Kukaan

ei valvo

mickropöytiä. Lyön vaikka mistä vetoa, että saitin työntekijät tieneevat palkkansa, tai ainakin lisäansiot näissä peleissä. Ja miksipäs ei, kun niitä ei edes valvota.Saitit myös siis.
Edes ammattilaisella ei olisi mahdollista saada pelikassaa kasvatettua mickropöydissä. Heillä onkin sopimukset omien saittiensa kanssa. Näyttävät aloittelijoille, että rikastuakin voi pokerilla. Ja paskat, teatteria suurin osa heidän peleistään.
Suurin osa maailman pelaajista ovat juuri aloittelijoita, jotka pelaavat mickropöydissä, eivätkä sieltä eteenpäin edes pääse. Siellä se suurin raha liikkuu, ja tietysti sieltä ne rahatkin otetaan.
Ei kai kukaan usko, että joku häviää miljoonan yhtenä päivänä, ja voittaa sen takaisin seuraavana päivänä? Annetaan vain kuvaa, että rahaa voi tulla hetkessä paljonkin, kunhan vain alkaa opettelemaan pokeria, ja näillä mickrotasoillahan sitä opetellaan.
Täyttä teatteria ja huijausta koko nettipokeri.
Nyt vielä tämä Durrin haaste FullTiltilläkin, ei kukaan voi olla niin tyhmä, että luulisi sen olevan Durrin keksintö? Mainosta vaan, että saadaan uusia maksumiehiä mickropöytiin. Käy sitten tässä haasteessa kuinka hyvänsä, niin olen aivan varma, että molemmat saavat hyvän tilin.
Joku asiantuntija jo kirjoittikin, että muutaman vuoden päästä ei ole kuin 5 pokerisaittia jäljellä. Eli kilpailu on kovaa, ja kun isot rahat kyseessä, niin silloinhan kaikki keinot käytetään.

T: Jo kaksi vuotta mickropöytiä tahkonnut

7

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolloti loooo

      arvaas mistä minä tienaan rahani?

      kerron sulle, tienaan hilloni sinun kaltaisten pelaajien kustannuksella.

      • tiedoksi:

        Mikropöydissä ei kukaan tienaa "rahojaan".
        Ellette sitten elä senteillä.
        Pokeri alkaa tasoilta 2/4 ja silloin kassassa pitää olla muutamia tonneja joilla pelataan.
        Menkää töihin ja lopettakaa höpöttäminen.


      • ei ei
        tiedoksi: kirjoitti:

        Mikropöydissä ei kukaan tienaa "rahojaan".
        Ellette sitten elä senteillä.
        Pokeri alkaa tasoilta 2/4 ja silloin kassassa pitää olla muutamia tonneja joilla pelataan.
        Menkää töihin ja lopettakaa höpöttäminen.

        muttakun muutama miljoona siellä häviää rahansa, niin joku tienaa, eli saitti.


      • kukaan ei
        tiedoksi: kirjoitti:

        Mikropöydissä ei kukaan tienaa "rahojaan".
        Ellette sitten elä senteillä.
        Pokeri alkaa tasoilta 2/4 ja silloin kassassa pitää olla muutamia tonneja joilla pelataan.
        Menkää töihin ja lopettakaa höpöttäminen.

        väittänytkään tienaavansa mikropöydissä. LÖL!


      • lowroller31
        kukaan ei kirjoitti:

        väittänytkään tienaavansa mikropöydissä. LÖL!

        Kyllä mikropöydissä voi tehdä ihan hyvää tienestiä esim. opiskelijalle.


    • Showdown

      Rahapöydissä olen istunut reilun puolen vuoden ajan. Ensimmäisessä verkossa aloittelijana hävisin varmaankin 100 dollaria. Voi olla, että tappio johtui kokemattomuudesta, mutta ylipäänsä pidin ihmeellisenä sitä, että harvat kädet kestivät. Jätin sen saitin.

      Puoli vuotta sitten siirryin toiseen verkkoon. Vein sinne 100 euroa, Aloittelijana hävisin sielläkin aluksi, sillä vei aikansa ennenkuin osasin siirtää teoreettisen opiskelun tiedot pöytään. Tipuin 50 euron tienoille, mutta sieltä olen onnistunut nousemaan yli 120 euron.

      Pelaan edelleen kenties liian tiukasti, mutta olen pyrkinyt välttämään vetokäsiä myös myöhäisessä positiossa. Aiemmin lähdin maksamalla liian usein mukaan. Jos menen maksamalla sisään ja floppi ei osu, bluffaan harvoin. Jos taas olen ollut ensimmäinen korottaja, korotan yleensä, vaikka floppi ei osuisikaan kunnolla. Jos kohtaan uuden korotuksen, en lähde ilman kättä eteenpäin. Usein noissa tilanteissa vastustaja luovuttaa, sillä floppi ei osu hänellekään tavattoman usein.

      Tässä pari kättä samaa vastustajaa vastaan, ensimmäinen aamulla ja toinen illalla. Luvut ovat taaloja.

      PB 0,10 (24,96)
      IB 0,20 (41,95)
      Minä UTG, 0,80 (10,00) kädessä D9 S9
      Kaikki muut luovuttavat paitsi
      IB maksaa 0,60

      Flopissa pöytään H7 DT H2

      IB passaa
      Minä lyön 0,85 vaikka flopissa on kaksi herttaa
      IB korottaa 2,12
      Minä maksan 1,27

      Turnilla SQ

      IB lyö all in 39,03
      Mietin ja päätän maksaa all in 7,08

      IB kääntää esiin H4 HA

      River C2

      Flopilla johdin noin 53 - 47, turnilla 73 - 27. Yleensä olen heittänyt keskiparin pois saatuani vastaan korotuksen, mutta tällä kertaa katsoin.

      Sitten toinen jako.

      PB 0,10 (3,70)
      IB 0,20 (8,46)
      4 luopujaa
      korottaja 0,70 (18,63)
      seuraavat luovuttavat
      istun buttonilla ja korotan 2,00 (9,40) kädessäni CK HK
      blindit luovuttavat
      korottaja maksaa 1,30

      Flopissa SK CT D7

      Saan jälleen vastaani all in 16,63
      Maksan 7,40

      Vastustaja kääntää esiin HQ HJ

      Turnilla DQ ja riverillä D8.

      Flopilla keulin 74 - 26 ja turnilla 82 - 18. Tässä oli kysymys onnekkaasta flopista ja siitä, että vastustajaksi sattui ylirohkea pelaaja.

      Usein ongelmana on ollut se, että neljän blindin korotukseni ennen floppia on karkoittanut vastustajat pois. Perjantai-iltana slouvasin hyvien käsikorttien ruuhkaan osuneen AK:n sillä seurauksella, että Q7-offareilla pääsi kaveri mukaan. Floppiin tuli QQT, turnilla A. Riverillä en uskaltanut enää lyödä, mutta ei lyönyt vastustajakaan. Niinhän siinä kävi, että hävisin slouvattuani ehkä kuusi dollaria.

      Taitoni eivät ole vielä hyvät. Silti olen onnistunut nousemaan alimmasta tasosta noin seitsemänkymmentä euroa, vaikka pelaan vähän. Nuo tappiot ajoittuivat kesälomaan, jolloin ennätin pelata enemmän. Pelaan muulloin ehkä kymmenen tuntia viikossa ja vain yhdessä pöydässä kerrallaan.

      Toki ihmettelen usein, miten hieno tuuri hyvillä pelaajilla käy. Lauantaina tai sunnuntaina tuli pöytään eräs pelaaja, joka lyhyen aikaa pelattuaan floppasi suoran. Vastustajallakin oli jonkinlainen käsi ja hän maksoi itsensä turnilla all in. Tällä kertaa ei tarvinnut slouvata, mutta yleensä nuo pelaajat osaavat slouvata käsiään ja harvoin heistä ajetaan ohi. Jos minä slouvaan, on lähes varmaa, että ohi tullaan viimeistään riverillä.

      Tämä pokerisaitti on saanut uskoni pokerin rehellisyyteen palautumaan. Toki minulla on kokemusta vasta kahdesta verkosta, joista siis se ensimmäinen onnistui nakertamaan sitä. Joka tapuaksessa pitäisin luonnollisena sitä, että pokerihuoneiden työntekijät eivät pelaa omassa verkossa. Miten lienee tämän seikan laita.

    • veppes

      oot siis kaks vuotta pelannu mikropöytiä! miks ihmeessä et oo menny isompii pöytii vai etkö kahessa vuodessa ole päässy eteempäin tasoissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe