Olisiko jollain tietoa edullisesta ja hyvästä eläinlääkäristä Turun seudulla?
Edullinen eläinlääkäri Turun seudulla?
38
24629
Vastaukset
- Kissaherran omistaja
Kyselit edullista eläinlääkäriä Turun seudulla...en edullisuudesta tiedä, mutta suosittelen Kaarinan eläinlääkäriasemaa. Mulla monen vuoden kokemus eka edesmenneen koiraherran kanssa ja nykyään käyn kissaherran kanssa, oltiin kuukausi sitten kastroinnissa ja rokotuksessa. Sieltä saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua!!!
- vaihtoehto..
Vettori Raisiossa. Voin suositella myös Kaarinaa, niin kuin yllä olevakin.
- pari paikkaa
vaihtoehto.. kirjoitti:
Vettori Raisiossa. Voin suositella myös Kaarinaa, niin kuin yllä olevakin.
Kaupungin eläinlääkäri lienee halvin. Hyviä kokemuksia molemmista.
- mielipiteitä..
pari paikkaa kirjoitti:
Kaupungin eläinlääkäri lienee halvin. Hyviä kokemuksia molemmista.
löytyy runsaasti negatiivisiakin..
- juu-
mielipiteitä.. kirjoitti:
mielipiteitä.. ei kissan lääkäri..
- ei moitteen sijaa
mielipiteitä.. kirjoitti:
Asialleen omistautunut.
Hyvää työtä eläinten puolesta.
Ehkä ei niin syvenny siihen omistajan kanssa 'lässyttelyyn' ja paapomiseen, mutta eläimet tuntee ja osaa hoitaa.
Tekee töitä isoilta osin omaan piikkin. Tilojen laitteetkin ovat omia, kaupungilla kun ei ole ollut tahtoa ja halua kunstantaa asianmukaisia tiloja ja laitteita.
- kissa15
martti vasa.sirkkalankatu 15.turku.vastaanotto maanantai torstai klo 16.18.00.ei ajanvarausta.portaat kadulla autoliikkeen vieressä.ovesta sisää.odota vuoroasi.jos menet heti klo 16.00.pääset nopeammi vastaanotolle.joskus ruuhkaa.minun kissani on aina saanut tosi hyvän hoidon.on vähäpuheinen mut tosi mahtava eläinlääkäri.edullinen.mielluumin käteisellä maksu.kaik pankikortit ei käy.
- tota noin..
Paljonkos noissa paikoissa maksaa kissan kastraatio? :o tietoo?
- esim vettori.fi
tota noin.. kirjoitti:
Paljonkos noissa paikoissa maksaa kissan kastraatio? :o tietoo?
www.vettori.fi sieltä löytyy hinnastoa
Kastraatio 86€
Sterilisaatio, sisältää kaulurin 118€
ja poliklinikkamaksu n 19€
ja tarvikkeet tekee jotain samoin lääkkeet
halvempaa kenties kunnallisella? niihin on vaan kivat jonot.. - ...
esim vettori.fi kirjoitti:
www.vettori.fi sieltä löytyy hinnastoa
Kastraatio 86€
Sterilisaatio, sisältää kaulurin 118€
ja poliklinikkamaksu n 19€
ja tarvikkeet tekee jotain samoin lääkkeet
halvempaa kenties kunnallisella? niihin on vaan kivat jonot..Jännä kuinka turussa on kalliimpaa sitten tuo leikkauttaminen kun esim Hämeenlinnassa :o
- korvaongelma
... kirjoitti:
Jännä kuinka turussa on kalliimpaa sitten tuo leikkauttaminen kun esim Hämeenlinnassa :o
Maaseudun kunnaneläinlääkärit on tosi halpoja. Kannattaa hyödyntää ainakin rokotuksissa. Mun koiralla on korvaongelma ja se nukutettiin ja putsattiin korvia n. tunti. Lisäksi sai vahvisterokotuksen. Hinta 67,00 eur keskisuomen pikkukunnassa. Nyt pitää viedä Turun seudun yksityiselle samaan toimenpiteeseen ja hinta-arvio 300,00! En tiedä onko lopputulos parempi? Nyt pitää ottaa röntgenkuva päästä kun vuotaa edelleen korvat.
- edgarpedgar
Kävin sterilisoimassa narttu kissani tuolla Martti Vasalla ja hinta taisi olla 60€ kaikkinensa. Suosittelen kys. eläinlääkäriä todella paljon enkä tuon halvan hinnan vuoksi vaan asiantuntemuksen, sillä narttuni leikkaus oli todella hankala kissan hyvin pienen koon ja olemattoman painon vuoksi ja Martti hoivasi tyttöä reippaasti yli aukioloaikansa ja soitteli useaan otteeseen minulle kissan tilasta.
Nyt menossa taas Martille enkä usko eläinlääkäriä vaihtavani ikinä tuosta.- ml
Vasan Martti veisteli meidän kissaa sterilisaation yhteydessä siihen malliin, että meinasi kissalta henki lähteä. Kissa alkoi vuotaa vatsaonteloon. Vasa myös unohti kipulääkityksen. Kissaa piti käyttää polilla kahteen otteeseen. Ihmettelivät siellä sitä, että Vasa edes tekee enää leikkauksia. Kissa oli siis ihan normaalikokoinen ja terve narttu, eikä komplikaatioita leikkauksen suhteen ollut, tai jos oli, ei Vasa niistä maininnut. Nyt pitäisi leikata toinen kissa, enkä missään nimessä mene kattini kanssa lähellekään Vasan teurastamoa. 60e leikkaus on halpa, mutta jos ja kun komplikaatioita tahi tyrimisiä ilmenee, kustannukset nousee heti. Mielummin vien kissani eläinlääkärille, joka hoitaa homman kerralla ja hyvin. En suosittele, en todellakaan.
- plöts
ml kirjoitti:
Vasan Martti veisteli meidän kissaa sterilisaation yhteydessä siihen malliin, että meinasi kissalta henki lähteä. Kissa alkoi vuotaa vatsaonteloon. Vasa myös unohti kipulääkityksen. Kissaa piti käyttää polilla kahteen otteeseen. Ihmettelivät siellä sitä, että Vasa edes tekee enää leikkauksia. Kissa oli siis ihan normaalikokoinen ja terve narttu, eikä komplikaatioita leikkauksen suhteen ollut, tai jos oli, ei Vasa niistä maininnut. Nyt pitäisi leikata toinen kissa, enkä missään nimessä mene kattini kanssa lähellekään Vasan teurastamoa. 60e leikkaus on halpa, mutta jos ja kun komplikaatioita tahi tyrimisiä ilmenee, kustannukset nousee heti. Mielummin vien kissani eläinlääkärille, joka hoitaa homman kerralla ja hyvin. En suosittele, en todellakaan.
Mun kissimirrille kävi sama homma vasalla, 550 euroa tuli sitte loppujen lopuksi takkiin. Aivan paska eläinlääkäri.
- Elkääviekövasalle
ml kirjoitti:
Mulla on samanlaisia kokemuksia, mikäli samasta tohtorista puhutaan! Eikö se ole sellainen seniili äijä, mikä kulkeekin todella huonosti? Kaverini kävivät leikkauttamassa kissansa Paimion metsäkoulun yhteydessä jossain, ja niiden narttu oli tolpillaan alta vuorokaudessa ja unohtanut koko leikkauksen. Mun kissat taas olivat puoli kuolleita vielä viikon sen silpomisen jäljiltä ja kuinka paljon ne kärsivät, raasut.:(
- idpa
joo oh..itekki kattelin mun 2 narttukissalleni edullista eläinlääkäriä, mutta turusta semmosta ei löydy..Siskoni sitten onneksi löysi omalta paikkakunnaltaan 2 narttukissan kastraatio = 160€, kun sit taas turussa n.240...että tääl turussa kaikki maksaa :DD
- åpoikjhhgfdsa
Martti vasa on juuri turussa.. Luki yllä.
- Karvakorvien emo
Olemme saaneet todella hyvää hoitoa koirallemme Naantalin pieneläinklinikalta. Olemme juosseet Turun seudulla monella eri eläinlääkärillä aikaisemmin, emmekä ole kaikkiin olleet tyytyväisiä. Harmittaa, kun vasta nyt löysimme hyvän eläinlääkärin, koiravanhuksemme on jo lähes 10 vuotias (ja monenmonituista vaivaa on koirallamme ollut). Olemme saaneet sekä puhelimitse että paikanpäällä hyvää palvelua, sekä lääkärit että hoitajat ovat ammattitaitoisia! Naantalin pieneläinklinikka on meidän mielestämme ollut paras eläinlääkäri, missä meidän karvakorvat ovat olleet. Hinta on mielestäni edullinen, vaikka meidän perheelle tärkeintä on hyvä eläinlääkäri - hinnalla ei ole niin väliä.
- ----
paimionkunnan eläinlääkäri hoiti tyttökissan kastraation 90e.
- Kiss,kiss.
Jos tarkoitit Paimiota, niin Paimio on kaupunki. Ja itse voisin vuosien kokemuksella sanoa,että yhtään hyvää eläinlääkäriä ei ole koko etelä-suomessa! Tuosta ko lääkäristä en tiedä mitään mutta muista! Ainoa HYVÄ on FELINA Helsingissä joka on erikoistunut pelkästään kissoihin.Ja ompa omistaja?-hakenut koulutusta jopa ulkomailta ! Mutta jos asuu sielläpäin,suosittelen kissanomistajille!
- Naukupoika
Kiss,kiss. kirjoitti:
Jos tarkoitit Paimiota, niin Paimio on kaupunki. Ja itse voisin vuosien kokemuksella sanoa,että yhtään hyvää eläinlääkäriä ei ole koko etelä-suomessa! Tuosta ko lääkäristä en tiedä mitään mutta muista! Ainoa HYVÄ on FELINA Helsingissä joka on erikoistunut pelkästään kissoihin.Ja ompa omistaja?-hakenut koulutusta jopa ulkomailta ! Mutta jos asuu sielläpäin,suosittelen kissanomistajille!
Mitäs parempaa siellä ulkomailla on ?
Oliko jopa Somaliassa vai missä ?
Mutta siitä olen samaa mieltä jotta parhaat eläinlääkärit on muualla kuin etelän kaupungeissa.
Johtuu varmaan siitä jotta muualla ovat ylityöllistettyjä ja näinollen paljon kokemusta. - Kiss,kiss.
Naukupoika kirjoitti:
Mitäs parempaa siellä ulkomailla on ?
Oliko jopa Somaliassa vai missä ?
Mutta siitä olen samaa mieltä jotta parhaat eläinlääkärit on muualla kuin etelän kaupungeissa.
Johtuu varmaan siitä jotta muualla ovat ylityöllistettyjä ja näinollen paljon kokemusta.En tiedä mikä parempaa,luulisin että sellaista tietoa mitä ei suomesta saa,mutta voi auttaa täälläkin !Ja tarkoitin Kissaklinikka Felinaa ja Suvi Pohjola-Stenroosia, on Eläinlääketieteen tohtori ja on suorittanut kissalääketieteen erikoistumistutkinnon ( DABVP) vuonna 2006 USA:ssa ! Kyseisen tutkinnon suorittaneita on Euroopassa neljä,Suomessa toistaiseksi yksi. Nämä tiedot ovat Kissafani-lehdestä,jossa ko henkilö pitää kissatohtori palstaa.Ja olen itse myös käynyt Felinassa. Joten ei ole ko henkilö opiskellut missään Somaliassa !! Ja vielä: suosittelen kaikille kissanomistajille,jos mahdollista,Kissafani-lehteä !! Vallan kissa-asioita ja neuvoja ja voi lähettää kysymyksiä. Lehti jossa on asiaa!
- Nauuuuuu
Kiss,kiss. kirjoitti:
En tiedä mikä parempaa,luulisin että sellaista tietoa mitä ei suomesta saa,mutta voi auttaa täälläkin !Ja tarkoitin Kissaklinikka Felinaa ja Suvi Pohjola-Stenroosia, on Eläinlääketieteen tohtori ja on suorittanut kissalääketieteen erikoistumistutkinnon ( DABVP) vuonna 2006 USA:ssa ! Kyseisen tutkinnon suorittaneita on Euroopassa neljä,Suomessa toistaiseksi yksi. Nämä tiedot ovat Kissafani-lehdestä,jossa ko henkilö pitää kissatohtori palstaa.Ja olen itse myös käynyt Felinassa. Joten ei ole ko henkilö opiskellut missään Somaliassa !! Ja vielä: suosittelen kaikille kissanomistajille,jos mahdollista,Kissafani-lehteä !! Vallan kissa-asioita ja neuvoja ja voi lähettää kysymyksiä. Lehti jossa on asiaa!
Mutta eikös afrikasta saa parempia papereita kissojenhoitoon.
Ainakin siellä on isojakin kissoja enemmän kuin joidenkin ihannemaa USA,ssa. ; ) - mikä riivaa
Nauuuuuu kirjoitti:
Mutta eikös afrikasta saa parempia papereita kissojenhoitoon.
Ainakin siellä on isojakin kissoja enemmän kuin joidenkin ihannemaa USA,ssa. ; )No jos välttämättä haluat aliarvioida kyseisen lääkärin tietämystä, niin mene klinikan sivuille ja katso lista kaikista niistä koulutuksista, kursseista ja luennoista joissa hän on ollut mukana. Luulen, että ei kovin montaa yhtä laajaa listaa löydy. Hänellä on ollut erityinen halu ottaa selvää juuri kissojen vaivoista ja niiden hoidoista ympäri maailmaa. Tunnetusti Suomi on tässäkin suhteessa pieni maa ja kaikki vähänkään erikoisempi tieto on usein haettava muualta. Tämä nimenomaan kun aihe koskee kissojen sairauksia ja hoitoja. Jopa monet muut eläinlääkärit pyytävät häneltä kosultaatioapua jos sitä tuntevat tarvitsevan, näin tekee myöskin oma vakilääkärini;)
Tässä ei ole kyse USA:n ihannoinnista vaan todella asiaansa perehtyneen lääkärin tiedonetsimishalusta. Nim. itsekin kyseisellä klinikalla käynyt kissojen omistaja ja kasvattaja.
- terhuli84
eikö olisi fiksua ilmoittaa vasalle etukäteen että on tuomas narttukissaa leikkaukseen siis sterilisaatioon ku eikö se kumminkin vie jokusen tovin se leikkaus? ei kyl oo paha hinta jos alle satasel saisi kisulin leikatuksi
- edgarpedgar
No minä soitin jo viikkoa etukäteen Vasalle, ja Vasa antoi meille ihan ajan tuohon leikkaukseen klo 17.45 (menee 18.00 kiinni) niin luulen hänen ihan ymmärtäneen sen menevän ylitöiksi.
Ja muut lääkärit eivät tosiaan narttua edes suostuneet sterilisoimaan sen olemattoman koon vuoksi (nukutus niin pienelle riskialtis). Mut hyvin se tosiaan meni, ei mitään komplikaatioita ja sain tosi kattavat kotihoito ohjeet (paremmat kuin kahdella edellisellä kissalla, joita ei edes pyydetty tuomaan jälkitarkastukseen ja vasalla se jälkitarkastus oli ilmainen)
Narttu oli leikkauksesta nopeammin jaloillaan ja terve kuin mitä urokset joiden kanssa menimme hintavalle eläinlääkärille Helsinkiin. Toki tuohon tervehtymiseen voi vaikuttaa ihan kissan luonnekin..
- eläinten ystävä
miten saa yhteyden elänlääkäri Martti Vasaan Turussa puhelin no ei löydy mistään? kiitos jo etukäteen
- jl
puh on 02-2334483
- Viiuntyy
Meikäläisen narttukissan sterilaatio oli edullisin (klinikoista, jollei laske kaupungin omaa) Kissa&koirassa. Vasalle mennään vaan antamaan kaikki rokotteet yms.
- koiruudet
Tänään oltiin menossa rokotuttaan koiranpentua ja Martti Vasalla oli ovessa lappu
' Vastaanotto lopetettu '.- harmistunut186352
Ihan totta?! :O Just ois meiänkin koira rokotuksia kaivannut ja ajattelin siellä käydä kokeilemassa... no hitsiläinen, ei mahda mitään.
- ffghdf
eeeiiiiiiikä!!! No onneks löysin tän ketjun, muuten oltais oltu repimässä kans ovea turhaan =(
- pohtamo
Olen käyttänyt 16 vuoden ajan kissani 3 kpl Martti Vasalla.
Niin sterilisaatiot kuin kastraatiotkin. Paras lääkäri tähän mennessä. Vastaa puhelimessakin kun kysyy hoito ohjeita.
Ja innostui "lepertelemään " minun pienelle löytö kissalleni. Kohdunpoisto onnistui hyvin.
Kuulin että on Turun eläkkeellä oleva kaupunginlääkäri ?
Kokemusta on muistakin tohtoreista ympäri Suomea.
Minulla kun on aina ollut KIssoja.
Suosittelen- kokemus sekin
Jos tarkoitat J. Rasia niin älä vie kissaasi hänelle! Hän ei hoitanut kissaani vaan ehdotti heti lopettamista ilman tutkimusta. Yritti ottaa pissanäytettä - ei saanut ja pelkäsi kissaa. Kissani joutui seuraavana päivänä tiputukseen Petvetissä, toipui hyvin ja eli useita hyviä vuosia sen jälkeen.
- Jokurandomi
Tiedättekö onko tämä Vasa Martti kesälomalla ja jos on niin milloin?
- marina
Martti Vasa on lopettanut eläinlääkärin työt, kuten edellä mainittiin !
- Tietoa etsivät
Tuohon ulkomailla opiskeluun otan kantaa sen verran, ettei se mielestäni ainakaan tietoa vähennä. Päin vastoin. Ei Suomessa koulutus ole mitään huippuluokkaa varmaankaan tuotoksista päätellen.
Nythän on kyllä jo julkisestikin todettu ettei Suomessa koulutus ole mitään huippua. - eläimintä huolehtiva
Vein kauan sitten siamilais-kissani M. Vasalle, siltä oli kolme varvasta murtunut. Vasa sanoi että kissat toipuu itsestään mistä vaan. Tassu oli kuin pannukakku ja odotin viikon ja vein Jaakko Rasille, joka nukutti kissani ja teippasa varpaat ja paketoi tassun, mikä tuli kuntoon.
Olen käynyt Naantalin Vähäpassilla, joka oli hyvä sekä nykyään käyn Kaarinan Iris Rastaalla joka on tosi hyvä ja kaikki leikkauksetkin menneet hyvin kissoilla ja vanhalla koiralla. Iris Rastas ei paapo turhia ja ei myös tee turhia toimeenpiteitä, ylihuolehtiville koiranomistajille, kuten tiedän tapauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809