Mikä on tosi ystävyyttä?
Onko sinulla kokemuksia?
Minulla on semmoinen tuntuma, että sulla on ystäviä
niin pitkään kun sulla on annettavaa muille.
Kysymys
7
340
Vastaukset
eikö sinulla ole todellisia ystäwiä tjn
sain palautetta ettei ystäwä woi olla muuta kuin fyysinen henkilö :=)
eikä ystäwälle tarwi mitään antaa tjn
kyllä se on molemminpuolista :=)
täälläkään tjn- susa51
Ystävä, joka pysyy rinnallasi pahoina ja hyvinä päivänä. Jos on ollut aikaa tapaamisesta, ystävyys ei kuitenkaan raukea siihen.
Kyllähän ystävyys on molemminpuolista antamista ja saamista. - Putkivalo
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
Putkivalo kirjoitti:
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
onhan miun sielunweljeni tjn
parannettiin maailmaa wiinan woimalla jouluna :=)
ja uskotko se parani tjn
- Rosemeery
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
jolla on taskussa avain ja lukko.
Sillä se sitoo ystävät yhteen
niinkuin maamies pellolla lyhteen.- poju68v
Voi kun halia ajatusta....
- 40+ minäkin
En ole koskaan kokenut tosi ystävyyttä kenestäkään, ainostaan tavallista ystävyyttä. Olen pettynyt usein, koska olen ollut liian sinisilmäinen.
Vanhemmasta siskostani tein tosi ystävän mutta mieli muuttui niin, että hän on vain tavallinen ystävä.
Minä viihdyn nykyään aika paljon yksin. En kaveraa kenekään kanssa. Työkavereitakin näen vain töissä
Nuorempana oli kavereita aika paljonkin, mutta nekin ovat muuttaneet pois tai muuten heitä ei vain näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055054Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374443Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171342310- 601921
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521222Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964