Miksi tuolla pissisbimbolla on palsta täällä ulkomaisissa artisteissa? Ulkomaalainenhan hän toki on, mutta ei tietääkseni minkään alan artisti, vaan pelkkä tyhjäntoimittaja ja elostelija.
Huvittavaa sekin, että hän on ottanut "etunimensä" Ranskan pääkaupungin mukaan ja "sukunimensä" kansainvälisen hotelliketjun mukaan...
Miksi täällä?
5
937
Vastaukset
- Parisin fani
No ehkä siksi hänellä on palsta ulkomaalaisissa artisteissa koska hän ON ulkomaalainen artisti!!
Ja hän ei ole itse nimennyt itseään,vaan hänen vanhempansa ovat antaneet hänelle sen nimen joten hyväksy se,taidat vaan olla vähän kateellinen Parisille.. Tai olet itse sellainen pissisbimbo!- voi pyhä jysäys 1010
Vai että Paris on artisti, tää oli paras vitsi tänään, vaikka mikäs siinä kutuuhan aika moni itseään artistiksi vaikkei olisi edes kunnon taitoa, joo että sillai.
- mutta
voi pyhä jysäys 1010 kirjoitti:
Vai että Paris on artisti, tää oli paras vitsi tänään, vaikka mikäs siinä kutuuhan aika moni itseään artistiksi vaikkei olisi edes kunnon taitoa, joo että sillai.
katoppas ihan vaikka sanakirjasta, että mitä ARTISTI tarkoittaa!! Paris on artisti, toista levyä jo tekemässä :)
- haloooooooooo
mutta kirjoitti:
katoppas ihan vaikka sanakirjasta, että mitä ARTISTI tarkoittaa!! Paris on artisti, toista levyä jo tekemässä :)
Siis mitä v****a? Miten niin ulkomaisissa ARTISTEISSA, tuossahan lukee ulkomaisen JULKKIKSET. Ja ulkomainen julkkis Paris on. Kuka on puhunut mitään artisteita??????????????????
- vmm
miksi kirjoitan Paris Hiltonia käsittelevään suomi24-ketjuun, kun koko likka taitaisi olla omimmillaan ravunsyöttinä, mutta menköön nyt. Eli tuosta sukunimestä. Paris on oikeasti sukunimeltään Hilton, samoja Hiltoneita, jotka ovat aikoinaan sen hotelliketjun perustaneet. Se, että hänellä on oma keskusteluosasto täällä kuvaa kyllä mielestäni aika paljon suomi24:ää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222