Kyllä huomaa tax free kaupassa ja joka puolel varsinkin vaalimaalla että naiset ostavat tupakkaa ja littanoita paljo miehiä enemmän
naiset pahimpia trokaajia
7
1362
Vastaukset
- Vaalimaalla.
Rouvat rokarit rahtaa puteleita,röökikartsoja ja kaljalaatikoita pakseihinsa tosi röyhkeesti.Bensakannujakin useampia ja julman isoja,mallia rajamies.
Kait se on niin et vain ukot syynätään ja akat luottaa siihen.- 12vuotta rajaillut
olen käynyt 12 vuotta lähes joka toine tai kolmas paivä tankilla ja ottanut 4 kartsaa tupiikkia ja tax kaupasta 2 litraa viinaa ja nuuskaq ja viiniä ja karkkeja ei koskaan noi läskit vanhat eläkeläis akat ole pystyneet samaan korkintaan kartsan pistäneet jemmaan haiseviin stretsihin yäk sillille haiseviin vakoihin
paskaa jauhatte te nuoret sällit ottakaa opiksenne
nyt on pari kivitaloo huvipursi lentokone ja rahaa pankissa vaikka kuinka paljon 12vuotta rajaillut kirjoitti:
olen käynyt 12 vuotta lähes joka toine tai kolmas paivä tankilla ja ottanut 4 kartsaa tupiikkia ja tax kaupasta 2 litraa viinaa ja nuuskaq ja viiniä ja karkkeja ei koskaan noi läskit vanhat eläkeläis akat ole pystyneet samaan korkintaan kartsan pistäneet jemmaan haiseviin stretsihin yäk sillille haiseviin vakoihin
paskaa jauhatte te nuoret sällit ottakaa opiksenne
nyt on pari kivitaloo huvipursi lentokone ja rahaa pankissa vaikka kuinka paljonet noin vähälä tuonnilla saa yhtään mitään kivitaloa.
toisekseen kyllä verotajakin kyselisi jo että mistä fyrkat on tullu.
jos noin usein käyt olet olu peltihallissa varmaan kymmeniä kertoja.- Tosimies
12vuotta rajaillut kirjoitti:
olen käynyt 12 vuotta lähes joka toine tai kolmas paivä tankilla ja ottanut 4 kartsaa tupiikkia ja tax kaupasta 2 litraa viinaa ja nuuskaq ja viiniä ja karkkeja ei koskaan noi läskit vanhat eläkeläis akat ole pystyneet samaan korkintaan kartsan pistäneet jemmaan haiseviin stretsihin yäk sillille haiseviin vakoihin
paskaa jauhatte te nuoret sällit ottakaa opiksenne
nyt on pari kivitaloo huvipursi lentokone ja rahaa pankissa vaikka kuinka paljonJoko heräsit unestasi vai vaihtoiko hoitsu vaipan, jota pääset jatkamaan satujen kirjoittelua tänne nettiin.
- 12vuotta rajalla
Tänään mustalais akka osti 22 kartonkia tupiikkia kaupasta mätti ne kassin ja lähti kohti suomea ,mihikä lienee kätkenyt . varmaan hameen alle
kyllä siellä on tilaa- spasiba
Jos nyt joku tuo mitä tuo. Tottakai tuodaan mitä tarvitaan ja vähän yli voi joskus lipsahtaa mitä sitten. Katetaan niillä vähän matkakuluja. Ja venäläisnaiset varsinkin, tarkkoja kun ovat niin ottavat kaiken irti.
Kukaan ei näillä pikku liiketoimilla ole rikastunut senhän sanoo jo puhdas matematiikka, Pitäisi tuoda alkoa autolasteittain niinkuin joku on Virosta yrittänyt, ei onnistu, mutta moni on kärähtänyt ja saanut itsensä silmätikuksi ja sakkoja ja takautuvia maksuja aika isoja summia. Kun on noita kavereita useampiakin täällä lähistöllä jotka harrastelee kaikenlaista mutta ennenpitkää käry käy.
Jos itse polttaisin niin toisin tupakkaa ja rajusti mutta vaan pari kertaa vuodessa kun meidän tullimiehet ei juuri viitsi takapuoltaan nostaa iltasanoman lukemiselta. Ja saisin ilmaiset tupakat.
Ihan sama kuin oluen kanssa, Virosta vaan haetaan.
Omahan se on asia joka tuo ja jos vuosia käy niin ei parane muuta kuin joku vodkapullo joskus sillä kun narahtaa niin loppuu se homma lopullisesti. - huono bisnes
spasiba kirjoitti:
Jos nyt joku tuo mitä tuo. Tottakai tuodaan mitä tarvitaan ja vähän yli voi joskus lipsahtaa mitä sitten. Katetaan niillä vähän matkakuluja. Ja venäläisnaiset varsinkin, tarkkoja kun ovat niin ottavat kaiken irti.
Kukaan ei näillä pikku liiketoimilla ole rikastunut senhän sanoo jo puhdas matematiikka, Pitäisi tuoda alkoa autolasteittain niinkuin joku on Virosta yrittänyt, ei onnistu, mutta moni on kärähtänyt ja saanut itsensä silmätikuksi ja sakkoja ja takautuvia maksuja aika isoja summia. Kun on noita kavereita useampiakin täällä lähistöllä jotka harrastelee kaikenlaista mutta ennenpitkää käry käy.
Jos itse polttaisin niin toisin tupakkaa ja rajusti mutta vaan pari kertaa vuodessa kun meidän tullimiehet ei juuri viitsi takapuoltaan nostaa iltasanoman lukemiselta. Ja saisin ilmaiset tupakat.
Ihan sama kuin oluen kanssa, Virosta vaan haetaan.
Omahan se on asia joka tuo ja jos vuosia käy niin ei parane muuta kuin joku vodkapullo joskus sillä kun narahtaa niin loppuu se homma lopullisesti.kun on haettu se sata laatikkoa tai kaksisataa mitä pikkupakuun voi lastata ja vitosen ainakin täällä etelässä maksimi saa hyvää ja siitä kulut pois, aika laivalla ynnä muut menot niin huono bisnes on alkon trokaaminen. Vaikka riittäsi ostajiakin niin sata laatikkoa päivässä pitäisi saada menemään että vähän jäisi.
Niin voi unohtaa kivitalot ynnä kesämökit, paljon parempia liiketoimia on olemassa ja laillisia. Haetaan vaan omat ja kaverien tarpeet.
Eiks ni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502