miten sitä voi harjoitella/kehittää?
oppivatko kaikki sen?
asiallisia vastauksia, kiitos!
telekinesia
26
5567
Vastaukset
- Laita
vaikkapa googleen "telekinesia harjoitus". Ohjeita löytyy.
- tuomastheepäilevä
Useat ihmiset väittävät että saavat ajatuksen voimalla pyörimään paperihyrrän. Missä tästä voisi katsella videota ja nimenomaan suomalaista videota? Vai onko tää vaan huuhaata ?
- anaesthetize
minä saan paperihyrrän pyörimään, vieläpä molempiin suuntiin ja lasikuvun allakin.
tosin se vaatii harjoittelua ja keskittymistä - tuomastheepäilevä
anaesthetize kirjoitti:
minä saan paperihyrrän pyörimään, vieläpä molempiin suuntiin ja lasikuvun allakin.
tosin se vaatii harjoittelua ja keskittymistäMinä saan junatkin lentämään. Olisko sulla näyttää videopätkä miten teet tuon hyrräjutun niin ei tarvi tällä tavalla arvuutella :P
Kai tiedät että osaamallasi tempulla voi saada aika paljon rahaa kun sen esittää tietyille tahoille?
Eli video kehiin!? - - MM
tuomastheepäilevä kirjoitti:
Minä saan junatkin lentämään. Olisko sulla näyttää videopätkä miten teet tuon hyrräjutun niin ei tarvi tällä tavalla arvuutella :P
Kai tiedät että osaamallasi tempulla voi saada aika paljon rahaa kun sen esittää tietyille tahoille?
Eli video kehiin!?Kyllähän tuo paperi hyrrä pörrääminen onnistuu tosin en ole sitä harjoitellut varmaan vuoteen. Pyörii harjoittelulla joka tosin on joskus tylsää. Savuke paperia olen neulan kärjessä pyöritellut huimaa vauhtia, ihan kuin hyrrää pyörittäs :) Noh uskoo ken kokee. Tulenkin kanssa on tullut leikittyä ja parikymmentä senttisiä liekkiä olen kynttilään saanut palamaan. Aikaa vaativaa ja paljon keskittymisestä/mielentilasta oleva juttu. Kaikilla varmasti erillainen tapa päästä siihen kiinni. Vaati jopa tunnin räpeltyä ennenkuin minun mieli tasaantuu ja homma alkaa pelaamaan. Toisaalta liekki kyllä reakoi ajatukseen heti mutta vaikeinta on saada ikään kuin rakentamaan liekin kanssa. Muistakaa lapsen mielisyys se auttaa varmasti paljon, leikkikää ikään kuin olisitte lapsi hiekkalaatikolla. Olkaa avoimin mielin innostuneita ja leikkisiä, pistäkää vaikka tanssiksi :) Mitä energisempi ja parempi olo sinulla itselläsi henkisesti kuin fyysisesti on sen paremmin liekkikin ajatuksiisi vastaa. Samat periaatteet toimii tässä hyrrä pörräämisessä. Tehkää koe kun saatte pyörimään. Teette noin puoli tuntia aherratte, pitääkää tauko ja kokeilkaa uudestaan. Kun alkaa homma sujumaan niin taas tauko ja kauempaa ilman käsiä. Onnistuu vaikka toisesta huoneesta veikkasin :D Tokkopa enää mutta joskus kun innostusta riitti.
- - MM
- MM kirjoitti:
Kyllähän tuo paperi hyrrä pörrääminen onnistuu tosin en ole sitä harjoitellut varmaan vuoteen. Pyörii harjoittelulla joka tosin on joskus tylsää. Savuke paperia olen neulan kärjessä pyöritellut huimaa vauhtia, ihan kuin hyrrää pyörittäs :) Noh uskoo ken kokee. Tulenkin kanssa on tullut leikittyä ja parikymmentä senttisiä liekkiä olen kynttilään saanut palamaan. Aikaa vaativaa ja paljon keskittymisestä/mielentilasta oleva juttu. Kaikilla varmasti erillainen tapa päästä siihen kiinni. Vaati jopa tunnin räpeltyä ennenkuin minun mieli tasaantuu ja homma alkaa pelaamaan. Toisaalta liekki kyllä reakoi ajatukseen heti mutta vaikeinta on saada ikään kuin rakentamaan liekin kanssa. Muistakaa lapsen mielisyys se auttaa varmasti paljon, leikkikää ikään kuin olisitte lapsi hiekkalaatikolla. Olkaa avoimin mielin innostuneita ja leikkisiä, pistäkää vaikka tanssiksi :) Mitä energisempi ja parempi olo sinulla itselläsi henkisesti kuin fyysisesti on sen paremmin liekkikin ajatuksiisi vastaa. Samat periaatteet toimii tässä hyrrä pörräämisessä. Tehkää koe kun saatte pyörimään. Teette noin puoli tuntia aherratte, pitääkää tauko ja kokeilkaa uudestaan. Kun alkaa homma sujumaan niin taas tauko ja kauempaa ilman käsiä. Onnistuu vaikka toisesta huoneesta veikkasin :D Tokkopa enää mutta joskus kun innostusta riitti.
Olipa sekavaa tekstiä :D ajatus vaeltelee... hihihi
tuomastheepäilevä kirjoitti:
Minä saan junatkin lentämään. Olisko sulla näyttää videopätkä miten teet tuon hyrräjutun niin ei tarvi tällä tavalla arvuutella :P
Eli video kehiin!?Sain paperihyrrän pyörimään pienen yrityksen jälkeen. Tosin se ei vielä pyöri kuin yhteen suuntaan ja pysähtyy jos keskittyminen herpaantuu. Laitoin härpäkkeen lasipöydälle ja se pyöri vaikka käteni oli lasilevyn alla. Lasikuvun läpi en ole vielä kokeillut, vaatii kuulemma harjoitusta.
Otin pätkää videolle, joten jos tosissas haluat nähdä niin laita maili-osoite. Toisaalta pääset vähemmällä jos itse rakennat hyrrän ja kokeilet.- joo o
- MM kirjoitti:
Olipa sekavaa tekstiä :D ajatus vaeltelee... hihihi
sitäpä se
- wängwäng
http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/index.php?mforum=mielenvoima
Tuolta löytyy kaikenlaista mielenkiintoista. Foorumilla yli 40 käyttäjää ja noin 300 viestiä. orumi on hyvin moderoitu ja sieltä ei löydy ilkeitä tyyppejä. - pulppu
Pakko kokeilla tota joskus:) oon innostunu lukee näit tämmössii telekinesia juttui :) sanon tääl joskus jos onnistuu...uskon kyl et se tarttee paljo harjoitust
- dvijcvucvh
mun telekineia on vahvaa 12 kynän kaataminen sujuu ja tiiliskiven nostminen
osaan jo manipuloida mieltäkin elektrokinesia on vielä harjoituksen tarpees
- j.komolai
opin juuri telekinesian salaisuuden pakottaminen ei tehoa pyydä alitajunnalta kauniisti
tai keskity kovaa kädellä osoittaminen auttaa - telekinesia ukko
minulla ja kaverillani on myös telekineettisiä voimii mut mun kaveri osaa vain pyrokinesiaa
minä osaan lukea ajatuksia ja telekinesiaa me molemmat olemme hyvin vahvoja telekinesiassa
joskus kilpailemme kumpi on vahvempi yritämme aina tuhota paperi hyrrän kinesialla yleensä minä tuhoan sen telekineettisesti repimällä palasiksi mutta kaverini yleensä polttaa sen tulipallolla - mcjcjdjvdj
minä hallitsen telekinesian hyvin mut on mul myös telepaattisia kykyi
minun kaverini on terrakineetikko hän osaa hallita maata minulata onnistuu myös teopatia pyrokinesia cryokinesia ja radiokinesia olen jo saanut työnnettyä käden läpi kivi seinäst
ärsytän joskus opettajia telekinesial - Chibu
Jos parapsykologia kiinnostaa, niin löytyy Suomenkielisiä sivustoja näille jutuille. -Aivan uusi foorumi, ei vielä käyttäjiä, mutta niitä odotellaan: Paraforum http://paraforum.freeforhosting.com/
-Vanhempi foorumi: Mielen Voima http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/index.php?mforum=mielenvoima
-Tunnetumpi sivusto: Paranormaali Blogi http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ - utryy6u565e546e45
Paperihyrrä, ja miksi se pyörii.
http://www.saunalahti.fi/lvihalli/muut%20sivut/paperihyrr%E4.html- utryy6u565e546e45
...pyöriminen johtuu lämpöliikkestä, ainakin silloin jos ei ole minkään tiiviin kuvun alla, ja jos vaikka käsi lähellä.
Mutta täällä linkissä mikä ylempänä jo mainittiin...
http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/viewtopic.php?t=7&
mforum=mielenvoima
...käsipä on hyvinkin lähellä, kuten sitaatista näkyy !!!!
>>Hyvä! Sait paperihyrrän valmiiksi. Nyt aloitetaan harjoittelu (suosittelen tekemaan chakra harjoituksen tai vaikka meditoit ennen kuin jatkat, ohjeet löytyy tältä foorumilta).
1. Laita käsi avoinaisesti hyrrän suuntaisesti (ei väliä kumpi) hyrrän viereen, pidä kuitenkin väliä hyrrään 5- 10 cm.
2. Tunne hyrän materiaali. Mieti millaista paperi on, millaiselta jokainen molekyyli siinä tuntuu, ajattele koko hyrrää. Ajattele hyrrä osana sinua.
3. Kun olet tarpeeks ajatellut hyrrää, ajattele liikettä. mieti miltä tuntuu tuo hyrrän pyörimisliike vastapäivään (tai myötäpäivään, mieti vaan toista kerrallaan, äläkä vaihda pyörimissuuntaa). Ajattele että se pyörimisliike lähtee sinusta.
4. Anna hyrrän pyöriä haluamaasi suuntaan. Hyvä idea on ihan vaikka mielessäsi antaa hyrrälle lupa pyöriä esim. vastapäivään. Myös kysyminen alitajunnalta auttaa, sanot vain mielessäsi alitajunnalle: "pyörittäisitkö hyrrää vastapäivään?". - Tutunen
utryy6u565e546e45 kirjoitti:
...pyöriminen johtuu lämpöliikkestä, ainakin silloin jos ei ole minkään tiiviin kuvun alla, ja jos vaikka käsi lähellä.
Mutta täällä linkissä mikä ylempänä jo mainittiin...
http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/viewtopic.php?t=7&
mforum=mielenvoima
...käsipä on hyvinkin lähellä, kuten sitaatista näkyy !!!!
>>Hyvä! Sait paperihyrrän valmiiksi. Nyt aloitetaan harjoittelu (suosittelen tekemaan chakra harjoituksen tai vaikka meditoit ennen kuin jatkat, ohjeet löytyy tältä foorumilta).
1. Laita käsi avoinaisesti hyrrän suuntaisesti (ei väliä kumpi) hyrrän viereen, pidä kuitenkin väliä hyrrään 5- 10 cm.
2. Tunne hyrän materiaali. Mieti millaista paperi on, millaiselta jokainen molekyyli siinä tuntuu, ajattele koko hyrrää. Ajattele hyrrä osana sinua.
3. Kun olet tarpeeks ajatellut hyrrää, ajattele liikettä. mieti miltä tuntuu tuo hyrrän pyörimisliike vastapäivään (tai myötäpäivään, mieti vaan toista kerrallaan, äläkä vaihda pyörimissuuntaa). Ajattele että se pyörimisliike lähtee sinusta.
4. Anna hyrrän pyöriä haluamaasi suuntaan. Hyvä idea on ihan vaikka mielessäsi antaa hyrrälle lupa pyöriä esim. vastapäivään. Myös kysyminen alitajunnalta auttaa, sanot vain mielessäsi alitajunnalle: "pyörittäisitkö hyrrää vastapäivään?".Tähä pitää viel laittaa, että ton on kirjottanu tuol foorumilla Evileye ja että noita ohjeita ei saa levitellä tästä muualle.
Kiitos kumminkin vaivannäöstäsi, että laitoit tähän ja hyvä, kun laitoit linkin mukaan ^ ^ - utryy6u565e546e45
Tutunen kirjoitti:
Tähä pitää viel laittaa, että ton on kirjottanu tuol foorumilla Evileye ja että noita ohjeita ei saa levitellä tästä muualle.
Kiitos kumminkin vaivannäöstäsi, että laitoit tähän ja hyvä, kun laitoit linkin mukaan ^ ^Laitoin sitaattina vain linkin olennaiset osat, selvittämään tätä lämpöliike-asiaa :-)
- Anonyymi
404 File Not Found
- ^¨^^¨¨
tossa jotain :
http://www.youtube.com/results?search_query=telekinesia&aq=f - Chibu
Paraforumin linkistä ei ole enää hyötyä. Foorumi on poistettu.
- Telekinesis
- älyhoitaas
Jos käden laittaa sinne lasipöydän alle, niin totta kait se alkaa pyöriä. Kädestä tulee lämpösäteilyä, lämpö nousee ylöspäin ja saa hyrrän pyörimään yhteen suuntaan.
- Anonyymi
Ei semmosta paskaa oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972