mikä on paras kuukausi matkustaa punta canaan siis joulu-maaliskuusta ettei hotellit olisi tupaten täynnä ylimielisiä pohjois amerikkalaisia.
ihmispaljous punta canassa
5
1020
Vastaukset
- el caballo
Maa on niin lähellä Yhdysvaltoja, että matkailijoita siltä suunnalta riittää ympäri vuoden.Itse olin muutama vuosi sitten Dominikaanisessa ja tutustuin moniin mukaviin ja kohteliaisiin amerikkalaisiin. Ei kannata oman loman ajankohtaa sen perusteella valita tai sitten jo kannattaa vaihtaa lomamaata!
- muy buenos
Olen kaksi kertaa ollut lomalla Dominikaanisessa Tasavallassa.Santo Domingossa Ja Punta Canassa,tammikuussa ja maaliskuussa.Kummallakaan kerralla Ihanat Amerikkalaiset lomailijat eivät mua häirinneet,päinvastoin.
- häirinneet
Minä olin jokunen vuosi sitten Punta Canassa marraskuulla, silloin oli tosi kuuma,ihana ranta ja aina kivaa ohjelmaa, ei tullut aika pitkäksi, eikä jenkit mitenkään häirinneet.
- ei amerikkalaiset
Ja lisäksi me suomalaiset emme oikein tajua muun maailman menoa, koska me emme ole tottuneet ihmispaljouteen kun meitä on NIIN VÄHÄN...
- Toinen mielipide
Sebakon ei kannata matkustaa Domeihin lainkaan, vaan Turkkiin tai Bulgariaan Elokuun alusta.
Sieltä et löydä sinun inhoaamiasi Pohjois-Amerikkalaisia riesaksi asti, vaan aitoa ja rehellistä ystävyyttä!!!
Domeissa on paljon Amerikkalaisia ja Canadalaisia turisteja.(lyhyet välimatkat)
Ei ole ollut harmia Americaanoista eikä Canadalaisista. Päinvastoin; eivät ole ole röyhkeitä, kuin Sebakolaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.17110392- 552833
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822558- 852391
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1482119Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2441968- 441412
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131405Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211215Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34873