Huomenta!

Sipuliina

Varmistin ettei nimimerkkiäni näkynyt tällä sivulla, ja koska ei näkynyt, uskallan nyt sanoa HUOMENTA!

Aamu valkenee hyvin kauniina. Yöllä on sumua noussut jostakin ja nyt kaikki on ihanan valkoista. Vaikka on vielä pimeää, loistaa valkoisuus kuitenkin.

Lehdessä ei ollut mitään hauskaa. Siis nimenomaan hauskaa, ikävää kyllä oli, kuten aina. Saulin häät tietysti lukeutuu hauskoihin asioihin, mutta niitä käsitellään tuolla alempana.

Jäälyhdyn laitoin palamaan illalla ja se palaa vieläkin. Kiitos 1943 vihjeestä!

Mukavaa sunnuntaita! Pian taas lämpenee.

46

1446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tellastiina*

Ihan pikkasen kurkkasin mitä maailmalla on tapahtunut. Tälle päivälle riittää ohjelmaa niin, että tämän jälkeen laitan koneen kiinni.

Juu ja pakkanen jatkuu,
      Kolmeen muuriin on jo tuli laitettu, lisäksi hellasta tulee sitä äkkilämpöä.
      Ei ollut kiva aamulla tulla tupaan, jossa
      mittari näytti kuuttatoista lämpöastetta!
      Mutta eiköhän se tästä lämpene...

• pääkaupungista

-9,8' oli aamulla, nyt hieman vähemmän.
      Meri auki, vaan pientä riitettä näkyy olevan ihan rannalla, missä ihmiset polskivat. Kolme näkyi tänäkin aamuna kastautuvan.
      Aurinko nousee, ja valot voi sammuttaa.
      Lunta ei näkyvissä, no en kaipaakaan.

Mukavaa vuoden ensimmäistä sunnuntaita, kunhan tuo loppiaispyhä vielä kestetään, sitten ihana arki taas saapuu.

• Lounais-Suomesta

Mittari näyttää –12, kaunis kirkas päivä.
      Koirulin kanssa aamulenkille pohdin miten nopeasti ihminen tottuu pakkaseen. Eilen palelimme molemmat, tänään ei tuntunut lainkaan niin kylmältä.
      Saas nähdä onko auto rukka samaa mieltä. Johdon päässä nököttää, mutta akku vetelee viimeisiä ja eilen en käynyt missään, enkä edes kokeillut käynnistyykö.

• Hymykuoppa ☺

Hauskaa, kun olet toivotelemassa huoment. Täällä mahtava aurinkoinen sunnuntaiaamu. Kohta ulos lenkille! ☺

• a-woman1

Huomenta ei kai enää tähän aikaan voi sanoa?
      -10,4 astetta mittarissa. Näyttää aurinko jo värittävän kauimmaisten puiden latvoja. Tulee kaunis päivä.
      Mukavaa pakkaspäivää kaikille!

• 1943

täältäkin. Lunta ei ole kuin nimeksi, mutta miinus kuudentoista asteen pakkanen on huurruttanut luonnon valkoiseen vaippaan. Mulla on neljä jäälyhtyä ja yhdessä paloi vielä aamulla kynttilä. Tuntuu, että päivä on pidentynyt aimo harppauksen, kun sateen jälkeen tuli aurinkoa.

Päivän uutisista kiinnosti tuo vanhojen ihmisten lääkitseminen, hirveää. Doping-juttu myös on ajankohtainen.

• uutinen

uutinen?
        Vuosikausia on jo ihmetelty vanhojen ihmisten lääkemääriä, vieläkin se on joillekin uutinen.
        Kukaan ei tee mitään, lukee vaan uutisena.

• 1943
        uutinen kirjoitti:

uutinen?
        Vuosikausia on jo ihmetelty vanhojen ihmisten lääkemääriä, vieläkin se on joillekin uutinen.
        Kukaan ei tee mitään, lukee vaan uutisena.

tänään, että hesarissa oli juttu. Se kosketti minua, jos ei joku muu pidä uutisena, niin miksi siitä metelöidä. Vähättely on yksi kiusaamisen muoto, melko yleinen. För att inte tala om ruttna gurkor... oli vähättelyä ruokapöydässä, kun yritin usein juoruilun sijasta viedä keskustelua yleisempään suuntaan. Nahkani on paksuuntunut noista ajoista.

• ittees korostaa
        1943 kirjoitti:

tänään, että hesarissa oli juttu. Se kosketti minua, jos ei joku muu pidä uutisena, niin miksi siitä metelöidä. Vähättely on yksi kiusaamisen muoto, melko yleinen. För att inte tala om ruttna gurkor... oli vähättelyä ruokapöydässä, kun yritin usein juoruilun sijasta viedä keskustelua yleisempään suuntaan. Nahkani on paksuuntunut noista ajoista.

joka ketjussa ja moneen kertaan!

• änkyrä tällä kertaa
        ittees korostaa kirjoitti:

Huhuh. Mahtaa sinulla olla mukavaa elämää.
        Aina moittimassa jotain.

• 1943

houlestua, että olet jo minut vallan unohtanut. Niin huonosti eivät sentään asiat ole, ihanaa, kun joku muistaa.

• kikka kakkonen
        1943 kirjoitti:

houlestua, että olet jo minut vallan unohtanut. Niin huonosti eivät sentään asiat ole, ihanaa, kun joku muistaa.

keksit jonkin konstin pysyä tapetilla.

• 1943
        kikka kakkonen kirjoitti:

keksit jonkin konstin pysyä tapetilla.

ainakin jonkun mielestä. En ole vielä ehtinyt lukea lehdistä, mitä muuta maailmalla tapahtuu. eikös jossain laulussa sanota "Oot mielessäni aina", toivottavasti en kuitenkaan unissasi.

• poistettujen mappi
        1943 kirjoitti:

ainakin jonkun mielestä. En ole vielä ehtinyt lukea lehdistä, mitä muuta maailmalla tapahtuu. eikös jossain laulussa sanota "Oot mielessäni aina", toivottavasti en kuitenkaan unissasi.

luin viestin tältä saitilta,joka oli suunnilleen näin,
        " antaisin vaikka mitä jos saisin hallita ja johtaa suuria ihmisryhmiä",

Kuka poisti, kirjoittaja vai joku muu?
        Aika hurjaa luettavaa.

• 1943
        poistettujen mappi kirjoitti:

luin viestin tältä saitilta,joka oli suunnilleen näin,
        " antaisin vaikka mitä jos saisin hallita ja johtaa suuria ihmisryhmiä",

Kuka poisti, kirjoittaja vai joku muu?
        Aika hurjaa luettavaa.

on minun viestini kanssa tekemistä? Kerrohan. Jos väität, että nikkini kirjoittama tuo, ei kohdaltani pidä paikkaansa. Kun oikein kunnon höykytystä sain täällä, niin mm. käytettiin nikkiäni, joka tietenkin on sallittua, koska ei ole rekattu. Johtohommista en ole koskaan ollut kiinnostunut, esim. läheisten hyvinvointi menee edelle. Kyllä sellaisiakin henkilöitä tarvitaan, jotka johtavat muita, mutta teveellä järjellä.

• mie mie mie

Ihan samaa mieltä.Olisi hankkinut ajoissa elämän.Nyt se on noin pöhlölle myöhäistä.Luulee,että on hyväkin sepustaja.Yäk.

• sökömies
        1943 kirjoitti:

Kuule on syytäkin houlestua,muuten me muut huolestutaan.

• 1943
        mie mie mie kirjoitti:

Ihan samaa mieltä.Olisi hankkinut ajoissa elämän.Nyt se on noin pöhlölle myöhäistä.Luulee,että on hyväkin sepustaja.Yäk.

sanotaan meilläpäin. Sanasi suuntasit minulle, vieläpä kahdesti eri nikillä. Elämäni on mallillaan ja erityisen iloinen olen, kun et minua unhoita.

• 1943
        sökömies kirjoitti:

Kuule on syytäkin houlestua,muuten me muut huolestutaan.

syytä huolestua, kun jokainen kirjain noin huolella luetaan, on painavaa, kiinnostavaa tekstiä. Oma tyylisi on minulle tuttu jo muutaman kuukauden takaa. Pikkuhiljaa voisi sävy muuttua myönteisemmäksi- pikku toivomus vain näin tammikuisena iltana.

• "Reetta"

mie sit äsken vast laitoin ne jäälyhdyn tekeleet palamaan:)Toinen ei jäätyny pohjasta,mut se pullosysteemi olikin hyvä.Ei tarvinnu reikää tehä.
      Pakkasta aamul mittaris -14,ja ihana sellanen höyhen lumikerros maas.Tänään sit jännätää kui käy Suomen tytöille hiihos.Tuleeha ne mäkikisatkin,
      siihä se päivä vierähtääkin taas. Kaikille hyvää päivän jatkoo...

• Saimander

Never no more, olen ajatellut minäkin kun olen haukut saanut, mutta aina uudelleen sorrun palstaa lukemaan ja joskun myös kommentoimaan.
      Sinun viestisi ovat iloiset ja kannustavat, joten on hyvä ettet lannistunut ensimmäisistä ilkeistä sanoista.

• Sipuliina

Kiitos sinulle. Kyllä minä lannistuin, en ymmärtänyt mitä pahaa voi olla huomenien toivottamisessa. Mutta sitten tuli niin ihanaa palautetta, että päätin jatkaa. On hauskaa kun huikataan huomenet.

• Sipuliina

huomenet teitillen! Hyytävänä alkoikin tämä viikko. -17 astetta näyttää mittari. Mutta ei hätää, huomenna lämpenee. Niin sanoi sääsetä eilen.

Ja huomenna on Loppiainen. Pitää muistaa laittaa loppiaistulet palamaan. Ja Loppiaisen jälkeen alkaa Härkäviikot. Jos omistaisi härän, se pitäisi varmaan laittaa töihin. Kyllä sorkat paleltuisi.

Päivän lehdestä en sano mitään, oli taas ikäviä, käsittämättömiä "uutisia". Minulle ei ihmisten pahuus ja julmuus oikein mene jakeluun. Mikä meitä vaivaa?

Oikein mukavaa uutta viikkoa kaikille!

• Pakkasherra on asettunut oikein pysyvästi näille nurkille, -20,3 astetta näytti mittari.

Meillä ei ole loppiaisena erikoisemmin tapana mitään tulia polttaa, niitä olen poltellut koko joulun ajan.
        Eilen illalla laitoin kuuteen jäälyhtyyn kynttilät, olivat kaunis näky. Aamuyöllä vielä paloivat.

Olin illalla rättiväsynyt ja menin kerrankin ajoissa sänkyyn. Arvatkaa harmittiko, kun puoli yhteen mennessä en ollut silmällistäkään nukkunut.
        Jaloistakin veti suonta niin maan perusteellisesti ja molemmista. Siitä on kyllä leikki kaukana kun oikein "krymppää".

Niinpä sitten hiippailin liikkeellä ja ihastelin niitä jäälyhtyjä ja hienoa kuutamoa.

Kaunista talvista päivää toivottelen kaikille!

• 1943

kaikille loppiaisaattona. Täällä on jotain miinus 19 astetta eli talven kylmin yö takana. Aurinko on nousemassa ja luonto huurteisen kaunis. Mielenkiintoisin uutinen päivän lehdessä oli uuden moottoritien melu. Asia koskee myös minua, sillä tie kulkee mökkijärven päässä, mistä matkaa noin puoli km. Kävin jo kerran kuuntelemassa eikä melua kuulunut lainkaan tuosta suunnasta, on meluaita. Melu kuului kauempaa, mutta ei mielestäni häiritsevästi. Nyt alkavat mittailla noita meluja. Asunnostani on 1,5 km moottoritien liittymään, joten helppo on lähteä baanalle.

• leila-mlä

Olipa iltaa taikka huomenta, mutta oikein hyvää kuitenkin!
      Kurkkasinpa sisään, koska täällä on kivojen ihmisten kivoja kirjoituksia, ja huomenen toivotuksia.
      Hyvää Loppiaista kaikille, pakkastakaan enää vain 5,4 astetta !

• Sipuliina

Loppiaisaamua! Taitaa olla pilvistä, koska yhtään tähteä ei näkynyt.

Vanhat ennusmerkithän on melkein kaikki heitetty romukoppaan, mutta yksi on vielä jäljellä. Nimittäin se, että kun lämpenee ulkona, tulee kylmä sisälle. Tuntui hyvin kolealta kun heräsin ja siitä arvasin että nyt on lämmennyt ulkona. Ja niin olikin. Mistähän tuollainenkin johtuu?

Lehdessä oli taas paljon luettavaa, mutta sen jätän myöhemmäksi. Katsoin otsikot, eikä mitään tavallisesta poikkeavaa näkynyt. Morkkasivat Bushia ja jotenkin se on ymmärrettävää. Ilotulitteiden myyntiäkin ovat rajoittamassa ja sekin on ymmärrettävää. Kunhan eivät kiellä kokonaan, koska se on kaunista katseltavaa.

Kaunista oli eilen illallakin kun kävin kaupassa. Jääkiteet tien pientareilla kimaltelivat auton valoissa. Oli kuin miljoonia timantteja olisi ollut odottamassa poimijaansa.

Viettäkäähan mukavaa ja rauhallista Loppiaista!

PS. Leila, en tiedä voiko tuohon aikaan sanoa iltaa vai huomenta. Yötä ehkä? :)

• mamman alku

Mukavia nuo toivotukset, vaikka kaikki eivät niistä tunnu pitävänkään.
        Joku on huomannut, ja se on nykyään kortilla. Vaikka ollaankin ilman kasvoja, tunne kulkee.

• Lounais-Suomesta

Sää on lauhtunut ja parvekeikkunan jääkukat ovat haihtuneet yön aikana, mittari näytti enää –5.
      Lunta on varmaan tulossa päivän aikana, raskaat pilvet peittävät taivaan ja aamu oli harvinaisen pimeä. Talvipukuinen rusakko tuli aamuhämärässä vastaan pihalla ja toinen istui ja ihmetteli bussipysäkillä, etsivät varmaan ressukat ruokaa.

Joulunaika vierähti koko suvun flunssassa. Itse olen jo täysin kunnossa, samoin muut aikuiset, tyttären pikkuiset saivat korvatulehduksen ja ovat taas kerran antibioottikuurilla.
      Tänään saa vielä kellahtaa päivätorkuille ruoan jälkeen, huomenna alkaa taas arki ja ”työ” poikkeuksellisen pitkällä päivällä joulutauon jälkeen. Oikeasti on ihan kiva päästä taas ihmisten ilmoille.

Mukavaa loppiaispäivää kaikille!

• pöpi..

Miten jäälyhty laitetaan palamaan, elikäs miten sen saa syttymään..?!

• Sipuliina

ja tulitikulla. Se on avonainen yläpäästä, eli jääkimpaleen alapäästä. Jäätynyt kimpalehan käännetään ylösalaisin kun se otetaan astiastaan pois. Paremmin en osaa selittää, ehkä joku toinen osaisi?

• Ihan vain siten, että laitat kynttilän lyhdyn sisälle ja sytytät sen palamaan.

• 1943

keikahti tuo pakkanen, vain pari astetta enää. Viime yönä minulla oli viisi jäälyhtyä palamassa loppiaisen kunniaksi. Sään lämpenemisen vuoksi lämpö oli sulattanut niitä sisältä, kaksi paloi vielä aamullakin. Päivä kulunee ulkoilun parissa, metsässä ei tuulikaan tunnu. Hyvää loppiaista kaikille.

• Sipuliina

kaikille! Aamuhetki on todella kullan kallis. On aivan hiljaista, ihana kahvin tuoksu ja päivän lehti. Nautin joka aamu yhtä paljon. Eihän täällä muutenkaan mitään meteliä ole eikä minulla ole kiire mihinkään, mutta aamun rauha on päivän tärkein hetki.

Lehdessä puitiin kännyköihin kailottamisen haittoja. Onhan vähän noloa joutua kuuntelemaan jonkun yksityisasioita. Puhe tunkeutuu väkisin korviin, vaikkei ollenkaan haluaisi kuulla. Mutta minkäs teet, kännykkä on keksitty käytettäväksi ja hyvä keksintö onkin.

Nyt on pyhät ohi ja seuraava on Pääsiäinen, mutta siihen on aikaa. Minulle ei ainakaan tule vieroitusoireita, on hyvä palata arkeen ja taas saada päivät oikeaan järjestykseen.

Mukavaa pakkaspäivää!

• 1943

Hyvää huomenta

• Taas pakkasaamu ja luntakin hiukan hippeillyt, alkaa jopa maa olla valkoinen edellisyön lumisateen jälkeen.
        Sumua on ilmestynyt niin, että ei paljoa ole näkyvyyttä. Toivottavasti alelevat autoillaan varovasti

Olen aina ollut tykästynyt nyrkkeilijä Eva Wahlstömiin, hän on niin iloinen ja nauravainen. Tämän päivä sitaattina aamun lehdessä oli hänen sanomanaan seuraavaa: "On itsensä yliarvioimista luulla, että maailma lakkaa pyörimästä ellen vastaa puhelimeen."

Olen täysin samaa mieltä ja mikään ei ärsytä enempää, kun oikeastaan mitään tilaisuutta ei ole, ettei jonkun kännykkä pirisisi.

Jippii! Lunta tulee lisää...

• 1943
        1943 kirjoitti:

Hyvää huomenta

kaimaseni. Kännykän kello osoitti 10.22, kun heräsin. Kyllä olen mainion nikin kekannut, kun muutkin käyttävät. Lähden luontoon, toivottavasti moni muukin.

• Sipuliina

hyvin kylmänä, nyt on -18 astetta ja mittarin suunta on alaspäin. Huomenta kuitenkin kaikille. Kauppareissu pitäisi tehdä ja harras toiveeni on, että auto suostuu hurahtamaan käyntiin.

Eiliset uutislähetykset ja tämän päivän lehti puivat kyllästymiseen asti lasten kännykänkäyttöä. Hullunkurista, että ensin keksitään varsin oiva härveli ja kun sellainen on suurimmalla osalla maapallon ihmisistä, aletaan miettimään onko se mahdollisesti vaarallinen.

Mukavaa päivää kaikille ja yrittäkää pärjätä pakkasessa. Muistakaa pukea villahousut!

• 1943

kylmää on täälläkin. Heräsin kymmenen maissa ja silloin oli miinus 17, nyt kolme astetta lämpöisempää. Aurinko lämmittää jo selvästi, esim. sulattaa auton lasit. Mulla on lohko- ja sisätilanlämmitin. On kiva, kun ei ihan kylmään autoon tarvitse mennä. Kovin on kurainen tuo ajokkini, kun en ehtinuyt pesettää ennen pakkasia. Kolmen kilometrin päähän moottoritien varteen valmistui uusi polttoaineen myyntipaikka. Onkohan missään näissä uusien teiden varsille nousseissa ns. huoltopaikoissa mahdollisuus auton pesuun? Tuntuu, ettei autoon liittyvissä asioissa saa apua. Kaljaa kyllä on myynnissä.

• Sipuliina
        1943 kirjoitti:

kylmää on täälläkin. Heräsin kymmenen maissa ja silloin oli miinus 17, nyt kolme astetta lämpöisempää. Aurinko lämmittää jo selvästi, esim. sulattaa auton lasit. Mulla on lohko- ja sisätilanlämmitin. On kiva, kun ei ihan kylmään autoon tarvitse mennä. Kovin on kurainen tuo ajokkini, kun en ehtinuyt pesettää ennen pakkasia. Kolmen kilometrin päähän moottoritien varteen valmistui uusi polttoaineen myyntipaikka. Onkohan missään näissä uusien teiden varsille nousseissa ns. huoltopaikoissa mahdollisuus auton pesuun? Tuntuu, ettei autoon liittyvissä asioissa saa apua. Kaljaa kyllä on myynnissä.

ns. huoltoasemilta löytyy mitään autoihin liittyvää. Kaikkea muuta kyllä on saatavilla. Enemmän ne on ruokakauppoja.

• Sipuliina

toki mainoksen. Hauska se on ja kuvaa mainiosti nykytilannetta.

• Niin se on taas tämäkin päivä melkein ehtoossa.
        Kylämaisemissa tuli käytyä, labrassa kävin ja samalla suoritin kaupassa viikonlopun ruokaostokset.
        Ja aina saa kauhistella sitä laskun loppusummaa, niin ovat kaikki hinnat viime aikoina nousseet.

Mutta kun ei ikinä ole tottunut mitään leveesti elämään niin kyllä sitä pärjäilee.

• 1943
        Tellastiina kirjoitti:

Niin se on taas tämäkin päivä melkein ehtoossa.
        Kylämaisemissa tuli käytyä, labrassa kävin ja samalla suoritin kaupassa viikonlopun ruokaostokset.
        Ja aina saa kauhistella sitä laskun loppusummaa, niin ovat kaikki hinnat viime aikoina nousseet.

Mutta kun ei ikinä ole tottunut mitään leveesti elämään niin kyllä sitä pärjäilee.

ylimääräisiä kauppareissuja. Toissapäivänä piti mennä hakemaan kahvia tuolta ympäri vuorokauden auki olevasta paikasta, mutta tyydyin yhteen kahvikupilliseen aamulla. Tänään aioin lähteä keskustaan (25 km) hakemaan kotimaisia omenia, mutta jäinkin kotiin. Aina tuppaa tarttumaan mukaan jotain, mitä ei oikeastaan tarvitse. Voisin tehdä vaikka vispipuuroa, kaikkea siihen tarvittavaa on kotona.

• 1943 kirjoitti:

ylimääräisiä kauppareissuja. Toissapäivänä piti mennä hakemaan kahvia tuolta ympäri vuorokauden auki olevasta paikasta, mutta tyydyin yhteen kahvikupilliseen aamulla. Tänään aioin lähteä keskustaan (25 km) hakemaan kotimaisia omenia, mutta jäinkin kotiin. Aina tuppaa tarttumaan mukaan jotain, mitä ei oikeastaan tarvitse. Voisin tehdä vaikka vispipuuroa, kaikkea siihen tarvittavaa on kotona.

Minulle riittää monasti yksi kauppareissu viikossa.
        Kun matkaa on yli 20 km:ä yhteen suuntaan, ei sitä aivan pikkuasian tähden viitsi lähteä.
        Teen aina listaa sitä mukaa kun joku käy vähiin, joskus sattuu lista jäämään sitten kotiinkin, mutta auttaa sekin vähän, kun se on edes kirjoitettu.

Kahvia on kyllä aina sen verran jemmassa, että loppumaan ei pääse - sitten tulisi katastrofi, jos kahvi loppuisi...

• 1943
        Tellastiina kirjoitti:

Minulle riittää monasti yksi kauppareissu viikossa.
        Kun matkaa on yli 20 km:ä yhteen suuntaan, ei sitä aivan pikkuasian tähden viitsi lähteä.
        Teen aina listaa sitä mukaa kun joku käy vähiin, joskus sattuu lista jäämään sitten kotiinkin, mutta auttaa sekin vähän, kun se on edes kirjoitettu.

Kahvia on kyllä aina sen verran jemmassa, että loppumaan ei pääse - sitten tulisi katastrofi, jos kahvi loppuisi...

naapuri seinän takana. Autamme hädässä toisiamme. Niin oli muuten edellisessä rivitaloasunnossani. Kauppaan on matkaa kummastakin noin 1 km. Täällä kauppa on auki sunnuntaisinkin.

• 1943

Sipuliinalle ja muille. Huomenna tämä aloitus on jo varmaan seuraavalla sivulla. Kuinkahan paljon lunta on aamulla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      166
      9691
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4954
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4752
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4092
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3752
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3653
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3538
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3263
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3079
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2774
    Aihe