Kannataako ottaa matkasekkejä mukaan? Vaihdetaanko niitä missään?
matkasekit
2
590
Vastaukset
- äxherra
Ne vaihdetaan surkealla kurssilla viissä virallisissa rosvouspaikoissa. Matkakassa käteisenä ja hajautettuna niin, ettei kaikki mene kerralla, jos huono tuuri käy.
Vaihtokurssi on tärkeä. Virallisella ja katukurssilla kun voi olla 60% ero ja onkin.
Vaikka taala ja euro käyvät kaikissa kaupoissa, niin ostaessa tahtoo saada huonomman kurssin, kuin vaihtamalla erikseen. Kauppiaat tahtovat antaa eurosta 4-5, kun vaihtohinta on 7 kadulla. Ne on aika isoja prosentteja, kun ostaa arvokkaampaa tavaraa. - bolsut
Ei missään tapauksessa. Kun vaihdat käteisiä euroja pienissä Playa Aquan nettikahviloissa, matkatoimistoissa tms. saat ns. epävirallisen ja hyvän kurssin, n. 5,3 bolivaria eurolta. Matkasekit joutuisit vaihtamaan pankissa viralliseen kurssiin joka on n. 3 bolivaria/euro. Laskeppas siitä kannattaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904