no niin. tuli tossa pitkän ajan jälkeen ostettua tollainen lagu 1,6 16 v -98 rxe, oisko kellään ko. mitä pitäs kattoa ja tarkistaa ja minkälainen ajokki tuo on pitemmän päälle, hyvähän tuo on ajaa ja vakaa ,mutta oisko tulossa jotain ja mitä. ajettu vasta 300.tuhatta ja silleen , paljonhan noita on myynnissä joskaan 1,6 ei ole löytänyt saiteista yhtään. 1,8 ja 2,0 kylläkin , taitaa olla harvempi malli. kannattaako tuota pitää vai mitä ? oisko tiedon jyväsiä ja oisko sittekin se nipponin peli ottaa.ja kyllähän noi viime aikaiset kirjoitukset lehdessä lagunanvikatilastoista vähän pelastytti, mutta kuitenkin !!
laguna -98
3
696
Vastaukset
- laku II
Kannattaa lueskella palstaa enemmän.Vioista kyselty ja vastailtu useassa viestissä.Itse henk.koht.en olisi ostanut kyseistä autoa noin pienellä koneella 1,8 tai 2,0 olisi ollut sopivampi vaihtoehto,koska auto on kohtalaisen "iso".Täydellä kuormalla "5 ihmistä autossa"saattaa tulla mieleen,josko joku lykkisi lisää vauhtia.Jos ajelee pääasiassa työ tai muita ajoja yksikseen eiköhän se siihen riitä mikäli vain se itselle kelpaa,muilla niin väliä.
- Lakupekkarinen
Sillä sun -98 vuosimallin 1,6 litran Lagunalla ei ole arvoa kuin parhaillaankin alle 800-500 euroa . Joten jos auto toimii, niin sen kun vaan tankkiin bensaa.
Alapallonivel tapaa olla väljä noissa kilometreissä, mutta kyllä se pienen väljyyden kestää ja kolinat päälle.- myös..
..pakoputken kunto ja pakosarja. Ns. akilleen kantapää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882