epäsuosittu aihe?

bgoipj

Jennifer Lopez on yksi maailman kuuluisimmista ihmisistä ja popmarkkinoiden oikea talousmahti kiitos muoti-imperiuminsa ja pop-albumiensa,lisäksi häntä on sanottu Madonnan jälkeen viihteen mahtavimmaksi naiseksi. Mutta Suomessa artisti ei taida olla kovin suosittu(tunnettu?),sillä ei juuri herätä puheenaiheita. Ainakin suomi24:n sivuilla kilpasiskot Christina Aguilera,Britney Spears ja Madonna vievät kaiken huomion muilta artistelta/julkkiksilta! Mutta he ovatkin popin kuumin kolmikko ja varsinkin juuri nyt Aguilera vs Spears vertailua käydään jälleen superkuumana! J.Lo taitaa siis jäädä kaikessa kauneudessaan kollegoidensa varjoon?

4

1802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyuty

huomattu on...ite pidän jenniferistä enemmän kuin noista muista artisteista.

• parhaimmasta päästä
    • J.Lo on loistava!

Jenniferin kulta-aika taisi olla tuossa 2000 - luvun alkupuolella,ainakin itse muistelisin,että albumit J.Lo ja This is me...then kävivät aika hyvin kaupaksi myös täällä Suomessa. Sen jälkeen ns. suuren yleisön kiinnostus on ollut alati hiipuvaa...mikä on aika harimillista, koska Jenniferiltä on aina tullut hyviä albumeja! On totta, että Jenniferin ääni ei vedä vertoja vaikkapa just Christinalle eikä albumit ole sellaisia myyntitykkejä mitä esim. Madonnalla. Lisäksi Jennifer ei tietääkseni ole koskaan ollut sellaisessa median syynissä kuin Britney. Kaikesta tästä huolimatta J.Lo:lla on ollut musiikkinsa suhteen aina oma vankkumaton tyylinsä! Hittibiisejäkin on kertynyt varisin mukava määrä, ja eikö tässä keväällä pitäsi ilmestyä hittikokoelma? Niin on ainakin Wikipediassa ilmoitettu.

Tosin täytyy ottaa huomioon,että Suomessa latinomusiikki ei yleisestikään ole mikään kansan janoama musiikkityyli,vaikka Shakira, Juanes yms sellaiset suosittuja ovat olleetkin! Ehkäpä Jennifer Lopezin musiikki koetaan yksitoikkoiseksi ja tylsäksi, vanhan toistoksi...En nimittäin muista, että J.Lo:n albumit olisi koskaan saaneet meillä mitään loistavia arvosteluja. Parhaimman arvostelun on tainnut saada Como ama una mujer. Kannattaa kuitenkin tutustua tämän aristin musaan,esim. biisit No me ames, Get right ( rap - versiona) sekä Brave ovat loistvavia :)

• Olen itse kyllä lukenut melko lukuisiakin arvosteluja (kaikki positiivisia) suomeksi hänen albumeistaan.

JLo ei ehkä ole suomessa niin kuuluisa mutta hän on ulkomailla kyllä. En ole koskaan odottanutkaan että suomessa kaikenmaailman Marja Tyrnien ja Munamiesten kuuntelijat ymmärtäisivätkään hyvän musiikin päälle....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      76
      4026
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1905
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18