miten onnistuu nettiradion kuunteleminen verkossa,
N95:lla vlania käyttäen toimii mutta ei edes 3G verkosa,onko datapakettini nopeus liian hidas(348kt/s)?
nettiradion kuunteleminen
3
400
Vastaukset
- paketin vika vaan
ilmeisesti yhteydessä/kentässä.
Tuolla Nokia topicissa juuri äskettäin oli juttua.
lataa tuolta tuo nokian
Kirjoittanut: internet radio 1.1.2009 klo 17.24
niin alkaa popit soimaan. onnistuu kuunnella wlanin /wifin kautta .Ja voit säätää yhteyden bitratea kolmesta eri mahdollisuudesta: alle 48kbps , 48-128 tai yli 128. Uskon että wlanilla pyörii tuo paras laatu.(riippuu tietysti millainen yhteys kulloinkin on)- talvijäillä
kyseinen paketti mulla nokiassa ja kokeilin päivitystä ei onnistu silti kuuntelu kuin wlan:n kanssa.
- asetukset säätämisen tarpeessa
talvijäillä kirjoitti:
kyseinen paketti mulla nokiassa ja kokeilin päivitystä ei onnistu silti kuuntelu kuin wlan:n kanssa.
toimiiko se mobiiliyhteys muuten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885