Mikä on tosi ystävyyttä?
Onko sinulla kokemuksia?
Minulla on semmoinen tuntuma, että sulla on ystäviä
niin pitkään kun sulla on annettavaa muille.
Kysymys
7
345
Vastaukset
eikö sinulla ole todellisia ystäwiä tjn
sain palautetta ettei ystäwä woi olla muuta kuin fyysinen henkilö :=)
eikä ystäwälle tarwi mitään antaa tjn
kyllä se on molemminpuolista :=)
täälläkään tjn- susa51
Ystävä, joka pysyy rinnallasi pahoina ja hyvinä päivänä. Jos on ollut aikaa tapaamisesta, ystävyys ei kuitenkaan raukea siihen.
Kyllähän ystävyys on molemminpuolista antamista ja saamista. - Putkivalo
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
Putkivalo kirjoitti:
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
onhan miun sielunweljeni tjn
parannettiin maailmaa wiinan woimalla jouluna :=)
ja uskotko se parani tjn
- Rosemeery
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
jolla on taskussa avain ja lukko.
Sillä se sitoo ystävät yhteen
niinkuin maamies pellolla lyhteen.- poju68v
Voi kun halia ajatusta....
- 40+ minäkin
En ole koskaan kokenut tosi ystävyyttä kenestäkään, ainostaan tavallista ystävyyttä. Olen pettynyt usein, koska olen ollut liian sinisilmäinen.
Vanhemmasta siskostani tein tosi ystävän mutta mieli muuttui niin, että hän on vain tavallinen ystävä.
Minä viihdyn nykyään aika paljon yksin. En kaveraa kenekään kanssa. Työkavereitakin näen vain töissä
Nuorempana oli kavereita aika paljonkin, mutta nekin ovat muuttaneet pois tai muuten heitä ei vain näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2292932Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa782571SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1802180Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251929Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131640Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861373HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363331317Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 841161
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten281065