eli kun aloittaa puhelun, niin web-kamera menee normaalisti päälle, mutta kuva pysähtyy sen näytöllä jonka kanssa puhun. Itsellä pikku ikkunasta näen että oma kuva liikkuu,kuin myös sen jonka kanssa puhun.
Sama ongelma kaikkien kanssa, mistähän vois johtua, ennen kyllä toimi.
Käyttöjärjestelmä on Windows 2000 professional.
Kuva jämähtää
3
934
Vastaukset
- yhteysnopeutesi ?
Taitaa olla ruuhkaa. Jos sinun sinulla laajakaista jonka nopeus on lähtevänä pienempi kuin tuleva esim 1M/512k niin saattaa olla, että ei kuva mahdu kulkemaan, koska äänellä on etuoikeus.
- ........................
Laajakaistan nopeus on 512.
Itsellä on sama nopeus omalla koneella, jossa on Windows XP,ja toimii. Tämä kone joka ei pelitä on vanhempien. Konekaan ei ole ihan uusi, ja tämä vika on ollut pari viikkoa.
Ihan varma en ole onko kyseessä joku Skypen vanhempi versio. Omalla koneella on uusin, ja tämä vanhempien Skype versio ei ole sama ku mulla. - jellovi
........................ kirjoitti:
Laajakaistan nopeus on 512.
Itsellä on sama nopeus omalla koneella, jossa on Windows XP,ja toimii. Tämä kone joka ei pelitä on vanhempien. Konekaan ei ole ihan uusi, ja tämä vika on ollut pari viikkoa.
Ihan varma en ole onko kyseessä joku Skypen vanhempi versio. Omalla koneella on uusin, ja tämä vanhempien Skype versio ei ole sama ku mulla.varmasti riittää. Koska "mokkulanopeuksillakin" joskus toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890