Hyviä viinejä?

viininystävä

Isla Margaritalle, Playa el Agualle menevät haluaisivat tietää:

- Onko hyviä Venezuelalaisia viinejä mitä voisitte suositella?

- Minkä maiden viinejä tarjolla ravintoloissa?

- Millä hinnoilla? Esim. pullo puna/valkoviiniä?

- Onko marketeissa tms myytävänä viinipulloja ja mitä ja millä hinnoilla?

11

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rommi

      Rommeja piissaa ja halvalla. Viinit ovat tuontiviinejä ja eivät kummoisia ja hinnat ovat tuontitavaralle tyypillisen korkeita. Mareketeista saa viinejä. Rommi on saaren oma juoma, joten sitä saa jokapaikasta ja se on edullista.

      • viininystävä

        Miksi vastata jos ei anna kunnon vastausta tai vastaa jotain asiaankuulumatonta? Tiedän kyllä että siellä on rommia, se on hyvää, halpaa jne jne. En kysynytkään rommista vaan viinistä. Siksi en tarvitse tietoa rommista, koska en siitä tykkää.

        Jos jollakin on tietoa nimenomaan viinistä olisi oikein mukava jos kertoisit. Pidän viinistä paljon.

        "hinnat ovat tuontitavaralle tyypillisen korkeita" ....eli siis paljonko maksaa euroissa yksi pullo? Onhan Suomessakin kaikki viinit tuontitavaraa ja eivät maksa paljoa, Alkossa saa hyvää espanjalaista jo 10 €/pullo ja ravintolassa 20 €/pullo.


      • Espanjasta
        viininystävä kirjoitti:

        Miksi vastata jos ei anna kunnon vastausta tai vastaa jotain asiaankuulumatonta? Tiedän kyllä että siellä on rommia, se on hyvää, halpaa jne jne. En kysynytkään rommista vaan viinistä. Siksi en tarvitse tietoa rommista, koska en siitä tykkää.

        Jos jollakin on tietoa nimenomaan viinistä olisi oikein mukava jos kertoisit. Pidän viinistä paljon.

        "hinnat ovat tuontitavaralle tyypillisen korkeita" ....eli siis paljonko maksaa euroissa yksi pullo? Onhan Suomessakin kaikki viinit tuontitavaraa ja eivät maksa paljoa, Alkossa saa hyvää espanjalaista jo 10 €/pullo ja ravintolassa 20 €/pullo.

        saa kyllä jo 6 eurolla, jos on halua maistella erilaisia nimikkeitä, joita espanjalaisissa on aika paljon. Ihan vain kirjoitustyylien takia päätin osallistua. En ole koskaan päässyt Venezuelaan, vaikka kahdesti olen yrittänyt. Ensin Savezin ja sitten sairastumisen takia. Mutta ensi talvena saattaa olla selvemmät mahdollisuudet. Olen valmis mielenkiinnosta huolimatta tyytymään tuohon ensimmäiseen vastaukseen siitä syystä että kuulostaa realistiselta ja hinta jää varmasti reilusti alle suomalaisen kaupan hinnan tuonnista huolimatta/ takia. Uskon sieltä kuitenkin löytyvän hyviä Etelä-Amerikkalaisia viinejä ainakin. Ehkä myös Espanjalaisia?


      • rommi
        Espanjasta kirjoitti:

        saa kyllä jo 6 eurolla, jos on halua maistella erilaisia nimikkeitä, joita espanjalaisissa on aika paljon. Ihan vain kirjoitustyylien takia päätin osallistua. En ole koskaan päässyt Venezuelaan, vaikka kahdesti olen yrittänyt. Ensin Savezin ja sitten sairastumisen takia. Mutta ensi talvena saattaa olla selvemmät mahdollisuudet. Olen valmis mielenkiinnosta huolimatta tyytymään tuohon ensimmäiseen vastaukseen siitä syystä että kuulostaa realistiselta ja hinta jää varmasti reilusti alle suomalaisen kaupan hinnan tuonnista huolimatta/ takia. Uskon sieltä kuitenkin löytyvän hyviä Etelä-Amerikkalaisia viinejä ainakin. Ehkä myös Espanjalaisia?

        Porlamarista tod.näk saa laatuviinejä (??) kuten myös muitakin länsimaisia/euroopalaisia alkoholeja mutta esim. Aquan aluuelta en löytänyt kuin jotain perus-espanjalaista. Ja all inclusivessa tarjottava on jotain chileläistä ja enpä sitä kovin kummoisena pitänyt.Mutta maassa maan tavalla - Venezuela ei ole viinimaa.
        Ja alkuperäiselle kysyjälle - ANTEEKSI kun ylipäätään vastasin.


      • VARAA RAUHALLINEN HUONE
        viininystävä kirjoitti:

        Miksi vastata jos ei anna kunnon vastausta tai vastaa jotain asiaankuulumatonta? Tiedän kyllä että siellä on rommia, se on hyvää, halpaa jne jne. En kysynytkään rommista vaan viinistä. Siksi en tarvitse tietoa rommista, koska en siitä tykkää.

        Jos jollakin on tietoa nimenomaan viinistä olisi oikein mukava jos kertoisit. Pidän viinistä paljon.

        "hinnat ovat tuontitavaralle tyypillisen korkeita" ....eli siis paljonko maksaa euroissa yksi pullo? Onhan Suomessakin kaikki viinit tuontitavaraa ja eivät maksa paljoa, Alkossa saa hyvää espanjalaista jo 10 €/pullo ja ravintolassa 20 €/pullo.

        -YLEENSÄ VIININ YSTÄVÄT OVAT PAREMPIHERMOISIA , VAI ONKO TEILLÄ ALKOHOLISTI(PILLERISTI) TAUSTA?
        POPO


      • viininystävä
        VARAA RAUHALLINEN HUONE kirjoitti:

        -YLEENSÄ VIININ YSTÄVÄT OVAT PAREMPIHERMOISIA , VAI ONKO TEILLÄ ALKOHOLISTI(PILLERISTI) TAUSTA?
        POPO

        voi jeesus sentään.......

        antaapi olla, minä kanssa rupean vastailemaan ja vittuilemaan täällä joka foorumilla ihan vaan huvin vuoksi ärsyttääkseni muita, kai se on joku trendi täällä... pistä paha kiertämään.

        minä hiilestyin KOSKA laitoin mielestäni hyvin selkokielellä olevat kysymykset, ja halusin VAIN niihin siis VAIN niihin vastaukset, enkä tietoa mistään rommista tai vaikka minkälaiset kelit siellä on tai vaikka valuutasta, ihan tyhmää ajantuhlausta vastata jos ei osaa vastata esitettyihin kysymyksiin. Minä en ainakaan viitsisi.


      • JOS TULLIIN JOUDUT
        viininystävä kirjoitti:

        voi jeesus sentään.......

        antaapi olla, minä kanssa rupean vastailemaan ja vittuilemaan täällä joka foorumilla ihan vaan huvin vuoksi ärsyttääkseni muita, kai se on joku trendi täällä... pistä paha kiertämään.

        minä hiilestyin KOSKA laitoin mielestäni hyvin selkokielellä olevat kysymykset, ja halusin VAIN niihin siis VAIN niihin vastaukset, enkä tietoa mistään rommista tai vaikka minkälaiset kelit siellä on tai vaikka valuutasta, ihan tyhmää ajantuhlausta vastata jos ei osaa vastata esitettyihin kysymyksiin. Minä en ainakaan viitsisi.

        -pääset nopeemmin purkille.


      • Minä vaan
        JOS TULLIIN JOUDUT kirjoitti:

        -pääset nopeemmin purkille.

        Teit asiallisia kysymyksiä. Voisit kuitenkin olla ystävällisempi kun joku on huomioinut ne ja kommentoi parhaansa mukaan. Epäystävällisiä nuo sinun tarkennuksesi. Ei huvita vastata Sinulle vaikka tietäisikin. Kysy matkatoimistostasi jos haluat täsmävastaukset.
        Sinulle tuo loma tulee varmaan ihan kohdalleen.
        Opettele palstakäyttäytymistä osaltasi, tosin se tekisi varmasti monille hyvää... Mukavaa ja rentouttavaa lomaa!


      • ei rommia
        Minä vaan kirjoitti:

        Teit asiallisia kysymyksiä. Voisit kuitenkin olla ystävällisempi kun joku on huomioinut ne ja kommentoi parhaansa mukaan. Epäystävällisiä nuo sinun tarkennuksesi. Ei huvita vastata Sinulle vaikka tietäisikin. Kysy matkatoimistostasi jos haluat täsmävastaukset.
        Sinulle tuo loma tulee varmaan ihan kohdalleen.
        Opettele palstakäyttäytymistä osaltasi, tosin se tekisi varmasti monille hyvää... Mukavaa ja rentouttavaa lomaa!

        Minäkin haluaisin tietoa vain viineistä! Aloittajan esittämät kysymykset olivat hyviä ja ymmärrän hänen hermostuksensa.


      • Mihin hotelliin menette
        ei rommia kirjoitti:

        Minäkin haluaisin tietoa vain viineistä! Aloittajan esittämät kysymykset olivat hyviä ja ymmärrän hänen hermostuksensa.

        Jeesus kun ei osuttais samaan hotlaan, sori.


      • hellantuuteli sentään
        Mihin hotelliin menette kirjoitti:

        Jeesus kun ei osuttais samaan hotlaan, sori.

        Pikkusen porukka on herkkää....

        aika itsekästä, kun ei hyväksytä toisen näkökulmia ja täällä saa vaan vastata napakasti, jos toisille sopii...

        ihan naurettavaa vaahtoamista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe