Apteekista?

ilman reseptiä

Hei te Dominikaanisessa matkailleet. Saako apteekeista/marketeista minkälaisia lääkkeitä ilman reseptiä? Esim. antibiootit? Thaimaassa ja Meksikossa niitä näkyi saavan. Oletteko tehneet hinnaltaan löytöjä jostain lääkkeistä?

8

1908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mia---

      Joo kyllä saa ilman reseptiä antibioottiakin kuulemma. Mutta aina kannattaa selvittää mikä tauti on. Itse sain ameebaan lääkkeet ilman reseptiä ja tehokkaat ovat! Alkoholia ei yhtään lääkkeen kanssa ja ei muutamaan päivään lääkkeen otosta. Aika hintavia lääkkeet ovat kuitenkin.

      • H&M

        Miten tuo ameeba sinulla ilmeni, mistä mahdollisesti sait, minkälaisia oireita jne.
        Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa lääkärin saannista Las Galerasissa.
        Meillä lähtee mukaan jonkin verran vilkas 3-vuotias, jota jouduttu aikaisemminkin ulkomailla tikkaamaan, niin kiinnostaa vaan tietää nuo lääkäri palvelut.


      • mmm
        H&M kirjoitti:

        Miten tuo ameeba sinulla ilmeni, mistä mahdollisesti sait, minkälaisia oireita jne.
        Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa lääkärin saannista Las Galerasissa.
        Meillä lähtee mukaan jonkin verran vilkas 3-vuotias, jota jouduttu aikaisemminkin ulkomailla tikkaamaan, niin kiinnostaa vaan tietää nuo lääkäri palvelut.

        Ameeban voi saada ruuasta, makeasta vedestä sekä huonon hygienian välityksellä. Kalaa ei kannata syödä sekä kaikki ruuat, jota syö tulee olla kypsennettyjä kunnolla. Eli salaattia älkää syökö! Ameeba on vaarallinen tauti, jonka oireita minulla oli korkealle nouseva kuume sekä kova ripuli. Ameeba todetaan laboratoriokokeilla. Lääkärit siellä haluaa vain rahaa, joten ehdottavat sairaalahoitoa. Ei kannata sitä uskoa vaan mennä apteekkiin ja ottaa Etimeba nimistä lääkettä. Itse sain ohjeet hotellin johtajalta. Lääkäreitä on kyllä, ei huolta. Matkapaketeissa on aina mainittu turisteille sopiva lääkäri, joka puhuu englantia. Kysyvä ei eksy..!


      • Turistiripuliako
        mmm kirjoitti:

        Ameeban voi saada ruuasta, makeasta vedestä sekä huonon hygienian välityksellä. Kalaa ei kannata syödä sekä kaikki ruuat, jota syö tulee olla kypsennettyjä kunnolla. Eli salaattia älkää syökö! Ameeba on vaarallinen tauti, jonka oireita minulla oli korkealle nouseva kuume sekä kova ripuli. Ameeba todetaan laboratoriokokeilla. Lääkärit siellä haluaa vain rahaa, joten ehdottavat sairaalahoitoa. Ei kannata sitä uskoa vaan mennä apteekkiin ja ottaa Etimeba nimistä lääkettä. Itse sain ohjeet hotellin johtajalta. Lääkäreitä on kyllä, ei huolta. Matkapaketeissa on aina mainittu turisteille sopiva lääkäri, joka puhuu englantia. Kysyvä ei eksy..!

        Todettiinko sinulla tuo Ameeba laboratoriotesteillä vai teitkö itse diagnoosin hotellin johtajan neuvojen perusteella?


      • mmm
        Turistiripuliako kirjoitti:

        Todettiinko sinulla tuo Ameeba laboratoriotesteillä vai teitkö itse diagnoosin hotellin johtajan neuvojen perusteella?

        en missään nimessä tehnyt itse diagnoosia. laboratoriokokeet sen paljasti.


    • Dominicana

      saa ostaa mitä tahansa lääkkeitä. Täkäläiset lääkärit eivät kirjoita reseptejä. Saat lääkäriltä mukaan vain muistilapun jotta tiedät mitä lääkettä pitää ostaa. Tosiaan lääkkeet ovat melko kalliit ja dominikaanit (sekä muut) ostavat yleensä vain 1-2 pilleriä tarpeen mukaan. Jos sanot apteekiissa että haluat ostaa kokonaisen pakkauksen, apteekkari vain pyörittää silmiään ja luulee asiakasta hulluksi.

      • -----

        Yski ameeba lääke on 390 pesoa mutta tehoaa!! Kannattaa siis maksaa kuin mitä pelätä.


      • laskuopin
        ----- kirjoitti:

        Yski ameeba lääke on 390 pesoa mutta tehoaa!! Kannattaa siis maksaa kuin mitä pelätä.

        mukaan ja kurssilla 1->50 tuohan on vajaa 8 euroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe