KIELIKURSSI G-B:SSÄ

eevokki

Onko joku ollut joskus kielikurssilla Bournemouthissa tai vain muuten käynyt siellä????Kertokaa millainen paikka oikein on!!Joo ja onko ketään lähdössä sinne ensi kesänä EF:n kautta ajalla 4.6-8.7???

4

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suski

      Olin itse vastaavaan aikaan kielikurssilla Torquayssa ja pettymys oli suuri. Alkukesästä järjestelyissä on monesti toivomisen varaa esim. emme saaneet esitteen lupaamia iltatapahtumia lainkaan.
      Bournemouth on kuulemani mukaan todella loistava kaupunki kielikurssille :) Paljon muita kurssilaisia ja illalla monia discoja.
      Toivottavasti sinulla on hauska kielikurssi...sillä kukapa sinne lähtisi kieltä oppimaan :)

      • Riikka

        Siis oliko se paikka ihan kauhee,vai mitä? Oon menossa Torquayhyn ja lähen sinne 25.6. Valvottiinko perheitä tarpeksi yms. ?


      • Suski
        Riikka kirjoitti:

        Siis oliko se paikka ihan kauhee,vai mitä? Oon menossa Torquayhyn ja lähen sinne 25.6. Valvottiinko perheitä tarpeksi yms. ?

        itse torquay oli aivan ihana kaupunki(kävin siellä uudestaan viime kesänä reilimatkalla) :) meillä oli huono tuuri isäntäperheen kanssa ja jos sinulla ilmenee ongelmia sen suhteen, ota heti yhteyttä leaderiin. joillekin kielikurssilaiset on vain keino saada lisää rahaa ja sen myös huomaa :/
        ja ihan iltaelämää varten on ehkä tarpeellista huomauttaa että kotiintuloaika on siinä klo 23. tienoilla ja se on matkanjärjestäjän määräämä.
        ja kun kerran torquayssa niin älä missaa näitä: jätskipaikka castle circusin kulmassa(maista kahvijätskiä, nannaa) ja pienet rannat kallioiden päällä(etenkin babbacombe beach). jos käyt kaupungilla syömässä niin kannattaa vertailla hintoja koska niissä todellakin on eroja. alkoholia ostaessa kysytään aina henkkarit eli ja jos olet jo 18-v niin mene suosiolla suoraan viinakauppaan(joissakin supermarketeissa ikäraja on 21). paikalliset katsovat kurssilaisia kuin halpaa makkaraa mutta siitä selviää huumorilla :)


      • eevokki
        Suski kirjoitti:

        itse torquay oli aivan ihana kaupunki(kävin siellä uudestaan viime kesänä reilimatkalla) :) meillä oli huono tuuri isäntäperheen kanssa ja jos sinulla ilmenee ongelmia sen suhteen, ota heti yhteyttä leaderiin. joillekin kielikurssilaiset on vain keino saada lisää rahaa ja sen myös huomaa :/
        ja ihan iltaelämää varten on ehkä tarpeellista huomauttaa että kotiintuloaika on siinä klo 23. tienoilla ja se on matkanjärjestäjän määräämä.
        ja kun kerran torquayssa niin älä missaa näitä: jätskipaikka castle circusin kulmassa(maista kahvijätskiä, nannaa) ja pienet rannat kallioiden päällä(etenkin babbacombe beach). jos käyt kaupungilla syömässä niin kannattaa vertailla hintoja koska niissä todellakin on eroja. alkoholia ostaessa kysytään aina henkkarit eli ja jos olet jo 18-v niin mene suosiolla suoraan viinakauppaan(joissakin supermarketeissa ikäraja on 21). paikalliset katsovat kurssilaisia kuin halpaa makkaraa mutta siitä selviää huumorilla :)

        kitooshh...joudun nimittäin vaihtamaan bournemouthini toiseen paikkaan ilmoittautuneiden vähyydestä ja ajatteli juuri torquayta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe