Kysymys 7. kirjasta!

3234

Eli olen miettiny kauan, kuka se itkevä vauva on vikan kirjan viimeisimmissä luvussa (taisi olla luku King's Cross) ? Mulla on pieniä aavistuksia, mutta ihmetyttää kun asia ei ole valjennut vieläkään vuorenvarmasti! :D Kuka se on, ja miksi Dumbledore sanoo Harrylle: "Et voi auttaa sitä?"

KIITOS

10

1358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfgkdö

minä olen miettinyt aivan samaa!
      ..aluksi epäilin, jos se olis ollu Voldemortin sielun osa jonku näkösessä ruumiissa tai jotain, mutta olen aika varmasti väärässä:D

• Hennukka-Liinukka

Miun mielestä se on Voldemortin se sielun osanen, joka oli Harryssa. Periaatteessa siis hirnyrkiin säilötty palanen.

• rosie

olen ajatellut aivan samaa :D miksi ei?

• Voldemort itse

sellaisena, joka hänestä tulee kuoleman jälkeen. Tämä on Rowlingin vahvistamaa tietoa.

• 1458532

kiitos tiedosta(:

• periaatteessa
        1458532 kirjoitti:

kiitos tiedosta(:

.. päätellä siitäkin (ainakin osaksi), että kun Harry "herää", niin hän huomaa että Voldemortkin heräsi. Eli siis Voldemort itsekkin oli luultavasti samassa paikassa, mutta sieluaan silvottuaan hän on sellainen kuin oli. Tyhmästi selitetty, myönnän. :D

• pokspoks...
        periaatteessa kirjoitti:

.. päätellä siitäkin (ainakin osaksi), että kun Harry "herää", niin hän huomaa että Voldemortkin heräsi. Eli siis Voldemort itsekkin oli luultavasti samassa paikassa, mutta sieluaan silvottuaan hän on sellainen kuin oli. Tyhmästi selitetty, myönnän. :D

Mun mielestä se oli se seitsemäs hirnyrkki, joka eli Harryn sisällä, ja jonka Voldemort sitten tappoi.

• no idea
        pokspoks... kirjoitti:

Mun mielestä se oli se seitsemäs hirnyrkki, joka eli Harryn sisällä, ja jonka Voldemort sitten tappoi.

musta tuntuu tai mulla on sellanen aavistus joka saatta olla täysin väärä mutta kumminkin: severus???

• aimisjuu

Siis se mikä Voldemort tulee olemaan. Jossain vaiheessa kirjan loppua harry sanoo, että olen nähnyt mikä sinusta tulee kun kuolet tai jotai vastaavaa (?). Eipä tässä muuta. Ja aiempana keskustelussa lukee että tämä on Rowlingin vahvistamaa tietoa. Joten uskotaan häntä (8

• aimisjuu

Jossain vaiheessa kirjan loppua harry sanoo, että olen nähnyt mikä sinusta tulee kun kuolet tai jotai vastaavaa (?).

siis Harry sanoo tämän Voldemortille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 526
      8069
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2019
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1901
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1715
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe