mikä on paras kuukausi matkustaa punta canaan siis joulu-maaliskuusta ettei hotellit olisi tupaten täynnä ylimielisiä pohjois amerikkalaisia.
ihmispaljous punta canassa
5
1000
Vastaukset
- el caballo
Maa on niin lähellä Yhdysvaltoja, että matkailijoita siltä suunnalta riittää ympäri vuoden.Itse olin muutama vuosi sitten Dominikaanisessa ja tutustuin moniin mukaviin ja kohteliaisiin amerikkalaisiin. Ei kannata oman loman ajankohtaa sen perusteella valita tai sitten jo kannattaa vaihtaa lomamaata!
- muy buenos
Olen kaksi kertaa ollut lomalla Dominikaanisessa Tasavallassa.Santo Domingossa Ja Punta Canassa,tammikuussa ja maaliskuussa.Kummallakaan kerralla Ihanat Amerikkalaiset lomailijat eivät mua häirinneet,päinvastoin.
- häirinneet
Minä olin jokunen vuosi sitten Punta Canassa marraskuulla, silloin oli tosi kuuma,ihana ranta ja aina kivaa ohjelmaa, ei tullut aika pitkäksi, eikä jenkit mitenkään häirinneet.
- ei amerikkalaiset
Ja lisäksi me suomalaiset emme oikein tajua muun maailman menoa, koska me emme ole tottuneet ihmispaljouteen kun meitä on NIIN VÄHÄN...
- Toinen mielipide
Sebakon ei kannata matkustaa Domeihin lainkaan, vaan Turkkiin tai Bulgariaan Elokuun alusta.
Sieltä et löydä sinun inhoaamiasi Pohjois-Amerikkalaisia riesaksi asti, vaan aitoa ja rehellistä ystävyyttä!!!
Domeissa on paljon Amerikkalaisia ja Canadalaisia turisteja.(lyhyet välimatkat)
Ei ole ollut harmia Americaanoista eikä Canadalaisista. Päinvastoin; eivät ole ole röyhkeitä, kuin Sebakolaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934317
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711078Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779