miten onnistuu nettiradion kuunteleminen verkossa,
N95:lla vlania käyttäen toimii mutta ei edes 3G verkosa,onko datapakettini nopeus liian hidas(348kt/s)?
nettiradion kuunteleminen
3
405
Vastaukset
- paketin vika vaan
ilmeisesti yhteydessä/kentässä.
Tuolla Nokia topicissa juuri äskettäin oli juttua.
lataa tuolta tuo nokian
Kirjoittanut: internet radio 1.1.2009 klo 17.24
niin alkaa popit soimaan. onnistuu kuunnella wlanin /wifin kautta .Ja voit säätää yhteyden bitratea kolmesta eri mahdollisuudesta: alle 48kbps , 48-128 tai yli 128. Uskon että wlanilla pyörii tuo paras laatu.(riippuu tietysti millainen yhteys kulloinkin on)- talvijäillä
kyseinen paketti mulla nokiassa ja kokeilin päivitystä ei onnistu silti kuuntelu kuin wlan:n kanssa.
- asetukset säätämisen tarpeessa
talvijäillä kirjoitti:
kyseinen paketti mulla nokiassa ja kokeilin päivitystä ei onnistu silti kuuntelu kuin wlan:n kanssa.
toimiiko se mobiiliyhteys muuten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309