Mitä miehet (ja naiset) ajattelette, voiko nainen kosia? Ottaako miehisyyden päälle? Haluisin ehdottaa miehelleni kihlausta, mutta en tiedä miten hän siihen suhtautuisi....
kumpi kosii
5
1802
Vastaukset
- Gogogoforit
Kyllä mun mielestä voi nainen kosia ihan hyvin, ei eletä 1800-luvulla
- qqq123
anna miehen kosia :-)
- aikuinen nainen
Eiköhän naisten olisi vihdoinkin aika uskoa edes jonkinlaiseen tasa-arvoon...jos jo ennen avioliittoa pitää alistua odottelemaan miehen päätöstä suhteen tulevaisuudesta, mitenkähän tasa-arvo toteutuisi sitten miehen sanelemassa liitossa?
- nuori nainen
Itse en näe asiaa tasa-arvokysymyksenä enkä valtataisteluna, vaan tiettynä perinteenä ja romanttiikan elossapitäjänä. Mielestäni se, että nainen arvostaa miestään ja huolehtii hänen miehisyydentunteestaan ei tee hänestä tasa-arvostaan luopujaa. Kosinta itsessään on ihana asia. Se on yksi virstanpylväs elämässä ja, kyllä, elokuvien myötä tietylle jalustalle asetettu tapahtuma. Mutta mitä väliä? Ihmiselämä on sen verran lyhyt, että on ihanaa jos sen aikana saa kokea jotain tällaista.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen minun mielestäni nainen voi kosia. Mutta jos miehen miehisyyttä haluaa säästää sitä ei kannata tehdä niin kuin jotkut miehet tekevät, eli polvistumalla sormuksen ja ruusukimpun kanssa. Ehkäpä naisen kannattaa kosia ihan vain kysymällä tulisiko mies hänen aviomiehekseen. Voihan siinä olla vaikka skumppaa käsillä tai jotain mutta se perineinen polvistuminen ehkä kannattaa jättää miehelle. - kamelusmargariini
Sen miehen on kosittava, jos se ei tee sitä kolmessa päivässä ilman vihjeitä, jätä tai kolkkaa se. Mieluummin kumpikin, jolloin sinull on siäsinen rauha.
Mieti omaa itseäsi, ainahan voit nauttia elämästäsi ilman kämäistä raatoa sängyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993