ihmispaljous punta canassa

sebago

mikä on paras kuukausi matkustaa punta canaan siis joulu-maaliskuusta ettei hotellit olisi tupaten täynnä ylimielisiä pohjois amerikkalaisia.

5

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • el caballo

Maa on niin lähellä Yhdysvaltoja, että matkailijoita siltä suunnalta riittää ympäri vuoden.Itse olin muutama vuosi sitten Dominikaanisessa ja tutustuin moniin mukaviin ja kohteliaisiin amerikkalaisiin. Ei kannata oman loman ajankohtaa sen perusteella valita tai sitten jo kannattaa vaihtaa lomamaata!

• muy buenos

Olen kaksi kertaa ollut lomalla Dominikaanisessa Tasavallassa.Santo Domingossa Ja Punta Canassa,tammikuussa ja maaliskuussa.Kummallakaan kerralla Ihanat Amerikkalaiset lomailijat eivät mua häirinneet,päinvastoin.

• häirinneet

Minä olin jokunen vuosi sitten Punta Canassa marraskuulla, silloin oli tosi kuuma,ihana ranta ja aina kivaa ohjelmaa, ei tullut aika pitkäksi, eikä jenkit mitenkään häirinneet.

• ei amerikkalaiset

Ja lisäksi me suomalaiset emme oikein tajua muun maailman menoa, koska me emme ole tottuneet ihmispaljouteen kun meitä on NIIN VÄHÄN...

• Toinen mielipide

Sebakon ei kannata matkustaa Domeihin lainkaan, vaan Turkkiin tai Bulgariaan Elokuun alusta.
      Sieltä et löydä sinun inhoaamiasi Pohjois-Amerikkalaisia riesaksi asti, vaan aitoa ja rehellistä ystävyyttä!!!

Domeissa on paljon Amerikkalaisia ja Canadalaisia turisteja.(lyhyet välimatkat)
      Ei ole ollut harmia Americaanoista eikä Canadalaisista. Päinvastoin; eivät ole ole röyhkeitä, kuin Sebakolaiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4183
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2895
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2816
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2563
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2535
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2491
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2109
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1835
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1663
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe