Mitä kuntosalia suosittelisitte ja miksi? Hämeenlinnan kuntosalien hyvät/huonot puolet?
KUNTOSALIT
13
3851
Vastaukset
- kantsi
suositella yhtäkään, kaikki samaa rahastusta. kotona saa kuntoilla ihan ilmatteeks silloin kun itelle sopii. miks mennä pullistelemaan, näyttäytymään, briljeeraamaan merkkivaatteillaan jonnekin? minusta nuo kuntosali-ihmiset ovat narsisteja ja vähän bimboja. :D
- kljöbgfsdhbs
-fitness salina fit-fys(kallis ja rahastuksen makua kaikessa... siisti paikka ja ohjelmaa paljon spinning, ym.)
-normaalikuntosalina kantolassa(vähän syrjässä) kuntosali kunnonsali (halpa ja hyvä)
-hätilässä 10kunto(pieni sali, huono ohjaus; 50 pappa ohjaa hyvilllä metodeilla ja ahdistelee joka kerta jokaista naispuolista punttaajaa :D)
-keskustassa kuntokeidas (siisti paikka, hyvä painonnostoon, ohjausta saatavilla, naisten puoli erikseen joka kuitenkin on saunan kokoinen pikkukoppi)
-uimahallin sali(ei ohjausta, kaikki spedet kerääntyy tonne, ahdasta, kallis jos käyt säännölisesti)
-Piukat paikat(hyvää olen kuullu, mutta joku vuosi sitten oli ikävä viemäriongelma joka aiheutti hajuhaittoja, kaiketi kuitenkin korjattu, ohjausta on, jonin verran ohjelmaa, OMA NAISTEN PUOLI(ainakin ollut joskus), suht. halpa, en ole käynyt...)
-en tiedä unohtuiko joku...- salille
pääsee puoleen hintaan ennen 8.00. Davidin laitteita tupa täynnä, soutulaite, painot yms. Porukka on mukavaa ja muodikasta.
- iso sauna
sulla on kyl tosi iso sauna jos kuntokeitaan naistensalin kokoinen... se on n. 55 neliöinen. =) ei taida sulla ihan 6kW kiuas olla...
- jallu
iso sauna kirjoitti:
sulla on kyl tosi iso sauna jos kuntokeitaan naistensalin kokoinen... se on n. 55 neliöinen. =) ei taida sulla ihan 6kW kiuas olla...
Ihanko 55m2? wau, mun olkkaria kymmenen neliöö pienempi. Nykysalit ovat kolmessa kerroksessa, moderneine saunoineen ym. Jos haluat tuulahduksen 70 luvun meininkiä,ilman ilmastointia, niin silloin kuntokeidas laitteineen ja omistajineen edustaa sitä. Hinnat kyllä ovat nykysalilta, onhan se jotain sekin:)
- magaaa
jallu kirjoitti:
Ihanko 55m2? wau, mun olkkaria kymmenen neliöö pienempi. Nykysalit ovat kolmessa kerroksessa, moderneine saunoineen ym. Jos haluat tuulahduksen 70 luvun meininkiä,ilman ilmastointia, niin silloin kuntokeidas laitteineen ja omistajineen edustaa sitä. Hinnat kyllä ovat nykysalilta, onhan se jotain sekin:)
Joo, keidas on oikeesti ajastaan jäljessä, tai oikeestaan tipahtanut....
- gfdshgfsdh
mutta siis suosittelen
-piukat paikat, kovat kundit salia, jos haluat oman naisten puolen
-jos olet aloittelija & rahaa on(yli 600e/vuosi) niin fit-fys
-halpa, hyvä, suosittelen lämpimästi kunnonsali kantolassa, normaalipunttisali, mutta jos tiedät mitä teet niin pitäisi olla riittävä - salia
pitäisi saada kaupunkilaisten käyttöön, kun se on verorahoilla laitettu.Nyt siellä käy kuulemma kiekon mätkijöiden lisäksi viskaalit ja isokenkäiset tarkalla seulalla. Punaportin salin korjausrahat on uitettu sinne.
- Tasa-Arvo Arvo
täytyy ruveta ajaan asiaa, että sinne pääsee Taviksetkin....voi olla kyllä aikas vaikeaa, tuntien Corleonen klaanin.....
- avantoallas
myös samaan hintaan,siis kuntosalin ja uinnin ja saunan lisäksi ja onhan siellä vesihierontakin. Aika edullinen ???
- hyvä kuntosali
amerikkalaisilla laitteilla, lisäksi iso määrä muuta urheiluvälinettä mm trampoliini, sulkapallo, pöytäkiekko. Olen ollut usein, voi ottaa lapset mukaan tai laittaa ne emännän kanssa kylpylään uimaan.
- kehuttu sali
oli takavuosina. Kai se on vielä käytössä ?
- popo)
Minuakin kiinnostaisi Keskuskoulun sali, onko se yleisessä käytössä, ketkä siellä saavat käydä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197