Etanavoide

nainen11

Onko kellään kokemuksia , pitempiaikaisiakin, Baba de Caracol etanavoiteesta? Ostin, kallistahan tuo oli mutta lupaa paljon. Kertokaa jos on ollut apua, mihin ihovaivaan vaan,

94

47004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin tehosi

      joo, toukkiin tehosi. Ei luvattu enempää, mitä se toimi.

    • kokemus*

      olen käyttänyt noin kuukauden sekä päivä- että yövoiteena. ihan hyvä voide. ei tuoksu mutta ei myöskään haise pahalle kuten monet ns. tuoksuttomat voiteet. riittävän ravitseva 50 iholle. helppo levittää, imeytyy mukavasti. tekee ihon pehmeäksi. kaikki rypyt ovat kyllä tallella eikä yksikään vanha finniarpikaan ole poistunut - ainakaan vielä. nuoremmalta en näytä enkä sitä odotakaan. siihen tarkoitukseen ovat toiset voiteet ja keinot. menekin perusteella arvion kestävän minulla 3-4 kk eli tulee suunnilleen saman hintaiseksi kuin apteekista ostamani voiteet.

    • Hohhoijaa...

      Voi herranjestas! Kaikkea sitä sit tehdäänkin, ja hömpät vielä ostaa:)))
      Kaikki voiteet sisältävät suunnilleen samoja ainesosia, vain hajusteet ja lisätyt vitamiinit sun muut kollageenit vaihtelevat, vaikka kollageeni yms. ei vaikuta ulkoisesti, vain sisäisesti...
      Niin ja tietysti hinnat vaihtelevat, mitä tunnetumpi merkki sen kalliimpi. Halpakin voide on hyvä ja ajaa saman asian kuin kalliimmat voiteet, älkää menkö mainostajien lupausten halpaan!

      P.S: Käy etanoita sääliksi

      • Eee'

        Etanat on kyl sileitä, joten em voide varmaan poistaa rypyt. Heh.


      • Arpijalka
        Eee' kirjoitti:

        Etanat on kyl sileitä, joten em voide varmaan poistaa rypyt. Heh.

        Vitsit vitsinä. Älkää puhuko jos ette tiedä, ja jos joku tietäis, hakusanalla etanavoide tulisi paljon enemmän osumia, kuin nää 7 mitä tuli.

        Etanavoiteeseen ei käytetä etanaa itseään vaan siitä lypsetään seerumia, jota etana erittää iholleen. Valmistukseen käytetään kotiloetanoita, tarkemmin sanottuna tarhakotiloita, niitä samoja, joita vitsiniekat syövät kun tilaavat ravintolassaaan hienon ja kulinaarisen etanapannun. Sääliksi käykin niitä etanaparkoja. Voiteeseen ei etanaa tarvitse tappaa, joska siihen laitetaan ns. etanamaito. Siksi etana on elävänä monta kertaa arvokkaampi kuin syötynä, joten etanat saattavat ravintoloista kadota. Selvitin näitä juttuja googlaamalla sanalla "baba de caracol". Tuote on maailmalla erittäin tunnettu. 100 ml:n voidepurkissa on monen etanan käsin lypsettyä seerumia. Sitäpaitsi voiteen levittyessä ohueksi kerrokseksi syntyy tarvittava ihokontakti, eikä vaikutus ole ole sen tehokaampaa mitä paksumpi kerros on, joten ei sen koko voiteen kannata etanaseerumia ollakaan.

        Mulla on etanavoide käytössä ja jaloista on nyt vaalentunut vanha koholla oleva vuosia vanha arpi. Kokeilin voidetta jo viime marraskuussa - koko keholle, joten purkki meni kukaudessa. Pidin joulukuun taukoa ja mielestäni vaaleneminen ja arven tasaisemmaksi muuttuminen on jatkunut siitä huolimatta. Nyt tammikussa olen taas käyttänyt, joka toinen päivä, ja vaaleneminen on lisääntynyt. Arpi oli ennen myös kosketusarka, koska arpikudos oli kasvanut kiinni tuntohermoihin. Nyt arpi on täysin tunnoton, Sitä voisi jopa rapsuttaa reilusti, mitä ennen ei voinut tehdä. Nyt se on jo melkein muun ihon tasalla. Vaaleneminen alkoi ensin keskeltä.

        Mitä tulee muuhun ihoon, minulla on akneiho, niin kun käytän sitä kasvoille ei aknea tule niin helposti ja vanhat punoittavat nyppylät todella vaalenevat ja häviävät. Ihosta tulee muutenkin tasaisempi ja nenässä ja poskipäissä olevat avoimet ihohuokoset eivät ole niin auki. Värivoidettakin on kivampi levittää, kun ei tarvitse pelätä täyttävänsä sillä kaikkia ihohuokosiaan.

        Tästä tuli nyt tällainen fanaattinen juttu. Sen nyt tietää, että mainokset liioittelevat - se kuuluu nykypäivään eikä siitä etanoita voi syyttää, mutta olen itse enemmän kuin yllättynyt voiteen tehosta. Myös kaksi ystävätärtäni käyttää etanavoidetta ja sanovat, että ovat tyytyväisiä, koska vaikutus on ollut enemmän kuin odotettu.


      • +++
        Arpijalka kirjoitti:

        Vitsit vitsinä. Älkää puhuko jos ette tiedä, ja jos joku tietäis, hakusanalla etanavoide tulisi paljon enemmän osumia, kuin nää 7 mitä tuli.

        Etanavoiteeseen ei käytetä etanaa itseään vaan siitä lypsetään seerumia, jota etana erittää iholleen. Valmistukseen käytetään kotiloetanoita, tarkemmin sanottuna tarhakotiloita, niitä samoja, joita vitsiniekat syövät kun tilaavat ravintolassaaan hienon ja kulinaarisen etanapannun. Sääliksi käykin niitä etanaparkoja. Voiteeseen ei etanaa tarvitse tappaa, joska siihen laitetaan ns. etanamaito. Siksi etana on elävänä monta kertaa arvokkaampi kuin syötynä, joten etanat saattavat ravintoloista kadota. Selvitin näitä juttuja googlaamalla sanalla "baba de caracol". Tuote on maailmalla erittäin tunnettu. 100 ml:n voidepurkissa on monen etanan käsin lypsettyä seerumia. Sitäpaitsi voiteen levittyessä ohueksi kerrokseksi syntyy tarvittava ihokontakti, eikä vaikutus ole ole sen tehokaampaa mitä paksumpi kerros on, joten ei sen koko voiteen kannata etanaseerumia ollakaan.

        Mulla on etanavoide käytössä ja jaloista on nyt vaalentunut vanha koholla oleva vuosia vanha arpi. Kokeilin voidetta jo viime marraskuussa - koko keholle, joten purkki meni kukaudessa. Pidin joulukuun taukoa ja mielestäni vaaleneminen ja arven tasaisemmaksi muuttuminen on jatkunut siitä huolimatta. Nyt tammikussa olen taas käyttänyt, joka toinen päivä, ja vaaleneminen on lisääntynyt. Arpi oli ennen myös kosketusarka, koska arpikudos oli kasvanut kiinni tuntohermoihin. Nyt arpi on täysin tunnoton, Sitä voisi jopa rapsuttaa reilusti, mitä ennen ei voinut tehdä. Nyt se on jo melkein muun ihon tasalla. Vaaleneminen alkoi ensin keskeltä.

        Mitä tulee muuhun ihoon, minulla on akneiho, niin kun käytän sitä kasvoille ei aknea tule niin helposti ja vanhat punoittavat nyppylät todella vaalenevat ja häviävät. Ihosta tulee muutenkin tasaisempi ja nenässä ja poskipäissä olevat avoimet ihohuokoset eivät ole niin auki. Värivoidettakin on kivampi levittää, kun ei tarvitse pelätä täyttävänsä sillä kaikkia ihohuokosiaan.

        Tästä tuli nyt tällainen fanaattinen juttu. Sen nyt tietää, että mainokset liioittelevat - se kuuluu nykypäivään eikä siitä etanoita voi syyttää, mutta olen itse enemmän kuin yllättynyt voiteen tehosta. Myös kaksi ystävätärtäni käyttää etanavoidetta ja sanovat, että ovat tyytyväisiä, koska vaikutus on ollut enemmän kuin odotettu.

        että niitä etanoita ei todellakaan tapeta voiteen vuoksi... Sit ehkä vois jopa kokeilla:)


      • tuosta

      • mainoksenuhri

        Joo, minä hömppä menin ostamaan, kun mainoksessa luvattiin sen auttavan aknearpiin.(kirjotukset takana, ja stressi puhkas melkoisen aknen!) N.50e meni ihan turhuuteen! oon käyttäny sitä nyt jotai päälle 2kk, eikä se mitää oo auttanu.. voi että petyin, mutta mitäs opimme tästä?:) nyt vasta tajuan että pitää osata suhtautua kriittisemmin eikä mennä ostelemaan kaikenlaisia ihmeaineita, mitä jotku höpöhöpö mainokset tuputtaa! hah, etanavoide tekee susta varmaan siloposken, juupajuu:D


      • akneiho :(
        mainoksenuhri kirjoitti:

        Joo, minä hömppä menin ostamaan, kun mainoksessa luvattiin sen auttavan aknearpiin.(kirjotukset takana, ja stressi puhkas melkoisen aknen!) N.50e meni ihan turhuuteen! oon käyttäny sitä nyt jotai päälle 2kk, eikä se mitää oo auttanu.. voi että petyin, mutta mitäs opimme tästä?:) nyt vasta tajuan että pitää osata suhtautua kriittisemmin eikä mennä ostelemaan kaikenlaisia ihmeaineita, mitä jotku höpöhöpö mainokset tuputtaa! hah, etanavoide tekee susta varmaan siloposken, juupajuu:D

        Akne on sairaus, johon auttaa lääkkeet. Etanavoide voi varmaan vain tehostaa hoitoa joillakin. Itse en kuitenkaan sitä ole kokeillut, enkä varmaan aiokaan, sillä syön nyt tehokkaita lääkkeitä ihooni.


      • etsinnän tulos

        Niin voi herranjestas. EI todellakaan ole sama mitä kasvoilleen laittaa. Itselläni on vaikea iho ja olen kokeillut kymmenien vuosien aikana voidetta jos toista, eikä todellakaan ole sama mitä kasvoilleen laittaa, voiteissa on todellakin eroja kaikki
        ei käy kaikelle iholle eikä ne tänäpäivänä ole edes hömppää, pitää vaan löytää omalle iholle oikea toimiva voide. Olen itse käyttänyt etanavoidetta 6kk ja huomaan selkeästi punoittavan herkän akne ihoni muuttuneen parempaan suuntaan. Jatkossakin käytän tätä tuotetta.
        ps. jos iho kanssa ei ole ongelmia on helpompi löytää se oikea voide


      • Limanaamat
        +++ kirjoitti:

        että niitä etanoita ei todellakaan tapeta voiteen vuoksi... Sit ehkä vois jopa kokeilla:)

        Kuvitteletteko te tyhmyrit, että etanat palautetaan luontoon tai etanapuistoon pusertelemisen jälkeen? Voi hyvä ihme, mitä selityksiä. Kaikki uskotaan.

        Itse sain lahjaksi tuota sensaatiotököttiä. Ei mitään senkään vertaista vaikutusta kuin mitä tavallisimmalla voiteella, halvalla. Vaikka Nivealla. Samat aineet niissä kaikissa on, paitsi tuota etananlimaa. Yök.
        Jos mitä tahansa rasvaa/voidetta uutterasti hierot arpiisi, niin tekeehän se hyvän vaikutuksen. Hoito siinä auttaa ja voide on vain välikappale.


      • Etanas, my loves
        Limanaamat kirjoitti:

        Kuvitteletteko te tyhmyrit, että etanat palautetaan luontoon tai etanapuistoon pusertelemisen jälkeen? Voi hyvä ihme, mitä selityksiä. Kaikki uskotaan.

        Itse sain lahjaksi tuota sensaatiotököttiä. Ei mitään senkään vertaista vaikutusta kuin mitä tavallisimmalla voiteella, halvalla. Vaikka Nivealla. Samat aineet niissä kaikissa on, paitsi tuota etananlimaa. Yök.
        Jos mitä tahansa rasvaa/voidetta uutterasti hierot arpiisi, niin tekeehän se hyvän vaikutuksen. Hoito siinä auttaa ja voide on vain välikappale.

        No mutta et kai nyt mennyt ja avannut sitä etanavoidetta, jonka sait lahjaksi? ? Kai siinä purkissa luki, mitä se oli vai luulitko jugurtiksi ja pistelit huiviisi?

        Kai ymmärrät, että käyttämällä voidetta hyväksyit myös etanoiden, noiden luonnon kaunistusten ja uhanalaisten nilviäisten hyväksikäytön. Olet siis osa tätä murhaketjua. Sinun vuoksesi nämä suloiset etanat, tai kotilot paremminkin, eivät koskeen pääse sinne, missä ne oikeasti elävät eli metsään keskelle tietä, jossa ne liiskaantuvat lastenrattaiden ja kumisaappaiden alle. (Pehmeän sandaalin alla ne vain vähän räsähtävät, eivät hajoa kokonaan, ikävää sinänsä)
        Eivätkä ne pääse myöskään puutarhaan nauttimaan ihmisten sinne istuttamista mansikosita ja muista puutarhakasveista.

        Koska olet noinkin paatunut ja käytit hyväksesi etanoista lirutettua seerumia, joudut kantamaan murhaajan leimaa otsassasi lopun ikääsi, tuntuuko nyt kivalta?


      • Anonyymi
        Arpijalka kirjoitti:

        Vitsit vitsinä. Älkää puhuko jos ette tiedä, ja jos joku tietäis, hakusanalla etanavoide tulisi paljon enemmän osumia, kuin nää 7 mitä tuli.

        Etanavoiteeseen ei käytetä etanaa itseään vaan siitä lypsetään seerumia, jota etana erittää iholleen. Valmistukseen käytetään kotiloetanoita, tarkemmin sanottuna tarhakotiloita, niitä samoja, joita vitsiniekat syövät kun tilaavat ravintolassaaan hienon ja kulinaarisen etanapannun. Sääliksi käykin niitä etanaparkoja. Voiteeseen ei etanaa tarvitse tappaa, joska siihen laitetaan ns. etanamaito. Siksi etana on elävänä monta kertaa arvokkaampi kuin syötynä, joten etanat saattavat ravintoloista kadota. Selvitin näitä juttuja googlaamalla sanalla "baba de caracol". Tuote on maailmalla erittäin tunnettu. 100 ml:n voidepurkissa on monen etanan käsin lypsettyä seerumia. Sitäpaitsi voiteen levittyessä ohueksi kerrokseksi syntyy tarvittava ihokontakti, eikä vaikutus ole ole sen tehokaampaa mitä paksumpi kerros on, joten ei sen koko voiteen kannata etanaseerumia ollakaan.

        Mulla on etanavoide käytössä ja jaloista on nyt vaalentunut vanha koholla oleva vuosia vanha arpi. Kokeilin voidetta jo viime marraskuussa - koko keholle, joten purkki meni kukaudessa. Pidin joulukuun taukoa ja mielestäni vaaleneminen ja arven tasaisemmaksi muuttuminen on jatkunut siitä huolimatta. Nyt tammikussa olen taas käyttänyt, joka toinen päivä, ja vaaleneminen on lisääntynyt. Arpi oli ennen myös kosketusarka, koska arpikudos oli kasvanut kiinni tuntohermoihin. Nyt arpi on täysin tunnoton, Sitä voisi jopa rapsuttaa reilusti, mitä ennen ei voinut tehdä. Nyt se on jo melkein muun ihon tasalla. Vaaleneminen alkoi ensin keskeltä.

        Mitä tulee muuhun ihoon, minulla on akneiho, niin kun käytän sitä kasvoille ei aknea tule niin helposti ja vanhat punoittavat nyppylät todella vaalenevat ja häviävät. Ihosta tulee muutenkin tasaisempi ja nenässä ja poskipäissä olevat avoimet ihohuokoset eivät ole niin auki. Värivoidettakin on kivampi levittää, kun ei tarvitse pelätä täyttävänsä sillä kaikkia ihohuokosiaan.

        Tästä tuli nyt tällainen fanaattinen juttu. Sen nyt tietää, että mainokset liioittelevat - se kuuluu nykypäivään eikä siitä etanoita voi syyttää, mutta olen itse enemmän kuin yllättynyt voiteen tehosta. Myös kaksi ystävätärtäni käyttää etanavoidetta ja sanovat, että ovat tyytyväisiä, koska vaikutus on ollut enemmän kuin odotettu.

        Hyvin tasottu akneiho mulla mut siskon tytöllä paheni vaan iho. Tosi pahat ihottumat tuli hänellä.... Ihan tuuria miten toimii


      • Anonyymi

        Ei niitä tapeta, kerätään vain niiden tuottamaa limaa


      • Anonyymi
        mainoksenuhri kirjoitti:

        Joo, minä hömppä menin ostamaan, kun mainoksessa luvattiin sen auttavan aknearpiin.(kirjotukset takana, ja stressi puhkas melkoisen aknen!) N.50e meni ihan turhuuteen! oon käyttäny sitä nyt jotai päälle 2kk, eikä se mitää oo auttanu.. voi että petyin, mutta mitäs opimme tästä?:) nyt vasta tajuan että pitää osata suhtautua kriittisemmin eikä mennä ostelemaan kaikenlaisia ihmeaineita, mitä jotku höpöhöpö mainokset tuputtaa! hah, etanavoide tekee susta varmaan siloposken, juupajuu:D

        Ostin Canarialta viikko sitten etsnavoiteen, jossa on Aloeveraa. Nenässäni on ollut pari vuotta jatkuvasti kipeitä pantteja , joihin en ole saanut edes lääkäristä apua. Viikon käytön jälkeen nenä on rauhoittunut ja patit pienentyneet ja haalistuneet. 200g purkki maksoi 3,90€, joten ei ole kallista. Olen kuullut apteekkien Suomessa myydyistä samankaltaisista voiteista ja useimmat sanovat, ettei mitään vaikutusta. Olisiko täällä sitten tuote tehty paremmin ja se Aloevera siihen lisänä. 29.12.2023


      • Anonyymi
        Arpijalka kirjoitti:

        Vitsit vitsinä. Älkää puhuko jos ette tiedä, ja jos joku tietäis, hakusanalla etanavoide tulisi paljon enemmän osumia, kuin nää 7 mitä tuli.

        Etanavoiteeseen ei käytetä etanaa itseään vaan siitä lypsetään seerumia, jota etana erittää iholleen. Valmistukseen käytetään kotiloetanoita, tarkemmin sanottuna tarhakotiloita, niitä samoja, joita vitsiniekat syövät kun tilaavat ravintolassaaan hienon ja kulinaarisen etanapannun. Sääliksi käykin niitä etanaparkoja. Voiteeseen ei etanaa tarvitse tappaa, joska siihen laitetaan ns. etanamaito. Siksi etana on elävänä monta kertaa arvokkaampi kuin syötynä, joten etanat saattavat ravintoloista kadota. Selvitin näitä juttuja googlaamalla sanalla "baba de caracol". Tuote on maailmalla erittäin tunnettu. 100 ml:n voidepurkissa on monen etanan käsin lypsettyä seerumia. Sitäpaitsi voiteen levittyessä ohueksi kerrokseksi syntyy tarvittava ihokontakti, eikä vaikutus ole ole sen tehokaampaa mitä paksumpi kerros on, joten ei sen koko voiteen kannata etanaseerumia ollakaan.

        Mulla on etanavoide käytössä ja jaloista on nyt vaalentunut vanha koholla oleva vuosia vanha arpi. Kokeilin voidetta jo viime marraskuussa - koko keholle, joten purkki meni kukaudessa. Pidin joulukuun taukoa ja mielestäni vaaleneminen ja arven tasaisemmaksi muuttuminen on jatkunut siitä huolimatta. Nyt tammikussa olen taas käyttänyt, joka toinen päivä, ja vaaleneminen on lisääntynyt. Arpi oli ennen myös kosketusarka, koska arpikudos oli kasvanut kiinni tuntohermoihin. Nyt arpi on täysin tunnoton, Sitä voisi jopa rapsuttaa reilusti, mitä ennen ei voinut tehdä. Nyt se on jo melkein muun ihon tasalla. Vaaleneminen alkoi ensin keskeltä.

        Mitä tulee muuhun ihoon, minulla on akneiho, niin kun käytän sitä kasvoille ei aknea tule niin helposti ja vanhat punoittavat nyppylät todella vaalenevat ja häviävät. Ihosta tulee muutenkin tasaisempi ja nenässä ja poskipäissä olevat avoimet ihohuokoset eivät ole niin auki. Värivoidettakin on kivampi levittää, kun ei tarvitse pelätä täyttävänsä sillä kaikkia ihohuokosiaan.

        Tästä tuli nyt tällainen fanaattinen juttu. Sen nyt tietää, että mainokset liioittelevat - se kuuluu nykypäivään eikä siitä etanoita voi syyttää, mutta olen itse enemmän kuin yllättynyt voiteen tehosta. Myös kaksi ystävätärtäni käyttää etanavoidetta ja sanovat, että ovat tyytyväisiä, koska vaikutus on ollut enemmän kuin odotettu.

        Tuo oli asiallinen ja hyvä kirjoitus. Itse koen voiteen käytön samoin. Kasvoista on jäädytetty aurinkokeratoosia ja siitä jäänyt vaalean ruskeita laikkuja. Nyt laikkuja ei juuri erota, enkä ole kovin pitkään käyttänyt. Täytyy kokeilla myös sääriin, kun niissä on etenkin kesäisin paljon ruskeita pilkkuja, ei pisamia.


    • ....

      Ostin tuota etanavoidetta,kun huomasin siitä artikkelin lehdessä.Minulla on kyllä todella ongelmallinen iho, on aknea, rasvaisuutta, kuivuutta ja punoitusta ja olen kyllä kokeillut lukuisia eri tuotteita että saisin kasvojeni ihon paremmaksi. Aluksi tosiaan olin kauhuissaan että etana raukat tapetaan ja niistä tehdään voidetta, mutta ei... niitä hoidetaan hyvin ja ne ovat arvokkaampia elävänä kuin kuolleena. Etanavoide valmistetaan etanasta lypsettävästä maidosta. Voide tuntuu todella hyvältä iholla! se levittyy hyvin ja on riittoisaa. Jokatapauksessa ajattelin testata tätä tuotetta ja voin sit kertoa kuinka kävi, näin muutaman päivän jälkeen olen ainakin hyvin positiivisella mielellä tuotteeseen ja innoissani siitä. Yleensä kuitenkin hoidon kuin hoidon vaikutukset näkyvät vasta usean viikon päästä, ainakin näissä iho jutuissa. Mutta hyvän tuntuista tuo voide ainakin on.

      • Kokeillaan!

        Katoin ton linkin, jossa kerrotaan tosta etanavoiteesta. Jännä.


      • Ilman etanoita

        "Etanasta lypsettävästä maidosta"! Voi, miten hyviä asiakkaita mainostajat löytävätkään! Etanamaitoa! Juokaa sitä!
        Ota etana kesällä kiinni, lypsä maito, juo tai levitä naamaasi. Palauta etana elävänä, jos vielä pystyy pusertelemisen jälkeen olemaan elävä, pihalle ja etsi se jälleen käsiisi ja lypsä taas.
        Olen tutustunut erilaisiin etanoihin pitkän puutarharupeamani aikana eikä yhdestäkään ole maitoa tihkunut eikä yksikään lististelyn jälkeen enää liikkunut.

        Kyllä se on se lima, jota hyödynnetään ja senkin käyttö on ihan huuhaata. Jos mitä tahansa, mieluiten puhdasta veteen kastettua pumpulituppoa päivittäin pyyhkielet ongalmaihoosi, tulos on vähintään yhtä hyvä kuin "etanamaidolla" hoidettu.
        Muuten.
        Olen löytänyt ihan yllättäen aivan uskomattoman hyvän jalkavoiteen. Kerrankin voide, joka tehoaa ja pehmentää jalkapohjien kovaa ihoa ja vieläpä poistaa ikävää hajua.

        Samalla tuotemerkillä on myös yleisihovoide. Sitä en vielä ostanut, koska en tajunnut, että kerrankin löytyi voide, joka oikeasti tehoaa. Apteekista olen ennekin voiteita hankkinut, mutta vasta nyt löytyi edes yksi, jolla on vaikutusta jalkojen hyvinvointiin.
        Ei ollut etanavoide.


      • Etanasarvi
        Ilman etanoita kirjoitti:

        "Etanasta lypsettävästä maidosta"! Voi, miten hyviä asiakkaita mainostajat löytävätkään! Etanamaitoa! Juokaa sitä!
        Ota etana kesällä kiinni, lypsä maito, juo tai levitä naamaasi. Palauta etana elävänä, jos vielä pystyy pusertelemisen jälkeen olemaan elävä, pihalle ja etsi se jälleen käsiisi ja lypsä taas.
        Olen tutustunut erilaisiin etanoihin pitkän puutarharupeamani aikana eikä yhdestäkään ole maitoa tihkunut eikä yksikään lististelyn jälkeen enää liikkunut.

        Kyllä se on se lima, jota hyödynnetään ja senkin käyttö on ihan huuhaata. Jos mitä tahansa, mieluiten puhdasta veteen kastettua pumpulituppoa päivittäin pyyhkielet ongalmaihoosi, tulos on vähintään yhtä hyvä kuin "etanamaidolla" hoidettu.
        Muuten.
        Olen löytänyt ihan yllättäen aivan uskomattoman hyvän jalkavoiteen. Kerrankin voide, joka tehoaa ja pehmentää jalkapohjien kovaa ihoa ja vieläpä poistaa ikävää hajua.

        Samalla tuotemerkillä on myös yleisihovoide. Sitä en vielä ostanut, koska en tajunnut, että kerrankin löytyi voide, joka oikeasti tehoaa. Apteekista olen ennekin voiteita hankkinut, mutta vasta nyt löytyi edes yksi, jolla on vaikutusta jalkojen hyvinvointiin.
        Ei ollut etanavoide.

        "Olen tutustunut erilaisiin etanoihin pitkän puutarharupeamani aikana."

        Ai oikein tutustunut :D Otitko kämmenellesi, juttelitte siinä hetkisen ja sitten laskit sen pikkuotuksen takaisin puutarhaasi mussuttamaan?

        Suojelisit mieluummin valaita. Nekin ovat limaisia, mutta niiden olemassaolo on tärkeää merten hyvinvoinnille, koska valaankakka ravitsee meria.


    • Ullalla

      Nyt olisi kiva kuulla mitä vaikutusta voiteen käytöllä on ollut.

      • Unnis

        Ostin Baba de cracol- voiteen 14.4.09 (eli käyttökokemusta on nyt kuukauden verran), luettuani mainoksen naistenlehdestä. Repäisin sen ilmoituksen lehdestä ja ostin sen perusteella voiteen luontaistuotekaupasta. Ihoni puhdistukseen käytän apteekin sebamed-nestettä ja pyyhin ihoni ennen voiteen laittoa sekaihon kasvovedellä. Olen levittänyt etanavoidetta aamuin ja illoin. Voidepurkista on voidetta selkeästi kulunut, mutta ei se vielä ole edes puolessavälissä. Pääsiäisenä olin hieman polttanut kasvoni auringossa ja voide oli loistava sen hoidossa, poisti kuumotuksen. Niitä tulehtuneita ihonalaisia näppylöitä ei ole tullut voidetta käytettyäni, toisaalta ei kllä mustapäätkään ole nenänpielistä mihinkään kadonneet. Normaalisti ihoni on paksu ja rasvoittuva ja tämä rasvoittuminen on ehkä myös jonkinverran tasoittunut (ainakaan en enään koe tarvetta laittaa puuteria, mattameikkivoide pitää ihoni puhtaan ja hyvän nköisenä asikaspalvelutyössä). Voide on selkeästi parhaita voiteita mitä olen käyttänyt, usein jätän voiteiden käytön kesken. Mutta tätä voidetta olen tykännyt levittää iholleni. Kuulisin mielelläni myös muiden käyttökokemuksia voiteesta.


    • Tuula123

      Aluksi etanaseerumi tuntui auttavan, mutta nyt luulen, että aloe vera tuossa voiteessa vaikuttaa enemmän kuin etanaseerumi. Olen käyttänyt ko ainetta jo 3kk ja vaikutukset ovat minimaaliset, jos sitäkään. Finnikuoppiin ja vanhoihin arpiin ei mitään vaikutusta.

      • etanainen

        Olen nyt käyttänyt n. 3viikkoa ko. voidetta. Ihotyyppini on helposti rasvoittuva, hiukan finniarpia ja muutama ryppykin. En tiedä mikä ainesosa sitten vaikuttaa, mutta tuloksesta pidän: iho ei enää kiillä niin paljon, tuntuu sileämmältä ja jopa kimmoisammalta. Muut kokeilemani voiteet eivät tähän ole pystyneet joten etanasta tuli ainakin minun luottotuotteeni! (ikä 40v)


      • gna
        etanainen kirjoitti:

        Olen nyt käyttänyt n. 3viikkoa ko. voidetta. Ihotyyppini on helposti rasvoittuva, hiukan finniarpia ja muutama ryppykin. En tiedä mikä ainesosa sitten vaikuttaa, mutta tuloksesta pidän: iho ei enää kiillä niin paljon, tuntuu sileämmältä ja jopa kimmoisammalta. Muut kokeilemani voiteet eivät tähän ole pystyneet joten etanasta tuli ainakin minun luottotuotteeni! (ikä 40v)

        Canariasta ja varmaan muualtakin saa sita voidetta muutamalla eurolla....


    • sininen koira

      ja tulos on seuraava: maksaläiskat eivät ole hävineet, eikä mikään muukaan. Sen sijaan olen saanut jonkun suunympärysihottuman johon sain kahden kuukauden antibioottikuurin. Aloin nimittäin ihmetellä, kun ihottuma paheni aina kun olin muutaman päivän käyttänyt etanavoidetta. Ehdin kuitenkin käyttää voidetta jo vuoden. Antibioottikuuri tulee siis Dermatitis perioralis nimiseen vaivaan. Lääkärin lausunto oli että KOSMETIIKKAVOITEET mm voivat aiheuttaa tällaisen ihottuman. Aina olen 30v aikana käyttänyt perusvoiteita, mutta ensimmäistä kertaa tämä kallis ja kovasti mainostettu tuote teki tällaisen reaktion.

      • Ihmevoide

        Ostin etanavoiteen kahden pigmenttiläiskän häivyttämiseen. Aluksi läiskät pieneni ja olin innoissani, mutta muutos loppui ja läiskät ovat ehkä puolet aloituksesta ja voidetta toinen purkki ja aikaa 8 kk. Mihin teho hävisi? Onko joku saanut läiskät kokonaan pois?


    • etsivä löytää

      Joku kyseli etanavoidetta ja helmivoidetta verkkokaupasta. Olen löytänyt www.nettex.fi kaupasta noita voiteita ja kultavoidetta ja kaviaarivoidetta myös.

    • Baba-

      Minulla on positiivinen kokemus tästä voiteesta, vaikka onhan se niin, ettei se kaikkiin ihotyyppeihin välttämättä auta. Minulla oli ennen akne ja paha sellainen. Söin Roaccutan nimisen kuurin kaksi kertaa ja nyt on pysynyt poissa. Käytän myös tätä etanavoidetta ja näin talvisin, kun ihoni kuivuu poskipäistä, ei tätä ongelmaa ole ollut. Voidetta ei tarvitse levittää paljon, joten mielestäni se on erittäin riittoisa.

      Lisäksi tämän voiteen tehoa on todisteltu myös sillä, että kun etanan kotilo rikkoutuu tai "ihoon" tulee rikkeymä, etana korjaa ne tämän seerumin avulla. En ymmärrä miksi ei tähän vois uskoa, eikä se ole mielestäni hölmöyttä, jos yrittää pitää aknen kurissa ja ihon muutoinkin hyvänä. Eikä teho näy aina heti, ei edes välttämättä kahden kuukauden päästä. Vaikutukset voivat olla myös pitempiaikaisia; iho ei vanhene yhtä nopeasti, ihohuokoset pienevät ajan myötä jne. Aknen hoidon aikana opin, ettei mikään tehoa yhdessä yössä.

      Kokeilkaa sitä. Ei siitä haittaakaan ole :)

      • Etana-

        Ihana voide. Tuntuu todella hyvältä ihollani. Harvoja voiteina, jotka imeytyvät hyvin ja ovatpahan kasvojeni juonteenikin siloittuneet


      • etanainen
        Etana- kirjoitti:

        Ihana voide. Tuntuu todella hyvältä ihollani. Harvoja voiteina, jotka imeytyvät hyvin ja ovatpahan kasvojeni juonteenikin siloittuneet

        Hei etanafanit

        Kiva lukea muidenkin positiivisia kokemuksia etanavoiteista. Itse tilasin www.nettex.fi kaupasta itselleni joululahjaksi (varma tapa saada pukilta sitä mitä toivoo) baba de-kasvovoiteen ja vartalovoiteen. Ei ole ihon kuivuus vaivannut tänä talvena ja muutenkin iho voi hyvin.


      • paras mitä käyttänyt
        etanainen kirjoitti:

        Hei etanafanit

        Kiva lukea muidenkin positiivisia kokemuksia etanavoiteista. Itse tilasin www.nettex.fi kaupasta itselleni joululahjaksi (varma tapa saada pukilta sitä mitä toivoo) baba de-kasvovoiteen ja vartalovoiteen. Ei ole ihon kuivuus vaivannut tänä talvena ja muutenkin iho voi hyvin.

        ..uutta tilaamaan! ihosta tullut jotenkin vahvempi ja paljon tasaisempi..pientä finniä on tullut aina helposti ja ei oo varsinaisia pahoja arpia ollut mutta sellanen vähän "punakka" iho, tehny ihosta kuulaamman ja terveemmän näkösen. Siskoa näin pitkästä aikaa ja sen kans oli puhetta tuosta niin sano että on sulla kyllä tosi hyvä iho nyt ja olin kyllä itekkin huomannut muutoksen :) minun mielestä ei oo hinta eikä mikään, jos hyvä voide.. tekis mieli kokeilla vanhoihin raskausarpiin, ei vaan meinaa muistaa rasvata ja kyllähän sille tulee jo hintaa mut toisaalta jos arvet haalenis ni kyl siitä maksaa! :o)


      • etanapana
        etanainen kirjoitti:

        Hei etanafanit

        Kiva lukea muidenkin positiivisia kokemuksia etanavoiteista. Itse tilasin www.nettex.fi kaupasta itselleni joululahjaksi (varma tapa saada pukilta sitä mitä toivoo) baba de-kasvovoiteen ja vartalovoiteen. Ei ole ihon kuivuus vaivannut tänä talvena ja muutenkin iho voi hyvin.

        pistää tähän väliin betonia... TOI "hei-etanafanit" ja muu kosiskelu ja pukkijuttu on mitä selkeintä propakandaa eikä ole korrektia! Mix toi yrittää myydä tällä muuten asiallisella foorumilla - häpeäisi!


    • Kaikkea kokeillut

      Minulla oli kädessä tosi paha ihottuma (kutiava, hilseilevä ja kipeitä haavaumia), eikä millään aineella tuntunut parantuvan (kokeilin myös kortisonia). Tilasin netin kautta etanaseerumin ja vajaan viikon käytettyäni ihottuma alkoi parantumaan. Nyt käytän päivittäin ja käden iho on melkein normaali. Ei siis mitään humpuukkia. Yksi purkki nyt takan ja aion ostaa toisen heti perään. Kasvon ihokin on parantunut, kun käytän aamuin illoin ja finnit hävinneet. Suosittelen kokeilemaan. Onko kenelläkään kokemusta raskausarpivoiteena?

    • entinen kurttumaha

      Kerron vain oman kokemukseni, koska ihoja ja aineenvaihduntoja on niin moneen lähtöön. Olen tavallisesti epäilevä ryppyvoiteiden ja ihmeaineiden tehon suhteen. Iho tulee kyllä pehmeämmäksi jos jaksaa koko ajan rasvata, mutta jos ryppyjä on tullut, ne eivät ole kadonneet voitelusta. Rypyistä en niin välitäkään, koska kasvoissani on rasvainen iho, jota aika kohtelee hyvin. Muualla, kaulasssa ja siitä alaspäin on se sijaan ohut iho ja se mikä on vaivannut, ovat nuoruuden liikalihavuudestä jäljelle jääneet raskausarvet, joita on valtavasti käsivarsissa, alavatsassa, lanteilla, alaselässä ja povitaipeissa. Paksuimmat ovat rumia ja rikkovat ihon pinnan, kun ne ovat hyvin ohutta, silkkistä ihoa, kuin vanha tyhjentynyt ilmapallo. Lääkäreiltä on tullut sellaista palautetta, ettei niille mitään voi ja siihen olen tyytynyt. Vaikka ilkeää se on, kun olisi muuten normaalipainoinen ja normaalin näköinen. No nyt, kun kokeilin viime syksynä yhden tutun suosituksesta etanavoidetta (baba-de-caracol, Life-kaupasta), yhtä epäluuloisena kuin ennenkin, niin piti ihmetellä. Kahden päivän käytön jälkeen näkyi jo tulosta. En ollut uskoa silmiäni. Ikivanhat violetin sinertävät arvet vaalenivat selvästi. Ja kun jatkoin kuukauden, iho muuttui. Kurttusilkkiset arvet tasoittuivat ja iho alkoi näyttää yhtenäiseltä. Olin katsellut arpia yli 30 vuotta niin että tiedän tasan tarkaan, miltä ne ennen näyttivät ja muutos oli selvä. Pidin kuukauden väliä ja muutos pysyi, jopa näytti jatkuvankin vähän. Olen jatkanut käyttöä sitten, iho on yhä parempi, mutta paranemisvauhti ei ole enää niin nopea. Joten voin sanoa, että minulla ainakin voide tehosi oikein kunnolla raskausarpiin. Samoin parani parissa viikossa monta vuotta vaivannut kuiva ja syhyävä läiskä pakaran alta. Kasvoissa voide ei ole tehnyt mitään ihmeitä, rypyt ovat missä ovat mutta iho on yleisesti sileämpi. Samantekevää minulle, niin kuin sanoin, raskausarpien paraneminen lähes näkymättömiksi on minusta tärkein asia, kun se on estänyt minua esim. panemasta uimapukua päälle jos on muita kuin oma perhe näkemässä. Olen siis 50 plus, niin että ihon uusiutumiskyky ei ole enää sama kuin nuoremmilla.

      • kokeilla kannattaaa

        Olen syksystä käyttänyt kyseistä voidetta, kun kesäisin saan ikävän näköisiä maksaläikkiä kasvoihin. Nyt läikät ovat vaalenneet selvästi muttei poistuneet, mutta olen tähänkin tyytyväinen.
        Yksi purkki alkaa olla loppumassa ja tänään ostin toisen tarjouksesta. En pidä hintaa pahana kestihän purkki puoli vuotta. Eikä minun tartte käyttää muita voiteita tämä käy päivä/yö/silmänympärysvoiteena.
        Tietysti lisäksi puhdistus, kasvovesi ja kuorinnat säännöllisesti. Mielenkiintoista nähdä kuinka kesällä käy
        läikkien kans. Rakastan aurinkoa ja läikkien riskilläkin vietän varmasti paljon aikaa ulkosalla, toivon että aine hillitsee läikkien tummumista.


      • etanatököttiä
        kokeilla kannattaaa kirjoitti:

        Olen syksystä käyttänyt kyseistä voidetta, kun kesäisin saan ikävän näköisiä maksaläikkiä kasvoihin. Nyt läikät ovat vaalenneet selvästi muttei poistuneet, mutta olen tähänkin tyytyväinen.
        Yksi purkki alkaa olla loppumassa ja tänään ostin toisen tarjouksesta. En pidä hintaa pahana kestihän purkki puoli vuotta. Eikä minun tartte käyttää muita voiteita tämä käy päivä/yö/silmänympärysvoiteena.
        Tietysti lisäksi puhdistus, kasvovesi ja kuorinnat säännöllisesti. Mielenkiintoista nähdä kuinka kesällä käy
        läikkien kans. Rakastan aurinkoa ja läikkien riskilläkin vietän varmasti paljon aikaa ulkosalla, toivon että aine hillitsee läikkien tummumista.

        Käytät voidetta myös silmänympärysiholla? Ajattelin myös tilata tuota voidetta heti kun talous antaa myöten, itselläni atooppi iho jossa muutama vanha aknearpi. Jos purkki kesti puoli vuotta sekä yö -että päivävoitteena on se suorastaan edullinen. Voikohan tuota käyttää myös meikin alla? Millainen tuoksu voiteessa on?


      • susitteluni
        etanatököttiä kirjoitti:

        Käytät voidetta myös silmänympärysiholla? Ajattelin myös tilata tuota voidetta heti kun talous antaa myöten, itselläni atooppi iho jossa muutama vanha aknearpi. Jos purkki kesti puoli vuotta sekä yö -että päivävoitteena on se suorastaan edullinen. Voikohan tuota käyttää myös meikin alla? Millainen tuoksu voiteessa on?

        Juu, liikkeessä kerrottiin että käy myös silmänympärysiholle, enkä ole käyttänyt erikseen muuta.
        Laitan kyllä meikkivoidetta/puuteria tämän päälle ja tuoksu voiteessa mielestäni mieto. Kannattaahan
        liikkeessä tuoksutella jos on herkempi hajusteille. Ja voide kestää reilusti yli puolen vuoden,(tarjouksessa 36€/prk) vieläkin purkin pohjalla moneksi, moneksi päiväksi, siis erittäin riittoisaa. Olen käyttänyt pelkästään kasvoille.


      • Kiinnostunut Kokeile
        susitteluni kirjoitti:

        Juu, liikkeessä kerrottiin että käy myös silmänympärysiholle, enkä ole käyttänyt erikseen muuta.
        Laitan kyllä meikkivoidetta/puuteria tämän päälle ja tuoksu voiteessa mielestäni mieto. Kannattaahan
        liikkeessä tuoksutella jos on herkempi hajusteille. Ja voide kestää reilusti yli puolen vuoden,(tarjouksessa 36€/prk) vieläkin purkin pohjalla moneksi, moneksi päiväksi, siis erittäin riittoisaa. Olen käyttänyt pelkästään kasvoille.

        Mistä löysit noin "edulliseen"hintaan? 36e ?


      • Tarjouksia seraava
        Kiinnostunut Kokeile kirjoitti:

        Mistä löysit noin "edulliseen"hintaan? 36e ?

        Paikallisesta luontaistuotekaupasta. Oli joku kamppaja menossa. kannattaa kysellä oman paikkakunnan kaupasta, luulen että tämäkin kuuluu johonkin ketjuun. Heillä voi olla samoja tarjouksia.


      • minä myös
        Kiinnostunut Kokeile kirjoitti:

        Mistä löysit noin "edulliseen"hintaan? 36e ?

        Itse tilasin viime viikolla verkkoapteekki.fi nettisivulta hintaan 35,90 5,90 postikulut ja tuli muutamassa päivässä suoraan postilaatikkoon. Täällä ei ole luontaiskauppoja, kuin 45kilsan päässä ja linjurikin maksaa edestakaisin enemmän, kuin postari:)


      • babagel

      • rypytön

        olen käyttänyt ainakin lähemmäksi kymmenen vuotta kyseistä voidetta enkä vaihda pois muita voiteita ei silloin tarvitse mulla oli isot ihohuokoset ne on hävinneet iholta pois mutta ei tosiaan muutaman kuukauden käytön aikana ,tuloksia tulee pitkän käytön aikana PITÄÄ MALTAA .kasvohoidossa käydessäni hoitajja kehui ihoani että millä hoidan kun vastaavia noin hyvin voivia ihoja tulee harvoin vastaan,kerroin ja sanoi et samaa käyttää ne muutkin hänen asiakkaat joilla hyvä iho ,ja tosiaan minun iho oli melkonen vinni naama ja hilseili talvella ei auttanut muut kalliit voiteet ,onneksi etana seerumi tuli markkinoille minun pelastus ,muutettuani pienelle paikka kunnalle jossa oli luontaistuote kauppa ja se nyt lopetti olin sen vakkari asiakas tuon voiteen suhteen ,voide loppui ja en käyttänyt kahteen kuukauteen niin naamani alkoi hilseillä ja näppyjä tulla myös ihoni näyttää huonoivointiselta ,nyt tilasin kiireellä netin kautta seerumia .ihoni on siitä riippuvainen ja aijon käyttää maksoi mitä maksoi.myös ihoongelmista kärsivät tuttavani ovat alkaneet seerumia käyttää ja hyväksi todenneet ,mutta kaikki vaatii pitkää käyttöä ei ne hetkessä häviä sellaisetkaan raaterit mitä mullakin oli naamassa ,ja en ole käynyt missään kasvojen hionnassa ym hoidossa ,seerumia aamuin illoin naamaan niin pysyy hyvänä


    • kreppinaama

      Väittävät että geelissä olisi seerumia enemmän ja sillä olisi tehokkaami vaikutus. Kommentoijissa ei ollut yhtään geelien kokeilijaa. Olisi kiva tietää myös siitä kokemuksia. Tuolta Nettexin sivuilta löysin sellaisen piikkirullan jolla väitetään olevan stimuloiva vaikutus omaan gollageenituotantoon, tiedä heistä. Jotain pitäis yrittää, sillä kasvojeni iho on nopeasti rupsahtanut eli siitä on tullut huokoisempi veltompi. Olen luottanut enemmän ruokavalioon kuin voiteisiin ja siksi olen aika epäilevä. Mutta nopea muutos aikaisemmasta sileästä ja nuorekkaasta ihostani hämmästyttää vaikka kuinka yrittää hyväksyä iän tuomat jäjet. Kukapa meistä ei haluaisi näyttää ikäistään nuoremmalta, jokaisessa meissä linee enemmän tai vähemmän turhamaisuutta ja se sallittakoon.

      • pienemmät huokoset

        Huokoisuuteen en tiedä mitään keinoa etsin sellaista itsekkin, mutta veltostuneeseen ihoon olen huomannut jonkin verran auttavan kasvojumpan. Se on myös parantanut ihon väriä. Mulla on Catherine Petzin/ kasvojumppa niminen kirja. Ja kyllä on auttanut jonkin verran. Olen myös huomannut että iho on niinä päivinä terveemmän ja kosteamman tuntuinen kun muistaa juoda vettä tarpeeksi. Ajattelisin että seerumi on tehokkaampi kuin voide, mutta aika monia seerumeja ei suositella jatkuvaan käyttöön kuten voidetta vaan kuuriluonteisesti.


      • tepsii
        pienemmät huokoset kirjoitti:

        Huokoisuuteen en tiedä mitään keinoa etsin sellaista itsekkin, mutta veltostuneeseen ihoon olen huomannut jonkin verran auttavan kasvojumpan. Se on myös parantanut ihon väriä. Mulla on Catherine Petzin/ kasvojumppa niminen kirja. Ja kyllä on auttanut jonkin verran. Olen myös huomannut että iho on niinä päivinä terveemmän ja kosteamman tuntuinen kun muistaa juoda vettä tarpeeksi. Ajattelisin että seerumi on tehokkaampi kuin voide, mutta aika monia seerumeja ei suositella jatkuvaan käyttöön kuten voidetta vaan kuuriluonteisesti.

        Niin, olen kuullut, tuote kuin tuote on syytä vaihtaa välillä. Varmaankin teho laskee jos vuosia käyttää
        samaa ja ihokinhan muuttuu... Mutta jos on löytänyt mieluisan voiteen varmaan kannattaa pitää taukoa ja käyttää välillä jotain muuta.


      • Tuleva bikini mamma
        tepsii kirjoitti:

        Niin, olen kuullut, tuote kuin tuote on syytä vaihtaa välillä. Varmaankin teho laskee jos vuosia käyttää
        samaa ja ihokinhan muuttuu... Mutta jos on löytänyt mieluisan voiteen varmaan kannattaa pitää taukoa ja käyttää välillä jotain muuta.

        Nyt täytyy sanoa että itkin kirjaimellisesti onnesta tänään kun riisuiduin suihkua varten... Olen käyttänyt kahtena iltana etanaseerumia rinnoissa yli kymmenen vuotta olleisiin tummiin raskausarpiin (sain imettäessä todella pahan rintatulehduksen ja rinnat turposivat noin kolminkertaisiksi puolessa päivässä ;( ). Väri on jo nyt vaalennut ja iho tuntuu kiinteämmältä!! Ostin kun sisko suositteli ihan yövoiteeksi, mutta kokeilin sitten myös noihin raskausarpiin, onneksi. Jos tämä tulos olisi pysyvä niin olen kyllä ikionnellinen!!


      • riina42
        tepsii kirjoitti:

        Niin, olen kuullut, tuote kuin tuote on syytä vaihtaa välillä. Varmaankin teho laskee jos vuosia käyttää
        samaa ja ihokinhan muuttuu... Mutta jos on löytänyt mieluisan voiteen varmaan kannattaa pitää taukoa ja käyttää välillä jotain muuta.

        Samaa olen minäkin kuullut, ihollakin on nähtävästi toleranssit jotka tulevat täyteen.
        Vaihdan välillä toiseen valmistajaan, nyt on menossa Elia Moon 35% etanaseerumi, joka on osoittautunut yllättävän tehokkaaksi.


    • ex-arpinenko?

      Koskaan mikään tuote ei ole toiminut niinkuin olisi pitänyt, toisin sanoen mainostettu. Mutta tää etanavoide on tehny ihmeitä, oikeasti ihmeitä!! Mulla tuli raskauden aikana kamalan paljon hirveitä iljettäviä raskausarpia mahaan ja jalkoihin. Kaikkea sitä on kokeiltu mutta tämä myös toimii! Oon käyttäny sitä nyt viikon verran aamuin illoin ja tulokset on jo selvästi näkyviä. Arvet on vaalenneet ja ihon pinta on tasoittunut. Esim. mahasta kun puristan ihoa läjään arvet näkyvät ruttuna, ihan kuin olisi varhuuden ryppyjä, mutta nyt ne ei näytä ollenkaan niin pahalta! :) Ja oon tuosta todella onnellinen kun oon kärsiny arpien kanssa niin kauan. Jos tuo tuote jatkaa vielä parantavaa vaikutusta niin ostan sitä vaikka hamaan tulevaisuuteen jos saan sillä arpeni pois :)
      Mulla on siis tuota voidetta, ei seerumia, nyt harmittaa kun en raskinut heti aluksi tilata seerumia, olis ehkä saanu parempiakin tuloksia :) Mutta nyt peukut pystyyn, että tuloksia tulee vielä jatkossa eikä tyssää niinkuin joillakin on tehnyt..
      Ai niin, otin vielä kuvat ennen käytön alkua arvistani, että voin sitten kuukauden jälkeen todistaa itselleni oliko siitä oikeasti niin paljon hyötyä, että ostaisin vielä uudenkin purkin. Nyt näyttää siltä, että todellakin oli!! :)

      • etanaetana

        Mistä tuota etanavoidetta/geeliä sais halvimmalla? Geeleissä on kai enemmän tuota etanaseerumia mutta mistä sen pitoisuuden luotettavasti tietää kun ei sitä tuotteen kohdalla sanota.. Tietääkö kukaan sivustoa missä tuo pitoisuuskin mainittaisiin? Hankala vertailla muuten.


      • ihanata
        etanaetana kirjoitti:

        Mistä tuota etanavoidetta/geeliä sais halvimmalla? Geeleissä on kai enemmän tuota etanaseerumia mutta mistä sen pitoisuuden luotettavasti tietää kun ei sitä tuotteen kohdalla sanota.. Tietääkö kukaan sivustoa missä tuo pitoisuuskin mainittaisiin? Hankala vertailla muuten.

        Tilasin juuri sinunapteekki. fi sivulta etanaseerumigeeli 100ml, -voidetta 100ml ja -lotionia 250ml. 79€ tilaus ilman postareita. Siellä oli ainakin tuosta seerumigeeli voiteesta pitoisuuskin mainittu. Minusta tuo ilman postareita on jo aika edullista. Olen tilannut aiemmin verkkoapteekki.fi sivulta tuon 100ml kasvovoiteen ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Kyllä omasta mielestäni ihoni on tullut paljon paremmaksi ja pehmeämmäksi muutamassa viikossa ja voide on tosi ihanaa ja pehmeää. Olen käyttänyt sitä kasvoille ja kaulalle, sekä rintojen yläpuolelle olevaan ihoon pari kertaa päivässä, joten ei mulla mene kauaakaan kun puteli on tyhjä:)


      • Etanoille kiitolline
        etanaetana kirjoitti:

        Mistä tuota etanavoidetta/geeliä sais halvimmalla? Geeleissä on kai enemmän tuota etanaseerumia mutta mistä sen pitoisuuden luotettavasti tietää kun ei sitä tuotteen kohdalla sanota.. Tietääkö kukaan sivustoa missä tuo pitoisuuskin mainittaisiin? Hankala vertailla muuten.

        Moi

        Halvimmaks tulee mun mielestä kun ostaa etana kasvovoidetta, kroppavoidetta ja käsivoidetta ja käyttää niitä nimen mukaisesti. Tilasin www.nettex.fi koko satsin ja ainakin kasvovoiteen inki-listassa etanaseerumi on heti alussa, joten pitoisuus on varmasti tosi korkea! Kroppavoiteessa ja käsivoiteessa on myös aloe veraa tosi paljon, mikä on hyvä. Muutenkin ihan mahtavia ainesosia...manteliöljyä ja clyseriiniä. Kasvovoidetta kannattaa käyttää kasvoille ja joillekin ongelma-alueille, vaikka arville tms.
        Koko satsissa tavaraa on yhteensä 400 gramma ja se tuntuu riittävän todella kauan. Ja hyvin auttaa ainakin meikäläiselle.


      • Nuttuskainen
        Etanoille kiitolline kirjoitti:

        Moi

        Halvimmaks tulee mun mielestä kun ostaa etana kasvovoidetta, kroppavoidetta ja käsivoidetta ja käyttää niitä nimen mukaisesti. Tilasin www.nettex.fi koko satsin ja ainakin kasvovoiteen inki-listassa etanaseerumi on heti alussa, joten pitoisuus on varmasti tosi korkea! Kroppavoiteessa ja käsivoiteessa on myös aloe veraa tosi paljon, mikä on hyvä. Muutenkin ihan mahtavia ainesosia...manteliöljyä ja clyseriiniä. Kasvovoidetta kannattaa käyttää kasvoille ja joillekin ongelma-alueille, vaikka arville tms.
        Koko satsissa tavaraa on yhteensä 400 gramma ja se tuntuu riittävän todella kauan. Ja hyvin auttaa ainakin meikäläiselle.

        laittamasi nettikaupan sivuilla ko. etanavoide on merkattu erilliseen omaan osioon, mutta kohdassa,josta pitäisi löytyä "aknen ja arpien hoitoon" liittyviä tuotteita sitä ei kuitenkaan löydy.
        Veikkaan tätä tuotetta samanlaiseksi huijaukseksi, kuin monia MONIA muita edeltäviä ihmevoiteita ja seerumeita.
        Akneihoisena olen valmis kokeilemaan kaikkia tarjolla olevia vaihtoehtoja, mutta ihan kusetettavaksi en kuitenkaan viitsi lähteä. Älkää te muutkaan. Kritiikkiä peliin.


      • etanisti
        Nuttuskainen kirjoitti:

        laittamasi nettikaupan sivuilla ko. etanavoide on merkattu erilliseen omaan osioon, mutta kohdassa,josta pitäisi löytyä "aknen ja arpien hoitoon" liittyviä tuotteita sitä ei kuitenkaan löydy.
        Veikkaan tätä tuotetta samanlaiseksi huijaukseksi, kuin monia MONIA muita edeltäviä ihmevoiteita ja seerumeita.
        Akneihoisena olen valmis kokeilemaan kaikkia tarjolla olevia vaihtoehtoja, mutta ihan kusetettavaksi en kuitenkaan viitsi lähteä. Älkää te muutkaan. Kritiikkiä peliin.

        Erikoinen tuntuu Nuttuskaisen suhtautuminen olevan. Itsellänikin on vaikea akne, enkä kyllä koe uusia hoitovoiteita huijaamiseksi. Kokeilla kannattaa - eihän siinä mitään häviä. Minulle ainakin on etanavoide tuntunut ihan hyvältä vaihtoehdolta ja iho voi paremmin nyt noin 3 viikon käytön jälkeen.
        Samahan se missä ja kuinkan monta kertaa voiteita on esillä kunhan löytyy.


      • ihanata
        ihanata kirjoitti:

        Tilasin juuri sinunapteekki. fi sivulta etanaseerumigeeli 100ml, -voidetta 100ml ja -lotionia 250ml. 79€ tilaus ilman postareita. Siellä oli ainakin tuosta seerumigeeli voiteesta pitoisuuskin mainittu. Minusta tuo ilman postareita on jo aika edullista. Olen tilannut aiemmin verkkoapteekki.fi sivulta tuon 100ml kasvovoiteen ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Kyllä omasta mielestäni ihoni on tullut paljon paremmaksi ja pehmeämmäksi muutamassa viikossa ja voide on tosi ihanaa ja pehmeää. Olen käyttänyt sitä kasvoille ja kaulalle, sekä rintojen yläpuolelle olevaan ihoon pari kertaa päivässä, joten ei mulla mene kauaakaan kun puteli on tyhjä:)

        Etanaseerumigeelin putelin koko 50ml, ei 100ml.


      • TOI..
        Etanoille kiitolline kirjoitti:

        Moi

        Halvimmaks tulee mun mielestä kun ostaa etana kasvovoidetta, kroppavoidetta ja käsivoidetta ja käyttää niitä nimen mukaisesti. Tilasin www.nettex.fi koko satsin ja ainakin kasvovoiteen inki-listassa etanaseerumi on heti alussa, joten pitoisuus on varmasti tosi korkea! Kroppavoiteessa ja käsivoiteessa on myös aloe veraa tosi paljon, mikä on hyvä. Muutenkin ihan mahtavia ainesosia...manteliöljyä ja clyseriiniä. Kasvovoidetta kannattaa käyttää kasvoille ja joillekin ongelma-alueille, vaikka arville tms.
        Koko satsissa tavaraa on yhteensä 400 gramma ja se tuntuu riittävän todella kauan. Ja hyvin auttaa ainakin meikäläiselle.

        NETTEXI YRITTÖÖ MYYDÄ! Sanoo ite tilanneen, mut koko tarina haisee myyntipropagandalta. Ällöttää. Kun joku saa jostakin apua on heti bisnesmiehet verkossa. Life-kaupasta saa 100 ml samaan hintaan mitä nettikaupasta 50 ml. Katatokee mistä ostatte!


      • Anonyymi
        etanaetana kirjoitti:

        Mistä tuota etanavoidetta/geeliä sais halvimmalla? Geeleissä on kai enemmän tuota etanaseerumia mutta mistä sen pitoisuuden luotettavasti tietää kun ei sitä tuotteen kohdalla sanota.. Tietääkö kukaan sivustoa missä tuo pitoisuuskin mainittaisiin? Hankala vertailla muuten.

        Kärkkäisen verkkokaupasta saa edullisesti!


    • ruusufinni

      Hei. Onko kellään kokemusta etanavoiteen tehosta tai vaikutuksesta yleensä ruusufinniin.

      • mamma 51v

        Luin mielenkiinnnosta täällä olevia juttuja, koska ostin itse kanarialta apteekista kyseistä "etanan limaa" ja seerumin muodossa , 30 ml ja hinta 37,30. Pakkauksessa tuli "kylkiäisenä" voide näyte, 5 ml.
        Olen käyttänyt nyt noin viikon, en ole katsonut "sillä silmällä", onko muutoksia vai ei. Ainut mikä seerumissa häiritsee on valoa heijastava vaikutus, jota on muissakin mm meikkivoiteissa. Se saa ainakin minun ihoni näyttämään "rasvaisen kiiltävältä" ja epätasaisemmalta, kuin ilman kiiltoa ( lue : pesun jälkeen )
        Enkä käytä liiikaa. odotan mahdollisia hoitotuloksia, leikkausarpia ja aknearpia on . Seerumia
        on "ravistettava ennen käyttöä", onko muilla kokemusta seerumista?
        Olen valmis odottamaan tuloksia etanan vauhtia, sillä ei nämä rypytkään viikossa tulleet... ;)


      • eroja...
        mamma 51v kirjoitti:

        Luin mielenkiinnnosta täällä olevia juttuja, koska ostin itse kanarialta apteekista kyseistä "etanan limaa" ja seerumin muodossa , 30 ml ja hinta 37,30. Pakkauksessa tuli "kylkiäisenä" voide näyte, 5 ml.
        Olen käyttänyt nyt noin viikon, en ole katsonut "sillä silmällä", onko muutoksia vai ei. Ainut mikä seerumissa häiritsee on valoa heijastava vaikutus, jota on muissakin mm meikkivoiteissa. Se saa ainakin minun ihoni näyttämään "rasvaisen kiiltävältä" ja epätasaisemmalta, kuin ilman kiiltoa ( lue : pesun jälkeen )
        Enkä käytä liiikaa. odotan mahdollisia hoitotuloksia, leikkausarpia ja aknearpia on . Seerumia
        on "ravistettava ennen käyttöä", onko muilla kokemusta seerumista?
        Olen valmis odottamaan tuloksia etanan vauhtia, sillä ei nämä rypytkään viikossa tulleet... ;)

        ... koska suomalaisissa luontaistuotekaupois oleva baba de caracol on aito luontaistuotekauppojen vuoden 2010 hoitotuotteeksi valitsema etanaseerumivoide. Monissa netti-myyntifirmojen rasvoissa on halpoja mineraaliöljyjä, samaa mistä bensa tehdään, barabeenia joka tukkii ihohuokoset ja muita halpoja aineita jotka ei imeydy mihinkää. Ei ihme jos kiiltää!. Jos niis onkin vähän etanaseerumii joukos, ni se ei pysty kumoamaan noit haitta-ainei. Kattokaa mitä se muu on mitä noihin rasvoihin lisätään.


      • tyytyväinen maalaine
        eroja... kirjoitti:

        ... koska suomalaisissa luontaistuotekaupois oleva baba de caracol on aito luontaistuotekauppojen vuoden 2010 hoitotuotteeksi valitsema etanaseerumivoide. Monissa netti-myyntifirmojen rasvoissa on halpoja mineraaliöljyjä, samaa mistä bensa tehdään, barabeenia joka tukkii ihohuokoset ja muita halpoja aineita jotka ei imeydy mihinkää. Ei ihme jos kiiltää!. Jos niis onkin vähän etanaseerumii joukos, ni se ei pysty kumoamaan noit haitta-ainei. Kattokaa mitä se muu on mitä noihin rasvoihin lisätään.

        Tsekkasin ostamani etanavoiteen sisältöä ja totesin, että www.nettex.fi tilaamani voide EI sisällä barabeeneja. Voide on kaiken lisäksi aloe vera pohjainen, joten ei ihme, että se on toiminut tosi hyvin. Helix Aspersa (... se etanaseerumi)ja aloe vera näyttävät olevan voiteen pääasialliset vaikuttavat aineet, joten kyllä netistäkin saa hyviä tuotteita. En tiedä mitä tekisin, jos nettiä ei olisi. Luontaistuotekauppaan on 16 kilometriä, mutta postiin vain 1,5 km.


    • Iholääkäri

      Hei ja mukavaa alkanutta kesää kaikille!
      tästä "etanavoiteesta" on tehty monia tutkimuksia, lähinnä sen ihoa nuorentavan vaikutuksen ansiosta. Vaikutus akneiseen ihoon, aknearpineen ja muutenkin siloittavaan efektisyyteen on kiinnitetty jo aikaa sitten huomiota ja kliinisiä tutkimuksia kyseisen aineen tehosta löytyy kasapäin. Ainetta tulee vain käyttää oikein.
      Voiteen sisältämä driknofiliinihappo aiheuttaa yhdessä happamuustasausilmiön, jossa ihon omat ns.liankerääjät aktivoituvat ja lika varastoituu epiteeliskerrosalaiseen likapussiin, mistä se sitten voiteen seassa olevan typpidihymeniocsidin ansiosta tavallaan haihtuu olemattomiin. Voiteen imeytymisprosessissa on monia vaiheita ja prosessin aktiviteettien voimallepanevia happo-ja emäsainesosia seurataankin maailmalla niiden suoman hapettumisreaktiota ennaltaehkäisevän, aivojen normaalitoimintaa edistävien radikaalien ansiosta.
      Juuri ilmestyneen tutkimuksen mukaan(tri.med.Letters medicaljournal ins.US.) voiteeseen olisi hyvä lisätä ainesosaa, mikä vain voimistaa sen itsessään olevaa ihoa uudistavaa ominaisuutta. Tavallaan tässä siis voimistettaisiin voiteen tehoa varsin helpoin kotikonstein. Voiteeseen tulisi lisätä karbonyylidiamidi:a(OC(NH2)2) ja antaa vaikuttaa aina yön yli, joskin tämä mainitsemani sekoitus on myös päivisinkin käytettynä suotavaa. Ihon tulisi näin saada täysi hyöty kyseisestä voiteesta. Myös Englannissa tehtyjen tutkimusten valossa tämä olisi suotavaa ja uutena löytönä voimme pitää myös siellä julkaistun kliinisen tutkimuksen mukaan(Scfi.Med.Jour.-health) tullutta tietoa siitä että kun voiteen sekaan lisättiin myös hieman "σπέρμα"(kreikkalainen sana)-ainesosaa, saatiin myös näyttäviä tuloksia nimenomaan akneryppyjen hoidosssa. Itse lisään voiteeseen (ihan kokeeksi) hiukan "faeces"(lat.)-ainesosaa koska näin tuotteen tuoma sosiaalisen elämän aktivoitumisprosessi käynnistyy. Kuka tietää, jospa etanoiden terveyshyödyt ovat nykytutkimusten tuomien pos.tulosten vuoksi vasta aluillaan ja mahdolliset muut terveyshyödyt tulevat ilmi tulevaisuudessa. Kaikille oikein hyvää kesän alkua ja kiitos kun jaksoitte lukea varsin raskassoutuista sepitystäni.
      Ai niin, meinasi unohtua: nuo mainitsemani ainesosat suomennettuna ovat siis:
      karbonyylidiamidi:a(OC(NH2)2): kusi
      σπέρμα: sperma Kreikaksi
      faeces: uloste(paska) latinaksi

    • Loistavaa

      Olen käyttänyt etanavoidetta epäpuhtaalle iholleni kaksi kuukautta ja iho on parantunut selkeästi. Kaikki ei sovi kaikille, mutta tämä sopi minulle ja todella hyvin. Olen kokeillut kosmetiikkamyyjäsiskoni ansiosta melkoisen putelimäärän rasvoja ja tämä on ollut ainoa, josta olen saanut heti positiivisia tuloksia.

      Mulla on pintakuiva sekaiho ja 30v lahjaksi olen saanut hormoninäppylä leukaan ja poskiin ja välillä isoja jättiläisfinnejä otsaan. Otsaan ei voiteen käytön jälkeen ole tullut enää yhtä ainoaa finniä ja muutenkin iho on rauhoittunut huomattavasti ja arvet alkaneet parantua. Kosmetologi suositteli ja olen hänelle ikuisesti kiitollinen.

      • käsien hoitoon.

        Kiva kuulla, että muutkin ovat saaneet apua etanavoiteesta. Itse käytän nettexiltä tilaamaani baba de caracol käsivoidetta ja ihmettelen kuinka se auttaa muuten kutiaviin ja punoittaviin käsiin ja erityisesti rystysten alueille, jotka ovat olleet pitkään herkkä kohtani. Ei voi kuin ihmetellä.


    • aewrgadjrt

      http://www.inkanatural.com tilasin kaksi 120gr. purkkia 38e 12e postikulut. Tuotteella on eri valmistajalta. Olisi mielenkiintoista tietää onko tuotteilla hirvestä eroa, muuta kun hinta.

      • fgkhlöä

        Miltä voide tuntuu? Kauanko toimitus kesti?


      • De la Revolution

      • De la Revolution

      • pöh ............

    • Leikelty ja saksittu

      Minäkin haluaisin kuulla kokemuksia etanavoiteesta tai -geelistä, mutta nimenomaan leikkausarpiin käytettynä. Itselläni on isoja ja kiristäviä arpia, joihin on tarjottu avuksi uusia leikkauksia. Tottakai mieluummin löytäisin avun jostain vähän hellemmästä hoitomuodosta. Tätä etanatuotetta kovin mainostetaan ja kehutaan, mutta olisiko omakohtaisia kokemuksia?

      • Yli 50-v.

        Ostin tänään purkin ao voidetta. Huomasin,että tähänkin tuotteeseen on lisätty "dimethicone" eli silikonia. Se saa silmäni vuotamaan vettä, koklaan nyt käykö tämänkin kanssa niin. Ärsyttää,että joka paikkaan ympätään tuota silikonia, vaikkakin säilytysaineena-silti se ärsyttää pienenä annoksenakin. Saas nähdä joudunko käyttämään vartalovoiteena koko purkin!


      • Sisko30
        Yli 50-v. kirjoitti:

        Ostin tänään purkin ao voidetta. Huomasin,että tähänkin tuotteeseen on lisätty "dimethicone" eli silikonia. Se saa silmäni vuotamaan vettä, koklaan nyt käykö tämänkin kanssa niin. Ärsyttää,että joka paikkaan ympätään tuota silikonia, vaikkakin säilytysaineena-silti se ärsyttää pienenä annoksenakin. Saas nähdä joudunko käyttämään vartalovoiteena koko purkin!

        Ostamassani etanavoiteessa on yksi ainesosa aloe vera, jolla hoidetaan palovammoja sekä arpia. Kun käytin tätä etanavoidetta, iho alkoi punottamaan, kuumottamaan ja turposi. Samat oireet sain aiemmin aloe vera-voiteesta.
        Elikkä taitaakin olla voiteessa enemmän aloe veraa kuin etanaseerumia!


      • vai onko mitään
        Sisko30 kirjoitti:

        Ostamassani etanavoiteessa on yksi ainesosa aloe vera, jolla hoidetaan palovammoja sekä arpia. Kun käytin tätä etanavoidetta, iho alkoi punottamaan, kuumottamaan ja turposi. Samat oireet sain aiemmin aloe vera-voiteesta.
        Elikkä taitaakin olla voiteessa enemmän aloe veraa kuin etanaseerumia!

        Onkohan yksikään valmistaja väittänyt, että purkissa olisi etanan limaa edes promillen puolikasta?


      • käyttänyt
        Yli 50-v. kirjoitti:

        Ostin tänään purkin ao voidetta. Huomasin,että tähänkin tuotteeseen on lisätty "dimethicone" eli silikonia. Se saa silmäni vuotamaan vettä, koklaan nyt käykö tämänkin kanssa niin. Ärsyttää,että joka paikkaan ympätään tuota silikonia, vaikkakin säilytysaineena-silti se ärsyttää pienenä annoksenakin. Saas nähdä joudunko käyttämään vartalovoiteena koko purkin!

        Itse tilasin verkkoapteekki.fi ja se on sopinut kasvoille tosi hyvin. Yleensä silmäni alkavat oireilla heti vieraista voiteista. Tilasin jostain muualta tässä välillä muka samaa tuotetta, mutta jouduin laittamaan vartalivoiteeksi. Vissiin eri kooste kuitenkin.


      • Beauty1
        käyttänyt kirjoitti:

        Itse tilasin verkkoapteekki.fi ja se on sopinut kasvoille tosi hyvin. Yleensä silmäni alkavat oireilla heti vieraista voiteista. Tilasin jostain muualta tässä välillä muka samaa tuotetta, mutta jouduin laittamaan vartalivoiteeksi. Vissiin eri kooste kuitenkin.

        Itse tilasin nettikaupasta oliveleaf.fi joka on näköjään avattu lähiaikoina koska siellä on avajaistarjouksia. Tilasin etanarasvan ja etanatäsmävoidetta. Molemmat levittyy iholle hyvin eikä jätä ihoa rasvaiseksi. Niissä näkyy olevan etanaseerumia paljon enemmän kuin muissa tuotteissa.


    • Kakku77

      Minulla on atooppinen iho erittäin vakavasti. Olin kortisonikierteessä, eikä mikään rasva tuntunut riittävän. Etanavoiteen jälkeen ihoni alkoi paranemaan. Toistaiseksi voin vain ylistää voidetta siis.

      • mistä hinta

        Näyttäisi olevan ihan normaalia perusvoidetta paitsi että aika paljon lisäaineita. Yllättävän kallista.


      • Laadun tae
        mistä hinta kirjoitti:

        Näyttäisi olevan ihan normaalia perusvoidetta paitsi että aika paljon lisäaineita. Yllättävän kallista.

        Ostin kokeilumielessä etanavoiteen luontaistuotekaupasta. Luin inkilistan ja tulkkasin kirjan HYVÄ PAHA LISÄAINE-avulla voiteen sisällön, KIITOS EI, harmi kun höynäytettiin, siinä oli monia haitallisia aineita. Itselle ajattelin voiteesta olevan apua maksaläiskiin. Kaikista maailman voiteista parhaita ovat Maria Entrichin tuotteet, joita olenkin käyttänyt jo vuosia, niihin ei iho "kyllästy" ja ne ovat syötävän turvallisia ja iho on muutenkin parempi kuin koskaan.

        Muistan erään dokumentin näistä barabeeneista ja tutkijan lausuman, iholle ei saa laittaa mitään mitä ei voisi syödä, näin on.


      • Laadun tae
        Laadun tae kirjoitti:

        Ostin kokeilumielessä etanavoiteen luontaistuotekaupasta. Luin inkilistan ja tulkkasin kirjan HYVÄ PAHA LISÄAINE-avulla voiteen sisällön, KIITOS EI, harmi kun höynäytettiin, siinä oli monia haitallisia aineita. Itselle ajattelin voiteesta olevan apua maksaläiskiin. Kaikista maailman voiteista parhaita ovat Maria Entrichin tuotteet, joita olenkin käyttänyt jo vuosia, niihin ei iho "kyllästy" ja ne ovat syötävän turvallisia ja iho on muutenkin parempi kuin koskaan.

        Muistan erään dokumentin näistä barabeeneista ja tutkijan lausuman, iholle ei saa laittaa mitään mitä ei voisi syödä, näin on.

        Perusteluja; BHT, hapettumisenestoaine, epäillään myrkylliseksi hengityselimille, umpieritysjärjestelmälle, munuaisille, maksalle, immuunijärjestelmälle ja hermostolle; ärsyttää ihoa. Käyttö, huulipuna, kosteusvoide, aurinkovoide, ruoat.
        EDTA(voi olla peräisin raakaöljystä), kelatoiva aine, lisää ihon läpäisevyyttä, ärsyttää ihoa ja limakalvoja, haitallinen vesieliöille. Käyttö, kosteusvoide, hoitoaine,pesuaineet.
        Triethanolamine, puskuroiva aine, myrkyllinen iholle; herkistyminen; astma; kosketusihottuma; epäillään myrkylliseksi hengityselimille ja immuunijärjestelmälle. Käyttö, kosteusvoide, aurinkovoide, kotitaloustuotteet.

        Ottaa ja lukee purkin kyljestä, onko nämä aineet siinä ;(

        Kantapäät on hyvin pehmenneet, voi ollakin hyvä voide, mutta mitä tekee luontaistuotteessa nuo kaikki myrkylliset ainesosat??


    • ..............

      Mistä saa halvinta etanavoidetta? Kysyin yhdestä kaupasta ja maksoi noin 43e.

      • toinen purkki

        sinunapteekki.fi 34.90


    • halvin?

      Mä oon tilannu netistä helix-aloe - selluliittigeeli tuotetta joka on 250ml purkissa ja maksaa 29.90e oisko halvin?

    • 4534535

      Te jotka olette käyttäneet voidetta esim. leikkausarpiin tai onnettomuuksien aiheuttamaan arpiin, niin kuinka kauan käytitte voidetta kunnes arpi oli vaalentunut kunnolla?

      • Olga.

        Kanarian saarilta saisi edullisesti paikallista Baba-Aloe crema 24 horas etanavoidetta. Onko kenelläkään tästä kokemusta? Uskaltaako ostaa?


    • etanainen

      Ihanaa, pirun hitaasti iho vanhenee :)

    • käärmevoide

      Onko muuten kukaan kokeillu mitään käärmevoidetta ja onko kokemuksia?

    • Sillä sileä

      Upeita tuotteita. Miksi eivät toimisi? Olen käyttänyt www.nettex.fi verkkokaupasta saatavaa SnakeVenom seerumia kasvoihin ja vartalovoidetta kropalle. Hyvin tuntuvat toimivan ikääntyvään ja pintaryppyiseen ihoon.

    • 587

      voide auttaa tulehtuneisiin finneihin tosi hyvin :) laitan sitä yöksi ja aamulla ne ovat jo melkeen parantuneet !:o:))

    • Ihmettelevä40+

      Voi harmi, kun paljon kukaan ei kerro MINKÄ MERKKISTÄ etanavoidetta on kokeillut!

      Minä ostin Natura Median Baba De Caracoleja, sekä voiteen että geelin, ja täytyy todeta, että täysin hukkaan meni iso kasa rahaa!!! :o(
      En epäile, etteikö etanavoide voi olla hyvää, mutta tuo nimenomainen merkki ei todelakaan ole mistään kotoisin!

      Voide on kuin vaseliinia: ei imeydy vaan jää paksuksi, hengittämättömäksi ja tahmeaksi kerrokseksi iholle. Samalla iho tuntuu syvemmältä kummalisen kuivalta, eli voide ei todellakaan kosteuta ihoa oikeasti. Minulla on rasvainen iho jo muutenkin, joten voide tukkii huokosia ennestään, laajentaen ne tosi selvästi näkyviksi ja rumiksi, täyttäen ne rasvalla! Ihoni on pahemman näköinen kuin tupakoitsijalla. :o(

      Geeli taas ei myöskään imeydy kunnolla, mutta eipä tee juuri mitään muutakaan. Iho "huutaa" kosteutta myös sen jälkeen.

      Olen ollut huomaavinani, että kasvojen ihoni olisi jopa veltostunut ja vanhentunut ekstravauhdilla nyt, Natura median etanavoiteita syksystä lähtien käytettyäni?!

      Myös se on pitkä miinus, että nyuo voiteet on pakattu vanhanaikaisesti avonaisenn purkkiin, jossa ne saastuvat mikrobeilla ja ovat suorassa kontaktissa ilmaan heti ensiavauksesta - eli ne alkavat härskiintyä heti, kuten kaikki rasvat hapettuessaan.

      Nykyaikaisten voiteiden pakkaukset ovat mäntäpumppupulloissa, joissa tuote ei pääse missään vaiheessa kosketuksiin ilman kanssa!

      En aio silti luovuttaa itse idean suhteen: aion kokeilla vielä eri merkkisiä tuotteita!
      Te, jotka olette saaneet näkyviä tuloksia aikaan jopa parissa päivässä: kertokaa, minkä merkkisiä voiteita / geelejä olette käyttäneet!

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä että sulla on huonolaatuista vesijohtovettä. Se aiheuttaa juurikin ton ongelman rasvan kanssa. Mulla on siitä omakohtaista kokemusta kahdessa eri asunnossa. Toisessa rasva imeytyi hyvin. Iho huokoset supistui, iho pehmeni ja rasoittui eikä iho jäänyt rasvaiseksi. Toisessa asunnossa rasva ei imeytynyt, huokoset suureni ja iho näytti kauhealta rasvan laiton jälkeen ja jäi todella tahmeaksikin! Ja siinä asunnossa oli todella kovaa vettä jossa paljon kalkkia! Siinä meni muutenkin iho ja hiukset ihan hirveään kuntoon!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että sulla on huonolaatuista vesijohtovettä. Se aiheuttaa juurikin ton ongelman rasvan kanssa. Mulla on siitä omakohtaista kokemusta kahdessa eri asunnossa. Toisessa rasva imeytyi hyvin. Iho huokoset supistui, iho pehmeni ja rasoittui eikä iho jäänyt rasvaiseksi. Toisessa asunnossa rasva ei imeytynyt, huokoset suureni ja iho näytti kauhealta rasvan laiton jälkeen ja jäi todella tahmeaksikin! Ja siinä asunnossa oli todella kovaa vettä jossa paljon kalkkia! Siinä meni muutenkin iho ja hiukset ihan hirveään kuntoon!!

        Kova vesi kuivattaa ihoa. Jos iho kuivuu vedestä niin silloin vesi on huonolaatuista. Hyvä vesi kosteuttaa ja pehmentää ihoa. Hyvä pehmeä vesi tuntuu iholla ja hiuksissa samalta kuin sadevesi eli liukkaalta ja tekee ihosta silkkisen.

        Mulla on vahvistunut iho huomattavasti jo parin käyttökerran jälkeen kun olen käyttänyt Baba De Caracolia!! Ihon väri on tasoittunut, iho ei hilseile enää, ja ihon ongelma kohdat on alkaneet parantumaan!! Iho on myöskin kimmoisa mitä se ei ole ollut pitkään aikaan iholleni tapahtuneen trauman jälkeen (ihoni pilannut mikroneulaus). Etanavoide hillitsee myös selkeästi liiallista sebumin tuotantoa!! Ihoni on parhaassa kunnossa silloin kun käytän kahden vuorokauden ajan aamuin illoin etanavoidetta ja sen jälkeen vuorokauden ajan manteliöljyä/jojobaöljyä tai niiden sekoitusta ja sitten taas 2 vrk:tta etavoidetta..jne. Minulla voide imeytyy parhaiten kun hieron sitä kasvoihin heti ihon puhdistamisen jälkeen niin pitkään että se imeytyy kokonaan). Sitten odottelen ainakin puoli tuntia jonka jälkeen kastelen ihon vielä pienellä vesimäärällä ja hieron voidetta uudelleen ihoon. Silloin huokoset supistuvat, juonteet häviää ja ihosta tulee huomattavasti nuoremman ja kuulaamman näköinen!! -N39v


    • Nvm1962

      Olen käyttänyt voidetta kohta puolitoista vuotta. Enää en vaihda. Atooppinen kutiava ja punoittava iho kasvoilla on poissa. Käytän samaa voidetta myös silmänympärysihoon. Enää en tarvitse lääkevoiteita lainkaan. Ihottuma silmänympäriltä, kaulasta ja nenänpielistä kokonaankadonnut. Lisäboonuksena pehmeääkin pehmeämpi iho.

      Olen kokeillut vaikka mitä, mutta vasta tämä toimi.

    • olen käyttänyt siitä asti kun tuote tuli markkinoille eli yli kymmenen vuotta ja olen tosi tyytyväinen ennen ihoni oli kuiva kuin korppu varsinkin talvella ja finninen eli seka iho kaikki on pysynyt poissa menin kosmetolookille muutaman vuoden käytettyäni tuotetta en kertonut että mitä käytän no se siinä puhisteli ja sanoi että sulla on kyllä harvinaisen kimmoisa ja hyvä kuntoinen iho jota mulla ei tosiaan ollut aikaisemmin vaan isot iho huokoset loisti mustapäineen ym hilseineen ,kasvo hoitaja kertoi että yhden henkilön on tavannut työssään jolla ollut samanlainen iho no kerroin että käytän etana seerumia sitä geeliä eli käytin samaa tuotetta jota käytti sen toinenkin asiakas,välillä tuote loppui paikasta mistä ostan ja jouduin odottamaan ilman geeliä niin finnit palas ja iho alkoi kiristää olen tällä hetkellä 55v ja ei kyllä naamani ole mikään ruttu kasa ja jos hintaa katsoo niin edullisesti olen sitä hoitanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe