paluu nettiin

whitedove

Prince malttoi pysytellä pois netistä kokonaisen vuoden ennen kuin tuli järkiinsä...

Uudet nettisivut:
http://www.lotusflow3r.com/

Sivustolla soi uutta musiikkia. Nyt vain odotellaan niitä kolmea levyä, jotka Prince aikoo julkaista tänä vuonna...

5

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilt

Ja juuri kun olin menettänyt toivon uusista nettisivuista :)

Outoa, etten ole kuullut noista levyistä aiemmin. Julkaiseeko Prince siis kaikki kolme levyä kerralla vai vuorotellen? Niin ja mihin aikaan? Olenkin jo kovasti odottanut uutta materiaalia ;)

• jukka

kerrassaan mahtava juttu, nythän Prince tekee sen mitä jo vuonna 1987 suunnitteli! Kumpa uusi materiaalikin olisi samaa tasoa kuin ne biisit, mitkä lopulta muodostivat Sign of the Timesin 22 vuotta sitten.

Nettisivuja en ole juurikaan seurannut koskaan, mutta laittaisi vielä ne Youtube-videotkin takaisin - tai siis antaisi luvan laittaa. Saas ny nähä.

• whitedove

Levyjen julkaisuaikatauluja ei varmaankaan ole vielä päätetty. Tieto levysuunnitelmista on kuitenkin Princeltä itseltään, joten aikeet ovat selvät. Princen historian tuntien ei tosin kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa...

Lisätietoa Princen haastattelusta:
        http://latimesblogs.latimes.com/music_blog/2008/12/visiting-with-p.html

Haastattelusta voisi tosin päätellä, että kolmas levy on Princen uuden suojatin, Bria Valentan, levy, eikä Princen soolotuotantoa. Eli tarkoittanee, että kaikki muu paitsi laulu on Princen tuotantoa.

Esimakua tulevilta levyiltä on jo kuultu erään amerikkalaisen indieradioaseman aalloilla. Kaikkiaan viisi uutta kappaletta on kierrossa Brian biisi(t). Diggaan ainakin nettisivuillakin soivasta Crimson And Clover -coverista sekä Colonized Mind -kappaleesta.

• Nelssoni

Itse kuulin 3 biisiä luupissä. Crimson and Clover on hyvä, tosin Rollarit/Led Zep teki tämän paremmin ;) Se on hienoa, että Prince nostaa vanhaa 70-luvun rokkia esiin. Kuitenkin soittajamiehiä. Ei muuten huono biisi ollenkaan tämä C&C vanhalta Zep-diggarilta...Tässä Princen keppi kulkee taas vaihteeksi.

2 muuta ovat nykyjenkki R&B:tä, joka ei kiinnosta. "Here I come" parempi.

• jukka

on toinen uusi biisi, joka nojaa aika pitkälle 70-luvun rokkiin, muttei mielestäni biisinä ole kovinkaan toimiva.

Toistaa Furyn rytmiä (3121-levyn biisi), joka puolestaan on aika lailla samantapainen kuin Girls and Boys (Parade-albumilta.) Viime mainittu on mainio popfunk-groovepala, mutta 2000-luvulla levytetyt variaatiot eivät itseeni uppoa. Black Sweat on taas jatko-osa biisille Kiss.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe