M: aikuinen G. rosea naaras

Liptoni

Elikäs aikuinen rosea naaras myynnissä 40e.
Hämppy Keravalla. 040-5010538/ Tea

5

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raato....

Osaatko yhtään arvioida ikää...?

• Liptoni

eipä osaa sanoa. tuskin kuitenkaan kovin vanha koska kyllä se tuosta vielä kasvaa. on aika pikkuinen verrattuna meidän toiseen naaraaseen. ruokahalu on kuitenkin tosi hyvä. ja noi naaraat kuitenkin voi elää 40v että tuskin se on iästä kiinni :) ei se ihan heti kuolla kupsahda vanhuuteen.

• Raato....
        Liptoni kirjoitti:

eipä osaa sanoa. tuskin kuitenkaan kovin vanha koska kyllä se tuosta vielä kasvaa. on aika pikkuinen verrattuna meidän toiseen naaraaseen. ruokahalu on kuitenkin tosi hyvä. ja noi naaraat kuitenkin voi elää 40v että tuskin se on iästä kiinni :) ei se ihan heti kuolla kupsahda vanhuuteen.

No yleisestihän hämppyjen elinikä on aika suoraan verrannollinen niiden elinympäristöön (ulkopuoliseen stressiin) sekä ennenkaikkea ruokailuun. Siksi juuri monet harrastajat pitää "nälässä" niitä, jotta ovat sirommat ja eläisivät pidempään... Noin yleisesti voisin kuitenkin olla kiinnostunut siitä, jos se sulla siis vielä on... Mitäs muuta sulla on?

PS. Ei kai se ny ihan 40v elä... :) Rosean ikä (ainakin mä oon siinä uskossa) taitaa olla lähempänä 20v ku 40v...

• Liptoni
        Raato.... kirjoitti:

No yleisestihän hämppyjen elinikä on aika suoraan verrannollinen niiden elinympäristöön (ulkopuoliseen stressiin) sekä ennenkaikkea ruokailuun. Siksi juuri monet harrastajat pitää "nälässä" niitä, jotta ovat sirommat ja eläisivät pidempään... Noin yleisesti voisin kuitenkin olla kiinnostunut siitä, jos se sulla siis vielä on... Mitäs muuta sulla on?

PS. Ei kai se ny ihan 40v elä... :) Rosean ikä (ainakin mä oon siinä uskossa) taitaa olla lähempänä 20v ku 40v...

No niiden eliniästä kuulee vaikka mitä versiota ja olin lukevinani joltain nettisivulta että rosea on elänyt lähes 40 vuotiaaksi. Tosin voi olla että sekoitan johonkin muuhun lajiin :) Itseäni enemmän kiinnostavat käärmeet kuin hämyt, siksi myynkin pois nuo "ylimääräiset".
        Itselläni on 1.2 rosea ja yksi b. smithi. Noiden hämyjen lisäksi mulla on läjä eri lajin käärmeitä ja yksi parta-agama. Myynnissä on kuningas pyton, muutama vilja ja kolumbian sateenkaariboa pariskunta. Laitan mahd. myös kunkku boa pariskuntani myyntiin ja keskityn pienempiin lajeihin.
        Jos haluat muuta jutella niin laita sähköpostia.
        [email protected] / Tea

• Nimetön
        Liptoni kirjoitti:

No niiden eliniästä kuulee vaikka mitä versiota ja olin lukevinani joltain nettisivulta että rosea on elänyt lähes 40 vuotiaaksi. Tosin voi olla että sekoitan johonkin muuhun lajiin :) Itseäni enemmän kiinnostavat käärmeet kuin hämyt, siksi myynkin pois nuo "ylimääräiset".
        Itselläni on 1.2 rosea ja yksi b. smithi. Noiden hämyjen lisäksi mulla on läjä eri lajin käärmeitä ja yksi parta-agama. Myynnissä on kuningas pyton, muutama vilja ja kolumbian sateenkaariboa pariskunta. Laitan mahd. myös kunkku boa pariskuntani myyntiin ja keskityn pienempiin lajeihin.
        Jos haluat muuta jutella niin laita sähköpostia.
        [email protected] / Tea

Heh...

"Laitan mahd. myös kunkku boa pariskuntani" -luin ekaksi nopeesti et kirjotit: laitan mahd. myös kinkkua boa pariskunnastani... Ei sitte kuitenkaan ihan niin ollu. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      131
      5355
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      197
      5041
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3511
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3018
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      31
      2418
    6. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      36
      2300
    7. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      260
      1857
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      1501
    9. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      89
      1399
    10. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      109
      1398
    Aihe