niin oon laittamassa tuosa parinviikon päästä aprillia rx 50 ku täytän 15 niin onko se hyvä mopo? ja minkälaiset erot siinä on esim derbin xrace malleihin``?
aprillia rx 50 enduro hyvä ostos?
5
1074
Vastaukset
- fghsf
no on on
- joujou
Onhan se kaikin puolin loistava mopo, nettimotosta kannattaa kattoo käytettyjä, 1000-1500e saa jo tosi hyvii.
- Nimetön
no aprilia on derpeihin ja tämmösiin minun mielestä paljon laadukkaampi riippuu jos ostat vanhan rx niin siitä saa helpommin nopeemman mut jos ostaa jonku 06-09 ni ei saa kulkemaan ku jonku hikise 70 kuri poistamisella mutta minulla on 03vm aprilia rx 50cc ja olen todella tyytyväinen vaikka katteet on vähän vanhan näkösiä kannattaa ostaa aprilia (=
- HELVETIN HYVÄ MOPO
Elikkäs juu suosittelen mielummin ostamaan Aprilia mopon mielummin kun derbin. Ensinnäkin itselläni on 06 vuoden Aprilia Rx50r enduro, joka on palvellu nyt ne 3 vuotta mainiosti, kulkemaan olen saanut vakio osista noin 97km/h suoralla. 2007 vuoden Aprilia ja siitä ylöspäin ovat DERBEJÄ mutta vaan aprilian tarroilla! Koska 07 vuodesta lähtien aprilia vaihtoi pytyn Rabasan paskaan joka löytyy myös derbistä. Ennen oli minarelli hyvin toimi, nyt on rabasa leipoo sulle pullaa minkä kerikiää! (ps) Omani on myynnissä! Yhteyttä voi ottaa s-postilla: [email protected]
- Sputnik
Ja hieman alkulämmittelyä: http://www.youtube.com/watch?v=vb24579nQFo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247