Aivan vierelläsi

tomppa2006

en aina syleile maailmaa
olen toisinaan piru mieheksi
kaikki tuo jonninjoutava logiikka
ja omituisuudet

mutta olen aivan vierelläsi
jos tarvitset ystävää
olen aivan vierelläsi
jos etsit kuuntelijaa

vierelläsi olen
tässä ja nyt
olen läsnä
läheltäsi löydät minut

16

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..sinulla on niin ihana runo, että tähän vierellesi haluaisin jäädä kertomaan kaikki huoleni. Tämä jos mikä on rakkausruno, selkeä ja voimakas.

      Pidin kovasti lukemastani. Kiitos lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...näkyy ehkä runoudessani hyvä olotilani...

        Palautteesi miellyttää tavattomasti runon kirjoittajaa. Kiitos.


    • "Olen aina vierelläsi sun".
      Oliko jokin laulukin niin.
      Kiitos runostasi
      Pakkaspäivää ihanaa.

      • tomppa2006

        ...jonkun laulunkin sanat tuohon suuntaan...

        Hauskaa ja iloista runoa tavoittelin, sait kiinni sanoman. Kiitos Margitta palautteesta.

        *hymyilee*


    • Oli ihanaa

      jankutusta. Joopa, joo!

      • ongelmasi*

        olikaan, miten voin auttaa?


      • tomppa2006

        ...runoissa on toistoa, ehkäpä jankutustakin...

        On vain määrätty määrä kauniita sanoja ja rakkauteen sopivia ilmaisuja. Pakostakin tulee joskus jankutusta.

        *hymyilee*


      • tomppa2006
        ongelmasi* kirjoitti:

        olikaan, miten voin auttaa?

        ...tälläiset viestit, olen kirjoittanut paljon tylyimmillä palstoilla ja tottunut kovaan kritiikkiin...

        Kun on itseluottamus kohdallaan, eikä ole yliyrittämistä (sanonta lainattu mäkihyppääjiltä) onnistuu myös negatiivisen palautteen lukeminen, heh.


    • lindalinda1

      tuskin meistä kukaan alituiseen pystyykään sylei-
      lemään maailmaa, jokaisella on ne omat vastoin-
      käymiset.

      Mutta on hyvä tietää, että on vierellä joku joka
      on yhtä aikaa ystävä, kuuntelija ja rakastettu.

      Mielestäni kursailematon runo, jossa on kaikki
      tarpeellinen - rakkaus säikeinä säkeissä.

      Pidin kovasti tästä luomastasi tunnelmasta.

      • tomppa2006

        ...voisin silti ehkä olla hieman peruspositiivisempi...

        "Ja elämä on helppoo silloin, kun on joku josta pitää kii..."

        Oli minulla aluksi runon lopussa muistaakseni sanat: - sinuun rakastunut. Mutta ajattelin, ettei välttämättä tähän tarvita ollenkaan rakkaus sanaa, vaan nyt tehdään läheisyyttä korostava runo.

        Pidin palautteestasi, kiitos.


    • ...Oli lähellä vaimo , mies ,ystävä...
      Seisoa rinnalla niin tyynessä kuin myrskyssä.
      Sanasi uppos...pieneen sieluun.
      Kiitos Tommy=)

      • tomppa2006

        ...voi olla läheinen, ihminen ihmiselle...

        Toisen tukeminen ja seisominen rinnalla, niin myötä- kuin vastamäessä.

        Olen iloinen, että tavoitin sanoillani pienen sielusi. Se on minulle suuri asia.

        *hymyilee*


    • kaaru

      vastassasi
      vastarannan kiiski
      naisen logiikka
      ei aukea itselle
      kuin sitten miehiselle
      miehelle

      ystävyyttä vahvaa
      sitä aina tarvitaan
      kulkemaan rinnalla
      kuuntelemaan
      iloissa ja suruissa

      ja halaan tätä hetkeä
      tässä ja nyt
      vierelläsi ruudun takaa:)))

      • tomppa2006

        ...on hieno asia monimuotoisuudessaan...

        Olen onnellinen, että urospuoliset saavat ihailla tätä luonnonihmettä. Joskus kummastella omaan suoraviivaiseen logiikkansa verrattuna, mutta useimmiten ihailevat, ehdottomasti.

        Vahva ystävyys on korvaamatonta.

        Tämä aamuhetki kirkastui ja lämpeni viestisi myötä. Kiitos.


    • pups

      Tiedä häntä...oletkohan kuitenkaan, mutta olet ainakin melkoinen taituri runoja kirjoittamaan.
      Hyvin tärkeä runo, jonka viesti on melkeinpä maailman tärkeimpiä asioita. Hieno runo!

      • tomppa2006

        ...ole huomannut kaikkea, yritän olla vähän niinku edukseni täällä...

        Pirullisuus minussa on vaihteleva ja toisaikainen luonteenpiirre, mutta en halua kieltää, etteikö sellaista olisi olemassa...ainakin piilevänä.

        Tavoitit runoni sanoman, olen siitä hyvilläni. Kiitän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe