Mikä on tosi ystävyyttä?
Onko sinulla kokemuksia?
Minulla on semmoinen tuntuma, että sulla on ystäviä
niin pitkään kun sulla on annettavaa muille.
Kysymys
7
337
Vastaukset
eikö sinulla ole todellisia ystäwiä tjn
sain palautetta ettei ystäwä woi olla muuta kuin fyysinen henkilö :=)
eikä ystäwälle tarwi mitään antaa tjn
kyllä se on molemminpuolista :=)
täälläkään tjn- susa51
Ystävä, joka pysyy rinnallasi pahoina ja hyvinä päivänä. Jos on ollut aikaa tapaamisesta, ystävyys ei kuitenkaan raukea siihen.
Kyllähän ystävyys on molemminpuolista antamista ja saamista. - Putkivalo
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
Putkivalo kirjoitti:
palautteenantaja tais olla viisas ;) Olen samaa mieltä, ystävyys tulee siitä kun antaa jotain itsestään, jakaa onnea ja surua. Muuten olet vain tuttava.
onhan miun sielunweljeni tjn
parannettiin maailmaa wiinan woimalla jouluna :=)
ja uskotko se parani tjn
- Rosemeery
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
jolla on taskussa avain ja lukko.
Sillä se sitoo ystävät yhteen
niinkuin maamies pellolla lyhteen.- poju68v
Voi kun halia ajatusta....
- 40+ minäkin
En ole koskaan kokenut tosi ystävyyttä kenestäkään, ainostaan tavallista ystävyyttä. Olen pettynyt usein, koska olen ollut liian sinisilmäinen.
Vanhemmasta siskostani tein tosi ystävän mutta mieli muuttui niin, että hän on vain tavallinen ystävä.
Minä viihdyn nykyään aika paljon yksin. En kaveraa kenekään kanssa. Työkavereitakin näen vain töissä
Nuorempana oli kavereita aika paljonkin, mutta nekin ovat muuttaneet pois tai muuten heitä ei vain näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371558- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201297Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43871Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii63844