mieheni tulevaan työpaikkaan ja uuteen kotiimme!Ja voi WAU!Tallit,treenikentät,hevoten hoitopaikat oli joka tytön unelmamestoja ja talo joka siaitsi n.5km päässä talleilta oli kuin atukirjasta sitruunapuineen ja puutarhoineen.
Kun sitä kotiikävää itkin jo ennakkoon nyt mulla on PUUTARHA,jossa voinkin aloittaa jo heti kun muutetaan.Ja täytyy myöntää että se Välimeren leuto ilmasto sopii mun menttaalille paremmin kuin sohjokelit täällä kotosalla!
Terveiset Italiasta!Käytiin tutustumassa
6
293
Vastaukset 6
Nyt vaikutat todella innostuneelta. Tuskin maltat odottaa pääseväsi sinne takaisin;))
On sitten odoteltavissa sitruunalähetyksiä ainakin virtuaalisesti tänne pohjolaan;-DDD- Virtuaalikoneistaja
mitä, ilmeisemmin kuitenkin vain käymään, Suomeen.
Eilen täällä katselimme maailman parhaan ravurin ennätysjuoksua Mikkelistä.
Ei muuta kuin nautinnollisia hetkiä ja riemukkaita uusia kokemuksia. no pikkusen kateellinen olen. (ihan vihreä).
kamalasti onnea sinulle joka tuollaiseen paikkaan pääsee. ei sitä koti-ikävää muista kun on nuin mukavassa paikassa.- Ärrieri
ihanalta!Toivottavasti nautitte olostanne siellä!Kyl me pidetään täällä suomi pystyssä että voitte sitten aikanaan hyvillä mielin palata :D
- ylös...
venyttelit,ja havahduit tosielämään.... huokaus..se olikin unta..
Kylläpä kuulostaa ihanalta,ja niiii lämpimältä.Kyllä tuollaisessa paikkaa luulisi viihtyvän :O)
Ja mikä ihana valonmäärä siellä onkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562