitä on moneksi... Sello -ja viulu ja pianomusiikki ja kyllä huilu ja klarinetti musiikki myös ovat kovin mieluista kuultavaa..maailmassa löytyy paljon kaunista sekä koti-että ulkomaalaista musiikkia, vaikea niistä on sanoa ehdotonta suosikkia...mitä vanhemmaksi niin tuo "romanttinen" musiikkipuoli enemmänkin...disco ja hevyrockista taas en niinkään välitä...

        tsau;
        t.friidu


      • ent.tehtaantyttö

        ..rauhoittava kappale..

        t.friidu


    • melkein out mut ei vielä
      • Hanna

        Tapio Rautavaaraan. Isä toi korpimökkiimme silloin radion. Järkytyin kun kuulin Tapsan olevan jo ikämies, ja mahdollisuuteni menetetty.
        Tykästyin myös sinfonioihin, muun perheen hämmästykseksi.


      • melkein out mut ei ihan vielä
        Hanna kirjoitti:

        Tapio Rautavaaraan. Isä toi korpimökkiimme silloin radion. Järkytyin kun kuulin Tapsan olevan jo ikämies, ja mahdollisuuteni menetetty.
        Tykästyin myös sinfonioihin, muun perheen hämmästykseksi.

        Mulle tapsa oli muksuna pakkopullaa jota tuli radoiosta, mut nykyään olen oppinut arvostamaan jotain sellaista johon pullamössö porukka ei ihan heti pysty. Mä taas kasvatin pitkän tukan mutsin ja faijan vastustuksesta huolimatta, ei enää ole, toki tukka on tallella silti, 51 ikävuodesta huolimatta. (muutenkin ihan lähes kloppi)


      • kuin puskasta

      • kuin puskasta kirjoitti:

        kirjoittaisi.Missä sun "lootasi" on ?
        Miksi se on poistettu ?

        Puskastahan minä kirjoittelenkin :) Pelkuri...
        Sitten kun uskaltaudun näkyviin, niin siinä vaiheessa minulla onkin väärä nimimerkki :)


      • melkein out mut ei ihan vielä

      • melkein out mut ei ihan vielä kirjoitti:

        Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath, Thin Lizzy fanina skulaan kaikki ent. heavy nyk. hard rock systeemit. Tapsaa unohtamatta.

        Monenlainen muukin "menettelee"...


    • Tunttari

      Myöhemmin taas hämyjazzia. Esim Misty on lemppareitani.

    • kutriina : )

      Tykkään kuunnella iskelmäradiota. Sieltä tulee paljon niitä oman nuoruusajan kappaleita.
      Niitä on mukava kuunnella. Ja myös hyviä uusia iskelmiä Laura Voutilaista, Simo Silmua, Juha Tapiota ym. vähän noita rauhallisempia kappaleita.
      Etupäässä niitä kuuntelen sanoitusten takia.

      Muuten tykkään Queenista, Pate Mustajärvestä ja vähän raskaammasta rokista.

    • pitkä lista, joten kuittaan kysymyksen sanomalla, että lähes kaikkea, kunhan se on hyvin tehtyä musiikkia..

    • paloma*
    • Densa
    • HTZA

      youtube

      • irvistää

        melkoinen linkkiketju on.
        Väkisinkin tulee mieleen, että halutaanko nyt osoittaa taitoa linkittämiseen vai leikitään niin salaperäistä, että "linkin takaa tietoa".


      • miljoonapulu

        Tykkään kovasti. Diggaan Kotiteollisuus bändin musaa. Pojilla on sanottavaa ja tyylistä tykkään.

        Ai, lapset antoivat joululahjaksi. Kuuntelevatko he Kotiteollisuutta?


      • miljoonapulu kirjoitti:

        Tykkään kovasti. Diggaan Kotiteollisuus bändin musaa. Pojilla on sanottavaa ja tyylistä tykkään.

        Ai, lapset antoivat joululahjaksi. Kuuntelevatko he Kotiteollisuutta?

        Sanoivat tietävänsä millainen musiikkimaku äidillä on. En ollut koskaan tuonut sitä hirveästi esille, mutta sanoivat, että kun ostavat kuten itselleen, niin oikein menee :)


    • yks kottarainen

      Kotimainen iskelmä ja varsinkin Souvarit. Radiosta kuuntelen lähes aina järviradioo, sieltä hyviä vanhoja kipaleita ja netin kautta radio pooki, hyvää kotimaista iskelmää mitä harvemmin kuulee muilta kanavilta.

    • aino-haamu

      kuuntelin vanhoja CCR:n kappaleita ja sitä ennen elvistä:)

      • miljoonapulu

        CCR. Ei esittelyjä kaipaa. Siippani kaa oltii kattomassa ku John Fogerthy oli Turussa esiintymässä 1.3.2005. Oli mahtava konsertti.

        CCR:n musiikista oon tykänny "kauan".


    • Kaupunkilainen

      Musiikkimaku on moninainen, riippuu mielialasta, mitä milloinkin kuuntelen mieluiten. Eilen silittäessäni soi taustalla Platters, stemmalaulannan klassikko. Joskus on klassisia kausia (siis ihan sellaisia Händel-Mozart-klassisia), ja silloin uppoaa helpoimmin Mozart, paitsi ooppera.

      Kevyellä puolella minulla on kolme tosi suurta suosikkia: Beatles, Queen ja Jari Sillanpää. Kuuntelen tosin paljon muutakin Suomi-iskelmää, sekä radiosta että kotona, kun mies kantaa kaupasta Agentsia, Kääriäistä ja Taipaleen Reiskaa.

      Kaukokaipuuseen kuuntelen kreikkalaista musiikkia, erityisesti Jorgos Dalarasta. Hänet näin muuten Finlandia-talolla 10 vuotta sitten, ja olipahan karismaattinen esiintyjä! Suurin osa yleisöstä ei ymmärtänyt sanaakaan hänen lauluistaan, mutta silti minulle tuli tunne, että "tuon miehen perässä tämä sakki marssisi vaikka minkälaisille barrikadeille".

      Vieraimpia musiikinlajeja ovat ooppera, jazz, heavy ja kaikki sellainen, jota sanon nuorisomusiikiksi, hiphop ja mitä näitä kaikkia onkaan.

      • miljoonapulu

        Queenin musasta tykkään kovasti. Beatlesilta en tiedä ku jonkun biisin pari mutta tykkään niistä mitä oon kuullut.


    • Anonyymi

      Deff Leppard

    • Anonyymi

      Meloodista rokkia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe