Näinkin voi tehdä, mutta ei Suomessa.
http://i238.photobucket.com/albums/ff195/Reimars_album/Pics021.jpg
Tuli vastaan viritelmä
6
2439
Vastaukset
- selvästi.
mäisseli valmiina jos tarttee kirrata penat penat hyi hyi
- miten tarkkoja
Suomalaiset asentajat ovat! Eivät luota yhteen klemmariin vaan varmuuden vuoksi laittavat tuplat.
Näin voidaan varmistaa että rekat tai tässä kuvassa vanha Transit pystyvät hoitamaan kuorman perille olkoon sää mikä vaan! - mutta mutta
nuo putket hinkkoo vieläkin yhteen eikä kestä kovin montaa vuotta.
- mek.1981
kuorma-autojen jarruletkussakin kunhan vain on hyväksytyt klemmarit väliaikaisvirityksenä ihan toimiva ei ehkä pidemmänpäälle kannattava
- Wiileri.
Yritä viedä katsastukseen!! Jarruputkien muovijatkoakaan ei hyväksytä, ainoastaan tilapäisratkisuna. Kuvasta näkyy ettei ole sitä.
- virittelen
Wiileri. kirjoitti:
Yritä viedä katsastukseen!! Jarruputkien muovijatkoakaan ei hyväksytä, ainoastaan tilapäisratkisuna. Kuvasta näkyy ettei ole sitä.
Kyllä on tullut jatkettua useampi kerta letkuja ja hyvin toimii.Ei ole koskaan katsastuksessakaan puututtu!Tekee vaan jatkot kunnolla niinkuin kuvassakin oli.Samoin ajan pinnatuilla etupyörillä ja välillä lasken löpöä tankkiin.Säästöä syntyy ja jännitys säilyy,Kyllä suuremmat konnat on jossain muualla kuin auton alla! Tv Ville Laihialta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1741656
- 911546
- 681498
- 79894
- 68831
- 55776
- 58763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6745Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725