Trackmania: Nations Forever. grafiikatkin ovat huippuluokkaa. googlatkaa...
hyvä ja ilmainen netistä ladattava autopeli
13
1509
Vastaukset
- kaahailupeli
graffatkin tosi hyvät tosiaankin ja aika huimia ratoja, vaatii tosi tarkkaa ajoa jos meinaa kaikista voittaa kultaa. RED osiostakin muutama hopea jo ajettu.
- rndm
hyvä että joku tykkää :) kokeilitko jo autoeditoria ja rataeditoria?
- tullut
rndm kirjoitti:
hyvä että joku tykkää :) kokeilitko jo autoeditoria ja rataeditoria?
jo tehtyä. Miten muuten voi tallentaa radat, että olis valmiina useampiakin omatekemä?
- rndm
tullut kirjoitti:
jo tehtyä. Miten muuten voi tallentaa radat, että olis valmiina useampiakin omatekemä?
rataeditorissa on muistaakseni levykkeen näköinen kuva,josta radat voi tallentaa.
- kenen tekemä
rndm kirjoitti:
rataeditorissa on muistaakseni levykkeen näköinen kuva,josta radat voi tallentaa.
peli mahtaa olla, suomalainenko..? Enpä tullut tutkineeksi..
- rndm
kenen tekemä kirjoitti:
peli mahtaa olla, suomalainenko..? Enpä tullut tutkineeksi..
^^^^^^^^^^
- tehdä
rndm kirjoitti:
^^^^^^^^^^
koska kaikkia osia ei vaan tunnu löytyvän, esim. mäkisiä osuuksia. Miten muuten saa omalla radalla ajon päättymään, että se pysähtyy, kuten valmiissa kisoissa?
- rndm
tehdä kirjoitti:
koska kaikkia osia ei vaan tunnu löytyvän, esim. mäkisiä osuuksia. Miten muuten saa omalla radalla ajon päättymään, että se pysähtyy, kuten valmiissa kisoissa?
tekee radalle maalin :D se on semmoinen punainen osa,missä on vähän harmaata. kato niistä valmiista radoista minkä näkönen se on.
- kylläkyllä.
rndm kirjoitti:
tekee radalle maalin :D se on semmoinen punainen osa,missä on vähän harmaata. kato niistä valmiista radoista minkä näkönen se on.
maalin olen aina laittanut, mutta ei sitä kuitenkaan saa siihen radan päähän kiinni suoraan jostain syystä?, vaan pitää laittaa erilleen kauemmaksi.
Sorapätkien mäkiä ei voi kans laittaa, miksihän? Näyttää vaan punaista ja ei asennu. - ....... kylläkyllä....
kylläkyllä. kirjoitti:
maalin olen aina laittanut, mutta ei sitä kuitenkaan saa siihen radan päähän kiinni suoraan jostain syystä?, vaan pitää laittaa erilleen kauemmaksi.
Sorapätkien mäkiä ei voi kans laittaa, miksihän? Näyttää vaan punaista ja ei asennu.tässä pelissä on niin paljon kaikkee, että taitaa vaan pitää yrittää opiskella juttuja.
- rndm
kylläkyllä. kirjoitti:
Sorapätkien mäkiä ei voi kans laittaa, miksihän? Näyttää vaan punaista ja ei asennu.koeta kääntää maali-pala. sorapätkiä voi laittaa vain soralle,ei ruoholle.(pelissä on kolme maasto-tyyppiä,ruoho,sora ja vesi. nämäkin löytyvät etsimällä... :D )
- koko alusta
rndm kirjoitti:
koeta kääntää maali-pala. sorapätkiä voi laittaa vain soralle,ei ruoholle.(pelissä on kolme maasto-tyyppiä,ruoho,sora ja vesi. nämäkin löytyvät etsimällä... :D )
soralle, eli miten kerralla kokonaan soralle?
- rndm
koko alusta kirjoitti:
soralle, eli miten kerralla kokonaan soralle?
valitse sora, aseta sorapala kentän kulmaan(älä paina hiirtä vielä), paina hiirtä pohjassa ja vedä sorapala kentän vastapäiseen kulmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126