Meil on perjantaina bileet ja mä ajattelin et voinko mä laittaa sinne mun semmosen hameen joka on ehkä 25cm pitkä ja siinä on sivuissa sellaset nyörit tai narut..ja sit sen kanssa sellasen paidan joka on aika pitkälle auki ja sit selässä siinä on vielä sellanen aukko...OIsko ihan hirvee??Ja sit viä te pojat et minkälaisista hiuksista te tykkäätte?MUlla on luonnonkihara et pidänkö sen kiharana vai suoristanko?? Ja mitenkä meikkiä? en mä yleensä käytä hirveesti meikkiä
liian horo(ko)??
13
3075
Vastaukset
- K.G
Noi on ihan hyvät. äläkä niistä hiuksista ja meikeistä välitä niinkää, ne on ihan sama minkälaiset ne on, ku ei sun naamaa kukaan kato jos sul on noi vaatteet!
Ai niin... Pääseekö mukaan bileisiin? - tyttö 84
...jos haluaa paljastavan paidan, pistää suht peittävän alaosan. Jos haluaa paljastavan alaosan, pistää suht peittävän yläosan. Eli liian paljastavana näyttää halvalta, vaikka ne humalaiset pojat tykkäiski. Harvemmin kukaan selvinpäin ja tosimielellä haluaa rinnalleen sulojaan kaikille paljastavaa tyttöstä.
Vai mitä miehet? Näytellään niitä tissejä ja pakaroita vain omille miehille, ei koko kansalle? =)- Jussi
Itsekin olen vuosimallia 84. Minun mielestäni näiden "horojen" tai "pissiksien" miksi heitä ikinä kutsutaankaan, pitäisi miettiä, mitä haluaa muille viestiä. Nämä paljastavat asut saattaa herättää teinipoikien mielenkiinnon ehkä illaksi (ja yöksi) mutta tuskinpa monikaan haluaisi pidempää suhdetta "paljastelijan" kanssa. Itse arvostan luonnonkauniita naisia, joilla on itsekunnioitusta.
- tyttö 84
Jussi kirjoitti:
Itsekin olen vuosimallia 84. Minun mielestäni näiden "horojen" tai "pissiksien" miksi heitä ikinä kutsutaankaan, pitäisi miettiä, mitä haluaa muille viestiä. Nämä paljastavat asut saattaa herättää teinipoikien mielenkiinnon ehkä illaksi (ja yöksi) mutta tuskinpa monikaan haluaisi pidempää suhdetta "paljastelijan" kanssa. Itse arvostan luonnonkauniita naisia, joilla on itsekunnioitusta.
Hyvä että tuollaisia miehiä vielä on jäljellä. =)
- Jussi
tyttö 84 kirjoitti:
Hyvä että tuollaisia miehiä vielä on jäljellä. =)
...kunnollisia miehiä vielä riittää... Varsinkin kun ikää alkaa olla se 20 niin mieli muuttuu ja äly kasvaa. Teinien jutuista saa usein väärän kuvan. Eiväthän hekään vielä luultavasti tiedä, mitä _oikeasti_ haluavat tulevalta kumppanilta.
- "#¤%
Joku oli käynyt varastamassa mun ajatukset, olisin itse kirjoittanut samoin. Asun pitää olla toisaalta paljastava, toisaalta "säädyllinen", ei pelkästään kokosäädyllinen tai kokopaljastava. Tavalliset "kunnon" miehet kyllä kiertää tällaisen "halvan" naisen kaukaa, vaikka sitten kännissä kelpaakin yhden yön seuraksi.
Harvat miehet kuitenkaan tykkää, että tyttöystävän asu paljastaa enemmän kuin peittää (no on poikkeuksiakin), sen sijaan kahdenkesken saa käyttää vaikka kuinka rivoja vaatteita ja varmasti molemmat tykkää.. ;)
- norkkis
toi kuulostaa jus sellaselta perus teinihorolta...eipä pahalla. Mietippä uudelleen ne vaatteet, muuten saat ainakin tuntemattomien vihat niskoilles.
- napapaita!
alle 'läpinäkyvät' alusvaatteet! Ja sitte vaik minihame ja
- !!!!
perus "teinihoro" ei miettisi tälläsii juttuja, nyt on viel toivoo jäljellä :))
- gepartti
mieti minkälaisen kuvan haluat ittestäs antaa, noilla vaatteilla sä annat ittestäs "helppo nakki" kuvan!
vähä ittestänsä arvostusta!
ja ehottomasti liian horo! - iso ja tylsä
Ruotsissa sut saa raiskata.
Siellä oikeus päästää raiskaajat vapaaksi koska minihame on liian provosoiva vaate.
Ja jos meinaat juoda siellä niin sanotaan että kun tarpeeksi vedät ja siellä ei ole mitään puppeli poikia niin voit aamulla ihmetellä miten sun stringit pääty kattotuulettimeen.
Niin ja jos multa kysytään niin suorista jos menee ihan afrolle.
En tahtoisi saarnata tai mitään koska se ei ole mun tapaistani mutta sanotaan että olen muutamissa kotibileissä ollut ja täytyy sanoa että siellä lähtee neitsyys eikä kauheen romanttisissa merkeissä.
Jos tunnet ihmiset hyvin ketä sinne tulee(luokkakavereita) yms niin ei ehkä kannata sitten liikaa stressata.
Mutta jos sinne tulee "isoja poikia" niin kannattaa mennä huntu päässä.- tyttö 84
Et sitten sen julmetun hauskempaa heittoa keksinu! :D *hysteeristä naurua*
No niin teinit, kaikille pilkkihaalarit ylle ja huntu lisäks! =)
- Boy86
Suorat hiukset on kauniimmat (mielipide kysymys)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838