Miksi tuolla pissisbimbolla on palsta täällä ulkomaisissa artisteissa? Ulkomaalainenhan hän toki on, mutta ei tietääkseni minkään alan artisti, vaan pelkkä tyhjäntoimittaja ja elostelija.
Huvittavaa sekin, että hän on ottanut "etunimensä" Ranskan pääkaupungin mukaan ja "sukunimensä" kansainvälisen hotelliketjun mukaan...
Miksi täällä?
5
1063
Vastaukset
- Parisin fani
No ehkä siksi hänellä on palsta ulkomaalaisissa artisteissa koska hän ON ulkomaalainen artisti!!
Ja hän ei ole itse nimennyt itseään,vaan hänen vanhempansa ovat antaneet hänelle sen nimen joten hyväksy se,taidat vaan olla vähän kateellinen Parisille.. Tai olet itse sellainen pissisbimbo!- voi pyhä jysäys 1010
Vai että Paris on artisti, tää oli paras vitsi tänään, vaikka mikäs siinä kutuuhan aika moni itseään artistiksi vaikkei olisi edes kunnon taitoa, joo että sillai.
- mutta
voi pyhä jysäys 1010 kirjoitti:
Vai että Paris on artisti, tää oli paras vitsi tänään, vaikka mikäs siinä kutuuhan aika moni itseään artistiksi vaikkei olisi edes kunnon taitoa, joo että sillai.
katoppas ihan vaikka sanakirjasta, että mitä ARTISTI tarkoittaa!! Paris on artisti, toista levyä jo tekemässä :)
- haloooooooooo
mutta kirjoitti:
katoppas ihan vaikka sanakirjasta, että mitä ARTISTI tarkoittaa!! Paris on artisti, toista levyä jo tekemässä :)
Siis mitä v****a? Miten niin ulkomaisissa ARTISTEISSA, tuossahan lukee ulkomaisen JULKKIKSET. Ja ulkomainen julkkis Paris on. Kuka on puhunut mitään artisteita??????????????????
- vmm
miksi kirjoitan Paris Hiltonia käsittelevään suomi24-ketjuun, kun koko likka taitaisi olla omimmillaan ravunsyöttinä, mutta menköön nyt. Eli tuosta sukunimestä. Paris on oikeasti sukunimeltään Hilton, samoja Hiltoneita, jotka ovat aikoinaan sen hotelliketjun perustaneet. Se, että hänellä on oma keskusteluosasto täällä kuvaa kyllä mielestäni aika paljon suomi24:ää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237