KIELIKURSSI G-B:SSÄ

eevokki

Onko joku ollut joskus kielikurssilla Bournemouthissa tai vain muuten käynyt siellä????Kertokaa millainen paikka oikein on!!Joo ja onko ketään lähdössä sinne ensi kesänä EF:n kautta ajalla 4.6-8.7???

4

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suski

      Olin itse vastaavaan aikaan kielikurssilla Torquayssa ja pettymys oli suuri. Alkukesästä järjestelyissä on monesti toivomisen varaa esim. emme saaneet esitteen lupaamia iltatapahtumia lainkaan.
      Bournemouth on kuulemani mukaan todella loistava kaupunki kielikurssille :) Paljon muita kurssilaisia ja illalla monia discoja.
      Toivottavasti sinulla on hauska kielikurssi...sillä kukapa sinne lähtisi kieltä oppimaan :)

      • Riikka

        Siis oliko se paikka ihan kauhee,vai mitä? Oon menossa Torquayhyn ja lähen sinne 25.6. Valvottiinko perheitä tarpeksi yms. ?


      • Suski
        Riikka kirjoitti:

        Siis oliko se paikka ihan kauhee,vai mitä? Oon menossa Torquayhyn ja lähen sinne 25.6. Valvottiinko perheitä tarpeksi yms. ?

        itse torquay oli aivan ihana kaupunki(kävin siellä uudestaan viime kesänä reilimatkalla) :) meillä oli huono tuuri isäntäperheen kanssa ja jos sinulla ilmenee ongelmia sen suhteen, ota heti yhteyttä leaderiin. joillekin kielikurssilaiset on vain keino saada lisää rahaa ja sen myös huomaa :/
        ja ihan iltaelämää varten on ehkä tarpeellista huomauttaa että kotiintuloaika on siinä klo 23. tienoilla ja se on matkanjärjestäjän määräämä.
        ja kun kerran torquayssa niin älä missaa näitä: jätskipaikka castle circusin kulmassa(maista kahvijätskiä, nannaa) ja pienet rannat kallioiden päällä(etenkin babbacombe beach). jos käyt kaupungilla syömässä niin kannattaa vertailla hintoja koska niissä todellakin on eroja. alkoholia ostaessa kysytään aina henkkarit eli ja jos olet jo 18-v niin mene suosiolla suoraan viinakauppaan(joissakin supermarketeissa ikäraja on 21). paikalliset katsovat kurssilaisia kuin halpaa makkaraa mutta siitä selviää huumorilla :)


      • eevokki
        Suski kirjoitti:

        itse torquay oli aivan ihana kaupunki(kävin siellä uudestaan viime kesänä reilimatkalla) :) meillä oli huono tuuri isäntäperheen kanssa ja jos sinulla ilmenee ongelmia sen suhteen, ota heti yhteyttä leaderiin. joillekin kielikurssilaiset on vain keino saada lisää rahaa ja sen myös huomaa :/
        ja ihan iltaelämää varten on ehkä tarpeellista huomauttaa että kotiintuloaika on siinä klo 23. tienoilla ja se on matkanjärjestäjän määräämä.
        ja kun kerran torquayssa niin älä missaa näitä: jätskipaikka castle circusin kulmassa(maista kahvijätskiä, nannaa) ja pienet rannat kallioiden päällä(etenkin babbacombe beach). jos käyt kaupungilla syömässä niin kannattaa vertailla hintoja koska niissä todellakin on eroja. alkoholia ostaessa kysytään aina henkkarit eli ja jos olet jo 18-v niin mene suosiolla suoraan viinakauppaan(joissakin supermarketeissa ikäraja on 21). paikalliset katsovat kurssilaisia kuin halpaa makkaraa mutta siitä selviää huumorilla :)

        kitooshh...joudun nimittäin vaihtamaan bournemouthini toiseen paikkaan ilmoittautuneiden vähyydestä ja ajatteli juuri torquayta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      717
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      624
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe