Corsa 1,0 vm 2000

millainen rassi?

Olisi tarjolla vasta katsastettu litran koneella oleva vm. 2000 oleva Corsa, jolla ajettu vain 104 tkm. Olisiko tuossa miten varma auto pieneen ajoon? Onko auto miten lämmin? Riittääkö tuo pieni kone, jos joskus joutuu ajamaan pidempää matkaa? Entäpä kulutus? Ruostuuko? Kertokaapa!

4

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi

Itsellä on Corsa 1.2 koneella.Hyvin on pelannut ja pieniruokainen.Kori on ruosteeton.Nurkka-ajoon tuo 1.0 koneella varustettu auto varmaan sopii parhaiten.

• corsaari

Äidilläni on 97 mallinen 1.0, jolla nyt ajettu 150 tkm. Minäkin olen ajannut pisimmillään 200 km:n reissuja per siivu. Ja hyvin on mennyt kahden henkilön kuormalla, ei tosin mikään raketti mutta vaivattomasti noita ei-moottoritie-rajoituksia pintakaasulla ja kulutus tällöin vähän päälle 5 l/100km. Saattaa 1.2 mennä pikkasen pienemmällä en ihan varma. Äidillä ollut muistaaksein jokusen 8 v ja tärkein ylim. "huolto" on pitkän päälle ollut kunnollinen ruostesuojaus. Ja muuta normien lisäksi: kerran pakoputki, kerran takajarruremontti vaijereineen, kerran ilmamäärämittari ja kampiakselin asentotunnistin. Ja samoin kerran häipys tankin luukku saranan murruttua. Niin ja konepelti on jouduttu maalaamaan reunaruosteen takia. Ja kerran on jättänyt äidin matkalle tuon asentotunnistimen takia. Jotta aika varmaa menoa ollut. Monissa toisissa merkeissä sivusta seuraneena paljon enemmän varsinkin tielle jättäviä "pikkusähkötietokonevikoja/anturivikoja".

• Jukka

Itse vaihdoin uudempaan 120tkm ajetun 1.0L 2000vm. Oli hintaansa nähden paras ja luottettavin auto mikä minulla on ollut. 4.7L/100km kulutus. Vikoja ja vaivoja ei ko autossa ollut. 2km päästä oli lämmin jo talvellakin ilman viima suojia.

Matka ajossa kannattaa ohittaminen ym. kiirehtiminen unohtaa tuolla koneella mutta määränpäähän pääsee.

B pirarin kohdalta kynnyskotelosta alkaa ruostuminen (kori antaa periksi).

Jos neljää n. 100kg henkilöä meinaa kuljettaa niin kannattaa unohtaa. Moottorissa loppuu potku.

Yksin ja kaksin kuljettaessa ihan toimiva a-b siirtymä väline.

• jos tykkäät

Osta pois jos tykkäät ja hinta kohdallaan. Eivät ole mitään pahoja pommeja, tosin huoltoahan tuon ikäiset autot voi jo vaatia. Ei välttämättä mene pelkällä öljyn vaihdolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196