myös meitä suomussalmelaisia, mutta osaammeko käsitellä kuolemaa kuin pitäisi, jokaisen syntymän jälkeen meidät kuolema jossain vaiheessa sitten korjaa ei aikaa ei paikkaa me tiedetä etukäteen.
Ps, kuinka läheisen kuolema voi viedä koko sinun tulevaisuudenkin, neuvoksen isä kuoli 06.01.1962,itse synnyin 28.06.1949 olin vielä lapsi kun isäni meiltä kuoli ei tullut koskaan takaisin.
"Vielä isääni kaivaten"
Ihmisen kuolema puhuttaa
2
1108
Vastaukset 2
- uusimaa 78.
kun tapaturman syitä palstalla spekuloidaan niin osa porukkaa ulisee ettei näin saa tehdä.Muualla syyt pohditaan ja niistä opitaan.
- vaativilla
ulisijoilla on turhan voimakkaasti oma vasikka ojassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651792Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16859- 81636
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92595- 45528
- 47505