Poltergeist-ilmiöt

pipo.

Meidän perheemme on kokenut poltergeist-ilmiöitä jo monia vuosia..välillä niitä ilmenee useasti ja välillä ei ilmene kuukausiin. Sitten kun taas ilmestyy niin ovat todella pahoja ilmiöitä. Olemme muuttaneet näiden vuosien aikoina useasti ja ilmiöt ovat pahentuneet kerta toisensa jälkeen, eli henkilöiden aiheuttamia. Esimerkkejä ilmiöistä ovat mm. teknisten laitteiden häiriköinti, kävelyn ääni, ovien/kaappien paiskominen, tavaroiden lentely, kolkuttelu ja kerran jopa kuristettiin niin että jäi jäljet..jne. Nukkuminen melkein mahdotonta. Olisiko kenelläkään antaa neuvoja meille tai kertoa omista samanlaisita kokemuksistaan ?

22

4837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuun,

      ja pirut pois.

      • evil kummitus

        Ei papit manaa mörköjä Suomessa. Manaajapappi pitää käydä hakemassa jostain itä-euroopan maan takapajuisesta kylästä.


      • vaan katse
        evil kummitus kirjoitti:

        Ei papit manaa mörköjä Suomessa. Manaajapappi pitää käydä hakemassa jostain itä-euroopan maan takapajuisesta kylästä.

        kaakkoon ja itte helvetin kovalla äänellä kiroomaan, ja potku pirun perseeseen jos ei muuten möröt lähre!


      • Pappi kuitenkin
        evil kummitus kirjoitti:

        Ei papit manaa mörköjä Suomessa. Manaajapappi pitää käydä hakemassa jostain itä-euroopan maan takapajuisesta kylästä.

        Itselläni ihan samanlaisia kokemuksia, ja vielä paljon pahempaakin.Papin paikalle kutsuminen ja kodin siunaus auttoi ihan kamaliin kokemuksiin.(Vuosikausia kestänyt metelöinti ja jopa näköhavainnot loppuivat kodin siunaamiseen.)Älä välitä mitä täällä ihmiset ovat mieltä, itselläni kuitenkin on MITÄ PIINAAVIN JA IKÄVIN KOKEMUS POLTERGEIST ILMIÖISTÄ. Meillä se on auttanut, ehkä ei kaikilla kuitenkaan!!!


      • sitten
        Pappi kuitenkin kirjoitti:

        Itselläni ihan samanlaisia kokemuksia, ja vielä paljon pahempaakin.Papin paikalle kutsuminen ja kodin siunaus auttoi ihan kamaliin kokemuksiin.(Vuosikausia kestänyt metelöinti ja jopa näköhavainnot loppuivat kodin siunaamiseen.)Älä välitä mitä täällä ihmiset ovat mieltä, itselläni kuitenkin on MITÄ PIINAAVIN JA IKÄVIN KOKEMUS POLTERGEIST ILMIÖISTÄ. Meillä se on auttanut, ehkä ei kaikilla kuitenkaan!!!

        missä kaupungissa tämä tapahtui ja vaikkapa vielä vinkkinä seurakuntakin?


      • Jallu8

        Kysy meediolta ne tuntevat ns.eksorkisteja Suomessa.Ne ovat ihmisiä jotka karkoittavat näitä ihmisreppanoita.Suomen katolilaisesta kirkostakin löytyy sellainen nimellä Marko Tervaportti.


      • wilzu50

        poltergeist kokemukseni pääkaupungin kierrätyskeskuksessa . olen työntekijä ko yrityksessä olimme huonekaluparvella etsimme yhtä peiliä yhtä äkkiä alkoi lamppu hyppiä ylös alaisin ja sivuttain tosi kovaa kuin siihe olisi lyöty nyrkillä eikä asiakkaita myymälässä pelästyimme työ kaverimme kanssa tosipaljon tätä ilmiötä eikä ikinä voinut ymmärtää t v


    • kuvaajat tai

      kuvatkaa itse. Eikö ne jotkut väitä, ettei mitään yliluonnollista ole. Pitäisi kerrankin saada filmille etenkin Suomesta.

    • Onhan tähän googletuksellakin saatavissa tietoa. On tutkittu että ilmiön takana on häiriintynyt
      ihmismieli.
      On selvittämättä, miten psyykkinen energia voi liikutella painavia esineitä.
      TV-2 tuttu britti Derren Brown pystyi dokumentoidussa oloissakin rikkomaan esineitä.

      Ei näitä ilmiöitä muuttamisella ratkaista - on seulottava fyysinen häiriön lähde.

      Suomessa toimittaja Esko Mustonen on kirjannut poltergeist ilmiöitä.

      Persoonallisuushäiriöistä löytyy vastaus näihinkin. Olen tavannut ihmisen, joka
      hallitsi tuttavaansa tämän nukkuessa.
      Hän pystyi tuottamaan, projisioimaan mielessään ja 'lähettämään' niin valtavan kummituksen, että
      tuo kiusattu ihminen henkisesti lähes romahti.

      Yleensä tätä kielteistä, vahingoittavaa voimaa käyttävät murrosikäiset lapset.
      Tässä tapauksessa kyseessä oli aikuinen 'murrosikäinen' ihminen.

      Hän kokeili voimaansa minuunkin - jälleen tuhoamismielessä, mutta tiesin hänestä liikaa.
      En kävellyt hänen ansaansa.

      • Ihmisetonenergiaa

        Skitso !! Ei toisia "hallita", kivaa pelottelua kyseiselle perheelle kun perhe pelkää muutenkin!! Sulla on nupissa vikaa!!, tajuatko mitä aiheutat paskallas kyseisille ihmisille???? Vedä ittes koukkuun. Ja varo" etten hallitse sua"saatat kuolla ; D. Ennemminkin uskon pelon voimaan joka aiheuttaa joukkopelkoa ja kaikkien energiat jyllää ja aiheuttaa ilmiöitä. Kysyinen perhekkin hysteroi itse kolinoita ym ilmiöitä, turha syytellä vain yhtä henkilöä. Relaaminen ja usko Jumalan hyvyyteen auttaa ja tilanne tasaantuu.


      • pahaa.on.olemassa
        Ihmisetonenergiaa kirjoitti:

        Skitso !! Ei toisia "hallita", kivaa pelottelua kyseiselle perheelle kun perhe pelkää muutenkin!! Sulla on nupissa vikaa!!, tajuatko mitä aiheutat paskallas kyseisille ihmisille???? Vedä ittes koukkuun. Ja varo" etten hallitse sua"saatat kuolla ; D. Ennemminkin uskon pelon voimaan joka aiheuttaa joukkopelkoa ja kaikkien energiat jyllää ja aiheuttaa ilmiöitä. Kysyinen perhekkin hysteroi itse kolinoita ym ilmiöitä, turha syytellä vain yhtä henkilöä. Relaaminen ja usko Jumalan hyvyyteen auttaa ja tilanne tasaantuu.

        Kotiani ei ole tarvinnut mitenkään erikseen siunauttaa, kummittelutilanteet ovat loppuneet siltä illalta isämeidän rukoukseen.
        Pahoja tapauksia ei kodissani ole ollut.


    • saat

      Geisterjäger John Sinclair:iin. hän varmaan pystyy auttamaan teitäkin.

    • myssy-31

      jaa jaa, minkäs ikäisiä ihmisiä teidän perheessä on?
      minä vuonna nuo ilmiöt alkoi? minkäs ikänen sä itse olet?

      meilläkin oli jonkin asteista ilmiötä vuonna 2003.
      tapahtumat alkoi niin, että äitini sai uuden kämpän joka oli rakennettu 50-luvun alkupuolella ja hän kerkesi asumaan siinä ilman mitään ongelmia melkein vuoden päivät. sitten erään puhelun aikana hän mainitsi, että asunnosta kuuluu öisin omituisia pamahduksia ja välillä kuulostaisi siltä et televisiokin paukkuis.
      noh, mä sit ensin selitin et saattaa olla niin et vesiputket olisi melun takana..eli käyttöveden paineet olisivat mahdollisesti viturallaan ja asia jäi sit siihen. siinä meni jokin tovi aikaa ja päätin kävästä kahvilla ja muuten vaan moikkaamassa häntä. siinä sit rupateltiin niitä näitä ja sit hän otti puheeksi seuraavan ongelman, joka koski hänen valoverhojaan jotaka hän oli sitonut alapäästä jotenkin kiinni keskenään ja pujottanut viel siitä solmusta läpi sellaisen leikkikukan, noh ongelma oli se et se solmu aukeili itsestään...ihme juttu! noh, ajattelin et taitaa olla äitini pää sekoomassa tai jotain sellaista. siinä samalla hän pyysi minua joskus jäämään yöks ja kuutelemaan niitä ääniä. menin sit muutaman kuukauden päästä sinne yöks ( elokuussa) kattelin illan viimeisen leffan ja panin sit maate siihen sohvalle. olin siinä jotenkin juuri nukahtamassa kun kuulin hemmetin kovan jysähdyksen jostakin telkkarin läheltä ja tietenkin säikähdin todella pahasti, joten siinä karisi nopeesti horrostila pois...nousin istumaan ja kelasin et nyt tais käydä niin et mielikuvitus vilistää ja todella lujaa. laitoin siinä sit tupakas ja ihmettelin hetken aikaa, kunnes jysähti taas ja entistä lähempää! siinä kessu tippu lattialle ja meinas napsahtaa skebelit pöksyyn. se ääni oli sellanen ku joku olis lyönnyt lekalla pöytään tai jotain.
      äitinikin ravasi paikalle omasta huoneestaan ja kysyi: et mitäs nyt sanot? hiljaseks veti, kun en tiennyt mitä se oli...en siis todellakaan löytänyt siihen mitään järjellistä selitystä. loppu yö meni sit valveilla ja pohtiessa eri vaihtoehtoja. myöhemmin äitini muutti pois kyseisestä asunnosta ja selvittelin asiaa jonkin verran huoltoyhtiön kanssa, tai siis huoltomiehen kanssa ja siinä kävi ilmi se et siinä kämpässä ei kukaan oo viihtynyt kovin pitkään. en ole koskaan uskonut mihinkään yliluonlliseen mutta, tuon jutun jälkeen kantani on hieman muuttunut.

      • on.se.vaan.kumma

        Minä en tiedä miksi tässäkin asunnossa on asuttu vain pari kuukautta kerrallaan ja ihmiset ovat aina lähteneet pois tästä. Olen uskovainen ja pyydän Jeesusta joka ilta siunaamaan kotiani, ja olen asunut tässä asunnossa nyt yli kolme vuotta ilman sen kummempia häiriöitä, mitään pientä en pelästy ja jos pelästynjoskus niin turvaudun heti Jeesukseen.


    • Noita-Nainen.

      Niin. Ei se muuttaminen oikein auta mitaan - TEIDAN tapauksessanne. Vahintaan JOKU teista on se ns. "keskus-henkilo" joka "raahaa" aina ilmiot mukanaan...

      Teidan pitaisi jotenkin "selvittaa valinne" sen ilmion/demonin/demoneiden kanssa...

    • Ihmiset on energiaa

      Laumaeläimillä tyhmyys tiivistyy, pelko aiheuttaa pelkoa jännittyneisyyttä ilmiöitä.. Joku teistä on pannu pelottelun vahingossa aluilleen ja sitä on ilmeisesti jalostaneet muut jäsenet. Oon miettinyt että samatyyppiset ihmiset esm.perhe, ystävät, muut samalla aallolla elävät ehkä jakaa/aistii samoja juttuja mitkä erillaisilta menee ihan ohi? Ihan vaikka dejavut, tunne että toisella on asiaa ja se soittaakin, enneunet ja negatiiviset pelottelut polttergeistit ym myöskin?

    • Anonyymi

      Tällaista vaan tapahtuu, nimitän näitä juttuja "älykkääksi energiaksi", koska ei edes kiviseinät heitä pitele. Elektroniset laitteet ovat häiriötilassa heidän ollessaan niiden lähellä, esim. TV:n kuva pikseloituu ja kelloradion näyttö väpättää. Kuka pystyy todistamaan että he ovat häiriintyneitä ihmismieliä, ilmiöt voi olla muutakin elämää kuin ymmärrämme, luulempa että ovat olleet aina täällä telluksella, ties vaikka maapallomme ei edes sido heitä. Näitä voi pohtia vaikka.....

    • Anonyymi

      Aloitus on suora kopio elokuvien, nuotiotarinoiden ja kummitusviihteen luomasta mielikuvitusmaailmasta. Nykyään tarinoita ei enää kerrota nuotion ääressä, vaan somessa. Minun on vaikea ymmärtää, miksi 2000-luvulla viitsitään enää levittää valheita. Olemme astuneet jo nykyaikaan, jossa yliluonnollisella ja taikauskolla ei ole enää hyödyllisiä merkityksiä. Niiden merkitys on enää viihteellinen.

      • Anonyymi

        Tämä on kuin selkäkipu, sitä ei kukaan ymmärrä ennen kuin kokee sen itse.


    • Jos olette muuttaneet useasti ja silti tämä juttu seuraa. Se saattaa olla kiinni tavarassa. Tarvitsee varmaan esineen löytymisen ja siunauksia.

    • Anonyymi

      Poltin taloni tahallani poltergeistin takia. Ovien paukuttelu oli viimeinen pisara.

      • Anonyymi

        Missäpäin talosi sijaitsi? Jos saan kysyä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe