Joo elikkäs kyseessä Finvip niminen suomalainen träkkeri onko luotettava ja hyvä paikka.
Finvip
11
5871
Vastaukset
- se muuten
ihan hyvä paikka on, mutta siel on paljon käyttäjiä jotka ei vissiin osaa lukea sääntöjä. eli lataavat ja sen jälkeen ei jää jakamaan..
- se sivu
enää edes toimi
- 420
se sivu kirjoitti:
enää edes toimi
Huomattu. Mitä tapahtunut?
- ???
se sivu kirjoitti:
enää edes toimi
Mistä mä nyt lataan salkkarit ennakkoon?
- safvcvbv
??? kirjoitti:
Mistä mä nyt lataan salkkarit ennakkoon?
mtv3.fi/salatutelamat :D:D:D:D:D
- Anonyymi
Ouoksuva on kova pappa warettaan!
- tonjskoff
kyllä on loistava paikka, jos pääsee rekisteröimää ni heti jakamaan tavaraa aivan pirusti ja sit vasta lataamaan :) mun mielestä ylläpidossa on ystävällistä porukkaa ja aina auttavat, mutta bitaddict on jo toista luokkaa, siellä ylläpidon meno on aivan typerää hommaa..:.!!!
- lolol
sitte ootki vitun retardi helveti nakkisämpylä
- tonjskoff
lolol kirjoitti:
sitte ootki vitun retardi helveti nakkisämpylä
oo sä hiljaa ku mistään mitää tiedä! turha tulla tänne urputtamaan, mulla onki vahvat mielipiteet asioista ja tää on mun mielipide tästä asiasta!!!
- Vaihtoa_vaille_
Jos joku haluaa antaa FinVip kutsun niin saat vaihdossa tunnukset BitAddictiin.
Mut saa kiinni Ircissä #Finvip @Quakenet
Nick: Edgez- asdfgasdfg
Kuka helvetti haluaa BitAddictista FinVippiin vaihtaa, ei näin jätkät, ei näin. Eikä niitä BA kutsuja muutenkaan missään suomi24sessa jaella.. Eihän BA:kaan mikään kummonen oo Rautaporttiin verrattuna mut FinVip huh huh :DSADS:ASDAS:ASDASD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä462439Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2902431- 1221676
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461350- 1151307
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301195PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421173- 741059
- 661027
- 70990