paluu nettiin

whitedove

Prince malttoi pysytellä pois netistä kokonaisen vuoden ennen kuin tuli järkiinsä...

Uudet nettisivut:
http://www.lotusflow3r.com/

Sivustolla soi uutta musiikkia. Nyt vain odotellaan niitä kolmea levyä, jotka Prince aikoo julkaista tänä vuonna...

5

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilt

Ja juuri kun olin menettänyt toivon uusista nettisivuista :)

Outoa, etten ole kuullut noista levyistä aiemmin. Julkaiseeko Prince siis kaikki kolme levyä kerralla vai vuorotellen? Niin ja mihin aikaan? Olenkin jo kovasti odottanut uutta materiaalia ;)

• jukka

kerrassaan mahtava juttu, nythän Prince tekee sen mitä jo vuonna 1987 suunnitteli! Kumpa uusi materiaalikin olisi samaa tasoa kuin ne biisit, mitkä lopulta muodostivat Sign of the Timesin 22 vuotta sitten.

Nettisivuja en ole juurikaan seurannut koskaan, mutta laittaisi vielä ne Youtube-videotkin takaisin - tai siis antaisi luvan laittaa. Saas ny nähä.

• whitedove

Levyjen julkaisuaikatauluja ei varmaankaan ole vielä päätetty. Tieto levysuunnitelmista on kuitenkin Princeltä itseltään, joten aikeet ovat selvät. Princen historian tuntien ei tosin kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa...

Lisätietoa Princen haastattelusta:
        http://latimesblogs.latimes.com/music_blog/2008/12/visiting-with-p.html

Haastattelusta voisi tosin päätellä, että kolmas levy on Princen uuden suojatin, Bria Valentan, levy, eikä Princen soolotuotantoa. Eli tarkoittanee, että kaikki muu paitsi laulu on Princen tuotantoa.

Esimakua tulevilta levyiltä on jo kuultu erään amerikkalaisen indieradioaseman aalloilla. Kaikkiaan viisi uutta kappaletta on kierrossa Brian biisi(t). Diggaan ainakin nettisivuillakin soivasta Crimson And Clover -coverista sekä Colonized Mind -kappaleesta.

• Nelssoni

Itse kuulin 3 biisiä luupissä. Crimson and Clover on hyvä, tosin Rollarit/Led Zep teki tämän paremmin ;) Se on hienoa, että Prince nostaa vanhaa 70-luvun rokkia esiin. Kuitenkin soittajamiehiä. Ei muuten huono biisi ollenkaan tämä C&C vanhalta Zep-diggarilta...Tässä Princen keppi kulkee taas vaihteeksi.

2 muuta ovat nykyjenkki R&B:tä, joka ei kiinnosta. "Here I come" parempi.

• jukka

on toinen uusi biisi, joka nojaa aika pitkälle 70-luvun rokkiin, muttei mielestäni biisinä ole kovinkaan toimiva.

Toistaa Furyn rytmiä (3121-levyn biisi), joka puolestaan on aika lailla samantapainen kuin Girls and Boys (Parade-albumilta.) Viime mainittu on mainio popfunk-groovepala, mutta 2000-luvulla levytetyt variaatiot eivät itseeni uppoa. Black Sweat on taas jatko-osa biisille Kiss.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      63
      3467
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      63
      3227
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      64
      3041
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2542
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2342
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2121
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      38
      1079
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1008
    Aihe