Eli olen miettiny kauan, kuka se itkevä vauva on vikan kirjan viimeisimmissä luvussa (taisi olla luku King's Cross) ? Mulla on pieniä aavistuksia, mutta ihmetyttää kun asia ei ole valjennut vieläkään vuorenvarmasti! :D Kuka se on, ja miksi Dumbledore sanoo Harrylle: "Et voi auttaa sitä?"
KIITOS
Kysymys 7. kirjasta!
10
1404
Vastaukset
- ghfgkdö
minä olen miettinyt aivan samaa!
..aluksi epäilin, jos se olis ollu Voldemortin sielun osa jonku näkösessä ruumiissa tai jotain, mutta olen aika varmasti väärässä:D- Hennukka-Liinukka
Miun mielestä se on Voldemortin se sielun osanen, joka oli Harryssa. Periaatteessa siis hirnyrkiin säilötty palanen.
- rosie
olen ajatellut aivan samaa :D miksi ei?
- Voldemort itse
sellaisena, joka hänestä tulee kuoleman jälkeen. Tämä on Rowlingin vahvistamaa tietoa.
- 1458532
kiitos tiedosta(:
- periaatteessa
1458532 kirjoitti:
kiitos tiedosta(:
.. päätellä siitäkin (ainakin osaksi), että kun Harry "herää", niin hän huomaa että Voldemortkin heräsi. Eli siis Voldemort itsekkin oli luultavasti samassa paikassa, mutta sieluaan silvottuaan hän on sellainen kuin oli. Tyhmästi selitetty, myönnän. :D
- pokspoks...
periaatteessa kirjoitti:
.. päätellä siitäkin (ainakin osaksi), että kun Harry "herää", niin hän huomaa että Voldemortkin heräsi. Eli siis Voldemort itsekkin oli luultavasti samassa paikassa, mutta sieluaan silvottuaan hän on sellainen kuin oli. Tyhmästi selitetty, myönnän. :D
Mun mielestä se oli se seitsemäs hirnyrkki, joka eli Harryn sisällä, ja jonka Voldemort sitten tappoi.
- no idea
pokspoks... kirjoitti:
Mun mielestä se oli se seitsemäs hirnyrkki, joka eli Harryn sisällä, ja jonka Voldemort sitten tappoi.
musta tuntuu tai mulla on sellanen aavistus joka saatta olla täysin väärä mutta kumminkin: severus???
- aimisjuu
Siis se mikä Voldemort tulee olemaan. Jossain vaiheessa kirjan loppua harry sanoo, että olen nähnyt mikä sinusta tulee kun kuolet tai jotai vastaavaa (?). Eipä tässä muuta. Ja aiempana keskustelussa lukee että tämä on Rowlingin vahvistamaa tietoa. Joten uskotaan häntä (8
- aimisjuu
Jossain vaiheessa kirjan loppua harry sanoo, että olen nähnyt mikä sinusta tulee kun kuolet tai jotai vastaavaa (?).
siis Harry sanoo tämän Voldemortille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452811- 2312137
- 481970
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1981912Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421525Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3111024Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve27967