Joo elikkäs kyseessä Finvip niminen suomalainen träkkeri onko luotettava ja hyvä paikka.
Finvip
11
5831
Vastaukset
- se muuten
ihan hyvä paikka on, mutta siel on paljon käyttäjiä jotka ei vissiin osaa lukea sääntöjä. eli lataavat ja sen jälkeen ei jää jakamaan..
- se sivu
enää edes toimi
- 420
se sivu kirjoitti:
enää edes toimi
Huomattu. Mitä tapahtunut?
- ???
se sivu kirjoitti:
enää edes toimi
Mistä mä nyt lataan salkkarit ennakkoon?
- safvcvbv
??? kirjoitti:
Mistä mä nyt lataan salkkarit ennakkoon?
mtv3.fi/salatutelamat :D:D:D:D:D
- Anonyymi
Ouoksuva on kova pappa warettaan!
- tonjskoff
kyllä on loistava paikka, jos pääsee rekisteröimää ni heti jakamaan tavaraa aivan pirusti ja sit vasta lataamaan :) mun mielestä ylläpidossa on ystävällistä porukkaa ja aina auttavat, mutta bitaddict on jo toista luokkaa, siellä ylläpidon meno on aivan typerää hommaa..:.!!!
- lolol
sitte ootki vitun retardi helveti nakkisämpylä
- tonjskoff
lolol kirjoitti:
sitte ootki vitun retardi helveti nakkisämpylä
oo sä hiljaa ku mistään mitää tiedä! turha tulla tänne urputtamaan, mulla onki vahvat mielipiteet asioista ja tää on mun mielipide tästä asiasta!!!
- Vaihtoa_vaille_
Jos joku haluaa antaa FinVip kutsun niin saat vaihdossa tunnukset BitAddictiin.
Mut saa kiinni Ircissä #Finvip @Quakenet
Nick: Edgez- asdfgasdfg
Kuka helvetti haluaa BitAddictista FinVippiin vaihtaa, ei näin jätkät, ei näin. Eikä niitä BA kutsuja muutenkaan missään suomi24sessa jaella.. Eihän BA:kaan mikään kummonen oo Rautaporttiin verrattuna mut FinVip huh huh :DSADS:ASDAS:ASDASD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808