Mikä on tosi ystävyyttä?
Onko sinulla kokemuksia?
Minulla on semmoinen tuntuma, että sulla on ystäviä
niin pitkään kun sulla on annettavaa muille.
Kysymys
7
336
Vastaukset
eikö sinulla ole todellisia ystäwiä tjn
sain palautetta ettei ystäwä woi olla muuta kuin fyysinen henkilö :=)
eikä ystäwälle tarwi mitään antaa tjn
kyllä se on molemminpuolista :=)
täälläkään tjn- susa51
Ystävä, joka pysyy rinnallasi pahoina ja hyvinä päivänä. Jos on ollut aikaa tapaamisesta, ystävyys ei kuitenkaan raukea siihen.
Kyllähän ystävyys on molemminpuolista antamista ja saamista. - Putkivalo
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
Putkivalo kirjoitti:
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
onhan miun sielunweljeni tjn
parannettiin maailmaa wiinan woimalla jouluna :=)
ja uskotko se parani tjn
- Rosemeery
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
jolla on taskussa avain ja lukko.
Sillä se sitoo ystävät yhteen
niinkuin maamies pellolla lyhteen.- poju68v
Voi kun halia ajatusta....
- 40+ minäkin
En ole koskaan kokenut tosi ystävyyttä kenestäkään, ainostaan tavallista ystävyyttä. Olen pettynyt usein, koska olen ollut liian sinisilmäinen.
Vanhemmasta siskostani tein tosi ystävän mutta mieli muuttui niin, että hän on vain tavallinen ystävä.
Minä viihdyn nykyään aika paljon yksin. En kaveraa kenekään kanssa. Työkavereitakin näen vain töissä
Nuorempana oli kavereita aika paljonkin, mutta nekin ovat muuttaneet pois tai muuten heitä ei vain näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999