Nazar

Alanyaan

Kertokaa nyt kaikki mahdolliset kokemukset Nazarin matkoista? Miten on homma toiminut ja onko kokemuksenne hyviä vai huonoja? Alanyaan olisi tarkoitus matka varata ja joku all inclusive-hotelli hakusessa? Nazarin hinnat houkuttavat, mutta muutkin toimistot on huomioitu. Mutta kertokaa siis kokemuksia Nazarista ja heidän ai-hotelleista?

14

6522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MVVV

Olimme viime kesänä 1. kerran Nazarin matkalla ja all inc. hotellissa, tosin Sidessä. Kaikki meni loistavasti (lento, vastaanotto kentällä,bussimatka,haku). Hotelli oli *****, mutta hotelli ei kyllä huoneiden tasolta ollut ***** niinkuin esitteessä oli kuvailtu. Kaikki muu kyllä toimi eli ruoka ja juomat hyviä, lapsille jätskiä, limuja, hattaraa, pop cornia, illalla discot ja showt eli hotellilta ei tarvinnut lähteä pois ellei halunnut. Uima-allasalueet mahtavat.

Huoneen pienuus ei kyllä haitannut, kun siellä lähinnä yövyttiin ja käytiin suihkussa. Jätin kyllä palautteeseen, että huone vastasi tasoltaan ***.

• Fatima2

Jos rehellisiä ollaan niin en todellakaan suosittele varaamaan Nazarilta matkaa! Olin itse perheeni kanssa nazarin matkalla viime kesänä enkä kenenkään toivo kokevan samaa mitä itse jouduin kokemaan. Ongelmat alkoivat jo kotimaassa, sillä ensimmäinen lomapäivä peruttiin. Tämä menetetty päivä luvattiin tietenkin korvata ja tätä korvausta odotimme miltein 4 kk! Rahaa ei olisi tullu jos en itse olisi ollut TODELLA aktiivinen.
      Antalyan lentokenttähän on yksi maailman helpoimmista kentistä mutta ilman ongelmia ei sielläkään säästytty. Opasta ei ollut vastassa ja itse oli huolehdittava että meni oikeaan bussiin oikeaan aikaan. Saavuttuamme hotelliin (Wasa) kaikki kauheus alkoi ihan kunnolla, vasta viides huone oli siisti ja siitä olin varma koska valvoimme itse kun siivojat siivosivat sen meille. Huone kuhisi torakoita ja eikä huonetta siivottu kunnolla koko loman aikana.
      Pois lähtiessä tarkistimme vielä monesti oppaalta lähtöajan koska sen kanssa oli ollut jotain ongelmia. Bussin oli määrä tulla hakeen meidät hotellilta aamupäivällä mutta se tulikin aamuyöstä jolloin olimme vielä nukkumassa. Onneksi olimme kuitenkin pakanneet tavarat jo valmiiksi hyvissä ajoin että pääsimme mahd nopeasti lähtemään.
      Tässä sinulle lyhyt kuvaus omasta kokemuksesta ja toivon että mietit tarkkaan varaatko matkan ihanaan alanyaan nazarilta vai jostain muualta!

• todella uskottavaa

Jaa-a. Olet tainnut olla jonkun toisen Nazar-yhtiön lomalla. Oppaita oli kentän ulkopuolella kopissa vastassa useampikin. Siinä luovuttettiin kirjekuoret ja ohjattiin busseihin, jotka olivat selkeästi numeroitu.

Grand Balissa (näköetäisyydellä Wasa-hotellista) huoneet siivottiin joka päivä. Yhtäkään torakaa tai mitään muutakaan elukkaa en nähnyt kuin ulkona (kulkukoiria ja kissoja). Lähtöaika kannattaa kysyä oppaalta ja se löytyy myös hotellin ilmoitustaululta ja Nazarin kansiosta hotellissa. Jos lähtöaika muuttuu, niin opas siitä kyllä ilmoittaa...

P.S. Mikähän syy tämän ensimmäisen lomapäivän peruuttamiseksi muka oli? Vai oikein kuhisi...hoh hoijaa mitä trollausta.

• Pegasos World

Huonetta tosin vaihdettiin, mutta se tuskin johtui Nazarista, ja hotellin respassa asia hoidettiin. Turkkilainen mentaliteetti nyt vaan on sellaista.
        Nazarin tauluilla oli selkeät tiedot bussien lähtöajoista ja siitä milloin suomen/ruotsinkielinen opas on paikalla.
        Kaikkein parasta oli tietty loma itsessään, Nazarin leikkitätejä näytti pienimmille olevan, me isommat pärjättiin hotellin animaattoreiden kanssa loistavasti. Bocciaa tuli pelattua monena päivänä.

• Fatima2
        todella uskottavaa kirjoitti:

Jaa-a. Olet tainnut olla jonkun toisen Nazar-yhtiön lomalla. Oppaita oli kentän ulkopuolella kopissa vastassa useampikin. Siinä luovuttettiin kirjekuoret ja ohjattiin busseihin, jotka olivat selkeästi numeroitu.

Grand Balissa (näköetäisyydellä Wasa-hotellista) huoneet siivottiin joka päivä. Yhtäkään torakaa tai mitään muutakaan elukkaa en nähnyt kuin ulkona (kulkukoiria ja kissoja). Lähtöaika kannattaa kysyä oppaalta ja se löytyy myös hotellin ilmoitustaululta ja Nazarin kansiosta hotellissa. Jos lähtöaika muuttuu, niin opas siitä kyllä ilmoittaa...

P.S. Mikähän syy tämän ensimmäisen lomapäivän peruuttamiseksi muka oli? Vai oikein kuhisi...hoh hoijaa mitä trollausta.

Uskomattomalta tämä kuulostaakin mutta täysin totta. Sinua on voitukkin olla vastassa lentokentällä ja hyvä niin. Tämä ei vain valitettavasti toiminut minun lomani kohdalla. Ensimmäisen lomapäivän menettäminen johtui lentoaikataulun muutoksista,enempää en ole ikinä saanut tietää. Uskot tai et niin se on minulle aivan sama. Lomamme Nazarin ansioista epäonnistui eikä sille enää mitään voi. toivon edelleenkin kaikesta huolimatta ettei muut joudu kokeen mitään tällaista. ja toivottavasti Nazar on oppinut virheistään?

• a.p.
        Pegasos World kirjoitti:

Huonetta tosin vaihdettiin, mutta se tuskin johtui Nazarista, ja hotellin respassa asia hoidettiin. Turkkilainen mentaliteetti nyt vaan on sellaista.
        Nazarin tauluilla oli selkeät tiedot bussien lähtöajoista ja siitä milloin suomen/ruotsinkielinen opas on paikalla.
        Kaikkein parasta oli tietty loma itsessään, Nazarin leikkitätejä näytti pienimmille olevan, me isommat pärjättiin hotellin animaattoreiden kanssa loistavasti. Bocciaa tuli pelattua monena päivänä.

Matka jo varattu ja ei nyt sitten Nazarilta, ainakaan tällä kertaa. Deturilla mennään, toivottavasti homma toimii. Mutta sehän on totta, että huono tuuri voi sattua kohdalle melkeinpä minkä firman kanssa vain. Mutta jospa lomasta tulisi onnistunut...matkakuume on jo kova!!!

• ilana

Jos ottaa halvimman mahdollisimman matkan niin ei pidä olettaa että hotelli on 5 tähden ja palvelu kuin kuningattarelle. Mtkasta pitää maksaa jos haluaa olla ylellisesti viiden tähden tiloissa. Me oltiin syksyllä 2008 wasa hotellissa 2vko nazarin matkalla, kaikki toimi moitteettomasti, niin kentällä, kuin hotellissa. Aamiainen oli hyvä. Huoneet siistit ja siivottiin suhteelisen hyvin. Hintaansa nähden erittäin hyvä hotelli. Sijainniltaan loistava pääsi kävellen joka paikkan.
        Allas alue pieni ja varjoisa mutta onneksi ranta lähellä. Hyvä loma!! Ja tosi mukavat oppaat.

• Turkey fani
        ilana kirjoitti:

Jos ottaa halvimman mahdollisimman matkan niin ei pidä olettaa että hotelli on 5 tähden ja palvelu kuin kuningattarelle. Mtkasta pitää maksaa jos haluaa olla ylellisesti viiden tähden tiloissa. Me oltiin syksyllä 2008 wasa hotellissa 2vko nazarin matkalla, kaikki toimi moitteettomasti, niin kentällä, kuin hotellissa. Aamiainen oli hyvä. Huoneet siistit ja siivottiin suhteelisen hyvin. Hintaansa nähden erittäin hyvä hotelli. Sijainniltaan loistava pääsi kävellen joka paikkan.
        Allas alue pieni ja varjoisa mutta onneksi ranta lähellä. Hyvä loma!! Ja tosi mukavat oppaat.

SUOSITTELEN.Saavuin Suomeen Turkin Incekumista(Pegasos Planet) viikko sitten ja kyllä oli hyvä matka.Suomenkielinen opas oli ainut miinus mutta en antanut moisen itsekekskeisen ammattitaidottoman ihmisen pilata lomaani.Ruotsalaiset oppaat oli sitäkin mukavampia ja ammattitaitoisia.Paikka oli ihana ja SIISTI ja turvallinen.Helppoa rantalomaa kaipaavalle hyvä kohde.Hyvät altaat ja ihana ranta.Paljon tekemistä jos sitä kaipaili.Ruoka oli ainaskin Resortissa hyvää ja vaihtoehtoja löytyi.Allasalueen sncak baarin ruoat kyllä oli samaa joka päivä mutta olihan siellä vielä erikseen lounas ravintolan puolella.Lapset kyllä tykkäsi snack baarin antimista ja varsinkin niiden helppudesta,saattoi juosta suoraan altaasta syömään ja takaisin.Jos ei halunnut poistua hotellilta niin tuliaiset yms sai ostettua kyllä sieltäkin.Avsallarin kylä oli lähellä ja siellä pääsi vähän paremmin tutustumaan "oikeaan" Turkkiin.Spa ja Wellness osaston hoidot vei kaiken matkabudjetin mutta oli kyllä sen arvoista(kävin jokapäivä 1-2h hieronnoissa)Nahka oli jopa hotelilla kohtuu edullista ja laadukasta.Huoneet oli ainaskin meillä riittävän tilavat ja aina hyvin siistit.En nähnyt missään koko loman aikana minkäänlaista ötökkää ja nilviäistä.Matka muutti aikapaljon ennakkoluuloja Turkista ja Turkkilaisista...siis PALJON.Lentokentällä opastettiin hyvin sekä mennessä että tullessa.Alanyaanhan tuosta kohteesta ei ole kuin 38km...Dolmus bussillla pääsee hotelillta jos tykkää omatoimi retkeilystä.Kyllä siellä järjestettyjä retkiäkin löytyy.Itse olen jo suunnittelemassa uutta matkaa ja ERITTÄINSUURELLA todennäköisyydellä Nazarin kautta ja ei ole mahdottomuus että kohde olisi sama.Sekavaa textiä mutta toivottavsti sait apua.

• Turkey fani
        Turkey fani kirjoitti:

SUOSITTELEN.Saavuin Suomeen Turkin Incekumista(Pegasos Planet) viikko sitten ja kyllä oli hyvä matka.Suomenkielinen opas oli ainut miinus mutta en antanut moisen itsekekskeisen ammattitaidottoman ihmisen pilata lomaani.Ruotsalaiset oppaat oli sitäkin mukavampia ja ammattitaitoisia.Paikka oli ihana ja SIISTI ja turvallinen.Helppoa rantalomaa kaipaavalle hyvä kohde.Hyvät altaat ja ihana ranta.Paljon tekemistä jos sitä kaipaili.Ruoka oli ainaskin Resortissa hyvää ja vaihtoehtoja löytyi.Allasalueen sncak baarin ruoat kyllä oli samaa joka päivä mutta olihan siellä vielä erikseen lounas ravintolan puolella.Lapset kyllä tykkäsi snack baarin antimista ja varsinkin niiden helppudesta,saattoi juosta suoraan altaasta syömään ja takaisin.Jos ei halunnut poistua hotellilta niin tuliaiset yms sai ostettua kyllä sieltäkin.Avsallarin kylä oli lähellä ja siellä pääsi vähän paremmin tutustumaan "oikeaan" Turkkiin.Spa ja Wellness osaston hoidot vei kaiken matkabudjetin mutta oli kyllä sen arvoista(kävin jokapäivä 1-2h hieronnoissa)Nahka oli jopa hotelilla kohtuu edullista ja laadukasta.Huoneet oli ainaskin meillä riittävän tilavat ja aina hyvin siistit.En nähnyt missään koko loman aikana minkäänlaista ötökkää ja nilviäistä.Matka muutti aikapaljon ennakkoluuloja Turkista ja Turkkilaisista...siis PALJON.Lentokentällä opastettiin hyvin sekä mennessä että tullessa.Alanyaanhan tuosta kohteesta ei ole kuin 38km...Dolmus bussillla pääsee hotelillta jos tykkää omatoimi retkeilystä.Kyllä siellä järjestettyjä retkiäkin löytyy.Itse olen jo suunnittelemassa uutta matkaa ja ERITTÄINSUURELLA todennäköisyydellä Nazarin kautta ja ei ole mahdottomuus että kohde olisi sama.Sekavaa textiä mutta toivottavsti sait apua.

Ja nyt tuli tarjous koodi kun varaa toiseen kertaan matkan nazarin kautta niin saa 10% alennuksen....on jo kohtuu paljon rahaa 3 1 matkassa....Siis SUOSITTELEN

• APUA!!!!!!!!!!!!!
        todella uskottavaa kirjoitti:

kyllä tuntuu nyt aika kauhealta kun luin tuon Fatima2 viestin!tilasimme toisen perheen kanssa toissapvnä 2vkn loman Wasa hotelliin ensi kesäksi!mutta tuntuu kyllä aivan uskomattomalta että onko hotellissa kuhissut torakoita?olemme olleet alanyassa 2 kertaa Iris-hotellissa ja siellä on ollut tosi siistiä eikä ole ollut kyllä muutakaan valittamista.ONKO MUILLA KOKEMUKSIA Wasa-hotellista ja Nazarin matkasta???

• 00000

oltiin kesäkuussa alanyassa. hotelli oli hyvä. Nazarin opas ei kyllä ollut ajan tasalla mistään. Muuten ei nähty kuin bussimatkalla. ei kertonut yhtään mitään- ei kyllä kaivattukkaan, mutta he jotka olivat eka kertaa olisivat ehkä kaivanneet. Hotelliin menemme kyllä uudestaan.

• Alanyafriikki

Olemme olleet kaksi kertaa Nazarin matkalla Alanyassa ja molemmilla kerroilla kaikki toimi hyvin. Aikataulut pitivät, hotellit olivat ok ja lentokentälläkin oltiin vastassa.

• 2+2

Kannattaa muuten seurata jo varatunkin matkan hintaa. Me varasimme hiljattain. Katsoin nyt, että saman matkan kokonaishinta on alentunut 40e/seurue. Lupasivat korjata hinnan meidän osalta, kun soitin sinne. Useat matkanjärjestäjät (paitsi AM) kelluttavat hintoja, mutta yleensä ylöspäin, joten aika erikoista, että laskevat ensi kesän matkan hintaa jo tässä vaiheessa. Ei paljon, mutta rahaa se on sekin 40e, minulle ainakin. Onko tämä yleinenkin tapa ko. firmassa?

• Me olimme mieheni kanssa viime kesänä Nazarin matkalla Karat-hotellissa, all inclusive. Loma oli ihana ja kaikki toimi hyvin. Minun matkalaukkuni kanssa oli ongelmia, mutta se ei johtunut mitenkään Nazarista, vaan enemmänkin Finnairista, eivät ehtineet siirtää koneesta toiseen laukkua Helsingissä. Mutta laukku tuli heti seuraavana aamuna suoraan hotelliin, joten siitäkään ei tullut haittaa, enemmänkin hyöty siitä oli, kun ei tarvinnut itse raahata laukkua bussiin :D Oppaita pyöri hotellilla joka päivä (muistaakseni), mutta meillä ei koskaan ollut kysyttävää, kun bussin saapumisenkin lähtöpäivänä näki ilmoitustaululta, jota seurasimme loppuloman aikana päivittäin kerran pari. Hotelli oli hintaansa nähden hyvä, allasalue oli loppupäivästä varjoisa, joten aamupäivän vietimmekin hotellin altaalla ja kun allasalue jäi varjoon, niin viimeistään silloin lähdimme liikkeelle. Kleopatra-rantaan oli lyhyt matka. Ruoka oli hotellilla hyvää. Henkilökunnan kielitaidossa olisi voinut olla toivomisen varaa, mutta kyllä varmasti minunkin kielitaidossa. Silläkin vähällä englannin kielen käytöllä tultiin kyllä hyvin toimeen hotellin henkilökunnan kans.
      Ensi kesänä olis tarkoitus lähteä jälleen Alanyaan ja hyvin suurella todennäköisyydellä Nazarilla, hotellista emme ole vielä varmoja, koska tällä hetkellä näyttää siltä, että saisi toiseen all inclusive-hotelliin halvemmalla matkan. En ole vielä varannut matkaa, mutta kovasti katsellut jo, varmaan keväämmällä varaamme matkan sitten. Itse kyllä suosittelen Nazaria, hintaansa nähden todella hyvä loma oli meillä ainakin. Mitään ötököitä emme mekään nähneet hotellilla tai muuallakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe