Uusi alku

kaaru

kaipasin Sinua vierelleni
olemaan kanssani
kun sade piiskaa poskiani

Sinä väistyit kaikesta
jätit minut yksin

nyt tuijotan tähtitaivasta
kuunsirppiä
ja ihmettelen

teollasi sait minut
kuitenkin ymmärtämään
et ollut arvoiseni

niin heräsin unesta
ja ikkunastani paistoi aurinko

22

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...olen kaivannut runojasi, mutta en ollut varautunut tälläiseen, huh...

      Voimakas runo!

      Tervetuloa takaisin palstalle, ilahdutit iltaani.

      • kaaru

        niiata niksautan ja esitän kiitoksen
        on ilo kohdata vanha tuttu
        se on kuule tuo pimeys
        kun se hälvenee

        se murtaa lukon
        avaa portin kevääseen
        löytää sanoja rakkauden

        hellästi koskettaa otsaasi
        posket punaa uskallus...hui

        hymyilee...vallaton minä;)


    • ikkunasta paistoi aurinko. :)

      Runosi oli aivan ihan paluu palstalle,
      minä pidin, mitä tähän muuta sanoisi kuin kiitos!

      • kaaru

        tuo aurinko, vähän se kyl pölyjä näyttää
        ja ikkunat harmaantaa, mut sit ulos
        ja pimeällä takas

        Sanoistasi kiitos diinaliin:)


    • *MURUKULTA*

      Kynäsi jälki on aina ollut Murunmaunmukaista
      Ja kun kuunsirppikin vielä näkyy
      runosi kolahtaa tuonne tunnepuolelle - sinne oikeaan paikkaan!
      Aamu ja uusi toivo se tulee aina - näin uskotaan! :)

      Kiitos hienosta runostasi ja toki - pitkästä aikaa saavut -
      Murukulta tarjoo perinteidset runokammarin kaffet \_/? , ollos höveli! :)

      • kaaru

        kaffet maistuu tässä trafiikissa
        nessut on heitetty nurkkaan
        märinät on loppu
        kupponen piristi

        tuo höveliys
        on meissä ja taas ryystää
        kupistasi
        oi...kuin kaunis, itsekkö maalasit:)))

        Kiitoksii...


    • Runosi avautui minulle
      näin: Joskus kuu valaisee paremmin kuin aurinko.
      Vaan sen tiedän, minulle sinä olet aurinko, et kuu.

      Tämän runon kanssa nukun ensi yön:)

      • kaaru

        mitä Sinä ystäväin
        nukut yöllä
        luinko viestisi oikein?

        sait muuten sanattomaksi
        loppuikohan taas akku
        ei kun lataukseen:)))


    • ....Juuri noin se menee ....
      Vanha kun loppu , uuden aika ja sen auringon=)

      Kiitos Kaaru=)

      • kaaru

        ja hetken huokaa
        kiittää ja jatkaa matkaa
        onko määränpäätä

        levähdän hetken
        tällä pysäkillä
        ja hymyilen

        Sinulle kiitos:)


    • Eräs nainen

      Kuvailit hienosti tunteen, miltä tuntuu jäädä yksin vaikeuksien keskelle. Kun odottaa saavansa tukea, mutta huomaa toisen etääntyvän, liikkuvan taka-alalle. Tai ainakin minä koen sen näin.

      • kaaru

        Sanoistasi kiitos:)

        Yritän aina saada sitä tunnetta
        mitä tunnen

        aina se ei vain onnistu:(


    • Josephinea

      vai oletko poistunutkaan:)

      • kaaru

        Tänään täällä
        huomenna muualla:)


    • Flaika

      ... ja hitto vielä Noitakin. NO johan on bileet.

      (taputtaa lapsenomaisesti käsiään)

      Mä luulin että maailmaan ei enää mahdu rauha ja rakkaus. Mutta väärässä olin.

      :)

      • kaaru

        rauhaa ja rakkauta, sitä ei vain ymmärretä. Se kuitenkin asuu minussa toisin kuin luullaan

        on vain vaikea tulla ymmärretyksi...huokaa

        Hyvää vuoden alkua salaperäinen tuttavani;)


    • "Uusi alku"

      Kaiken sen miss,
      koettu raskaimmat hetket,
      on vain pitäny kulkea.

      Opin yhden läksyn
      ne syvimmät tiet, ne yksin kuljetaan.
      Sielä ei niitä jotka silloin,
      kun nauru laulu kaikui ja oli niin ihanaa.

      kaaru
      On "Uus alku"
      tulessa karaistu aseet,
      "taisteluissa tullaan vahvoiks"
      ihme?
      "sydänki vahvistuu"
      sitä hiljaa mietin?

      On hyvä herätä ja
      katsoa
      Kiitos että ilmestyit runosivulle,
      hyvää Loppiaista Liisa toivottaa.

      • kaaru

        on hyvä herätä
        huomata ympärillä
        muutakin kuin
        oma napa

        hiljaisuus
        se on kuin musiikkia
        korvilleni
        sitä välillä tarvitsen

        Sydän vahvistuneena
        toivotan

        Hyvää loppiaista ystäväin:)


    • sportty

      Aurinko runossasi
      toi mieliin tulevan
      kevään.

      Kohtahan se koittaa.

      Kiitos!

      • kaaru

        niiiin...kohta se koittaa
        herään aina silloin
        kuin karhu talviunestaan...

        Kiitos sanoistasi:)


    • ääniradio

      Loistavaa,että olet taas täällä ja onneksi
      tulin tulin katsomaan onko täällä mitään lukemisen arvoista. Löytyi tämä helmi!

      • kaaru

        aikas hyvin...ääniradio..thanks;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe