niin oon laittamassa tuosa parinviikon päästä aprillia rx 50 ku täytän 15 niin onko se hyvä mopo? ja minkälaiset erot siinä on esim derbin xrace malleihin``?
aprillia rx 50 enduro hyvä ostos?
5
1142
Vastaukset
- fghsf
no on on
- joujou
Onhan se kaikin puolin loistava mopo, nettimotosta kannattaa kattoo käytettyjä, 1000-1500e saa jo tosi hyvii.
- Nimetön
no aprilia on derpeihin ja tämmösiin minun mielestä paljon laadukkaampi riippuu jos ostat vanhan rx niin siitä saa helpommin nopeemman mut jos ostaa jonku 06-09 ni ei saa kulkemaan ku jonku hikise 70 kuri poistamisella mutta minulla on 03vm aprilia rx 50cc ja olen todella tyytyväinen vaikka katteet on vähän vanhan näkösiä kannattaa ostaa aprilia (=
- HELVETIN HYVÄ MOPO
Elikkäs juu suosittelen mielummin ostamaan Aprilia mopon mielummin kun derbin. Ensinnäkin itselläni on 06 vuoden Aprilia Rx50r enduro, joka on palvellu nyt ne 3 vuotta mainiosti, kulkemaan olen saanut vakio osista noin 97km/h suoralla. 2007 vuoden Aprilia ja siitä ylöspäin ovat DERBEJÄ mutta vaan aprilian tarroilla! Koska 07 vuodesta lähtien aprilia vaihtoi pytyn Rabasan paskaan joka löytyy myös derbistä. Ennen oli minarelli hyvin toimi, nyt on rabasa leipoo sulle pullaa minkä kerikiää! (ps) Omani on myynnissä! Yhteyttä voi ottaa s-postilla: [email protected]
- Sputnik
Ja hieman alkulämmittelyä: http://www.youtube.com/watch?v=vb24579nQFo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172353Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031489Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801250Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.401231Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056