Pangkor ja Formula 1

Pangoriin

Mahtaakohan tuo Sepangin F1 kisa vaikuttaa hotellin saamiseen Pangorilta?
Aamupäivän surffailtuani netissä en löytänyt kuin muutaman käpysen hotellin vapaana. Olemme siis ajatelleet viettä aikaa Pangorissa viikko ennen kisaa. (5.4)
Ainakin kaikki neljän ja viiden tähden mestat olivat täynnä. Jopa Pangor Laut Resort.
Jos jollakulla tulee mieleen kiva hotelli (tai mieluummin chalet), joka sopii isälle ja 11v pojalle, niin kertokaa ihmeessä.

5

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      KL on formuloiden aikaan ihan piukassa, joka saattanee vaikuttaa myös siihen, että Pangkorilla on ryysistä -paikalliset pakenevat.

      Itse suosittelen kyllä pojan kanssa Pangkor Island Beach Resortia! Mutta jahka tilaa ei mukamas löydy, niin Teluk Nipahin kylästä tuli meidän suosikki ja siellä oli pari siistin näköistä mestaa. Valitettavasti en juuri nyt nimiä muista : ( Ja koko ajan sinnekin rakennettiin uutta.

      Yritä tuota Beach Resortia! Eiköhän jonkun firman kautta löydy huone.

      ****

    • Pangkorilla pyörinyt

      Heips!
      Jos on vaikea varaus aika Beach resortin varaus ssyteemi ei toimi. Ota yhteyttä [email protected] manuaalisesti, ei nimittäin toimi myöskään muina ruuhka aikoina, kuten jouluna
      En pahemmin varaisi mitään Pangkorilta muuta, Pangkor laut onok mutta hirveä hintainen.
      Port Dicksonissa on ok hotelli. Avillion, lähellä KLI lentokentää, mutta ranta ja vesi ei ole ihan ok.
      Terkuin
      Jaana

      • Pangkoriin*

        Olen laittanut varauspyynnön kahdesti k.o. osoitteeseen, eivätkä ole vastanneet. Taidanpa soittaa sinne.
        Pangor Laut on muten fully booked:(, Olis ollut halvimmillaan 400$ per yö.
        Onkos kokemuksia tuolla lentokentän kupeessa olevasta Teluk Dalam Resortista. Siellä näyttäis olevan tilaa.


      • Pangkoriin**
        Pangkoriin* kirjoitti:

        Olen laittanut varauspyynnön kahdesti k.o. osoitteeseen, eivätkä ole vastanneet. Taidanpa soittaa sinne.
        Pangor Laut on muten fully booked:(, Olis ollut halvimmillaan 400$ per yö.
        Onkos kokemuksia tuolla lentokentän kupeessa olevasta Teluk Dalam Resortista. Siellä näyttäis olevan tilaa.

        Vastaanpa omaan viestiin...
        Pangkor Island Beach resort vahvisti huonevarauksen, joten homma kunnossa.
        6 yötä hintaan 1560 MYR Ocean Wing huoneessa.


      • Pangkoriin****
        Pangkoriin** kirjoitti:

        Vastaanpa omaan viestiin...
        Pangkor Island Beach resort vahvisti huonevarauksen, joten homma kunnossa.
        6 yötä hintaan 1560 MYR Ocean Wing huoneessa.

        Mikäs on saaren kauppakeskus?
        Löytyykö ylipäätään sekatavarakauppaa, josta saa juotavia (olut, vesi) ja muita perustuotteita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe