Mitä miehet (ja naiset) ajattelette, voiko nainen kosia? Ottaako miehisyyden päälle? Haluisin ehdottaa miehelleni kihlausta, mutta en tiedä miten hän siihen suhtautuisi....
kumpi kosii
5
1728
Vastaukset
- Gogogoforit
Kyllä mun mielestä voi nainen kosia ihan hyvin, ei eletä 1800-luvulla
- qqq123
anna miehen kosia :-)
- aikuinen nainen
Eiköhän naisten olisi vihdoinkin aika uskoa edes jonkinlaiseen tasa-arvoon...jos jo ennen avioliittoa pitää alistua odottelemaan miehen päätöstä suhteen tulevaisuudesta, mitenkähän tasa-arvo toteutuisi sitten miehen sanelemassa liitossa?
- nuori nainen
Itse en näe asiaa tasa-arvokysymyksenä enkä valtataisteluna, vaan tiettynä perinteenä ja romanttiikan elossapitäjänä. Mielestäni se, että nainen arvostaa miestään ja huolehtii hänen miehisyydentunteestaan ei tee hänestä tasa-arvostaan luopujaa. Kosinta itsessään on ihana asia. Se on yksi virstanpylväs elämässä ja, kyllä, elokuvien myötä tietylle jalustalle asetettu tapahtuma. Mutta mitä väliä? Ihmiselämä on sen verran lyhyt, että on ihanaa jos sen aikana saa kokea jotain tällaista.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen minun mielestäni nainen voi kosia. Mutta jos miehen miehisyyttä haluaa säästää sitä ei kannata tehdä niin kuin jotkut miehet tekevät, eli polvistumalla sormuksen ja ruusukimpun kanssa. Ehkäpä naisen kannattaa kosia ihan vain kysymällä tulisiko mies hänen aviomiehekseen. Voihan siinä olla vaikka skumppaa käsillä tai jotain mutta se perineinen polvistuminen ehkä kannattaa jättää miehelle. - kamelusmargariini
Sen miehen on kosittava, jos se ei tee sitä kolmessa päivässä ilman vihjeitä, jätä tai kolkkaa se. Mieluummin kumpikin, jolloin sinull on siäsinen rauha.
Mieti omaa itseäsi, ainahan voit nauttia elämästäsi ilman kämäistä raatoa sängyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418