Onko joku ollut joskus kielikurssilla Bournemouthissa tai vain muuten käynyt siellä????Kertokaa millainen paikka oikein on!!Joo ja onko ketään lähdössä sinne ensi kesänä EF:n kautta ajalla 4.6-8.7???
KIELIKURSSI G-B:SSÄ
4
566
Vastaukset
- Suski
Olin itse vastaavaan aikaan kielikurssilla Torquayssa ja pettymys oli suuri. Alkukesästä järjestelyissä on monesti toivomisen varaa esim. emme saaneet esitteen lupaamia iltatapahtumia lainkaan.
Bournemouth on kuulemani mukaan todella loistava kaupunki kielikurssille :) Paljon muita kurssilaisia ja illalla monia discoja.
Toivottavasti sinulla on hauska kielikurssi...sillä kukapa sinne lähtisi kieltä oppimaan :)- Riikka
Siis oliko se paikka ihan kauhee,vai mitä? Oon menossa Torquayhyn ja lähen sinne 25.6. Valvottiinko perheitä tarpeksi yms. ?
- Suski
Riikka kirjoitti:
Siis oliko se paikka ihan kauhee,vai mitä? Oon menossa Torquayhyn ja lähen sinne 25.6. Valvottiinko perheitä tarpeksi yms. ?
itse torquay oli aivan ihana kaupunki(kävin siellä uudestaan viime kesänä reilimatkalla) :) meillä oli huono tuuri isäntäperheen kanssa ja jos sinulla ilmenee ongelmia sen suhteen, ota heti yhteyttä leaderiin. joillekin kielikurssilaiset on vain keino saada lisää rahaa ja sen myös huomaa :/
ja ihan iltaelämää varten on ehkä tarpeellista huomauttaa että kotiintuloaika on siinä klo 23. tienoilla ja se on matkanjärjestäjän määräämä.
ja kun kerran torquayssa niin älä missaa näitä: jätskipaikka castle circusin kulmassa(maista kahvijätskiä, nannaa) ja pienet rannat kallioiden päällä(etenkin babbacombe beach). jos käyt kaupungilla syömässä niin kannattaa vertailla hintoja koska niissä todellakin on eroja. alkoholia ostaessa kysytään aina henkkarit eli ja jos olet jo 18-v niin mene suosiolla suoraan viinakauppaan(joissakin supermarketeissa ikäraja on 21). paikalliset katsovat kurssilaisia kuin halpaa makkaraa mutta siitä selviää huumorilla :) - eevokki
Suski kirjoitti:
itse torquay oli aivan ihana kaupunki(kävin siellä uudestaan viime kesänä reilimatkalla) :) meillä oli huono tuuri isäntäperheen kanssa ja jos sinulla ilmenee ongelmia sen suhteen, ota heti yhteyttä leaderiin. joillekin kielikurssilaiset on vain keino saada lisää rahaa ja sen myös huomaa :/
ja ihan iltaelämää varten on ehkä tarpeellista huomauttaa että kotiintuloaika on siinä klo 23. tienoilla ja se on matkanjärjestäjän määräämä.
ja kun kerran torquayssa niin älä missaa näitä: jätskipaikka castle circusin kulmassa(maista kahvijätskiä, nannaa) ja pienet rannat kallioiden päällä(etenkin babbacombe beach). jos käyt kaupungilla syömässä niin kannattaa vertailla hintoja koska niissä todellakin on eroja. alkoholia ostaessa kysytään aina henkkarit eli ja jos olet jo 18-v niin mene suosiolla suoraan viinakauppaan(joissakin supermarketeissa ikäraja on 21). paikalliset katsovat kurssilaisia kuin halpaa makkaraa mutta siitä selviää huumorilla :)kitooshh...joudun nimittäin vaihtamaan bournemouthini toiseen paikkaan ilmoittautuneiden vähyydestä ja ajatteli juuri torquayta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480