mietin että tekeekö aloitteleva luontokuvauksen harrastaja näillä kameroilla mitään olympus sp-565uz, panasonic dmc-fz18 tai panasonic dmc-fz28.
kun ei heti viitsi ostaa kallista järkkäriä kun ei vielä tiedä innostuuko harrastuksesta.
Kameraa ostamassa
5
1384
Vastaukset
- ja paljon,,,
Kaikki hyviä kameroita, kuten Nikon D40, jollaisen ostin viime kesänä. Ainoa miinus on se kun heti pitäisi olla ISO PUTKI, että saisi kuvata hieman kauempaakin,
yleensä kun tuollaisen paketin ostaa, mukana tulee objektiivi jolla saa hyviä "lähikuvia", iso putki maksaa enemmän kuin kamera.
Mulla katos kiinnostus talven ajaksi ja kamera on pantissa.
Ihan tavallisella taskuun mahtuvalla digikameralla saa parempia kuvia kuin minun Nikonilla, siksi kannattaa harkita ja kysellä neuvoja, itse en ostaisi enää Nikonia, vaan jonkun 150e digikameran.- kyllä tekee
Valitsin kameran jossa on OIKEA AKKU, ei mitään pattereita eikä akkupattereita, ne tyhjenee hetkessä , aina pitää latailla.
Nikonin akkua ei kesällä tarvinnut jatkuvasti ladata, siihen sai luottaa.
Muistelen olympuksessa olevan juuri ne patterit, suosittelen, ei kannata ostaa, kokemusta on. - Tallustelija74
kyllä tekee kirjoitti:
Valitsin kameran jossa on OIKEA AKKU, ei mitään pattereita eikä akkupattereita, ne tyhjenee hetkessä , aina pitää latailla.
Nikonin akkua ei kesällä tarvinnut jatkuvasti ladata, siihen sai luottaa.
Muistelen olympuksessa olevan juuri ne patterit, suosittelen, ei kannata ostaa, kokemusta on.Eipä mulla ainakaan patterit tyhjene hetkessä. Ja aina pitää olla varapatterit mukana, kun kuvaamaan lähtee.
5h kuvailin 10 asteen pakkasessa ja virtaa riitti ilman pattereiden vaihtoa.
- dmc-fz50
Kyseinen vehje ostettu, taitaa olla aika lähellä tuota dmc-fz18:ta. Filmiaikana mulla oli järkkäri kahdella putkella mutta ajattelin kokeeksi tuollaista kiinteällä optiikalla varustettua "superzoomia".
En ole katunut. Tuossahan on leican optiikka ja kyllä se hyvä on. Kennon putsausta ei ole mutta mistäs sinne kennoon pölyä menisi kun rakenne on tiivis. Ainoa miinus on se että zoom alkaa 35mm:stä joka ei ole kovin laaja. - kuvittaja
minulla on olympus, tosi hyvä kamera. Kestää normaalin käytön. Saa hyviä kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838