Paras tapa

Albaniaan?

Olen kesällä menossa Albaniaan merenrannalle, Vloreen viikoks. Minne ois paras lentää? Kattelin lentoja ja tällä hetkellä Tiranaan maksais heinäkuulle yli 400€. Eli minne kannattas lentää, jos saa halvemmat liput kuin Tiranaan ja josta ois suht järkevät yhteyset? Kannattasko kattoo lentoja Sarajevoon, Skojeen tai jopa Kreikan puolelle, mikä ois lähin kenttä? Entä miten maan sisällä liikkuminen onnistuu julkisilla? Mulla ei ole maasta oikein mitään tietoa. Mitä todennäköisimmin mulla ei oo kauheesti aikaa matkoihin.

8

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J?=(0

      Montenegron Tivat voisi olla yksi vaihtoehto.

      • kallista...

        Aikas kalliita lippuja tolle reitille, huh huh..


    • sini83....

      millä lennolla te menette albaniaan? minä olen menossa yhtä kaveria tapaamaan tiranaan mutta en ole ikinä siellä käynnyt ja sinne ei taida etes suora lento mennä minkä lentoyhtiön kautta olis helppoa ja hyvä mennä??

      • mahollisella

        Tarkotus on löytää mahdollisimman halvat lennot. Varmaan tuo Malev on yks viahtoehto, ainakin Bulgariaan toissa kesänä se tarjos halvimmat lennot. Pikku hiljaa ja aina välillä kattelen lentojen hintoja, jotta saan jonkunlaisen kuvan. En vielä ole edes varma pääsenkö lähtemään, toivottavasti lomaa heltiää silloin siksi ajaksi. Tarkoitus on olla perillä su 19.7. ja takasin lähtö viikon päästä su 26.7.


    • ...............

      Albanian sisalla katevinta ja nopeinta on liikkua pikkubussilla eli fugonilla. Fugon lahtee liikkeelle kun kuljettaja niin paattaa eli se on taynna tai ainakin lahes taynna.

      Itse olen lentanyt Suomesta Tiranaan Malevilla Budapestin kautta. Lennot maksavat juuri tuon yli 400 euroa. Pari kertaa olen ottanut bussin Ateenasta Albaniaan. Ateenasta on lahdetty n. klo 18 illalla ja oltu Albanian rajalla aikaisin seuraava aamuna.

    • SmartAdventure

      Moikka !

      Vlora on ihan jees paikka ja illalla rannalal on muutamia kivoja baareja joihin paikalliset tulevat irrottelemaan.

      Tosin paaljon parempi paikka on Himare jos vain vuokraat auton ja uskaltaudut ajamaan vuoriston yli.

      TOinen malli on mennä Himareen Kreikasta rajan yli.

      • eikä se muuksi muutu

        Ite en oo päättänyt matkakohdetta, vaan siellä on meillä yksi leiri, jonne oo menossa muutamien nuorten "ohjaajaksi", mikäli saan loman siihen aikaan. Siitäpä syystä ei tosta maastakaan sinäsä oo tietoja, kun ei oo matka kiinnostuksen mukaan valittu.


    • Balkan ranger

      Blue1:lla Dubrovnikiin, sieltä Montenegroon ja Ulcinjista minibussilla Shkodraan (kulkee 2 päivässä). Jos siis haluat yhdistää reissuun Montenegron, mitä suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe