Hei.
Pelasin tässä pokemon golddia ja huomasin, että yö on pysynyt kohta viikon pelin mukaan. Voiko aikaa säätää muulla tavakka pokemon goldissa, kuin odottamalla.
ps: En ole varma kuuluuko tämä tähän aihepiiriin.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
Pokemon goldista
tietämätön_pokemonfani
6
823
Vastaukset
- tietämätön_pokemonfani
Hei taas.
Tajusin juuri, että kello ei ole liikkunut ollenkaan. Missä siis vika?- rndm
sisäinen patteri voi olla tyhjä. jos näin on, kohta pelisi ei edes pidä tallennuksia.
- tietämätön_pokemonfani
rndm kirjoitti:
sisäinen patteri voi olla tyhjä. jos näin on, kohta pelisi ei edes pidä tallennuksia.
Peli on koneella..
tietämätön_pokemonfani kirjoitti:
Peli on koneella..
mulla on sama juttu Crystallissa kellon peli tikittää melko hitaasta ja enään se ei pidä talletuksia vaan pyyhkii ne. Inhottavaa kyllä.
- Pokeduud
Jos Kello/tallennukset eivät toimi, vaihtakaa sisäinen patteri......
- retro8bitfan
hmm sun pitää aukaista se peli ja sitten vaihtaa petterin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.774822HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1834570Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu523803Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833190- 471765
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert251524- 141338
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221252- 151174
- 381121