naiset pahimpia trokaajia

matkkajamiesssss

Kyllä huomaa tax free kaupassa ja joka puolel varsinkin vaalimaalla että naiset ostavat tupakkaa ja littanoita paljo miehiä enemmän

7

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaalimaalla.

      Rouvat rokarit rahtaa puteleita,röökikartsoja ja kaljalaatikoita pakseihinsa tosi röyhkeesti.Bensakannujakin useampia ja julman isoja,mallia rajamies.
      Kait se on niin et vain ukot syynätään ja akat luottaa siihen.

      • 12vuotta rajaillut

        olen käynyt 12 vuotta lähes joka toine tai kolmas paivä tankilla ja ottanut 4 kartsaa tupiikkia ja tax kaupasta 2 litraa viinaa ja nuuskaq ja viiniä ja karkkeja ei koskaan noi läskit vanhat eläkeläis akat ole pystyneet samaan korkintaan kartsan pistäneet jemmaan haiseviin stretsihin yäk sillille haiseviin vakoihin
        paskaa jauhatte te nuoret sällit ottakaa opiksenne
        nyt on pari kivitaloo huvipursi lentokone ja rahaa pankissa vaikka kuinka paljon


      • 12vuotta rajaillut kirjoitti:

        olen käynyt 12 vuotta lähes joka toine tai kolmas paivä tankilla ja ottanut 4 kartsaa tupiikkia ja tax kaupasta 2 litraa viinaa ja nuuskaq ja viiniä ja karkkeja ei koskaan noi läskit vanhat eläkeläis akat ole pystyneet samaan korkintaan kartsan pistäneet jemmaan haiseviin stretsihin yäk sillille haiseviin vakoihin
        paskaa jauhatte te nuoret sällit ottakaa opiksenne
        nyt on pari kivitaloo huvipursi lentokone ja rahaa pankissa vaikka kuinka paljon

        et noin vähälä tuonnilla saa yhtään mitään kivitaloa.
        toisekseen kyllä verotajakin kyselisi jo että mistä fyrkat on tullu.
        jos noin usein käyt olet olu peltihallissa varmaan kymmeniä kertoja.


      • Tosimies
        12vuotta rajaillut kirjoitti:

        olen käynyt 12 vuotta lähes joka toine tai kolmas paivä tankilla ja ottanut 4 kartsaa tupiikkia ja tax kaupasta 2 litraa viinaa ja nuuskaq ja viiniä ja karkkeja ei koskaan noi läskit vanhat eläkeläis akat ole pystyneet samaan korkintaan kartsan pistäneet jemmaan haiseviin stretsihin yäk sillille haiseviin vakoihin
        paskaa jauhatte te nuoret sällit ottakaa opiksenne
        nyt on pari kivitaloo huvipursi lentokone ja rahaa pankissa vaikka kuinka paljon

        Joko heräsit unestasi vai vaihtoiko hoitsu vaipan, jota pääset jatkamaan satujen kirjoittelua tänne nettiin.


    • 12vuotta rajalla

      Tänään mustalais akka osti 22 kartonkia tupiikkia kaupasta mätti ne kassin ja lähti kohti suomea ,mihikä lienee kätkenyt . varmaan hameen alle
      kyllä siellä on tilaa

      • spasiba

        Jos nyt joku tuo mitä tuo. Tottakai tuodaan mitä tarvitaan ja vähän yli voi joskus lipsahtaa mitä sitten. Katetaan niillä vähän matkakuluja. Ja venäläisnaiset varsinkin, tarkkoja kun ovat niin ottavat kaiken irti.
        Kukaan ei näillä pikku liiketoimilla ole rikastunut senhän sanoo jo puhdas matematiikka, Pitäisi tuoda alkoa autolasteittain niinkuin joku on Virosta yrittänyt, ei onnistu, mutta moni on kärähtänyt ja saanut itsensä silmätikuksi ja sakkoja ja takautuvia maksuja aika isoja summia. Kun on noita kavereita useampiakin täällä lähistöllä jotka harrastelee kaikenlaista mutta ennenpitkää käry käy.
        Jos itse polttaisin niin toisin tupakkaa ja rajusti mutta vaan pari kertaa vuodessa kun meidän tullimiehet ei juuri viitsi takapuoltaan nostaa iltasanoman lukemiselta. Ja saisin ilmaiset tupakat.
        Ihan sama kuin oluen kanssa, Virosta vaan haetaan.
        Omahan se on asia joka tuo ja jos vuosia käy niin ei parane muuta kuin joku vodkapullo joskus sillä kun narahtaa niin loppuu se homma lopullisesti.


      • huono bisnes
        spasiba kirjoitti:

        Jos nyt joku tuo mitä tuo. Tottakai tuodaan mitä tarvitaan ja vähän yli voi joskus lipsahtaa mitä sitten. Katetaan niillä vähän matkakuluja. Ja venäläisnaiset varsinkin, tarkkoja kun ovat niin ottavat kaiken irti.
        Kukaan ei näillä pikku liiketoimilla ole rikastunut senhän sanoo jo puhdas matematiikka, Pitäisi tuoda alkoa autolasteittain niinkuin joku on Virosta yrittänyt, ei onnistu, mutta moni on kärähtänyt ja saanut itsensä silmätikuksi ja sakkoja ja takautuvia maksuja aika isoja summia. Kun on noita kavereita useampiakin täällä lähistöllä jotka harrastelee kaikenlaista mutta ennenpitkää käry käy.
        Jos itse polttaisin niin toisin tupakkaa ja rajusti mutta vaan pari kertaa vuodessa kun meidän tullimiehet ei juuri viitsi takapuoltaan nostaa iltasanoman lukemiselta. Ja saisin ilmaiset tupakat.
        Ihan sama kuin oluen kanssa, Virosta vaan haetaan.
        Omahan se on asia joka tuo ja jos vuosia käy niin ei parane muuta kuin joku vodkapullo joskus sillä kun narahtaa niin loppuu se homma lopullisesti.

        kun on haettu se sata laatikkoa tai kaksisataa mitä pikkupakuun voi lastata ja vitosen ainakin täällä etelässä maksimi saa hyvää ja siitä kulut pois, aika laivalla ynnä muut menot niin huono bisnes on alkon trokaaminen. Vaikka riittäsi ostajiakin niin sata laatikkoa päivässä pitäisi saada menemään että vähän jäisi.
        Niin voi unohtaa kivitalot ynnä kesämökit, paljon parempia liiketoimia on olemassa ja laillisia. Haetaan vaan omat ja kaverien tarpeet.
        Eiks ni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe