energian puute

virtaa!

Mistahan luontaistuotteesta saisi actionia? Ginseng juuresta, ternimaidosta vai nonimehusta. Kertokaa kokemuksistanne!

17

3358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajuntu

...saat noista jotka mainitsit....eihän sitä tiedä ellet kokeile.

Paras ratkaisu on, että varmistat kaikkien tärkeiden vitamiinien ja mineraalien ynnä muiden ravinteiden saannin joka ikinen päivä, sekä hoidat suolistosi ja aineenvaihdunnan muutenkin kuntoon.

Vähän aikaisemmin juuri näpyttelin miten itse hoidan asian.

• kriz

Yhdyn edelliseen,

Ginseng.ä tutkittiin ja sillä ei havaittu mitään vaikutuksia suorituskykyyn.

Tehokkaita luontaisia bioamiineja ja psykostimulantteja ovat
        kofeiini, guarana, amfetamiini, efedriini esimerkiksi

niillä saa virtaa esim treeniin, mutta yleinen väsymys johtuu kyllä sitten muusta.

• Vehnä

Jätäpä valkoiset sokerit ja jauhot pois niin jopa löytyy energiaa!

• Kokeilija

Olen kokeillut AntiStress-tuotetta, jonka pitäisi terävöittää henkisiä toimintoja. Söin tuotetta 2 kk, mitään vaikutusta sillä ei minun vetämättömään olooni ollut.

Olen kokeillut samoin 2 kk:n ajan Supermania, jonka pitäisi mm. piristää, virkistää psyykkisesti ja fyysisesti, sekä kohottaa mielialaa. Valmisteen pitäisi lisätä myös seksuaalista halukkuutta. Itse en huomannut mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen.

Olen niinikään syönyt 4 kk E-Epaa ja karnosiinia - ei mitään vaikutusta. Myös Stress B-valmistetta söin kuukauden, sekään ei auttanut.

Mistä saan uutta potkua? Saan sitä Red Bull-energiajuomasta (sokeriton vaihtoehto), kahvista ja kofeiinipillereistä Pepsi Maxista. Nämä auttavat jonkin verran, kun on selviydyttävä ylitöistä, kasautuneista ylitöistä ynnä muusta silloin, kun energiaa tekemiseen ei oikein olisi.

Joku toinen varmasti hyötyy luontaistuotteista ja saa niistä ylimääräistä "virtaa", mutta minulle niistä nyt ei apua ollut. Multitabs-vitamiinipillerin otan kumminkin edelleen päivittäin.

• samppa

Supermanista puheenollen, meikällä se lisäsi seksuaalista halua, mutta muuten ei piristänyt/antanut energiaa tms.

• Vainio

...energiapaukkuna puhdas, stabiloitu aloe vera juoma (kasvismehu). Juon sitä joka aamu 30 ml.
      Sen lisäksi, että tunnen oloni energiseksi ja jaksan paremmin, se on vaikuttanut aineenvaihduntaan. Suoli toimii säännöllisesti päivittäin - niinkuin sen pitääkin toimia.
      Juomasta on löydetty 75 eri ravintoainetta, joten se pitää sisällään tarvitsemani vitamiinit, mineraalit, aminohapot, entsyymit ja rasvahapot.
      Se tekee hyvää!

• kriz

"Juomasta on löydetty 75 eri ravintoainetta, joten se pitää sisällään tarvitsemani vitamiinit, mineraalit, aminohapot, entsyymit ja rasvahapot. "

Önko varmasti löydetyt juuri niitä mitä tarvitset? Aminohappoja taidat tarvita päivässä ainakin enemmän kuin mitä 30ml ikinä sisältää.. proteiinia siis. Entsyymithän keho valmistaa itse.

Mitäs se sisältää?

• Vainio
        kriz kirjoitti:

"Juomasta on löydetty 75 eri ravintoainetta, joten se pitää sisällään tarvitsemani vitamiinit, mineraalit, aminohapot, entsyymit ja rasvahapot. "

Önko varmasti löydetyt juuri niitä mitä tarvitset? Aminohappoja taidat tarvita päivässä ainakin enemmän kuin mitä 30ml ikinä sisältää.. proteiinia siis. Entsyymithän keho valmistaa itse.

Mitäs se sisältää?

Aminohappojen osalta juoma sisältää mm. kahdeksaa välttämätöntä aminohappoa (joita ihminen ei itse pysty myodostamaan), sekä toissijaisia aminohappoja. Tässä lista aminohappojen osalta:
        Välttämättömät: fenyylialaniini, leusiini, metioniini, lysiini, valiini, isoleusiini, treoniini, tryptofaani.
        Toissijaiset: asparagiini, aspartiinihappo, glutamiinihappo, alaniini, arginiini, kysteiini, glysiini, histidiini, proliini, seriini, tyroksiini, hydroksiproliini, glutamiini.
        (Lähde: Tri Audun Myskja - Aloe Vera, Luonnon aarreaitta).

Uskon, että itselleni tuo 30 ml ainakin tässä vaiheessa riittää mutta vertailun vuoksi kerron puskaradiosta kuultuani, että esim. Japanissa sitä lipitetään 2 litraa päivässä / henkilö...

• kriz
        Vainio kirjoitti:

Aminohappojen osalta juoma sisältää mm. kahdeksaa välttämätöntä aminohappoa (joita ihminen ei itse pysty myodostamaan), sekä toissijaisia aminohappoja. Tässä lista aminohappojen osalta:
        Välttämättömät: fenyylialaniini, leusiini, metioniini, lysiini, valiini, isoleusiini, treoniini, tryptofaani.
        Toissijaiset: asparagiini, aspartiinihappo, glutamiinihappo, alaniini, arginiini, kysteiini, glysiini, histidiini, proliini, seriini, tyroksiini, hydroksiproliini, glutamiini.

Uskon, että itselleni tuo 30 ml ainakin tässä vaiheessa riittää mutta vertailun vuoksi kerron puskaradiosta kuultuani, että esim. Japanissa sitä lipitetään 2 litraa päivässä / henkilö...

Hyvä lisähän tuo on, mutta tuon määrän ja hieman enemmän ko. mainitsemiasi aminohappoja saat parista kinkku siivusta. ts. eläinkunnan proteiinit ovat aminohappokoostumukseltaan täydellisiä lähes poikkeuksetta päinvastoin kuin kasvikunnan tuotteet (ne 8 joita ei valmisteta itse). Jos painat 100 kiloa proteiini (aminohappo) tarpeesi on noin hieman auki 100g-250g päivä riippuen liikuntatottumuksistasi ja muusta ruokavaliostasi. Siihen voi suhteuttaa aminohappojen osalta jotain 30 millilitraa...

noissa aminohapoissa on myös hieman nimissä epäselvyyksiä todellisten aminohappojen kanssa ihan siitä syystä etteivät sekoitu kehon valmistamien hormonien kanssa kielenkäytössä.

todennäköisesti tarve tuolle juomalle on juuri se 1-2 litraa, 30 milliä kuulostaa lähinnä placebolta.....

• Väsynyt. .
        Vainio kirjoitti:

Join yhden pullon sitä, en muista mitä se maksoi? Ei ainakaan se yksi pullo tehnyt mitään, siinä sanottiinkin, että pitää juoda useampi pullo ennenkuin auttaa.Mutta jos se on kovin kallista, niin tulee väsymykselle hintaa. Meillä syödään niin terveellisesti ,ettei pitäisi mitään puutosta olla sillä rintamalla. Ostin IDO-E 100, se maksoi 14.30 ja EMGESAN 100 se maksoi 9.67 ,koska olen naispuolinen niin ajattelin ainakin E vitamiinista olevan vähän apua ja magnesium on hyvä. Mutta mikä auttaisi väsymykseen, turhautumisee, vai oonko karhulle sukua?

• Pena
        Väsynyt. . kirjoitti:

Join yhden pullon sitä, en muista mitä se maksoi? Ei ainakaan se yksi pullo tehnyt mitään, siinä sanottiinkin, että pitää juoda useampi pullo ennenkuin auttaa.Mutta jos se on kovin kallista, niin tulee väsymykselle hintaa. Meillä syödään niin terveellisesti ,ettei pitäisi mitään puutosta olla sillä rintamalla. Ostin IDO-E 100, se maksoi 14.30 ja EMGESAN 100 se maksoi 9.67 ,koska olen naispuolinen niin ajattelin ainakin E vitamiinista olevan vähän apua ja magnesium on hyvä. Mutta mikä auttaisi väsymykseen, turhautumisee, vai oonko karhulle sukua?

Itse olen saanut elinvoimaa, virkeyttä ja energiaa tuotteista, josta löytyy tietoa...

http://www.terppa.com/pentti

• Vainio
        Väsynyt. . kirjoitti:

Aloe vera juoma jota käytän maksaa 31 euroa / litra. Tarkoittaa alle euroa päivässä tuolla 30 ml:n annoksella. Koska vaikutukset ovat olleet niin myönteisiä, olisin valmis maksamaan siitä enemmänkin!
        Hinta siitä, että voin hyvin ja jaksan paremmin on mielestäni pieni. Puhumattakaan siitä, että olen päässyt ikävistä "suomusääristä" ja ihon jatkuvasta rasvaamisesta aloe veran ihoa kosteuttavan ja hoitavan vaikutuksen vuoksi.
        Mutta - nämä ovatkin vain omia kokemuksiani, ja niitähän täällä kyseltiin.
        Varmistathan tuotetta ostaessasi, että siinä on Aloe Science Council riippumattoman neuvoston etiketti. Se takaa tuotteen puhtauden ja sen, että aloe vera -pitoisuus on yli 70 %. Tuotteessa on silloin jäljellä aikaisemmin mainitsemani 75 ravintoainetta, eivätkä ne ole kaikonneet kuumentamisen, paströroimisen, pakastamisen tms. seurauksena.
        Käyttämäni mehun aloe vera pitoisuus on peräti 96,6 % ja sen on todettu olevan lähes yhteneväistä juuri leikatun aloe kasvin lehden sisällä oleva geelin kanssa.

• kriz
        Vainio kirjoitti:

Aloe vera juoma jota käytän maksaa 31 euroa / litra. Tarkoittaa alle euroa päivässä tuolla 30 ml:n annoksella. Koska vaikutukset ovat olleet niin myönteisiä, olisin valmis maksamaan siitä enemmänkin!
        Hinta siitä, että voin hyvin ja jaksan paremmin on mielestäni pieni. Puhumattakaan siitä, että olen päässyt ikävistä "suomusääristä" ja ihon jatkuvasta rasvaamisesta aloe veran ihoa kosteuttavan ja hoitavan vaikutuksen vuoksi.
        Mutta - nämä ovatkin vain omia kokemuksiani, ja niitähän täällä kyseltiin.
        Varmistathan tuotetta ostaessasi, että siinä on Aloe Science Council riippumattoman neuvoston etiketti. Se takaa tuotteen puhtauden ja sen, että aloe vera -pitoisuus on yli 70 %. Tuotteessa on silloin jäljellä aikaisemmin mainitsemani 75 ravintoainetta, eivätkä ne ole kaikonneet kuumentamisen, paströroimisen, pakastamisen tms. seurauksena.
        Käyttämäni mehun aloe vera pitoisuus on peräti 96,6 % ja sen on todettu olevan lähes yhteneväistä juuri leikatun aloe kasvin lehden sisällä oleva geelin kanssa.

"Aloe Science Council riippumattoman neuvoston etiketti. "

Merkki otsaan....noi merkit saa painoista, ei niiden takana ole todellakaan mitää laatua valvovaa organiaatiota.

ottakaa jonkun tiedeyhteisön leimat myyntipakkauksiinni jos saatte.

• Vainio
        kriz kirjoitti:

"Aloe Science Council riippumattoman neuvoston etiketti. "

Merkki otsaan....noi merkit saa painoista, ei niiden takana ole todellakaan mitää laatua valvovaa organiaatiota.

ottakaa jonkun tiedeyhteisön leimat myyntipakkauksiinni jos saatte.

http://www.iasc.org/

http://www.trilokin.com/AloeScienceCouncil.cfm

Näidenkin sisällön, sinä kriz, varmasti jotenkin pystyt kyseenalaistamaan - kuten kaiken muunkin.
        Laitan ne tiedon janoisille kuitenkin, vaikka muutoin jätän sinun kommenttisi täysin omaan arvoonsa.

• Vesku

Gnld ravintolisistä löytyy FORMULA 4 siinä on 11 vitamiini ja 5 vihenainetta ja kaikista tärkeimpänä tre-en-en rasvahapot. Jotka ovat välttämättömiä imeytymisen kannalta. Rasvahapot pehmittävät solu kalvon ja näin pääsee ravinteet sisään soluun, sekä kuona aineet pois solusta.
      Itse ainakin sain formulasta energiaa..

GNLD löytyy kokonainen energia ohjelma.

• Irma

Siskoni toimi johskus jm ja ostin häneltä tuotteita. Toimivat ainakin, aika kalliita vaan olivat. Sinultakos saisi niitä nyt?

• .......

Minulle on toiminut parhaiten Aloe vera mehu... olen nyt juonut sitä melkein vuoden... ja olen ollut täysin eri ihminen kuin aikaisemmin... pirteyden lisäksi närästys on loppunut ja suoli toimii paremmin kuin koskaan aikaisemmin... vaikuttanut terveyteeni todella positiivisesti!!!!! SUOSITTELEN KAIKILLE!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe