Sadamarket vai Merekeskus?

Jompaan kumpaan kuitenkin

Ensimmäiseksi voi jättää kaikki kommentit venäläisistä myyjistä, huonosta laadusta, kalliista hinnoista jne. Pidän itse tuon tyyppisissä paikoissa kiertelemisestä, mutta Tallinnassa en ole käynyt vuosiin. Tarkoituksenani olisi ostaa vaatteita/laukkuja, itselle/lapsille. Kumpaa paikkaa suosittelette? Ja perustelut. -kiitos-

71

24178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ne

      molemmat!

      Mene kaupunkiin oikeisiin liikkeisiin!

      Vain moukat ja juntit asioi noissa sataman kupeessa olevissa "ostareissa"!

      • Jompaan kumpaan

        En ole moukka enkä juntti. Toivoin asiallista vastausta, mielipidettä siitä, kumpi noista vaihtoehdoista kannattaisi valita. Jos et pysty vastaamaan kysymykseeni asian mukaisesti, pysy vaiti.


      • _jompsinkumpsin
        Jompaan kumpaan kirjoitti:

        En ole moukka enkä juntti. Toivoin asiallista vastausta, mielipidettä siitä, kumpi noista vaihtoehdoista kannattaisi valita. Jos et pysty vastaamaan kysymykseeni asian mukaisesti, pysy vaiti.

        Olen itse aina mieluummin käynyt Sadamarketissa. Merekeskusta pidän jotenkin ahtaampana ja "hyökkäävämpänä" paikkana. Sadamarketissa tuntuu olevan myös enemmin muutakin kuin vaatteita. En tiedä, kun olen aina kun olen yrittänyt mennä Merekeskukseen joutunut kohta tulemaan ulos sieltä, kun koen sen paikan jotenkin niin ahdistavaksi...


      • Jompaan kumpaan
        _jompsinkumpsin kirjoitti:

        Olen itse aina mieluummin käynyt Sadamarketissa. Merekeskusta pidän jotenkin ahtaampana ja "hyökkäävämpänä" paikkana. Sadamarketissa tuntuu olevan myös enemmin muutakin kuin vaatteita. En tiedä, kun olen aina kun olen yrittänyt mennä Merekeskukseen joutunut kohta tulemaan ulos sieltä, kun koen sen paikan jotenkin niin ahdistavaksi...

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Taidan katsastaa Sadamarketin.


      • samoin
        _jompsinkumpsin kirjoitti:

        Olen itse aina mieluummin käynyt Sadamarketissa. Merekeskusta pidän jotenkin ahtaampana ja "hyökkäävämpänä" paikkana. Sadamarketissa tuntuu olevan myös enemmin muutakin kuin vaatteita. En tiedä, kun olen aina kun olen yrittänyt mennä Merekeskukseen joutunut kohta tulemaan ulos sieltä, kun koen sen paikan jotenkin niin ahdistavaksi...

        En ole enää muutamaan vuoteen käynyt näissä ostoksilla, mutta aikoinaan koin Merekeskuksen todella ahdistavaksi. Siellä oli silloin venäläisvirolaisia myyjiä, joiden tyyliin kuului koko ajan huudella "rouva sitä ja rouva tätä." Mitään ei pystynyt katselemaan häiriintymättä. Sadamarketissa ei ollut vastaavaa tyrkyttämistä ja siellä taitaa tätä nykyä olla myös pari isompaa vaateliikettä, joissa on hyvä katsella aivan rauhassa.


      • ehdottomasti
        Jompaan kumpaan kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Taidan katsastaa Sadamarketin.

        Periaatteessa molemmissa on samaa tarjontaa, mutta Sadamarketissa enemmän. Sadamarket on myös paljon viihtyisämpi ja väljempi. Siellä myös penkkejä, joille voi välillä huilahtaa, myös kahvila/ravintolaa.

        Toisinaan on kiva jäädä satama-alueellekin, ei siellä kaupungilla ole mitään erikoista, samat kaupat kuin Suomessakin. ...eikä välttämättä mitään ostettavaa


      • LEMPI.........................
        samoin kirjoitti:

        En ole enää muutamaan vuoteen käynyt näissä ostoksilla, mutta aikoinaan koin Merekeskuksen todella ahdistavaksi. Siellä oli silloin venäläisvirolaisia myyjiä, joiden tyyliin kuului koko ajan huudella "rouva sitä ja rouva tätä." Mitään ei pystynyt katselemaan häiriintymättä. Sadamarketissa ei ollut vastaavaa tyrkyttämistä ja siellä taitaa tätä nykyä olla myös pari isompaa vaateliikettä, joissa on hyvä katsella aivan rauhassa.

        PAREMPI......................................


      • viikonloppuna menossa
        LEMPI......................... kirjoitti:

        PAREMPI......................................

        Mitenkäs näiden keskusten hintataso?? ovatko hinnat samoissa ja onko mahdollista tinkiä?? Lasten kanssa lähdetään vaateostoille,kun onneksi kelpuuttavat nuo piraatti vaatteetkin,eikä tarvitse aitoja ostaa kasvaville nuorille.. Entäpä tietääkö joku mistä saisi bändipaitoja ja muuta "hevi"kamaa ostettua tallinnassa?? Niin ja mitenkäs nuo Prismat siellä..kun luin,että menee ilmaisbussejakin... onko tavara samaa kuin suomessa, ja kannattaako käydä,kokemuksia?? Ja muutenkin vinkkejä,mistä edullisia nuorten poikien makuun vaatteita voisi löytyä?!

        Kiitos kaikille ASIALLISISTA vastauksista ;)


      • DILEMMOJENDILEMMA
        ehdottomasti kirjoitti:

        Periaatteessa molemmissa on samaa tarjontaa, mutta Sadamarketissa enemmän. Sadamarket on myös paljon viihtyisämpi ja väljempi. Siellä myös penkkejä, joille voi välillä huilahtaa, myös kahvila/ravintolaa.

        Toisinaan on kiva jäädä satama-alueellekin, ei siellä kaupungilla ole mitään erikoista, samat kaupat kuin Suomessakin. ...eikä välttämättä mitään ostettavaa

        Aivan mahdotontahan on tietenkin käydä molemmissa basaareissa, eikö?


      • PePeKa47

        Moukka se joka ei käy noissa, turha leikkiä rikasta, mene tutkimaan ko. kaupat, tinkiä pitää, kapitalisti idi.....ti, haukkuu moúkaksi ja juntiksi, taitaa olla itse perus juntti, tai niin hieno ihminen, ettei ole tervetullut Tallinnaan. Luulee olevansa muita fiksumi ja hienompi ihminen, ei asiaa Tallinnaan.


      • hintaero
        ehdottomasti kirjoitti:

        Periaatteessa molemmissa on samaa tarjontaa, mutta Sadamarketissa enemmän. Sadamarket on myös paljon viihtyisämpi ja väljempi. Siellä myös penkkejä, joille voi välillä huilahtaa, myös kahvila/ravintolaa.

        Toisinaan on kiva jäädä satama-alueellekin, ei siellä kaupungilla ole mitään erikoista, samat kaupat kuin Suomessakin. ...eikä välttämättä mitään ostettavaa

        Merekeskus on vähän pienempi, mutta myös hieman edullisempi. KÄyn aina ensin Merekeskuksn ja sit jos on aikaa Sadamarketin.


    • rautalankastar

      Hei muuten!

      Itse diggaan western paidoista yms, siisteistä kauluspaidoista, tämäntapaisiin olen joskus törmännyt ja saanut itselleni haalituksi Merekeskuksesta. Onko Tallinnassa muita liikkeitä tähän vaatekategoriaan liittyen? Jossa siistejä kauluspaitoja/western paitoja?

      • ghjkkl

        ja samaa tavaraa molemmissa samoilla hinnoilla, tuntuu vaan että Merekeskuksessa myyjät ovat hyökkäävämpiä kuin Sadassa ja Sadassa on miellyttävämpi asioida,kun siellä on väljempää. Kyllä sieltä aina jotain kivaa löytyy.


      • WW-Passaazh

    • Rukkipala

      Sadamarketissa kannattaa käydä asioimassa ja väsyneitä jalkoja voi käydä lepuuttamassa viihtyisässä Sadacafessa 2.kerroksessa,voisin suositella kupposta aromikasta paikallista kahvia ja suussa sulavaa herkullista kinkku-juusto sämpylää jossa myös täytteenä erikoista virulaista "sulatejuustoa" mmmmm.........niin hyvää ettei sanotuksi saa 10/10.

    • Tuttu Paikka

      ...jos vain näissä kahdessa haluatte shopata. Veikkaan, että ehditte kyllä molempiinkin.
      Ei tuo "moukka-juntti" varmaan loukata halunnut, on itse asiassa ihan oikeassa siinä, että menkääpä esim. Vanhan kaupungin oikeisiin liikkeisiin tai lähtekää isoihin ostareihin, esim. Rocca al Mare, jonne satamasta ja Viruhotellilta ilmainen kuljetus. Virukeskuskin on ihan sataman lähellä, sieltä liikkeitä löytyy joka lähtöön. Ja tavara ihan erilaatuista kuin näissä kahdessa edellä mainituissa.
      Sadamarket ja Merekeskus myy feikkitavaraa sika korkeilla hinnoilla. Osa tavarasta on ihan ok, mutta osa aivan pilipali krääsää. Olkaa ainakin tarkkoina, mitä ostatte. Myyjillä samat hinnat ja tinkaaminen ei välttämättä tuota tulosta.
      Lasten ja aikuisten laadukkaita ja huomattavasti parempilaatuisia vaatteita kannattaa hankkia muualta kuin Sadamarketista tai Merekeskuksesta. Hinnat ei ainakaan kalliimpia ole !!!
      Ihan kivoja laukkuja löydätte molemmista "toreista". Aitoustakuuta ei todellakaan ole.
      Sadamarketin alakerroksesta löytyy elintarvikkeita. Juustoja haen sieltä joka kerta, kun Tallinnassa olemme. Ja myyjät antavat auliisti maistaa. Leivonnaisia ja Kalevin suklaata sieltä myös löytyy. Isot konvehtirasiat edullisia, jos vaikka lahjaksi haluaa antaa. Mun mielestä on vielä hyvää suklaatakin!
      Mikään halpa ostospaikka Tallinna ei enää ole ollut vuosiin. Millekään edulliselle shoppailumatkalle sinne ei kannata lähteä. Sinänsä ihan kiva kapunki.
      Mukavaa matkaa teille :)

      • lootsi keskus, on samalainen kuin sadam ja mere keskus, on valoisampi
        3 kerroksessa, la kun kävin oli hyvin hiljaista ja haen ilmaisen kahvin
        olisi voinut valita vana tallin, shot, noita lippuja jaetaa satama alueella

        lootsi on d terminaalin vieressä


      • hinnoissaan
        pavee-74 kirjoitti:

        lootsi keskus, on samalainen kuin sadam ja mere keskus, on valoisampi
        3 kerroksessa, la kun kävin oli hyvin hiljaista ja haen ilmaisen kahvin
        olisi voinut valita vana tallin, shot, noita lippuja jaetaa satama alueella

        lootsi on d terminaalin vieressä

        Kerran ostin täispõdraliha suitsutatud vorst= savustetun hirvenlihamakkaran. Kotona tutkailin, se oli sianlihamakkara. “Meilt ostetud suitsuliha ei sisalda vähki tekitavaid aineid – tervisekaitseameti poolt laboratoorselt kontrollitud” ilman lisäaineita . Täissuitsu põdra- ja metsseavorstid. http://kodutud.com/viewthread.php?tid=9429&page=1#pid252626
        Pellavaa ja huovutustarpeita olen vain ostanut.
        Linane ja viltmine -söpöä tappuroista http://isemoodiloovustuba.blogspot.com/2009/10/viltmine.html
        Vilases Kesktug ruoka tuotteet http://www.keskturg.ee/maineng.htm bussilla 2 satamista
        laste vorstike sisältää mausteena tilliä.


      • imssi
        hinnoissaan kirjoitti:

        Kerran ostin täispõdraliha suitsutatud vorst= savustetun hirvenlihamakkaran. Kotona tutkailin, se oli sianlihamakkara. “Meilt ostetud suitsuliha ei sisalda vähki tekitavaid aineid – tervisekaitseameti poolt laboratoorselt kontrollitud” ilman lisäaineita . Täissuitsu põdra- ja metsseavorstid. http://kodutud.com/viewthread.php?tid=9429&page=1#pid252626
        Pellavaa ja huovutustarpeita olen vain ostanut.
        Linane ja viltmine -söpöä tappuroista http://isemoodiloovustuba.blogspot.com/2009/10/viltmine.html
        Vilases Kesktug ruoka tuotteet http://www.keskturg.ee/maineng.htm bussilla 2 satamista
        laste vorstike sisältää mausteena tilliä.

        Minulta löytyi paketista kotona eri lihaa, mitä minulle maistatettiin Sadamarketissa ja mitä myyjä kääntyi minulle paketoimaan. Sen makuista lihaa en olisi kotiini ostanut!
        Kyseisissä marketeissa on huonolaatuisilla feikkituotteilla järjettömät hinnat. Pistä pikkuisen lisää rahaa ja saat kaupungista aitoja tuotteita, jotka kestävät pesun eikä vaatteiden saumat ole samantien auki ja vetoketjut rikki. Eihän noissa marketeissa ole enää juurikaan asiakkaita ja liiketiloja on paljon tyhjillään.
        Köyhän kannattaa ostaa kunnollista:)


      • Molemmat huijaavat
        imssi kirjoitti:

        Minulta löytyi paketista kotona eri lihaa, mitä minulle maistatettiin Sadamarketissa ja mitä myyjä kääntyi minulle paketoimaan. Sen makuista lihaa en olisi kotiini ostanut!
        Kyseisissä marketeissa on huonolaatuisilla feikkituotteilla järjettömät hinnat. Pistä pikkuisen lisää rahaa ja saat kaupungista aitoja tuotteita, jotka kestävät pesun eikä vaatteiden saumat ole samantien auki ja vetoketjut rikki. Eihän noissa marketeissa ole enää juurikaan asiakkaita ja liiketiloja on paljon tyhjillään.
        Köyhän kannattaa ostaa kunnollista:)

        En muista parturi/ kampaamon nimeä uudistuneessa Sadamarketissa, mutta neuvon boikotoimaan myös sitä. Tarkistin hinnan miesten hiusten leikkaamisesta ennen tuoliin istumista (175-225 EEK) mutta lopulta pyydettiin 300 EEK. Mitään ekstraa ei tehty, hiustenpesukin piti sisältyä hintaan. En ehtinyt jäädä tappelemaan, sillä laiva oli lähdössä takaisin. ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ SADAMARKETIN PALVELUJA, JOS ETTE HALUA JOUTUA HUIJATUIKSI !!!!


      • gbvdfgdfsovksgfd
        Molemmat huijaavat kirjoitti:

        En muista parturi/ kampaamon nimeä uudistuneessa Sadamarketissa, mutta neuvon boikotoimaan myös sitä. Tarkistin hinnan miesten hiusten leikkaamisesta ennen tuoliin istumista (175-225 EEK) mutta lopulta pyydettiin 300 EEK. Mitään ekstraa ei tehty, hiustenpesukin piti sisältyä hintaan. En ehtinyt jäädä tappelemaan, sillä laiva oli lähdössä takaisin. ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ SADAMARKETIN PALVELUJA, JOS ETTE HALUA JOUTUA HUIJATUIKSI !!!!

        käyttää paikallisia valintamyymälöitä kuten Rimi. Tavaroissa ei ole porolisää.


      • seija a

        Varoitan ; Rocca al mare on aivan tavallinen nykyaikainen keskus, löytyy KappAhl, Seppälä ja muut ei mitään virolaista, kierrän sen kaukaa.


    • harasoo

      Nehän on lähellä toisiaan ja jos tiedät mitä etsit niin nopeasti on katsottu molemmat.
      Mutta jos edullisille ostoksille aiot ja laatua etsit niin oikea ostari, Ylemiste, Kristiine, Sikupilli tai Rocca- al- Mare on osoite.
      Läskiä (lihaa) hakeville keskturg tai baltijaam tai nömmeturg.

    • harasoo

      No etsin talvikenkiä koko syksyn. Edelliset, Venäjältä hankitut 30 euroa maksaneet hajosivat viime talvena. Jo syksyllä etsiskeltiin Tallinnasta mutta ei löytynyt. Sitten, noin kuukausi takas löytyi, Kristiinestä hyvännäköiset ja aito lammasturkis koko sisus. Koot ei vaan riittänyt, no soitto toiseen liikkeeseen Ylemisteen ja 4kutonenkin löytyi.
      Lopulta todella laadukkaat ja muodikkaat talvikengät made in Malesia läytivät hintaan 64 euroa.
      Olen käynyt meidän kenkäkaupoissa ja vastaavat ovat 120e---
      Alunperin ajattelin että viiskymppiä sais talvikengät maksaa mutta kun ei ollut nyt asiaa itänaapuriin niin piti pikkuisen joustaa.
      Joo saahan niitä halvallakin mutta kengät pitää olla tyylikkäät ei mitkään lätyskät. Ja lämpimät kanssa.

    • asasdasdasd

      Kannattaa käydä Rimi- kauppakeskuksessa aivan sataman kupeessa. Laadukasta ja edullista tavaraa. Sadamarketissa kannattaa käydä, mutta kannattaa harkita aina mitä ostaa. Merekeskus kannattaa kiertää kaukaa.

    • Klikka

      Sitä minä vaan, että onkohan noi Tallinnasta ostetut oluttölkit pantillisia? Eli saakohan niistä Suomessa rahat takaisin?

      • tölkkien kerääjä

        On ne pantillisia, mutta niistä saa rahaa vain Virossa. Kyllä niitä voi laittaa suomalaisiinkin automaatteihin muttei niistä silloin rahaa saa. Tietysti jos vähän viitsii nähdä vaivaa niin käy keräämässä katujen varsilta virolaisia tölkkejä, vuorkaa rekan ja käy viemässä lastin sinne niin jopas tulee rahaa!


    • en osta

      mitä helv.menette merekeskukseen.viinaa ootte kuitenkin tulleet ostamaan kuten mä eilen.merekeskus on todella junnteja varten ja kaikkein pahin paikka ostaa mitään päälle käyvien piraatteja myyvien mummojen kanssa

      • vinkki sinulle

        "mitä helv.menette merekeskukseen.viinaa ootte kuitenkin tulleet ostamaan kuten mä eilen.merekeskus on todella junnteja varten ja kaikkein pahin paikka ostaa mitään päälle käyvien piraatteja myyvien mummojen kanssa "

        Ei näytä sinunkaan kohdallasi avohoito toimineen ja tarpeettomia agressioita poistaneen. Kannattaisi varmaan hakeutua kunnon hoitolaitokseen!


    • hatay

      Ilman muuta Sadamarket.siellä on lukuisia shoppailukojuja,joissa jossain pyörii se sama krääsä vuodesta toiseen,mut sit löytyy myös näitä ihana yllätys paikkoja,joista voi bongata vaikka mitä....

    • kikkiii

      mihin asti nämä kaupat ovat auki lauantaisin??

    • ???

      myydäänkö sadamarketissa esim. DC ja billabong vaatteita???

      • Vitun ööklit

        Ei saa. Myydään sillä nimellä mutta eivät ole aitoja.


    • ....

      Nii mutta tarkotin Sadamarketista

    • lapio

      mitä nuuskaa merekeskuksesta saa ?

    • hoitsu

      Mistä sadamarketista saa ostettua hiusten pidennyksiä? Kiharat pidennykset olisi hakusessa ja aitoa hiusta, maksavat kuulemma 35 euroa.

      • hapsulatva

        Pidennyksiä oli Sadamarketissa kahdessakin paikkaa, mutta aitoa hiusta ei ollut vaan jotain jäljitelmää jota kuitenkin voi kihartaa ja suoristaa. Itse tulin siihen tulokseen että kannattaa ehkä kuitenkin satsata oikeisiin ja laadukkaisiin pidennyksiin.


    • seija vaan

      Käyn vanhassa Rootermannissa noin neljä kertaa vuosittain leikauttamassa lettini. Samalla otan raitoja. Madli on suosikkikampaajani, puhuu sujuvaa suomea, sitten on yks venäläinen tyttö jonka nimeä en muista. Paikka on tosi halpa ja hyvä, ennenkaikkea ammattitaitoisia kampaajia siis suosittelen. Samassa vanhassa Rootermannissa on aika kivoja vaatteita eikä myyjät hyökkää käsiks kuten noissa venäläisissä maffiakaupoissa.

      • seija vaan

        Tää pulju sijaitsee Meretiellä oliskohan Meretee 4 en muista tarkkaan.


    • manit bois

      "Minulta löytyi paketista kotona eri lihaa, mitä minulle maistatettiin Sadamarketissa ja mitä myyjä kääntyi minulle paketoimaan. Sen makuista lihaa en olisi kotiini ostanut!"

      Olipa yllättävää;) niillä mummoilla on kuule useampi ässä hihassa hyväuskoisia poroja varten..

    • ystävällisesti nam

      tykkään Tallinan matkasta ja lähden aina sinne avoimmin mielin, maassa maan tavalla. Yhden päivän ja kaksikin kestää tuputtamista ym. Kivoja paikkoja niin merekeskus kuin sadamarket. Itse ja tytär käymme kampaajalla aina siellä samalla sekä jalkahoito aivan ihana. Myös kulmat ja ripset värjätään edullisesti. Hyvää palvelua ja halvalla. Virukeskus ja vanha kaupunki vautsi vau. Otamme aina kaiken irti ja avoimmin mielin sisään kauppaan kun kauppaan. Ihania lomapäiviä ja ostosmatkoja ja ostoksia ym. tekoa :) ja menkää ihmeessä ruokailemaan sada marketin päässä olevaan ravintolaan, kana ja lohkarit ! sekä yläkerrassa oleva pataässä !!!!!

    • gfh

      merekeskus on paras.Sieltä saa mm.ED HARDY-merkkisiä huppareita, ja muitakin tyylikkäitä vaatteita.Myyjät vaan ovat vahtaajia ja hieman päällekäyviä.

      • seija a

        Käyn aina vanhassa Rootermannissa. He ei käy päälle ja ilukeskus ja juuksuur on todella hyviä. siis varsinkin juuksuur, kampaamo, kaikki osaa suomea ja henkilökohtainen suosikkini on Madli.


      • Jaamo

        No juu... Edhardyt onkin TOSI hienoja - not... Eihän niitä osta enää muut kuin savolaiset, keravalaiset ja Eppu Aitolehti.


      • halpoja ovat juu...

        No siis karu totuus on että ne on jotain helvetin Venäläisiä, Kiinalaisia mitä lie piraatti tavaroja, haiseekin oudolle.


      • vinski ja visentti
        halpoja ovat juu... kirjoitti:

        No siis karu totuus on että ne on jotain helvetin Venäläisiä, Kiinalaisia mitä lie piraatti tavaroja, haiseekin oudolle.

        Ei haittaa kun ei vaan ole Suomalaisia. Ne haisee niin v....n suomelle.


    • Huh!

      Sadamarkettia minullekin on suositeltu, mutta en ole vielä käynyt. Tämä Suomi24 muuten on kyllä metka paikka. Oli viestiketju ja aihe melkein mikä tahansa, niin pian löytyy joku vähintään yksi imbesilli kommentoimaan tavalla, joka ei liity millään tavalla ko. aiheeseen tai muuten vain sitten vittuillaan asiallisiin kysymyksiin..

    • Viisaat menee mualle

      Suosittelen jättämään kummatkin väliin, mutta itse menisin mielummin Sadamarkettiin. Siksi, koska Merekeskus on ahdistava, pahanhajuista, huijareita (molemmissa) ja niin pimeää ettei siellä näe edes kunnolla mitä ostaa.

    • tiiliseinäparatiisi

      tietääkö kukaan kannattaako merekeskuksesta ostaa kullapyssyjä, onko ne hyvä kuntosia ja kuinka paljon ne maksaa???

    • ....................

      Mulla veloitettiin Merekeskuksessa tililtä 4 kertaa tuotteen hinta kun maksoin pankkikortilla. Kun googlaan Merekeskuksen löydän vain sähköpostiosoitteen joka ei toimi ja puhelinnumeron joka ei vastaa.

      • ..............

        Kokeilen nyt vielä toista sähköpostiosoitetta. Toivottavasti saan vastauksen.


    • olet tollo

      TAVALLINEN HÖLMÖ JOS MAKSOIT JOLLAIN KORTILLA SELLAISESSA PAIKASSA. Siis ihan oma mokasi.

    • ..............

      Merekeskus oli palauttanut mun tilille sen ylimääräisen veloituksen.

    • sähkaks

      sada marketissa saa halvalla kuulareita jotai 4-95 euroo suosittelen mutta jos talliinnaan menee kannattaa käydä kattoo vanha kaupunki eika vaan ostella tavaraa ja alkoholi juomia .

    • Kävijä

      Ne myyjämunmmothan on just hauskoja. Naurattaa kun ne hölöttää suomenkielellä samoja juttuja joka paikassa :D ja käy suunnilleen ehottelemaan että "tule sisää tule sisäää, elä ole ujo" harasssoooo

    • Nahkahanska

      Heee.....huvikseen poikettiin sadamarkettiin ja ostin kympillä ihan hyvät siis oikein hyvät nahkasormikkaat....:) Jee...:)

    • hyvää kamaa halvalla

      Kannattaa käydä molemmissa basaareissa ihan pelkän huvinkin vuoksi.

      Miehenä olen ostanut noista useita kivoja näyttäviä rannekelloja (yllättäen hyvin toimivia ja pysyvät vielä ajassaankin).

      Housujen vöitä olen myös ostanut muutamia. Niissä on käytännöllinen pikalukitus ja solkia vaikka minkälaisia.

      Pipoja, lompakoita, lippalakkeja, laukkuja löytyy joka lähtöön. Kaikkia em. olen ostanut. Lompakkokin löytyi viimeisen päälle sopiva tiukan etsimisen jälkeen, siis sellainen missä on rutosti paikkoja erilaisille korteille, mahtuu iso suomalainen ajokortti, käyntikorttitasku, muodoltaan kapea suorakaide (taskuun sopiva), kolikkotaskut sekä nepparilla että vetoketjulla. Lujaa laatuakin on ollut, koska säilynyt ehjänä vaikka saa minulta tosi kovaa käyttöä.

      Työkäyttöön - toimistoon - ja vapaa-ajallekin olen ostanut kauluspaitoja, pikee-paitoja ja villapaitoja jotka ovat kestäneet käyttöä erinomaisesti. Tuolta löytää siistejä vaatteita joissa on kivoja yksityiskohtia, ei sitä ainaista ruutua ja raitaa tai pelkkää yksiväristä mitä kaikista suomalaisista edullisimmista vaatekaupoista saa.

      Olen yrittänyt tinkiä kaikin mahdollisin keinoin, mutta muutaman euron niistä saa vain pois, en ole onnistunut hintoja esimerkiksi puolittamaan.

      Rocca al Maren hinnat olivat minun lompakolleni liikaa, eli täysin käsittämättömät. Naisten vaatteista en tiedä, kun olen siis mies ja matkustin ilman naisseuraa.

      • Olen ostanut Roccan ja Kristiinen Bata-kenkäkaupasta nyt jo 3:t kengät, joista jokaiset n. 40 e/pari. Made in Italy tai Poland. Yhtä tyylikkäistä kengistä pitää Suomessa maksaa vähintään puolitoista kertaa enemmän. Toinen hyvä kenkäketju on ABC King. Kiva katsella Stokkan hulluilla päivillä perussämpylöitä, jotka maksavat 79 eurosta ylöspäin. Siis alenettuina. Sinne jäävät. Bata on maailmanlaajuinen ketju.


    • Shoppailijat

      Kyllä se hintojen puolittaminenkin onnistui Sadamarketissa esimerkiksi lastenvaateostoksista. Eroja oli myyjien välillä toiset pudottivat hintaa vain pari €. Tuotteiden laatu vaikuttaa olevan ok. Paikkana ihan mukava ja myyjät avuliaita mutta eivät liian tyrkyttäviä.

    • hjhj

      Itse pidän enemmän sadamarketista mutta olen löytänyt kaupungin halvimmat rizlat merekeskuksesta. Ja tikiä pitää, melkein joka myyjä laskee hintaa kun pyytää, ne on jo hinnoiteltu niin että tinkimisvaraa on.

      • Merekeskuksen viinakaupassa käyn vähintään joka 3. reissu. Siellä on ollut pitkään hyvä likööritarjous. Monesti ostanut myös pullon-pari tarjousvalkkaria. Melkein siitä vierestä ostin keväällä ostos-/matkakärryn, joka on nyt kestänyt 5 matkaa. Vuosia sitten kävin kahvilla tai kaljalla keskuksen baarissa (II krs muistaakseni).


      • liköörille

    • läkki

      molemmat

    • superit

      Tallinnan parhaat kaupat.

    • loppu_kiri
    • seirisu

      Mä käyn aina Kaubamajassa,koska on montaa sarjaa jota Suomessa ole,ja on eestiläisten suunnittelijoiden vaatteitakin,upeita meikkisarjoja,esim,italialaisia joita olen nähnyt Tukholmassa tai Espanjassa.Hyvä paikka suosittelen.

    • susiee

      juu'u, oon menossa ens viikolla tallinnaan shoppailumielessä ja mietin, mistä sais bändipaitoja. jotkut sanoo et sadamarketista saa, mut onko siellä 'modernien' bändien fanitavaraa vai pelkästään tyylii metallicaa?

    • Opastaja

      Merekeskuskuksesta saa helpommin huumeita ja viegraa... antavat lapsille piriä ilmaiseksi kokeiltavaksi vahtikaa siis morttia ja verttiä kunnolla. Mutta melko suomen hinnoussa ovat merekeskuksessa taksi kuskilta kannattaa kysyä mistä marssipulveria saa columbialainen valkoviinikin suomeen verrattuna hyvää ja halpaa

    • Opastaja

      Sitten itselle ja vaimolle hivakkaa väsään niin kerta viron reissulla maksetaan kuukauden thaimaassa makoilu, elämässä saa ja pitää tehdä valintoja ja turha tullia pelätä kerran oli autonpohjaan teipattu heikki polakkaa pääsin suomeen ja seuraavana päivänä lähdin kaakkois aasiaan 5 vuoden seikkailulle ja jos tullissa napsahtaa niin mistä sitä tietää kuka aton pohjaan tuollaista on teipannut (ihan yleinen kikka ammattirikollisilla että teippaavat huumeita autoosi ja sit seuraavat kotiin ja paketti irrotetaan) näin ollen vältyt tuomiolta tai parhaassa tapauksessa ostat vaimolle jotain kivaa... lapset kumminkin näyttää vaimon pomolta että en sitten tiiä lähteekö aasiaan yksin vai vaimon, mortin ja vertin kaa...

      • Diiler

        Sadamarketista saa mömmöö tosi ale hintaan.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe